PDA

View Full Version : Ouders zien beelden ontucht zwemschool



Justinian
07-12-2009, 08:10
DEN BOSCH - De politie in Den Bosch ontvangt vanaf maandag de ouders van kinderen die zijn geïdentificeerd op de beelden die zijn gevonden bij de van ontucht verdachte zwemschoolhouder Benno L. Op het politiebureau kunnen ze de filmpjes en foto's zien die van hun kinderen zijn gemaakt.

Het is onduidelijk om hoeveel ouders het precies gaat. De politie doet geen mededelingen. Tot dusver zijn zestig slachtoffertjes geïdentificeerd, maar het is niet bekend hoeveel ouders behoefte hebben om de beelden te zien.

De ouders die zich melden, krijgen eerst een beschrijving van het foto- of filmmateriaal te lezen. Vervolgens kunnen zij na overleg met de politie en justitie het echte beeldmateriaal bekijken. Daarbij zal ook professionele hulp aanwezig zijn.

Letselschadeadvocaat Edgar Mulders heeft van justitie te horen gekregen dat hij niet welkom is, omdat het gaat om informatieve bijeenkomsten zonder juridische insteek. Mulders staat zeventien ouderparen bij, die allemaal een uitnodiging hebben ontvangen.

nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl)

Justinian
07-12-2009, 08:11
Als ik tot die ouders behoorde zou het denk ik beter zijn dat ik de beelden niet zou zien!

joost
07-12-2009, 10:09
dat lijkt me ook... denk niet dat ze henzelf daarna nog onder controle kunnen houden!

el bastardo
07-12-2009, 12:04
Ik zou ze niet willen zien! Ik trok die vent zn kop eraf!

Dalgliesh
07-12-2009, 15:18
Ik wil het wel weten, eerst die beschrijving aanhoren en dan beslissen. Ik wil zien wat mijn kind is aangedaan.

Garcia
07-12-2009, 15:35
Pff zwaar dit hoor...

a.s.c.
07-12-2009, 17:08
Weet iemand op basis waarvan wordt bepaald in welke gevangenis je terecht komt?