PDA

View Full Version : Promotor bedreigt Mixfight Reporter



Wheelie
07-12-2009, 14:14
Vanmiddag kreeg ik het bericht dat een van onze beste reporters is bedreigd door Galid Bachir, de promotor van Ringsensation.

Voor het gala van RingSensation is Mixfight.nl uitgenodigd om een verslag te verzorgen. Een medewerker van RingSensation heeft hierover contact opgenomen met ons. Roy (Justinian) gaf tijdens het telefoongesprek aan dat hij wel wilde gaan als verslaggever en als backstagefotograaf wilde hij Harmen meenemen. De medewerker van RingSensation gaf onmiddellijk aan dat Harmen niet welkom is. Roy zijn reactie was dat hij dan ook niet zou komen, omdat Mixfight achter de crew staat.

Op andere fora is gespeculeerd over het al dan niet doorgaan van het gala RingSensation. Er zouden problemen zijn en het gala zou helemaal niet doorgaan. Dit stond de promotor kennelijk niet aan en hij is van mening dat Harmen hierachter zit. Dit is niet het geval. Vandaag werd Harmen gebeld door de promotor Galid Bachir. Hij beschuldigde Harmen van het posten van deze berichten, waarop Harmen reageerde met ‘Luister, ik…’. Nog voordat Harmen zijn zin kon afmaken viel Chalid hem in de rede en bedreigde hem. Als hij Harmen in de komende drie maanden zou tegen komen dan zal hij ‘al zijn vingers afknippen’! Harmen heeft het telefoongesprek hierna beëindigd.

Harmen zal vandaag aangifte gaan doen bij de politie, zodat dit voorval in ieder geval vast ligt mocht Galid woord bij daad voegen. We maken dit ook om deze reden publiekelijk bekend. Het kan niet zo zijn dat een promotor een reporter van ons op deze wijze bedreigd. Mixfight.nl bestaat nu ruim 5 jaar en dit is de eerste keer dat een van onze crewleden op grove wijze is bedreigd.


Mocht Galid naar aanleiding van dit bericht de behoefte hebben aan een gesprek dan mag hij contact met mij opnemen!

Kevin Chin - Mede Eigenaar Mixfight.nl

Telefoonnummer: 06-23156442

dirk5
07-12-2009, 14:18
Goed bezig Kevin, Roy en Harmen, dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.

joost
07-12-2009, 14:19
pff ronduit belachelijk zo'n bedreiging! Juist gehandeld om aangifte te doen en dit voorval openbaar te maken op mixfight, meteen de kop indrukken dit soort gedrag!

Kameleon
07-12-2009, 14:20
Deze man bedreigt meer mensen heb ik begrepen. Wat een idioot. Heel goed dat Harmen aangifte gaat doen.

STERKE JERKE
07-12-2009, 14:27
HARMEN JIJ BENT EEN KANJER!
Ik heb jou leren kennen als een degelijke en objectieve tijger. Doe aangifte en laat je niet door de eerste de beste bedreigen!

bryan
07-12-2009, 14:30
Slechte zaak, goed dat jullie zo achter het team staan..

Marquis
07-12-2009, 14:31
Met z'n allen ringsensation boycotten en geen aandacht meer aan besteden.

Iedereen oproepen om geen kaartje te kopen,..gelijk korte metten maken met dit soort gespuis.

761217186
07-12-2009, 14:32
goed dat jullie het op deze manier brengen. Wat een sukkels lopen er toch rond op deze planeet.

gelijk boycotten die zooi!

ondiep
07-12-2009, 14:35
Belachelijk zeg ... sterkte jongens!

FMACH
07-12-2009, 14:42
Harmen - you both are welcome at S-8 in Germany on 03.04.2010 in Germany.
Our sport needs the reporters that promote the events and let the people and fans
outside know what happens inside the halls.


Cu soon
Frank

Tony
07-12-2009, 14:48
bedreigingen zijn een no-no
bedreigingen aan het adres van Harmen is mijns inzien een nog grotere NO-NO

Als er één mixfight fotograaf is die zich altijd keihard inzet en week in-week uit stad en land afreist om reportages te maken, dan is het harmen wel. (niks ten nadele van de andere fotografen.. het zijn allemaal toppers)

Tony
07-12-2009, 14:49
Hier de meneer in kwestie:

about ringSensation

http://www.ringsensation.nl/images/ghalid_bg.jpg
Naam: Galid Bachir
Leeftijd: 34 jaar
Beroep: Eventmanager / Organisator

Dagelijks ben ik intensief bezig met sporten (voornamelijk Thaiboksen). Ik streef erna om jaarlijks meerdere (grote) gala’s te organiseren. Dit geldt voor zowel Den haag als voor andere steden in Nederland.
Bij het samenstellen van mijn gala’s wil ik zoveel als mogelijk A- partijen programmeren, naast B en C- toernooien. Tevens organiseer ik gala’s voor jeugd en nieuwelingen. Tenslotte verdienen zij een goede kans om door te groeien naar de ‘TOP’.

Ik maak graag gebruik van sponsors. Tenslotte zijn deze noodzakelijk om de gala’s te kunnen realiseren. Mocht u goede ideeën hierover hebben, of vernieuwende ideeën over het kickboksen willen bespreken, kunt u vrijblijvend contact met mij opnemen.
Met sportieve groet,

(http://www.ringsensation.nl/about.html#)Galid Bachir
(http://www.ringsensation.nl/about.html#)Eventmanager / Organisator
+31(0)641302414 |
[email protected]

EdwinC
07-12-2009, 14:57
Goede actie om dit gelijk bekend te maken. En helemaal goed van Harmen om gelijk aangifte te doen.

Mixfight crew, blijf één blok vormen met jullie team, zo weten ze tenminste dat er met mixfight niet te sappelen is.

MMAFAN-1122
07-12-2009, 14:59
Normaal reageer ik niet op deze topics, maar bedreigen doe je niet zomaar dus het lijkt me dat deze meneer(promoter) in kwestie behoorlijk in het nauw zit!

En lijkt wel dat iedere promoter kapot gaat als een promoter een gala wil organiseren in Ahoy!!

Harmen succes en maak je niet druk.. het lijkt mij dat het allemaal praatjes zijn van iemand die zijn zaken niet goed geregeld heeft, en die aan het zoeken is naar een zonde bok voor zijn eigen grote fouten!

Ingmar
07-12-2009, 15:00
Ik hoop dat ze hem oppakken.

Wiseguy
07-12-2009, 15:01
Hij bedreigt harmen omdat hij zou zorgen voor slechte publiciteit met als gevolg dit topic. Ironisch

Khanom Thom
07-12-2009, 15:15
Belachelijke actie van deze promotor! harmen bedreigen is zeker een NO-NO!!!!

Marquis
07-12-2009, 15:16
De kit gaat sowieso niets doen alleen als het pas te laat is of er moeten nog meer mensen die bedreigd zijn aangifte doen tegen hem of hij moet een bekende zijn van de politie met geweldsdelicten achter zijn naam.

Anders gaat de politie gewoon door met dagelijkse bezigheden als mensen flitsen en fietsers bekeuren die geen lichtje hebben.

Hendy
07-12-2009, 15:18
Ongelofelijk!!

Boycotten die gast..

paspoes
07-12-2009, 15:19
erg vervelend, bedreigen is zo kinderlijk:twak:

Chico
07-12-2009, 15:29
succes...

Ringsensation staat nu dus bij mij op de boycotlijst :D

NTT-FX
07-12-2009, 15:33
Schandalig !

Garcia
07-12-2009, 15:33
Beetje jammer dit.. ik vraag mij serieus waar ie mee bezig is :fp:

payap
07-12-2009, 15:34
Het moet ook niet gekker worden.

En Harmen is juist een van de meest relaxte en fijne mensen die ik ken.

Hendy
07-12-2009, 15:36
Hij bedreigt harmen omdat hij zou zorgen voor slechte publiciteit met als gevolg dit topic. Ironisch

Hier een topic die door Harmen is geopend afgelopen zomer: Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=93145&highlight=Galid+Bachir)
Als er 1 iemand positieve reclame maakte voor z'n gala.. was het Harmen wel !! kan er nog steeds met mn kop niet bij..

Harmen we staan 100% achter je!!!

panther management
07-12-2009, 15:53
Harmen is een persoon die altijd klaar staat om een gala te promoten,fotoshoot intervieuws ect.

Wij hebben altijd goed samen gewerkt met hem hij staat altijd 100% klaar,elke promotor zou hem dankbaar moeten zijn.

Als promotor vind ik het jammer dat dit soort dingen gebeuren,dit brengt de sport allen maar in een verkeerd daglicht.

Harmen wij staan 100% achter jou.

Biiyen
07-12-2009, 16:00
Nou ja, als Harmen dadelijk zijn vingers kwijt is dan weet je in ieder geval waar je ze moet gaan zoeken.

Ralph
07-12-2009, 16:04
Kinderachtig. Beter heeft Galid gewoon zijn eigen zaakjes op orde voordat ie anderen gaat beschuldigen om zijn eigen falen te verbloemen... En dan ook Harmen idd; slaat nergens op. Prima actie van Kevin om dit hier zo neer te zetten en zichtbaar achter Harmen te gaan staan.

Wheelie
07-12-2009, 16:14
Ik ben gebeld door deze promotor die aan gaf Harmen wel gebeld te hebben maar alleen de voicemail van Harmen ingesproken heeft.
Hij heeft mij gezegd dat hij wilt dat deze topic weg gehaald word want hij heeft Harmen voor het laatst gesproken op een van zijn gala's maanden geleden.
Ik heb contact gehad met Harmen en die weet 100 % zeker dat hij deze promotor aan de telefoon had, hij heeft deze promotor vorige week nog gesproken op Slamm 6.
Wij twijfelen niet aan Harmen en wij verwijderen deze topic dan ook niet.

Harmen is nu onderweg om aangifte te gaan doen.

Mattie73
07-12-2009, 16:18
Harmen is een persoon die altijd klaar staat om een gala te promoten,fotoshoot intervieuws ect.

Wij hebben altijd goed samen gewerkt met hem hij staat altijd 100% klaar,elke promotor zou hem dankbaar moeten zijn.

Als promotor vind ik het jammer dat dit soort dingen gebeuren,dit brengt de sport allen maar in een verkeerd daglicht.

Harmen wij staan 100% achter jou.

Wat een geslijm zeg. Zeker een ideale mogelijkheid om een concurent de grond in te boren!!!

