PDA

View Full Version : DE WINNAAR TUF season 10 SPOILER



ZakKa!
06-12-2009, 14:57
Roy Nelson :D EN HOE! Op KnOCK OUT.

Getraind door Marco van Calmaro gym. Respect!
Op knock out haha wie had dat zien aankomen. Ik heb Roy altijd een relaxte gast gevonden in TUF dus ik was ook voor hem. Mensen onderschatten hem zwaar vanwege zijn dikke buik maar hij kan wel zeker vechten!

Djani
06-12-2009, 15:17
Hij kwam relaxed op me over en ik gun het hem achteraf wel

Jeru
06-12-2009, 15:19
Had echt verwacht dat hij het al zou afmaken op het moment dat hij die dikke buik op Schaub had geplaatst.... op KO had ik in ieder geval niet verwacht.
Wel een gare winnaar, maar ja het was ook best een gaar seizoen ;)
Denk dat Dana echt niet blij is met hem als winnaar. Totaal niet marketable. Oh ja wel: in redneck nation!!

ZakKa!
06-12-2009, 15:26
Jeru dit was moet ik eerlijk zeggen mijn eerste seizoen die ik heb gzoen van TUF. Welke andere seizoenen zou je me aanraden om is te bekijken?

dirk5
06-12-2009, 15:29
geen verassing voor mij.

Big country FTW

Sendur
06-12-2009, 15:29
Nou ik vind Nelson de meest lame ass vechter ooit op TUF gezien met zijn ik ga op je liggen met mijn dikke buik techniek.

Ik gunde het Schaub meer, maar het was wel een mooie K.O van Nelson.

Jeru
06-12-2009, 15:30
@Zakka: De eerste is sowieso de beste. Daarna volgens mij 3, 5 en 7. Seizoen 2 en 4 zijn dan ook nog wel te pruimen en de rest kan je voor de sier erbij doen :D

viCo
06-12-2009, 15:40
Mag Nelson niet echt, maar hij heeft TUF10 gewoon verdiend gewonnen. Hij heb meer dan alleen die verpletterende buik... ben blij dat ie niet weer met zijn buik heeft gewonnen, maar door KO dit keer, netjes!

Maar ik zie hem nooit ver komen met die buik.

IMO Eerst rematch tegen Kimbo en de winnaar daarvan tegen Hardonk of Kongo!


Jeru dit was moet ik eerlijk zeggen mijn eerste seizoen die ik heb gzoen van TUF. Welke andere seizoenen zou je me aanraden om is te bekijken?

Begin bij seizoen 1 die was het best! Forrest, Sanchez, Florian, Koscheck ga zo maar door :) Daarna seizoen 2 en 3 ook erg goed!

dirk5
06-12-2009, 15:40
Nou ik vind Nelson de meest lame ass vechter ooit op TUF gezien met zijn ik ga op je liggen met mijn dikke buik techniek.



Om je verder ook nog effe te quoten:

HATER!

biggz
06-12-2009, 15:42
Nelson heeft me positief verrast!
Ik dacht dat hij weer een bigbelly choke ging uitvoeren maar die knockout punch had ik nooit verwacht. Ben benieuwd wie ze next opponent is

Pepe the Ice-Murderer
06-12-2009, 21:30
Nelson heeft zijn eigen karakter en vechtstijl, niet spectaculair, wel effectief.
De man heeft toch wel al wat bereikt, ik gun het hem dat hij in de ufc mag proberen.

Het is ook aan de tegenstanders om een antwoord te vinden op de bellyfighter.
Kan nog interessant worden...

italianstallion
06-12-2009, 21:52
knap van nelson.

rampage vs rashad wil ik zien .
heb genoten van deze afleveringen. hou deze bij .

TOON
06-12-2009, 21:57
@Zakka: De eerste is sowieso de beste. Daarna volgens mij 3, 5 en 7. Seizoen 2 en 4 zijn dan ook nog wel te pruimen en de rest kan je voor de sier erbij doen :D

klopt idd...tm 7 met uitzondering van 6
uitschieters in mijn ogen waren de 1e, 3e en 7e seizoen

Christophe
07-12-2009, 02:55
Big Country is misschien niet de meest spectaculaire vechter (al was het wel een erg mooie KO), hij doet wat nodig is om te winnen en hij doet het goed. En bovendien heeft hij - zoals Rogan terecht opmerkte tijdens het gevecht - een verdomd goede uithouding ondanks zijn McDonalds-fysiek. Er zijn genoeg vechters van dit seizoen geweest die daar een voorbeeld aan konden nemen. Dus al bij al de terechte winnaar.

Enne ... niet marketable?! Ik denk dat Dana met deze winnende dikzak een hele doelgroep van de Amerikaanse bevolking (hetgeen kampt met een stevig gehalte aan obesitas) aanspreekt die zich daarvoor niet echt "thuis voelden" in de UFC.

ZakKa!
07-12-2009, 11:39
Enne ... niet marketable?! Ik denk dat Dana met deze winnende dikzak een hele doelgroep van de Amerikaanse bevolking (hetgeen kampt met een stevig gehalte aan obesitas) aanspreekt die zich daarvoor niet echt "thuis voelden" in de UFC.

Haha idd. Ik las al iemand ergens anders dit posten: "The beautiful thing is we all saw the fat kid knocking out the football jockey"

el bastardo
07-12-2009, 12:01
Haha, ik zie heel de US al over hun buik wrijven na een backyard brawl.

superfreak
07-12-2009, 12:22
Vraag me soms af waar het mis is gegaan met roy z'n fysiek. Zag op internet namelijk partijen van hem dat hij er nog gewoon redelijk fit uit zag en ook tijdens een grappeling toernooi met Frank Mir waar hij nog redelijk was.

el bastardo
07-12-2009, 12:28
Ik denk dat het was vlak nadat hij voor de 4e keer die dag bij de Mc vandaan kwam en dacht... Gvd, ik heb nog honger. Om vervolgens buiten de Mc in een tent te gaan wonen.

dirk5
07-12-2009, 12:29
Vraag me soms af waar het mis is gegaan met roy z'n fysiek. Zag op internet namelijk partijen van hem dat hij er nog gewoon redelijk fit uit zag en ook tijdens een grappeling toernooi met Frank Mir waar hij nog redelijk was.

Mis gegaan?

wie zegt dat dit niet de lichaamsbouw is waar onze Roy jaren naar gestreefd heeft?
zijn carriere gaat hem voor de wind met zijn buikje.

lopez86
07-12-2009, 12:33
Die buik is JUIST marketable!
En vergeet niet, hij is door een Nederlander getraind.
Doordat Roy met zijn vuistwerk Schaub opzij zette word Nederland weer op de kaart gezet.