Als het gebeurde zo gegaan is als weergegeven sta ik uiteraard ook achter Harmen. Maar ik vind niet dat andere promoters zich nu er mee moeten bemoeien. Hou je er lekker buiten.

Ook zou het mooi zijn als Galid Bachir kan reageren in het kader van woord wederwoord.

panther management
07-12-2009, 16:26
Wat een geslijm zeg. Zeker een ideale mogelijkheid om een concurent de grond in te boren!!!

Als het gebeurde zo gegaan is als weergegeven sta ik uiteraard ook achter Harmen. Maar ik vind niet dat andere promoters zich nu er mee moeten bemoeien. Hou je er lekker buiten.

Ook zou het mooi zijn als Galid Bachir kan reageren in het kader van woord wederwoord.

Hoe bedoel je geslijm,dit is toch een forum en ik mag mijn mening geven.
En hoezo concurrentie? wij organiseren nooit een gala in Ahoy zijn we nog te klein voor.

761217186
07-12-2009, 16:28
hij kan het organiseren van gala's wel vergeten, helemaal als hij nu gaat beweren dat hij Harmen de laatste tijd niet heeft gesproken! Kan hij beter eerlijk zijn en een normale reactie geven. Of natuurlijk zijn excuses maken, dan is het volgens mij ook opgelost.

dirk5
07-12-2009, 16:30
Wat een geslijm zeg. Zeker een ideale mogelijkheid om een concurent de grond in te boren!!!

Als het gebeurde zo gegaan is als weergegeven sta ik uiteraard ook achter Harmen. Maar ik vind niet dat andere promoters zich nu er mee moeten bemoeien. Hou je er lekker buiten.

Ook zou het mooi zijn als Galid Bachir kan reageren in het kader van woord wederwoord.

wtf grond in boren?

Enige wat Panther managment ter sprake brengt is goede samenwerking met Harmen. er wordt niks over concurent gezegd.

Kameleon
07-12-2009, 16:47
Hij heeft mij gezegd dat hij wilt dat deze topic weg gehaald word ..........



Kijk goed uit voor je vingers......

Lionheart
07-12-2009, 16:50
Kevin, Respect dat je zo achter je mensen staat!

Het is allemaal sport en dat moet leuk zijn en leuk blijven, zulke bedreigingen mogen niet geaccepteerd worden.

COHIBA
07-12-2009, 16:53
Je hebt bedreigen en bedreigen , ,,,,, allemaal een mening en dat zonder enige weerwoord dan ook van de betrokkenen .
En snap niet dat t niet binnenshuis geregeld kan worden ,, .En de verkeerde dingen roepen als je net veel geld verloren hebt , of je gala gaat niet door .We/jullie zijn liefhebbers van de sport en dit kan zeker wel besproken worden .. kom op zeg,, meteen naar de politie ,, nou ,,afknapper hoor ,, suc6 met de politie ,,,bah!!

En ja ...en natrap of stoot tijdens een gevecht,, is dan opeens wel emotie ,,maar je gala naar de klote en geld verliezen , moet je alles onder controle houden ,,

Tony
07-12-2009, 16:56
Cohiba.... als ik jou zo hoor dan denk ik dat jij er geen flauw benul van hebt wat er allemaal gaande is.

COHIBA
07-12-2009, 17:00
Cohiba.... als ik jou zo hoor dan denk ik dat jij er geen flauw benul van hebt wat er allemaal gaande is.

Nee heb ik ook niet ,, maar om om gelijk naar de politie te stappen ,omdat je je bedreigd wordt door een promoter ?? het is een promotor ,, geen lid van al alqaida!! kom nou ,, heb je zelfs nooit iets geks geroepen in een boze bui??

Hendy
07-12-2009, 17:05
Nee heb ik ook niet ,, maar om om gelijk naar de politie te stappen ,omdat je je bedreigd wordt door een promoter ?? het is een promotor ,, geen lid van al alqaida!! kom nou ,, heb je zelfs nooit iets geks geroepen in een boze bui??

Als je geen benul hebt over hoe en wat.. zet hier dan ook geen reactie neer!

Harrie Nak
07-12-2009, 17:06
What's in the name...

MilfhunterMMA
07-12-2009, 17:08
Nee heb ik ook niet ,, maar om om gelijk naar de politie te stappen ,omdat je je bedreigd wordt door een promoter ?? het is een promotor ,, geen lid van al alqaida!! kom nou ,, heb je zelfs nooit iets geks geroepen in een boze bui??

ja, ik heb wel eens schavuit of kwajongen genoemd. Iemands vingers afknippen gaat me net iets te ver dat zijn wel degelijk Al Qaida praktijken, misschien dat zij nog werk voor hem hebben.

Kalikula
07-12-2009, 17:08
Nee, ik heb nog nooit iemand bedreigd. Is dat de norm dan? Is een beetje omgekeerde wereld. Je bent toch met fatsoen geboren en opgegroeid. Ik weet niet wat jouw achtergrond is. Schandalig!

COHIBA
07-12-2009, 17:10
Als je geen benul hebt over hoe en wat.. zet hier dan ook geen reactie neer!


A reageer ik waneer en op wat ik wil.. En B ik vind naar de politie stappen om een bedreiging door de telefoon van een promoter overdreven!! en ook al die reacties
van iedereen die er ALLES van afweten !

mocro9
07-12-2009, 17:12
Beetje jammer dit.. ik vraag mij serieus waar ie mee bezig is :fp:
misschien wat reclame?:p ik kende die hele ringsensation niet maar nu wel. wel jammer dat het zo moet.

Kameleon
07-12-2009, 17:13
A reageer ik waneer en op wat ik wil.. En B ik vind naar de politie stappen om een bedreiging door de telefoon van een promoter overdreven!! en ook al die reacties
van iedereen die er ALLES van afweten !

Gelukkig weet jij hoe het hoort..!?

jury
07-12-2009, 17:24
Dit is gewoon treurig weer he´

Iemand bedreigen , en dan ook nog eens op een Maffia achtige manier .....BAH.

mja ff afwachten op wat harmen gaat zeggen.

RocknRolla
07-12-2009, 17:41
kanloos gewoon

remco pardoel
07-12-2009, 17:42
Dat dit moet gebeuren, jammer
Het geeft ook weer het niveau van de promotor aan.

Harmen is een goed mens en een hele goede fotograaf. Ik vindt dat hij echt aan het verkeerde adres is.
Het was beter voor zijn gala en promotie geweest om drie a vier fotografen aan de ring toe te laten
Maar wie ben ik...

Mattie73
07-12-2009, 17:45
Ik geloof Harmen als hij zegt dat de promoter bedreigende dingen heeft geroepen.

Als iemand bijvoorbeeld onder stress staat, of met z'n verkeerde been uit bed is gestapt, of alles zit even tegen, dan roepen mensen soms dingen die ze niet helemaal menen. Dat is absoluut niet goed te praten maar het gebeurd wel.

Ik had die vent lekker z'n stoom laten afblazen en daarna inderdaad het contact verbroken. 9 van de 10 keer krijgt zo'n iemand spijt van wat hij gezegd heeft. Misschien had de promoter wel binnen een dag teruggebeld om z'n excuses aan te bieden.

Maar om nou meteen naar de politie te stappen. Bovendien mensen die dreigen die neem ik niet serieus. Die doen toch niks. Als iemand echt iets wil doen dan dreigt hij niet.

Het had denk ik intern opgelost kunnen worden onder het genot van een koud pilsje. Nu lijkt het net of er een privé oorlogje uitgevochten moet worden via het internet en dat is jammer.

Briant
07-12-2009, 17:47
Boos worden is een ding, bedreigen een ander.

Bumaye
07-12-2009, 17:49
Hallo mensen, Ik ben nieuw hier.. Ik wil mij even hierbij voorstellen.

Ik kom uit Rdam, ben 23jaar, En de naam is Adil

Ik train bij sport school Jagan in Rdam.

Wou graag even hierop reageren.

Ik denk dat het van beide kanten erg kinderachtig is. dat is mijn mening hierover.

Mvg

Kalikula
07-12-2009, 17:54
Wat is er kinderachtig aan aangifte doen als iemand jou dreigt jouw ledematen af te snijden

Garcia
07-12-2009, 17:57
Hallo mensen, Ik ben nieuw hier.. Ik wil mij even hierbij voorstellen.

Ik kom uit Rdam, ben 23jaar, En de naam is Adil

Ik train bij sport school Jagan in Rdam.

Wou graag even hierop reageren.

Ik denk dat het van beide kanten erg kinderachtig is. dat is mijn mening hierover.

Mvg

Welkom :)

ICON
07-12-2009, 17:57
Hallo mensen, Ik ben nieuw hier.. Ik wil mij even hierbij voorstellen.

Ik kom uit Rdam, ben 23jaar, En de naam is Adil

Ik train bij sport school Jagan in Rdam.

Wou graag even hierop reageren.

Ik denk dat het van beide kanten erg kinderachtig is. dat is mijn mening hierover.

Mvg

hoi adil!

nou ehm bedankt!

ICON
07-12-2009, 17:59
als ik trouwens die andere topic zie over het vorige gala dan is Harmen erg positief!
kan het niet zo zijn dat ze elkaar verkeerd begrepen hebben en dat de promoter harmen eigenlijk een manicure aanbiedde?

Mickey
07-12-2009, 18:10
Say what? Aangifte doen overdreven? Sorry, maar ik denk dat dit best aangifte waardig is. Ik ken de beste man niet zo goed, maar als je in een zakelijk gesprek zulke taal begint uit te kramen zegt dat iets over je en over de manier waar op je tegen zaken doen aankijkt.

Ik sluit me dan ook (wellicht ten overvloede) 100% aan bij Justi en Kevin. Zo gaat men niet met onze crewleden om en wat ons betreft is het dan ook einde oefening in de samenwerking tussen ons en deze promoter.

COHIBA
07-12-2009, 18:11
Stond jij achteraan toen hersens uit werden gedeeld?

Let maar op! ,, storm in een glas water.

Remco
07-12-2009, 18:15
Hoe dan ook niet goed voor de sport dit, ik denk dan met name aan de vechters die er een groot belang bij hebben dat hun partijen doorgaan. Ondanks dat ik het mooi vind om te zien hoe de crew achter haar mensen staat, vraag ik me af of een publicatie op de portal en in dit topic de manier is om hier mee om te gaan.

Als ik een belangenafweging maak dan zou ik er toch voor gekozen hebben het gala en haar vechters niet onnodig te belasten en Harmen achter de schermen aangifte hebben laten doen. Ondanks dat de emoties zeer begrijpelijk zijn, is het wat mij betreft onnodig de 'trial' zowel via de media als via de geëigende, justitiële weg in te zetten. Nu is de promotor al veroordeeld en loopt hij het risico zelfs tweemaal veroordeeld te worden: ne bis in idem, zou Roy zeggen!

Sendur
07-12-2009, 18:18
Goed dat Mixfight zo achter hun crew staat!!!

Galid Bachir is echt een zielig mannetje heb ik zo gehoord.
Dit bewijst het maar weer.

Mattie73
07-12-2009, 18:20
Hoe dan ook niet goed voor de sport dit, ik denk dan met name aan de vechters die er een groot belang bij hebben dat hun partijen doorgaan. Ondanks dat ik het mooi vind om te zien hoe de crew achter haar mensen staat, vraag ik me af of een publicatie op de portal en in dit topic de manier is om hier mee om te gaan.

Als ik een belangenafweging maak dan zou ik er toch voor gekozen hebben het gala en haar vechters niet onnodig te belasten en Harmen achter de schermen aangifte hebben laten doen. Ondanks dat de emoties zeer begrijpelijk zijn, is het wat mij betreft onnodig de 'trial' zowel via de media als via de geëigende, justitiële weg in te zetten. Nu is de promotor al veroordeeld en loopt hij het risico zelfs tweemaal veroordeeld te worden: ne bis in idem, zou Roy zeggen!

X2

Uitstekend verwoord Remco.

Sendur
07-12-2009, 18:20
Wat een geslijm zeg. Zeker een ideale mogelijkheid om een concurent de grond in te boren!!!

Als het gebeurde zo gegaan is als weergegeven sta ik uiteraard ook achter Harmen. Maar ik vind niet dat andere promoters zich nu er mee moeten bemoeien. Hou je er lekker buiten.

Ook zou het mooi zijn als Galid Bachir kan reageren in het kader van woord wederwoord.

Dit slaat nergens op

bart1980
07-12-2009, 18:25
Harmen is een goed reporter en fotograaf.
Snap niet dat ze hem bedreigen in 1 woord belachelijk....

gieloe
07-12-2009, 18:26
Vond hem gelijk al kansloos deze promotor toen ik hem voor het eerst zag. Hele goede zaak dat dit lekker groot word aangekaart hier op het forum en dat er naar de politie gestapt wordt.

Robkitetop03
07-12-2009, 18:28
Wat een pannenkoek is die Galid zeg, te triest voor woorden dat ie zo'n uitlating doet!

Goed dat er een duidelijk signaal wordt afgegeven, dat dit niet getolereerd wordt door de mixfight crew.

mario the count
07-12-2009, 18:42
Hoe dan ook niet goed voor de sport dit, ik denk dan met name aan de vechters die er een groot belang bij hebben dat hun partijen doorgaan. Ondanks dat ik het mooi vind om te zien hoe de crew achter haar mensen staat, vraag ik me af of een publicatie op de portal en in dit topic de manier is om hier mee om te gaan.

Als ik een belangenafweging maak dan zou ik er toch voor gekozen hebben het gala en haar vechters niet onnodig te belasten en Harmen achter de schermen aangifte hebben laten doen. Ondanks dat de emoties zeer begrijpelijk zijn, is het wat mij betreft onnodig de 'trial' zowel via de media als via de geëigende, justitiële weg in te zetten. Nu is de promotor al veroordeeld en loopt hij het risico zelfs tweemaal veroordeeld te worden: ne bis in idem, zou Roy zeggen!
Dit is wat anders dan even tegen iemand zeggen dat je hem een klap verkoopt als je hem tegen komt( ook dat is niet goed), als je tegen iemand zegt dat je zijn vingers afknipt als je hem tegen komt dan spoor je gewoon niet.Alleen al zulke gedachten in je hoofd hebben:twak:

Ik denk dat dit een goede manier is om hem zulke dingen af te leren, ik zou het ook echt niet tof vinden als iemand zoiets tegen mij zegt en dat zou ik hem ook laten weten.

Bumaye
07-12-2009, 18:48
Welkom :)

:thup:

Mister bokito
07-12-2009, 18:51
Wat een dwaas van een vent die Galid :-((
Dit is weer een knap stuk onbenulligheid van een volwassen persoon.Wij als promotors zijn een visite kaartje naar de buitenwereld voor onze sport die wij lief hebben Kickboksen/Mma.Dan moeten we juist personen zoals Harmen & collega's prijzen voor wat deze mensen allemaal doen voor onze sport. En als er iets verkeerd overkomt praat erover,en niet gelijk van deze dreigementen.

Ik zie ook reactie's dat ze het kinderachtig vinden dat er aangifte is gedaan!!!!

Lezen jullie dan tegen woordig geen kranten meer of kijken jullie geen nieuws!! Er lopen meer gekken rond dan er vast zitten.

Respect voor de crew van mixfight en 100% achter Harmen staan.

Insider
07-12-2009, 18:58
Mooi om te zien dat jullie achter jullie crewleden staan en ik geef Harmen 100 % gelijk dat hij aangifte doet.

TOON
07-12-2009, 18:59
mooi verhaal weer zeg...goede actie om het openbaar te maken...geef je ook een signaal af dat je zoiets gewoon niet tolereert....

The Bulldog
07-12-2009, 19:17
Werkelijk niet te geloven dit, natuurlijk staat heel de crew 100% achter harmen....

zo ook ik....maar.....

ik heb wel potst gedelete waarin betrokken promotor direct wordt beledigd.

hoe debiel ik dit soor verhalen ook vind het is nog steeds een norm hier dat we geen mensen beledigen op het forum.

Wil je dit wel doen, doe je dat in de PIT....
wtf ik open er wel even een topic.....

Biiyen
07-12-2009, 19:19
Let maar op! ,, storm in een glas water.

Vingers in een glas water.... wel bij de les blijven graag.

EdwinC
07-12-2009, 19:26
Op het moment dat je zelf eens bedreigd wordt weet je pas wat voor gevoel dat te weeg brengt.

Ik kan het daarom alleen maar toejuichen dat Harmen aangifte doet. Ik snap echter ook wel dat het misschien handiger was geweest om eerst e.e.a. af te wachten alvorens dit op het forum en portal te posten.

Maar goed het is al gepost laten we aub allen met een beetje verstand proberen te reageren.

Christophe
07-12-2009, 19:28
Top dat Mixfight zo achter zijn crew staat, dit is inderdaad onaanvaardbaar. De mensen die het niet ok vinden om het zo openbaar aan te pakken: ik heb meer respect voor mensen die zulke zaken openbaar regelen dan mensen die heimelijk (via telefoon) mensen bedreigen om zo hun zaakjes te regelen.

Wat mij betreft komt deze promotor in deze business niet meer aan de bak. Ik zou als vechter, trainer of sportschool-eigenaar in ieder geval niet meer met hem willen werken nu ik weet hoe hij zijn zaken regelt. En ik vermoed dat een groot deel van zijn vroegere publiek er ook zo over zal denken! Er zijn vast genoeg eerlijke, hardwerkende en correcte promotors die de (waarschijnlijk geringe) "leegte" kunnen opvullen die het verdwijnen van deze promotor creeërt.


Ik ben gebeld door deze promotor die aan gaf Harmen wel gebeld te hebben maar alleen de voicemail van Harmen ingesproken heeft.
Hij heeft mij gezegd dat hij wilt dat deze topic weg gehaald word want hij heeft Harmen voor het laatst gesproken op een van zijn gala's maanden geleden.
Ik heb contact gehad met Harmen en die weet 100 % zeker dat hij deze promotor aan de telefoon had, hij heeft deze promotor vorige week nog gesproken op Slamm 6.
Wij twijfelen niet aan Harmen en wij verwijderen deze topic dan ook niet.

Harmen is nu onderweg om aangifte te gaan doen.
Hij zegt dat hij Harmen niet gebeld heeft? Prachtig, dat is iets wat de politie perfect kan natrekken aan de hand van Harmen's nummer. En als dan blijkt dat hij Harmen toch heeft gebeld, denk ik niet dat er twijfel zal zijn over wat hij tijdens dat gesprek gezegd zou hebben.


Ook zou het mooi zijn als Galid Bachir kan reageren in het kader van woord wederwoord.
Ik denk niet dat Mixfight - een forum zijnde - deze meneer zal weigeren hier een antwoord te formuleren. Hij heeft het topic duidelijk al opgemerkt. Als ik recht in mijn schoenen stond had ik persoonlijk al lang gereageerd.


Nee, ik heb nog nooit iemand bedreigd. Is dat de norm dan? Is een beetje omgekeerde wereld. Je bent toch met fatsoen geboren en opgegroeid. Ik weet niet wat jouw achtergrond is. Schandalig!
x 2



A reageer ik waneer en op wat ik wil.. En B ik vind naar de politie stappen om een bedreiging door de telefoon van een promoter overdreven!! en ook al die reacties van iedereen die er ALLES van afweten !
Het is jouw goed recht te vinden dat het overdreven is om meteen naar de politie te stappen bij een bedreiging. Maar zoals je hier kan lezen vindt de overgrote meerderheid het méér dan terecht. Laat dit een waarschuwing voor je zijn dat mensen bedreigen in deze samenleving - ondanks jouw buikgevoel - NIET ok is!

Christophe
07-12-2009, 19:37
Goed zo Tony, toen ik Wheelie's eerste post in deze thread las, dacht ik ook onmiddelijk wat extra info over de meneer in kwestie te zoeken en te posten. Goed van je! :thup:


Hier de meneer in kwestie:

about ringSensation

http://www.ringsensation.nl/images/ghalid_bg.jpg
Naam: Galid Bachir
Leeftijd: 34 jaar
Beroep: Eventmanager / Organisator

Dagelijks ben ik intensief bezig met sporten (voornamelijk Thaiboksen). Ik streef erna om jaarlijks meerdere (grote) gala’s te organiseren. Dit geldt voor zowel Den haag als voor andere steden in Nederland.
Bij het samenstellen van mijn gala’s wil ik zoveel als mogelijk A- partijen programmeren, naast B en C- toernooien. Tevens organiseer ik gala’s voor jeugd en nieuwelingen. Tenslotte verdienen zij een goede kans om door te groeien naar de ‘TOP’.

Ik maak graag gebruik van sponsors. Tenslotte zijn deze noodzakelijk om de gala’s te kunnen realiseren. Mocht u goede ideeën hierover hebben, of vernieuwende ideeën over het kickboksen willen bespreken, kunt u vrijblijvend contact met mij opnemen.
Met sportieve groet,

(http://www.ringsensation.nl/about.html#)Galid Bachir
(http://www.ringsensation.nl/about.html#)Eventmanager / Organisator
+31(0)641302414 |
[email protected]

http://www.ringsensation.nl/images/ghalid_2.jpg

abujahjah
07-12-2009, 19:39
ff de site van ringsensation bezocht en nu blijkt dat de ahoy de vergunning vergeten was voor het evenement van 12 december, yeahhhh righttttt, mooie nonsensverhaal om er makkelijk onderuit te komen, hij zal wel niet genoeg publiciteit hebben en krijgen , laat staan nu hij ook nog eens een verdomd goed mens weet te bedreigen , had psies hetzelfde gedaan als harmen en ook aangifte gedaan, dit zijn niet zomaar bedreigingen meer, dit is je ware ik tonen , ken deze persoon toevallig en is inderdaad geen lekker ventje , heb liever niets met hem te maken dan wel, om een lang verhaal kort te maken, deze gast is niet helemaal tof in zn bovenkamer om het netjes te formuleren , dit soort gasten verpesten het voor de vechters,sponsors en ga zo maar door, als sponsor zijnde zou je toch niet willen weten wat zo`n persoon allemaal uitkraamt, nee dit is te zielig voor woorden, een fatsoenlijk mens had face to face gezegd hoe of wat en een normaal gesprek aangegaan maar dit is verre van fatsoenlijk.
Mixfight, heel correct dat jullie achter je mensen staan, dat gebeurt ook niet overal, vandaar dat ik hier dan ook graag kom omdat hier gewoon iedereen als mens word behandeld.
greetzzzzzzzzzz

paspoes
07-12-2009, 19:43
Op het moment dat je zelf eens bedreigd wordt weet je pas wat voor gevoel dat te weeg brengt.

Ik kan het daarom alleen maar toejuichen dat Harmen aangifte doet. Ik snap echter ook wel dat het misschien handiger was geweest om eerst e.e.a. af te wachten alvorens dit op het forum en portal te posten.

Maar goed het is al gepost laten we aub allen met een beetje verstand proberen te reageren.

Edwin is Correct

Mattie73
07-12-2009, 20:24
Ik lees net bij de buren onderstaand reactie van Galid omtrent de commotie die hier op Mixfight is ontstaan:

Beste sportvrienden, vechters en trainers,

Gezien de snel rondgaande diversen verhalen die hun eigen leven beginnen te leiden, zijn wij genoodzaakt om te reageren.
RSC betreurt de situatie waarop dit plaats vind.
Zoals jullie allemaal weten zijn we druk bezig met een andere locatie voor ons gala van 12 december as.
Om dit tot een succes te maken doen we onze uiterste best om ook hier een toplocatie als vervanging te krijgen.
Dit kost erg veel inzet, energie en tijd.
Wij hopen dan op uw steun en begrip.

Betreft de situatie met een reporter van een ander forum:

Er is een voicemail door de promoter ingesproken maar heeft deze niet persoonlijk gesproken of op wat voor manier dan ook bedreigd.
De promoter wilde juist de persoon in kwestie uitnodigen maar deze bedankte via een medewerker van RSC.
Wij vinden het spijtig dat RSC zo in het negatieve daglicht gezet word en dan de verhalen een andere wending krijgen.
Wij hebben hier ook geen enkele baat bij dat dit op deze manier verloopt.

Ter verduidelijking: Willen wij bij deze nogmaals de reporter uitnodigen om na een gesprek aanwezig te zijn op ons gala.Hij is van harte welkom.

Hopende dat er nu duidelijkheid is,zodat wij ons verder kunnen concentreren op het bevestigen van een goede locatie.

Vriendelijke Groeten,

Ringsensationchampionship

Christophe
07-12-2009, 20:44
Voor het gala van RingSensation is Mixfight.nl uitgenodigd om een verslag te verzorgen. Een medewerker van RingSensation heeft hierover contact opgenomen met ons. Roy (Justinian) gaf tijdens het telefoongesprek aan dat hij wel wilde gaan als verslaggever en als backstagefotograaf wilde hij Harmen meenemen. De medewerker van RingSensation gaf onmiddellijk aan dat Harmen niet welkom is. Roy zijn reactie was dat hij dan ook niet zou komen, omdat Mixfight achter de crew staat.


De promoter wilde juist de persoon in kwestie uitnodigen maar deze bedankte via een medewerker van RSC.

Ter verduidelijking: Willen wij bij deze nogmaals de reporter uitnodigen om na een gesprek aanwezig te zijn op ons gala.Hij is van harte welkom.

Justi, had je een paar biertjes te veel op??? Ze wilden Harmen net wél uitnodigen!!! :rolleyes:

Het feit dat de promotor zich met dit wazige verhaal in het reine wilt helpen, bevestigt het vermoeden - naar mijn inziens - alleen maar dat er toch wel echt "stront aan de knikker" hangt. Ook beetje raar dat hij hier niet reageert, als hij toch recht in zijn schoenen staat.

Als de promotor inderdaad een andere locatie vindt, zal het mij benieuwen of hij nog op een redelijk bezoekersaantal mag rekenen en/of hij zijn vechters zal (kunnen/willen) uitbetalen.

761217186
07-12-2009, 20:57
als dit het weder hoor was is het wel wat mager. vooral om het via een ander forum te melden. Ik hoop dat de waarheid boven water komt. want iemand zit hier een potje te liegen, schandalig!!

The Bulldog
07-12-2009, 20:57
MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99232)

LeeMurray
07-12-2009, 21:11
Ik ken beide betrokkenen niet en heb dus niets met deze sh*t te maken, maar ik vind het achterlijk dat je mensen gaat bedreigen als je een zakelijk conflict hebt. Ervaring leert echter dat mensen die dreigen niet zo snel overgaan tot actie. Toch vind ik dit soort dreigementen ontoelaatbaar. Laat die Galid maar ff nadenken over wat hij heeft gedaan, laat 'm maar ff tuchten (als hij die jongen echt gedreigd heeft).

Goed van die jongen dat ie niet te macho is om aangifte te doen. Ook goed dat ie niet mee is gegaan in dat achterlijke gedrag. Zo begint die drama meestal. Niemand wil wijken voor elkaar. Iedereen wil 'stoer' voor z'n vrienden overkomen. Door aangifte te doen heeft die jongen laten zien dat ie er qua ontwikkeling ver boven staat.

rsc
07-12-2009, 21:21
Beste sportvrienden, vechters en trainers,

Gezien de snel rondgaande diversen verhalen die hun eigen leven beginnen te leiden, zijn wij genoodzaakt om te reageren.
RSC betreurt de situatie waarop dit plaats vind.
Zoals jullie allemaal weten zijn we druk bezig met een andere locatie voor ons gala van 12 december as.
Om dit tot een succes te maken doen we onze uiterste best om ook hier een toplocatie als vervanging te krijgen.
Dit kost erg veel inzet, energie en tijd.
Wij hopen dan op uw steun en begrip.

Betreft de situatie met een reporter van een ander forum:

Er is een voicemail door de promoter ingesproken maar heeft deze niet persoonlijk gesproken of op wat voor manier dan ook bedreigd.
De promoter wilde juist de persoon in kwestie uitnodigen maar deze bedankte via een medewerker van RSC.
Wij vinden het spijtig dat RSC zo in het negatieve daglicht gezet word en dan de verhalen een andere wending krijgen.
Wij hebben hier ook geen enkele baat bij dat dit op deze manier verloopt.

Ter verduidelijking: Willen wij bij deze nogmaals de reporter uitnodigen om na een gesprek aanwezig te zijn op ons gala.Hij is van harte welkom.

Hopende dat er nu duidelijkheid is,zodat wij ons verder kunnen concentreren op het bevestigen van een goede locatie.

Vriendelijke Groeten,

Ringsensationchampionship

761217186
07-12-2009, 21:30
http://www.cornelissebanket.nl/kleinekoekjesfr/kleinekoekjes/lange%20vingers.jpg

zal gezellig worden, Harmen is dus wel welkom.. maar eerst moet er gepraat worden, gezellig onder het genot van een kopje koffie met....

RobVan de V
07-12-2009, 21:30
Welkom in de wondere wereld die vechtsport heet....

een wereld die zich kenmerkt door een hoog haantjes gehalte, amateurisme, roddel en achterklap, dom gelul en allerlei andere zaken waarvan in mij persoonlijk distantieer.....:pimp: (sarcasme)


Gaat weer nergens over dit soort gehaktballengedrag.

Peter0711
07-12-2009, 21:40
Niet alles over 1 kan scheren hoor..De vechtsport wereld is niet alleen maar hoe jij het omschrijft,helaas zijn er van die trieste figuren die denken dat dit soort gedrag hun goed toedoet,terwijl ze gewoon een kuil aan het graven zijn voor zichzelf..

wat een gladjakker!

Christophe
07-12-2009, 21:55
... ,terwijl ze gewoon een kuil aan het graven zijn voor zichzelf..

Amen

univers1l
07-12-2009, 22:11
ja wat kan ik zeggen. als harmen echt bedreigd is, dat is zeker geen goede zaak, dus aangifte is te begrijpen, aan de andere kant als mixfightcrew hier een post over te openen om betrokkene af te branden, is ook niet best, want de vechters zijn hier de dupe van.

maar begrijp me niet verkeerd, ik sta achter mixfight, alleen de invloed die mixfight heeft is groot en hierdoor is waarschijnlijk rsc finito.

ik zou namelijk kaarten gaan kopen voor de gala, maar doe het nu ook niet meer.

StrK
07-12-2009, 22:13
Welkom in de wondere wereld die vechtsport heet....

een wereld die zich kenmerkt door een hoog haantjes gehalte, amateurisme, roddel en achterklap, dom gelul en allerlei andere zaken waarvan in mij persoonlijk distantieer.....:pimp: (sarcasme)


Gaat weer nergens over dit soort gehaktballengedrag.

...goed gezegd!...:thup:

Ulis-E
08-12-2009, 00:40
A reageer ik waneer en op wat ik wil.. En B ik vind naar de politie stappen om een bedreiging door de telefoon van een promoter overdreven!! en ook al die reacties
van iedereen die er ALLES van afweten !

kerel, ik heb door m'n beroep bijna dagelijks te maken met mensen die telefonisch bedreigd zijn.. een aangifte doen is vrij normaal

iemand dreigen om z'n vingers eraf te knippen is niet normaal

dussuh als dit verhaal waar is.. laat em lekker aangifte doen!

STERKE JERKE
08-12-2009, 01:01
Bij de buren werd er door rsc als volgt gereageerd op de stellige mening van dhr. tollieman:

Oorspronkelijk geplaatst door TOLLIEMAN http://www.fighttalk.nl/vforum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.fighttalk.nl/vforum/showthread.php?p=78326#post78326)
Ik ga zo ie zo niet meer! Binnen onze sport moet de sfeer gezond blijven en vind het dus kwalijk dat er personen worden bedreigd, van de buren, die onze sport juist positief promoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beste sportvrienden, vechters en trainers,

Gezien de snel rondgaande diversen verhalen die hun eigen leven beginnen te leiden, zijn wij genoodzaakt om te reageren.
RSC betreurt de situatie waarop dit plaats vind.
Zoals jullie allemaal weten zijn we druk bezig met een andere locatie voor ons gala van 12 december as.
Om dit tot een succes te maken doen we onze uiterste best om ook hier een toplocatie als vervanging te krijgen.
Dit kost erg veel inzet, energie en tijd.
Wij hopen dan op uw steun en begrip.

Betreft de situatie met een reporter van een ander forum:

Er is een voicemail door de promoter ingesproken maar heeft deze niet persoonlijk gesproken of op wat voor manier dan ook bedreigd.
De promoter wilde juist de persoon in kwestie uitnodigen maar deze bedankte via een medewerker van RSC.
Wij vinden het spijtig dat RSC zo in het negatieve daglicht gezet word en dan de verhalen een andere wending krijgen.
Wij hebben hier ook geen enkele baat bij dat dit op deze manier verloopt.

Ter verduidelijking: Willen wij bij deze nogmaals de reporter uitnodigen om na een gesprek aanwezig te zijn op ons gala.Hij is van harte welkom.

Hopende dat er nu duidelijkheid is,zodat wij ons verder kunnen concentreren op het bevestigen van een goede locatie.

Vriendelijke Groeten,

Ringsensationchampionship

STERKE JERKE
08-12-2009, 01:07
Ik sluit mij aan bij dhr. Tollieman. Wij moeten onze sport gezond houden en de niet-kenners van onze sport geen stof tot praten geven!
Ben erg blij dat wij een dergelijke reactie op ons aller HARMEN op deze wijze, zonder pardon op directieve wijze de kop in hebben gedrukt!
Laten wij ervoor waken dat dergelijke individuen (of personen die dergelijke uitspraken doen) onze sport en de promotors van onze sport op dergelijke wijze durven te bejegenen!
Alleen op deze wijze houden wij onze sport gezond!

STERKE JERKE
08-12-2009, 01:12
Beste Ulis-E,
Ook vanuit mijn werk heb ik er dagelijks mee te maken....helaas wel met daders die de daad bij het woord hebben gevoegd!
De slachtoffers en de personen om hen heen hebben levenslang. En dat is ZIEK EN MISSELIJK MAKEND!
KORTOM: BOVENSTAANDE VOOR ZIJN EN DIRECT DE KOP INDRUKKEN!

RobVan de V
08-12-2009, 08:34
Niet alles over 1 kan scheren hoor..De vechtsport wereld is niet alleen maar hoe jij het omschrijft,helaas zijn er van die trieste figuren die denken dat dit soort gedrag hun goed toedoet,terwijl ze gewoon een kuil aan het graven zijn voor zichzelf..



Doe ik persoonlijk ook niet. Maar het is te vaak wel weer iets aan de hand is. Zeg maar gerust onprofessioneel gedrag wat het algehele imago niet ten goede komt.

MJOKKIE
08-12-2009, 09:17
Hoe dan ook niet goed voor de sport dit, ik denk dan met name aan de vechters die er een groot belang bij hebben dat hun partijen doorgaan. Ondanks dat ik het mooi vind om te zien hoe de crew achter haar mensen staat, vraag ik me af of een publicatie op de portal en in dit topic de manier is om hier mee om te gaan.

Als ik een belangenafweging maak dan zou ik er toch voor gekozen hebben het gala en haar vechters niet onnodig te belasten en Harmen achter de schermen aangifte hebben laten doen. Ondanks dat de emoties zeer begrijpelijk zijn, is het wat mij betreft onnodig de 'trial' zowel via de media als via de geëigende, justitiële weg in te zetten. Nu is de promotor al veroordeeld en loopt hij het risico zelfs tweemaal veroordeeld te worden: ne bis in idem, zou Roy zeggen!

Remco,

Mijn waarde studievriend. Ik heb je als mens en als mixfightposter al jaren hoog zitten. Maar nu lopen onze meningen toch echt mijlenver uiteen. Als dit waar is, en ik neig er naar dit te geloven (!), dan worden er dus journalisten bedreigd om een onwelgevallige mening.
Mensen die zich inzetten voor de sport worden gedreigd met het afsnijden van de vingers. Als dat de norm is in dit land en in onze sport, dan wordt het er niet echt gezelliger op, toch.
Het belang van een paar vechters en 1 galaatje is m.i. dan ook totaal ondergeschikt aan het belang van vrije nieuwsgaring, ook op dit micro-niveau.
Misschien vinden sommige vechters het zelfs wel prettig om te weten wat voor n figuren er werkelijk achter de promotie zitten.

Ik denk dat de mixfightcrew het enige juiste besluit heeft genomen door hier transparant in te zijn. Anders denken dit soort figuren straks overal mee weg te komen. Als het aan jou had gelegen, was dat nu het geval.

Nee dank je

Osu,

Mjokkie

TheSpinDoctor
08-12-2009, 10:56
Meneer Bachir staat zo ie zo al niet bekend als een al te frisse jongen.

Er zijn wel meer mensen in de vechtsportwereld die hij heeft bedreigd, die er alleen niet zo mee naar buiten komen. dus dit is ook wel eens goed!!

Zo heeft hij Bijvoorbeeld Fred Rooijers en Hassan Ait Bassou in het verleden ook bedreigd.

Aan dit soort figuren hebben we in de vechtsportwereld (die helaas toch al te vaak ik verband wordt gebracht met de onderwereld) helemaal niets aan!

Top, dat het nu eens een keer via deze weg en via de politie wordt gespeeld. en zal toch zeker niet zo zijn dat je als promotor ongestraft reporters of wie dan ook kan bedreigen.!

Harmen is een heel gewaardeerde jongen in vechtsportland ik, en waarschijnlijk vele met mij, staa volledig achter hem!

Mattie73
08-12-2009, 11:01
Meneer Bachir staat zo ie zo al niet bekend als een al te frisse jongen.

Er zijn wel meer mensen in de vechtsportwereld die hij heeft bedreigd, dit er alleen niet zo mee naar buiten komen. dus niet is ook wel eens goed!!

Zo heeft hij Bijvoorbeeld Fred Rooijers en Hassan Ait Bassou in het verleden ook bedreigd.

Aan dit soort figuren hebben we in de vechtsportwereld (die helaas toch al te vaak ik verband wordt gebracht met de onderwereld) helemaal niets aan!


Wat is je bron?????

Fred Royers en Hassan Ait Bassou lijken mij geen personen die zich laten bedreigen.

MMAFAN-1122
08-12-2009, 11:07
Meneer Bachir staat zo ie zo al niet bekend als een al te frisse jongen.

Er zijn wel meer mensen in de vechtsportwereld die hij heeft bedreigd, die er alleen niet zo mee naar buiten komen. dus dit is ook wel eens goed!!

Zo heeft hij Bijvoorbeeld Fred Rooijers en Hassan Ait Bassou in het verleden ook bedreigd.

Aan dit soort figuren hebben we in de vechtsportwereld (die helaas toch al te vaak ik verband wordt gebracht met de onderwereld) helemaal niets aan!

Top, dat het nu eens een keer via deze weg en via de politie wordt gespeeld. en zal toch zeker niet zo zijn dat je als promotor ongestraft reporters of wie dan ook kan bedreigen.!

Harmen is een heel gewaardeerde jongen in vechtsportland ik, en waarschijnlijk vele met mij, staa volledig achter hem!


X2 wat een pannekoek die vent zeg, als je Fred al bedreigd tja.. Het gala van deze meneer gaat toch niet door zaterdag... hij is kaar denk ik zo!

TTB
08-12-2009, 11:07
Wat is je bron?????

Fred Royers en Hassan Ait Bassou lijken mij geen personen die zich laten bedreigen.

Klopt Hassan ait Bassou laat zich ook niet bedreigen. Hij heeft hier alleen maar om gelachen, en neemt meneer Gallied ook niet serieus!

Remco
08-12-2009, 11:47
Natuurlijk is de bedreiging zeer ernstig en natuurlijk mag zoiets niet ongestraft blijven MJOKKIE. De vraag is alleen hoe je hiermee om moet gaan. Aangifte doen ligt voor de hand en is kennelijk al gebeurd. Prima.

Het daarnaast en zelfs nog vóór de aangifte plaatsen van een bericht op de homepage van Mixfight (en dus niet een bericht van een gebruiker) heeft een enorm gezag en dus impact en is zeer schadelijk. Inmiddels worden de feiten ook betwist, maar van hoor en wederhoor (ook belangrijk als je je op de vrijheid van meningsuiting wil beroepen) was op het moment van publicatie geen sprake. Zeker nu het niet alleen om één man gaat, maar een hele organisatie waar verschillende mensen (vooral vechters) van afhankelijk zijn, vind ik het te vroeg om zo'n schadelijk bericht met redactioneel gezag te posten, te meer nu er ook gewoon aangifte gedaan is.

Neemt overigens niet weg dat ik het goed vind te horen dat Mixfight achter haar redactie staat. Heeft de man in kwestie al contact opgenomen met Wheelie?

Wheelie
08-12-2009, 11:55
Heeft de man in kwestie al contact opgenomen met Wheelie?
Ja, ik heb gisteren 2 keer aan de telefoon gezeten met deze promotor en ook Roy (Justinian) heeft met hem gesproken.
Dit heeft niets veranderd aan ons standpunt en we zullen het bericht ook niet verwijderen van Mixfight.

Fight Master
08-12-2009, 12:03
Wat is je bron?????

Fred Royers en Hassan Ait Bassou lijken mij geen personen die zich laten bedreigen.

The SpinDoctor is goed ingelicht, bel een van die mensen eens op als je 'm niet gelooft. Dit is niet de eerste keer dat Galid Bachir dreigementen uit.

Might Is Right
08-12-2009, 12:20
:sleep1:

Amai wat een gedoe... Wat een blijtsmoelen allemaal zeg! Gedraag jullie toch eens als mannen ipv als naa-politie-lopende-mietjes!

:crying: "er heeft me iemand bedreigt"

AUB zeg....

Lionheart
08-12-2009, 12:25
:sleep1:

Amai wat een gedoe... Wat een blijtsmoelen allemaal zeg! Gedraag jullie toch eens als mannen ipv als naa-politie-lopende-mietjes!

:crying: "er heeft me iemand bedreigt"

AUB zeg....

Ik vind dit toch een zaak waarbij je aangifte moet doen en dat heeft niets met mietjesgedrag te maken.
Stel dat jij in Harmen zijn schoenen zou staan, wat zou jij dan doen??

@Might Is Right.
Zou jij het eerst laten gebeuren, en dan met je stompjes naar het politiebureau strompelen of gewoon bij voorbaat al aangifte doen?

Nou als je een beetje slim bent, dan bij voorbaat al aangifte doen, en dat hebben zij gelukkig ook gedaan.

pwie
08-12-2009, 12:29
Goeie zet van harmen. Waardeloos van zo man dat die iemand bedreigd gaat toch nergens over.
Ik zou zelf niet willen vechten op een gala van zo man.
Succes Harmen.

TheSpinDoctor
08-12-2009, 12:30
:sleep1:

Amai wat een gedoe... Wat een blijtsmoelen allemaal zeg! Gedraag jullie toch eens als mannen ipv als naa-politie-lopende-mietjes!

:crying: "er heeft me iemand bedreigt"

AUB zeg....

Dit is precies waar het misgaat. Hoezo geen aangifte. Als mannen? Kan maar dan loopt het onnodig uit de hand. Zijn precies de uitspraken als deze die het haantjes gedrag in vechtsportland in stand houden..

Justinian
08-12-2009, 12:35
Natuurlijk is de bedreiging zeer ernstig en natuurlijk mag zoiets niet ongestraft blijven MJOKKIE. De vraag is alleen hoe je hiermee om moet gaan. Aangifte doen ligt voor de hand en is kennelijk al gebeurd. Prima.


Het daarnaast en zelfs nog vóór de aangifte plaatsen van een bericht op de homepage van Mixfight (en dus niet een bericht van een gebruiker) heeft een enorm gezag en dus impact en is zeer schadelijk. Inmiddels worden de feiten ook betwist, maar van hoor en wederhoor (ook belangrijk als je je op de vrijheid van meningsuiting wil beroepen) was op het moment van publicatie geen sprake. Zeker nu het niet alleen om één man gaat, maar een hele organisatie waar verschillende mensen (vooral vechters) van afhankelijk zijn, vind ik het te vroeg om zo'n schadelijk bericht met redactioneel gezag te posten, te meer nu er ook gewoon aangifte gedaan is.

Neemt overigens niet weg dat ik het goed vind te horen dat Mixfight achter haar redactie staat. Heeft de man in kwestie al contact opgenomen met Wheelie?
Hoewel ik begrijp welk punt je hier probeert te maken, denk ik dat je een cruciaal punt in je redenering mist waardoor je tot een iets andere conclusie komt dan wij. Dit punt zal ik hieronder toelichten.

Harmen heeft aangifte gedaan vanwege de mijns inziens zeer ernstige bedreiging. Dat sprake is van een zeer ernstige bedreiging behoeft geen betoog, daar zijn we het wel over eens. Ook over het feit dat aangifte een goede stap is verschillen we niet van mening. De bedreiging moet gezien worden als een bedreiging aan het adres van (een medewerker van) Mixfight.nl en we hebben zelf dan ook overwogen om aangifte te doen. Omdat Harmen ook aangifte ging doen leek het ons praktisch om het bij een aangifte te laten.

Met deze bedreiging raakt Galid niet alleen de reporter Harmen, maar ook Mixfight.nl. De feiten worden inderdaad door Galid betwist. Wanneer hij een derde zou hebben bedreigd zouden we dit bericht – als we er al over zouden berichten – zeker niet als zodanig hebben geplaatst, maar eerst contact hebben opgenomen met Galid, in het kader van hoor en wederhoor. Mixfight.nl was bijvoorbeeld ook op de hoogte van de geruchten omtrent eerdere bedreigingen afkomstig van Galid, maar heeft hier bewust niets mee gedaan omdat deze informatie afkomstig is uit het geruchtencircuit. Als we hier al iets mee hadden willen doen dan hadden we uiteraard hoor en wederhoor toegepast. Pas dan zou hoor en wederhoor ook nuttig zijn.

In dit geval is Mixfight.nl zelf bedreigd. Het zou een beetje gek zijn om Galid vervolgens te bellen met de vraag of hij dit inderdaad heeft gedaan, wetende dat hij zojuist het telefoontje heeft gepleegd. Mijns inziens moet je dus onderscheid maken tussen een bedreiging aan het adres van een derde – waar Mixfight.nl dus buiten staat – en een bedreiging aan het adres van Mixfight.nl. Dit laatste is hier het geval en dus kunnen we ook zelfstandig – zonder Galid hierover nogmaals te horen – berichten over de bedreiging.

Marquis
08-12-2009, 13:03
Pas wel op met het om zeep helpen van een gala waar heel veel geld mee gemoeit is.

Tuurlijk moet je nooit toegeven aan zinloos geweld of dreigementen als deze ,.. maar hopelijk gaat de promoter of achterban daar door juist geen gekke sprongen maken.

Want blijkbaar kan een site als deze een gala in ons kikkerlandje maken of kraken.

iconian
08-12-2009, 13:10
Pas wel op met het om zeep helpen van een gala waar heel veel geld mee gemoeit is.

Tuurlijk moet je nooit toegeven aan zinloos geweld of dreigementen als deze ,.. maar hopelijk gaat de promoter of achterban daar door juist geen gekke sprongen maken.

Want blijkbaar kan een site als deze een gala in ons kikkerlandje maken of kraken.

en als er al ooit een echte rechtzaak komt met deze promotor worden dit soort dingen allemaal weer opgerakeld en dan zal het zeker een rol spelen.

Niettemin is het normaal dat mixfight achter haar mensen staat als er iets speelt, en als harmen besloot aangifte te doen is het vanzelfsprekend dat ze achter die beslissing staat. Ook een slappe reactie terug van de promotor, excuses zou een stuk meer opleveren dan ontkennen.

kooivechter
08-12-2009, 13:26
Wat een sukkel die Galid hij kan wel opdoeken. Die komt niet meer aan de bak in vechtsportland. Mooi ergens achteraf in een grote fabriek werken waar hij niet hoeft samen te werken met met andere mensen. Want samenwerken door een hele vieze manier van bedreigen werkt natuurlijk niet in de grote mensenwereld. Vindt het juist top dat internet er is en dat een topic erover wordt geoepend. Op deze manier worden alle foute promoters er mooi uitgefilterd en blijven de goede promotors met het hart op de juiste plek over. Daarnaast zegt de reactie van ringsensation genoeg. Een hele laffe manier om de boel toch nog recht te breien.

gieloe
08-12-2009, 13:36
Daarnaast zegt de reactie van ringsensation genoeg. Een hele laffe manier om de boel toch nog recht te breien.

http://www.youtube.com/watch?v=83mJmw3yH3A

Kameleon
08-12-2009, 13:50
:sleep1:

Amai wat een gedoe... Wat een blijtsmoelen allemaal zeg! Gedraag jullie toch eens als mannen ipv als naa-politie-lopende-mietjes!

:crying: "er heeft me iemand bedreigt"

AUB zeg....

We hebben hier een hele stoere bink. Tot dat het hemzelf overkomt en dan doet hij het in z'n broektie...

Mickey
08-12-2009, 13:53
Pas wel op met het om zeep helpen van een gala waar heel veel geld mee gemoeit is.

Tuurlijk moet je nooit toegeven aan zinloos geweld of dreigementen als deze ,.. maar hopelijk gaat de promoter of achterban daar door juist geen gekke sprongen maken.

Want blijkbaar kan een site als deze een gala in ons kikkerlandje maken of kraken.

Laat 1 ding helder zijn: het verluidde niet doorgaan van het evenement is niet gelinkt aan dit incident.

Op de Ahoy website stond al voor gister, en dus ook voor ons persbericht, dat het evenement is geannuleerd. Wat ik er nu van begrijp komt dit door het niet tijdig binnen zijn van een vergunning.

Ring Sensation Championship - GEANNULEERD - Ahoy Rotterdam (http://www.ahoy.nl/evenementen/Ring-Sensation-Championship---GEANNULEERD-dec09)

Laat onverlet dat deze negatieve publiciteit zeker niet zal bijdragen aan het succes van het evenement.

Kalikula
08-12-2009, 14:44
Pas wel op met het om zeep helpen van een gala waar heel veel geld mee gemoeit is.

Tuurlijk moet je nooit toegeven aan zinloos geweld of dreigementen als deze ,.. maar hopelijk gaat de promoter of achterban daar door juist geen gekke sprongen maken.

Want blijkbaar kan een site als deze een gala in ons kikkerlandje maken of kraken.

Niet deze website ondermijnt een aankomend gala, maar de promotor zelf is debet.

MJOKKIE
08-12-2009, 15:19
Pas wel op met het om zeep helpen van een gala waar heel veel geld mee gemoeit is.

Tuurlijk moet je nooit toegeven aan zinloos geweld of dreigementen als deze ,.. maar hopelijk gaat de promoter of achterban daar door juist geen gekke sprongen maken.

Want blijkbaar kan een site als deze een gala in ons kikkerlandje maken of kraken.

Het gala om zeep helpen..Dat doet de promotor door een reporter van 's lands invloedrijkste vechtsportsite te bedreigen. Hoe dom kun je zijn.
Laten we vooral de boodschapper niet afknallen!

univers1l
08-12-2009, 15:22
Laat 1 ding helder zijn: het verluidde niet doorgaan van het evenement is niet gelinkt aan dit incident.

Op de Ahoy website stond al voor gister, en dus ook voor ons persbericht, dat het evenement is geannuleerd. Wat ik er nu van begrijp komt dit door het niet tijdig binnen zijn van een vergunning.

Ring Sensation Championship - GEANNULEERD - Ahoy Rotterdam (http://www.ahoy.nl/evenementen/Ring-Sensation-Championship---GEANNULEERD-dec09)

Laat onverlet dat deze negatieve publiciteit zeker niet zal bijdragen aan het succes van het evenement.


goed dat je dit erbij vermeld, want ik dacht van wel namelijk.

univers1l
08-12-2009, 15:47
bij de buren las ik dit:

Beste vechters, trainers en sportvrienden,

Wij zijn verheugd om u te vertellen dat 9 januari 2010 het RSC plaats zal vinden.

De nieuwe locatie is niets minder dan de veemarkthal in Utrecht!!!!!

Bij deze alle belangrijke informatie :
9 januari 2010
Veemarkthal
Satreweg 1-3
3573 PW Utrecht

Kaarten die gekocht zijn/ worden zijn geldig voor 9 januari 2010!

Deuren open : 14.00 uur
Aanvang: 15.00 uur

Vriendelijke Groeten

RingSensationChampionship

Vechters, trainers en managers kunnen voor vragen kontakt opnemen met Claudia 06.508.14.006

Mattie73
08-12-2009, 15:50
Waarom is nou opeens de post van I LOVE KNOCKOUTS weggehaald!!????

Het was een goede post die toch wat vragen oproept waarvan de memers best een antwoord willen hebben.

We gaan toch geen sovjet CENSUUR plegen ????


--Mickey--
I_LOVE_KNOCKOUTS deed in zijn post enkele erg ongenuanceerde uitspraken aan het adres van Kevin in het verlengde van deze topic. Wij hebben telefonisch contact gezocht hieromtrend met I_LOVE_KNOCKOUTS, vooralsnog zonder enig resultaat.
--/Mickey--

Kameleon
08-12-2009, 15:54
bij de buren las ik dit:

Beste vechters, trainers en sportvrienden,

Wij zijn verheugd om u te vertellen dat 9 januari 2010 het RSC plaats zal vinden.

De nieuwe locatie is niets minder dan de veemarkthal in Utrecht!!!!!

Bij deze alle belangrijke informatie :
9 januari 2010
Veemarkthal
Satreweg 1-3
3573 PW Utrecht

Kaarten die gekocht zijn/ worden zijn geldig voor 9 januari 2010!

Deuren open : 14.00 uur
Aanvang: 15.00 uur

Vriendelijke Groeten

RingSensationChampionship

Vechters, trainers en managers kunnen voor vragen kontakt opnemen met Claudia 06.508.14.006



Op zich is dit heel goed nieuws, maar blijft de matchmaking dan wel overeind. Ik kan mij voorstellen dat veel vechters nu afhaken...en niet meer op gewicht zijn...de feestdagen zitten er immers tussen...

MJOKKIE
08-12-2009, 17:31
Op zich is dit heel goed nieuws, maar blijft de matchmaking dan wel overeind. Ik kan mij voorstellen dat veel vechters nu afhaken...en niet meer op gewicht zijn...de feestdagen zitten er immers tussen...

Kan me ook voorstellen dat vele fans afhaken en zo die randdebiel straffen door niet naar zijn gala te gaan.

micha
08-12-2009, 18:00
Mixfight is de baas

trainer Bv S'burg
08-12-2009, 18:28
:sleep1:

Amai wat een gedoe... Wat een blijtsmoelen allemaal zeg! Gedraag jullie toch eens als mannen ipv als naa-politie-lopende-mietjes!

:crying: "er heeft me iemand bedreigt"

AUB zeg....


Raar hé dat ze het kick/thaiboksen soms met een korreltje zout nemen, met zulke reactie, jij bent zeker geen man:fp:

luc
08-12-2009, 19:11
Klopt Hassan ait Bassou laat zich ook niet bedreigen. Hij heeft hier alleen maar om gelachen, en neemt meneer Gallied ook niet serieus!

Ik heb al veel gehoord, maar dit slaat wel alles.
Hassan is een van de meest respectvolle, vriendelijkste vechter die ik ken, ik kan me eeeeecht niet voorstellen dat iemand hem zou bedreigen,hij is een icoon in de vechtsportwereld!

NielsN
08-12-2009, 20:18
:mad:

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vele verontwaardigde reacties in dit topic. Ik mag dan ook hopen dat alle Nl-se forums solidair zijn en deze man verder links laten liggen.

Waar is die oorspronkelijke thread eigenlijk? Ging over het verplaatsen van het gala, toch?

Hendy
08-12-2009, 20:31
:mad:


Waar is die oorspronkelijke thread eigenlijk? Ging over het verplaatsen van het gala, toch?
Volgens mij is er hier geen tread over geopend op MF..

NielsN
08-12-2009, 21:16
Volgens mij is er hier geen tread over geopend op MF..

O, vreemd. Gaat het dan alleen om die ene rare post vol spelfouten van 'jay' (Fighttalk Forum - Los bericht bekijken - mixfight crew achter de negatieve threads op verschillende forums over RingSensation! (http://www.fighttalk.nl/vforum/showpost.php?p=78344&postcount=1), als dat mag, hier...)? Of is dat de promotor?

Mattie73
08-12-2009, 23:07
Waarom is nou opeens de post van I LOVE KNOCKOUTS weggehaald!!????

Het was een goede post die toch wat vragen oproept waarvan de memers best een antwoord willen hebben.

We gaan toch geen sovjet CENSUUR plegen ????


--Mickey--
I_LOVE_KNOCKOUTS deed in zijn post enkele erg ongenuanceerde uitspraken aan het adres van Kevin in het verlengde van deze topic. Wij hebben telefonisch contact gezocht hieromtrend met I_LOVE_KNOCKOUTS, vooralsnog zonder enig resultaat.
--/Mickey--

Nogmaals, attentie aan alle eigenaren van mixfight: als jullie al mijn posts na lezen kunnen jullie tot de conclusie komen dat ik jullie gelijk geef in deze zaak. Ik heb alleen kritiek op het feit dat jullie deze zaak in de openbaarheid hebbben gebracht. Ik ben van mening dat jullie het beter intern hadden kunnen houden.

Wat betreft de post van I LOVE KNOCK OUTS; ik vond het een fatsoenlijke nette post met redelijke argumenten. Als jullie desalniettemin zijn uitspraken ongenuanceerd vonden, dan hadden jullie die gewoon kunnen weerleggen. Met het verwijderen van zijn post lijkt het net of jullie censuur aan het plegen zijn; in de zin van de post is ons niet welgevallig die deleten we.

PEACE.

Facade
08-12-2009, 23:47
Realiseer je wel dat dit direct betrekking heeft op de persvrijheid. Het is juist essentieel dat journalisten dit soort zaken aan de kaak stellen om diezelfde vrijheid te waarborgen. Wanneer journalisten dit gedrag onder de radar houden vervullen ze hun taak niet helemaal naar behoren lijkt me.. In elke andere tak van sport zou dit bovendien ongehoord zijn.

Mattie73
09-12-2009, 00:19
Realiseer je wel dat dit direct betrekking heeft op de persvrijheid. Het is juist essentieel dat journalisten dit soort zaken aan de kaak stellen om diezelfde vrijheid te waarborgen. Wanneer journalisten dit gedrag onder de radar houden vervullen ze hun taak niet helemaal naar behoren lijkt me.. In elke andere tak van sport zou dit bovendien ongehoord zijn.

Ok dus jij vindt het een goede zaak dat deze journalisten deze zaak aan de kaak hebben gesteld. Dat kan!

Maar als deze journalisten deze zaak zo graag aan de kaak willen stellen; dan moeten ze forumleden ook de kans geven om hierop te reageren. Alle reacties van forumleden die hun welgevallig waren konden lekker geventileerd worden. Maar een kritische noot van een gerespecteerd forumlid (I LOVE KNOCK OUTS) wordt verwijderd. Waarom? Omdat deze niet in hun straatje past???

Het is kiezen of delen. Of je houdt het intern. Of we gooien alle kaarten op tafel en laten iedereen z'n mening geven. Een middenweg bestaat niet.

Rverm
09-12-2009, 01:19
Ernstig verhaal en het gaat allemaal veel te ver dit. Aangifte doen is zeker op zijn plaats. Maarrr...de desbetreffende promoter is heus niet zomaar zo boos. Er zou vast en zeker iets voorgevallen zijn, alleen ken de situatie en het verhaal niet verder dan dat ik het hier lees. Maar nogmaals, dit gaat veel te ver en aangifte is op zijn plaats.

Over dat de promoter veel toeschouwers verliest op deze manier? Vast een redelijk aantal, maar een groot deel van het publiek in een Arena, Ahoy, Vechtsebanen of weet ik veel waar komt af op de posters en de bekende namen op de posters en willen "bloed en ko's zien". Die lezen niet aandachtig mee op forums en weten geen achtergrond informatie over de promoters, vechters en andere "randzaken".

Ikzelf had al kaartjes voor dit gala, vind het jammer dat het niet doorgaat zaterdag maar 9 januari in Utrecht is voor mij ook geen problemen en ben der in 10 min... Door dit voorval is het niet zo dat ik zeg van ik ga niet meer naar zijn gala's, ik heb er nu tenslotte ook al 40 euro voor betaald en ik wil gewoon goede partijen zien. Hopen dat de matchmaking blijft staan zoals die nu is. Maar ik geef Harmen groot gelijk dat ie aangifte doet, had in zijn geval hetzelfde gedaan en hoop dat deze situatie goed opgelost word. Tenslotte wilt iedereen gewoon blijven genieten van de sport en dit is gewoon slechte reclame.

Justinian
09-12-2009, 08:28
Nogmaals, attentie aan alle eigenaren van mixfight: als jullie al mijn posts na lezen kunnen jullie tot de conclusie komen dat ik jullie gelijk geef in deze zaak. Ik heb alleen kritiek op het feit dat jullie deze zaak in de openbaarheid hebbben gebracht. Ik ben van mening dat jullie het beter intern hadden kunnen houden.

Wat betreft de post van I LOVE KNOCK OUTS; ik vond het een fatsoenlijke nette post met redelijke argumenten. Als jullie desalniettemin zijn uitspraken ongenuanceerd vonden, dan hadden jullie die gewoon kunnen weerleggen. Met het verwijderen van zijn post lijkt het net of jullie censuur aan het plegen zijn; in de zin van de post is ons niet welgevallig die deleten we.

PEACE.
In de post van Sebastien beweert hij voor de zoveelste keer dat Kevin of Mike Polanen hem zou hebben bedreigd. Dit is absoluut niet het geval en het past ook niet om er vervolgens in deze topic weer over te gaan discussiëren.

Kevin heeft Sebastien destijds een pm gestuurd omdat hij steeds Slamm bleef dissen; een kritische noot is prima, maar hier was gewoon sprake van sytematisch promotors omlaag halen. Kevin heeft hem gezegd dat hij normaal kan posten en anders niet. Hieraan is toegevoegd dat Mike zijn gezeur nu ook wel een keer zat is. Het is bij iedereen bekend dat hij bij It’s Showtime werkt en dat Showtime en Slamm elkaar niet liggen. Mixfight heeft gewoon geen zin in dit onderlinge gedoe en ik heb het daar zelf onlangs ook nog uitgebreid telefonisch over gehad met Sebastien! De mensen die Kevin (Wheelie) kennen weten ook wel dat hij zeker geen bereiging zou uiten.

Deze topic gaat over een serieuze bedreiging aan het adres van Mixfight (Harmen). Door voor de zoveelste keer uitgebreid in te gaan om de post van Sebastien gaan we offtopic, terwijl hier alles wel over is gezegd en er zoals gezegd niks aan de hand is.

Facade
09-12-2009, 08:33
Maar als deze journalisten deze zaak zo graag aan de kaak willen stellen; dan moeten ze forumleden ook de kans geven om hierop te reageren. Alle reacties van forumleden die hun welgevallig waren konden lekker geventileerd worden. Maar een kritische noot van een gerespecteerd forumlid (I LOVE KNOCK OUTS) wordt verwijderd. Waarom? Omdat deze niet in hun straatje past???

Het is kiezen of delen. Of je houdt het intern. Of we gooien alle kaarten op tafel en laten iedereen z'n mening geven. Een middenweg bestaat niet.

In principe heb je daar gelijk in inderdaad. Aan de andere kant heb ik zijn reactie compleet gemist dus kan ik daar vrij weinig over zeggen. In zijn algemeenheid laat je natuurlijk kritiek mits fatsoenlijk gegeven, staan...

Justinian
09-12-2009, 09:23
In principe heb je daar gelijk in inderdaad. Aan de andere kant heb ik zijn reactie compleet gemist dus kan ik daar vrij weinig over zeggen. In zijn algemeenheid laat je natuurlijk kritiek mits fatsoenlijk gegeven, staan...
Dat ben ik op zich wel met je eens. Persoonlijk zou ik het waarschijnlijk wel hebben laten staan, waardoor er vervolgens weer hele discussies zouden plaats vinden, die we voor de zoveelste keer zouden voeren. De mod die het heeft weg gehaald heeft het vanwege bovenstaande weggehaald en ik kan me daar wel in vinden. Ik zag in offtopic dat Micha een topic heeft geopend hierover, wat mij betreft kan men daar verder discussieren over dit onderwerp: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=848983 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=848983#post848983)

Marquis
09-12-2009, 09:32
Ok dus jij vindt het een goede zaak dat deze journalisten deze zaak aan de kaak hebben gesteld. Dat kan!

Maar als deze journalisten deze zaak zo graag aan de kaak willen stellen; dan moeten ze forumleden ook de kans geven om hierop te reageren. Alle reacties van forumleden die hun welgevallig waren konden lekker geventileerd worden. Maar een kritische noot van een gerespecteerd forumlid (I LOVE KNOCK OUTS) wordt verwijderd. Waarom? Omdat deze niet in hun straatje past???

Het is kiezen of delen. Of je houdt het intern. Of we gooien alle kaarten op tafel en laten iedereen z'n mening geven. Een middenweg bestaat niet.

Helemaal correct !

Als je besluit om zo een voorval als deze in een forum te zetten waar iedereen zijn/haar mag uitten dan is het niet correct om fatsoenlijke kritische vragen te verwijderen.

Mixfight had er ook voor kunnen kiezen om deze voorval intern te houden of enkelt als nieuws mee te delen.

Nu word er karaktermoord gepleegd heen en weer en dat komt helemaal op geen enkele wijze ten goede van de sport.

En het beeld wat nu geschetst word is een beeld van wraak nemen op de promoter.

En dat is best jammer jongens.

blackadder
09-12-2009, 11:16
Deze soap is beter dan the bold & the beautiful.

Ingmar
09-12-2009, 11:34
Heeft de politie al iets gedaan met de aangifte?

RocknRolla
09-12-2009, 12:48
Wat een gedoe allemaal. Zoals blackadder zegt een goeie soap. Zulke shit verzin je niet.

Mario Witteman
09-12-2009, 13:21
Zonde..

Tony
09-12-2009, 16:02
Dit topic gaat over Harmen, zou wel zinnig zijn als hij zelf ook eens reageert, ipv anderen voor hem te laten posten..

Denk dat Harmen prima zelf kan beslissen of hij een reactie wilt plaatsen of niet. Dat hoeven anderen niet voor hem te bepalen.

Marquis
09-12-2009, 16:36
Maar anderen openen wel een topic voor hem?
Dat bepalen ze dus wel voor hem?

Scherp :lol:

Tony
09-12-2009, 17:12
Maar anderen openen wel een topic voor hem?
Dat bepalen ze dus wel voor hem?

Klaarblijkelijk... maar dat staat los van het feit dat Harmen verplichtingen heeft om in dit topic te antwoorden.

Waarom zou hij zich in dit geval hierin gaan mengen.. Hij is immers al bedreigd...

adenane
09-12-2009, 17:31
Hij is immers al bedreigd...

Wat suggereer je hiermee?

Harrie Nak
09-12-2009, 20:40
Als Harmen hier gewoon een keer correct verwoord wat er exact voorgevallen is, dan is het klaar, en kan het topic mijns inziens gesloten worden. Het halve topic bestaat nu uit meningen en geruchten, iets dat ook niet echt bijdraagt aan dit alles, en vooral niet aan onze geliefde sport.

Tony
09-12-2009, 20:45
Wat suggereer je hiermee?

Harmen is bedreigd. Harmen heeft aangifte gedaan. Meer hoeft Harmen niet te doen. Waarom zou ie nadat ie al bedreigd is zich nog meer op de voorgrond moeten begeven? Ik ken die Chalid (of hoe heet ie?) niet en weet niet waar ie toe in staat is.

Verder moet ik erbij zeggen dat dit slechts mijn eigen onderbuikgevoel is en suggereer hier helemaal niks mee en ik spreek al helemaal niet namens Harmen.

ICON
09-12-2009, 21:32
Wat suggereer je hiermee?


je zit nu op pagina 6 van deze topic, begin weer even op pagina 1 en vraag het dan nog een keer

geweldige topic trouwens

Mattie73
09-12-2009, 21:54
Het soap gehalte wordt almaar groter en groter.
Onderstaande is door ene Jay gepost bij de buren van fighttalk:

mixfight crew achter de negatieve threads op verschillende forums over RingSensation!
Er blijkt dat Mixfight crew achter die negatieve threads op kickbox.nl,fighttak en mixfight zitten die aan het speculeren waren die ringsensation gala niet door zou gaan.

Harmen bakker aka rechileu die op kickbox.nl post onder de naam snelle en nog 2 andere namen ging bare bs posten op internt.ik vind het gewoon jammer en triest dat iemand zo te werk gaat.jeloezie..

trieste zaak.hoop dat deze jongen bezeft wat hij aan gericht heeft.

iconian
09-12-2009, 22:13
Het soap gehalte wordt almaar groter en groter.
Onderstaande is door ene Jay gepost bij de buren van fighttalk:

mixfight crew achter de negatieve threads op verschillende forums over RingSensation!
Er blijkt dat Mixfight crew achter die negatieve threads op kickbox.nl,fighttak en mixfight zitten die aan het speculeren waren die ringsensation gala niet door zou gaan.

Harmen bakker aka rechileu die op kickbox.nl post onder de naam snelle en nog 2 andere namen ging bare bs posten op internt.ik vind het gewoon jammer en triest dat iemand zo te werk gaat.jeloezie..

trieste zaak.hoop dat deze jongen bezeft wat hij aan gericht heeft.

die is niet goed wijz

jammer dat het zich op 1 persoon toespitst, iemand als zondebok gebruiken voor je eigen valen. Jammer dat ze weer in een mini-oorlog gaan stoken tussen mixfight / fighttalk. mijn inziens kun je moddergooien beter voorkomen en dit topic op slot doen

LeeMurray
09-12-2009, 22:16
Het soap gehalte wordt almaar groter en groter.
Onderstaande is door ene Jay gepost bij de buren van fighttalk:

mixfight crew achter de negatieve threads op verschillende forums over RingSensation!
Er blijkt dat Mixfight crew achter die negatieve threads op kickbox.nl,fighttak en mixfight zitten die aan het speculeren waren die ringsensation gala niet door zou gaan.

Harmen bakker aka rechileu die op kickbox.nl post onder de naam snelle en nog 2 andere namen ging bare bs posten op internt.ik vind het gewoon jammer en triest dat iemand zo te werk gaat.jeloezie..

trieste zaak.hoop dat deze jongen bezeft wat hij aan gericht heeft.
Als dit waar is, zit Harmen ook deels fout. Toch rechtvaardigt niets, dus ook dit niet, zo'n dreigement IMO. Misschien moet hij inderdaad zelf posten in deze topic om zijn versie te geven. Aan de andere kant, kan zijn reactie ook als een rode lap voor die promoter werken. Misschien reageert hij niet omdat hij geen olie op het vuur wil gooien.

Justinian
09-12-2009, 22:19
Als dit waar is, zit Harmen ook deels fout. Toch rechtvaardigt niets, dus ook dit niet, zo'n dreigement IMO. Misschien moet hij inderdaad zelf posten in deze topic om zijn versie te geven. Aan de andere kant, kan zijn reactie ook als een rode lap voor die promoter werken. Misschien reageert hij niet omdat hij geen olie op het vuur wil gooien.
Als dat waar zou zijn dan zou dat inderdaad niet goed zijn. Zoals eerder ook al aangegeven is hier echter geen sprake van. Als Harmen hier zelf ook zijn verhaal wil doen dan zal hij dat wel doen. Ik kan me ook goed voorstellen dat hij er nu even zijn buik vol van heeft, wellicht om de reden die je zelf ook al aangeeft.

Justinian
09-12-2009, 22:23
die is niet goed wijz

jammer dat het zich op 1 persoon toespitst, het is nu weer in een mini-oorlog aan het ontaarden tussen mixfight / fighttalk. mijn inziens kun je moddergooien beter voorkomen en dit topic op slot doen
Ik heb gelezen dat ook Robbie zich hier niet in mengt en zelfs zegt dat Harmen op fighttalk niet met een fake account post. Netjes van Robbie! Ben wel met je eens dat het wellicht beter is deze topic op slot te gooien. Mocht Harmen nog willen reageren dan kan hij de topic zelf unlocken en zijn verhaal doen.