PDA

View Full Version : UFC op rtl 7



oliebol
08-12-2009, 00:05
Het is nu begonnen met de eerste aflevering.
Allemaal naar rtl 7!!

ijsblok
08-12-2009, 00:08
ready!

universele
08-12-2009, 00:10
Zeker hopen dat er veel kijkcijfers komen en dat er meer mma op komt.

el bastardo
08-12-2009, 00:14
Was ff bang dat het commentaar Nederlands bleef...

universele
08-12-2009, 00:19
Dat zou indd minder zijn.

ijsblok
08-12-2009, 00:33
tis wel een gaar, typisch amerikaans programma. Niks voor mij. Maar ik hoop dat het helpt mma op de kaart te zetten.

Sendur
08-12-2009, 00:43
Ziet er goed uit, jammer dat het seizoen 10 is.

Wel goed dat ze het engels hebben gehouden en zeker goed dat het op NL televisie is wie had dat ooit gedacht?

T15Boxing
08-12-2009, 00:44
Wat een bloedbad. Ik weet niet of mensen hier van zitten te smullen.

mokumnised
08-12-2009, 00:45
Leuk bloederig eerste partijtje, wat wordt die jongen slecht gecoached zeg!

ijsblok
08-12-2009, 00:57
tering, die onderste gozer kan echt helemaal niks. Hij gaat 6 keer de clinch aan met een worstelaar terwijl hij zelf 0 takedowndefence heeft.

Lo-nrd
08-12-2009, 00:58
Nah dat word niks ben ik bang :(

petjekick
08-12-2009, 01:01
Wat een bloedbad. Ik weet niet of mensen hier van zitten te smullen.
nou m,n vrouwtje die zat naast mij te kijken en die zei alleen maar ohoh das toch niet normaal meer..gaan ze door tot er iemand dood is:D

LckyB@sterd
08-12-2009, 01:02
Wat een zooitje.. ik weet niet of dit positief voor de sport uitpakt..

pavani
08-12-2009, 01:05
Je hebt goede en slechte reklame, dit progamma valt onder de laatste catergorie, ik vind het van een bedroevend niveau.

Mavi
08-12-2009, 01:10
zo dat ging er lekker bloederig aan toe.. ben benieuwd hoe dit wordt bekeken.
Ik vind het opzich wel aardig. the contender vind ik er toch wat positiever uitzien.

Tony
08-12-2009, 09:12
man man man wat baal ik dat het seizoen 10 is....

Had dan dat seizoen van Nate Diaz genomen.... dat is tenminste nog een beetje recent en ook nog redelijk te pruimen.

Het liefst had ik gewoon keihard seizoen 1... ook al is dat gedateeerd.... en seizoen 3 zou ook top geweest zijn.

dirk5
08-12-2009, 09:13
Er word wel wat in gesneden..

tenminste, toen ik deze aflevring voor het eerst zag werd er ingezoomd op de scheur en zag je zijn schedel, dat was bij RTL 7 niet het geval.

verder is het niveau bedroevend dit seizoen op 1 iemand na ;), maar mma is mma.

Tony
08-12-2009, 09:19
Ook begonnen ze dit seizoen direct met de normale episodes en niet met de eerste qualifier rondes.

dirk5
08-12-2009, 09:21
Ook begonnen ze dit seizoen direct met de normale episodes en niet met de eerste qualifier rondes.

Moet je nagaan hoe bedoevend het niveau dan was geweest ;)

Tony
08-12-2009, 09:43
achja... ik ga er verder geen woorden aan vuil maken..

seizoen 10 is poep

leo oldenburger
08-12-2009, 09:49
Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
We zullen zien!

Justinian
08-12-2009, 09:59
Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
We zullen zien!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Toen ik begin jaren '90 voor het eerst de UFC zag was ik in ieder geval verkocht ;) Ik vind het wel een beetje jammer dat RTL met dit seizoen begint en niet met het eerste seizoen; het tiende seizoen is mijns inziens het slechtste seizoen tot nu toe.

FightingDutchman
08-12-2009, 09:59
Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
We zullen zien!

Denk je niet dat het mogelijk is dat door eventuele controversie die ontstaat naar aanleiding van dit programma (ik heb nog geen krant o.i.d. gezien vanochtend maar het was een flinke snee en de partij werd niet gestopt) de kijkcijfers juist gaan toenemen?

leo oldenburger
08-12-2009, 10:17
Denk je niet dat het mogelijk is dat door eventuele controversie die ontstaat naar aanleiding van dit programma (ik heb nog geen krant o.i.d. gezien vanochtend maar het was een flinke snee en de partij werd niet gestopt) de kijkcijfers juist gaan toenemen?

Publiciteit (goede of slechte) zal de nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkeren. Dat zal voor een opleving van de kijkcijfers zorgen. Maar je kunt je afvragen hoeveel nieuwe mensen (dwz mensen die nog geen hardcore MMA fans zijn) dit programma zullen blijven volgen.
Het is een Amerikaanse serie, die in Amerika voor een grote doorbraak heeft gezorgd. In serie 10 zit de in Amerika (ook voor het redelijk grote publiek) al bekende Kimbo Slice en een aantal ex-NFL'ers. Dat zijn gasten die in Amerika tot de verbeelding spreken, maar in Nederland niet.
Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd hoe dit prograMMA en de kijkcijfers zich zullen ontwikkelen.

Leventdepevent
08-12-2009, 10:18
Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
We zullen zien!
Is dit niet wat voor sbs om op in te haken?, laten we eerlijk zijn mma is de snelst groeiende tak van vechtsport wereldwijd.
En er zijn organisaties zat buiten de ufc.

ashi76
08-12-2009, 10:20
Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.

Dat wil je die arme Dennis toch niet aandoen Leo ???

MB667
08-12-2009, 10:27
vond het wel vermakelijk om te zien hoe dom Rampage eigenlijk is, alleen mensen kiezen vanwege hun grootte en sterkte, terwijl Rashad keek naar de achtergrond van de mensen. Ik heb geen een seizoen gekeken van de ultimate fighter, denk dat ik daar wel maar eens aan moet beginnen ;)

Mijn vriendin vond het ook niet normaal, met al dat bloed, en dat ze gewoon door gingen met het gevecht. Terwijl ze toch al redelijk veel Vovchanchyn (en redelijk veel andere, volgens mij zelfs Gurgel vs Kerr, maar dat zal ze wel uit haar hersens hebben verdrongen ; ))partijen vroeger met mij heeft gezien. Als zij het al redelijk schokkend vond......wat zullen de bekrompen mensen die in de regering zitten hier van vinden.

Ik denk dat wanneer dit programma in de media wordt besproken, en wanneer bekend wordt dat dit soort partijen ook in Nederland voorkomen, er kamervragen gaan komen, en dat de christelijke partijen ( weer) gaan proberen deze sport te verbieden in Nederland.

Biiyen
08-12-2009, 10:27
Publiciteit (goede of slechte) zal de nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkeren. Dat zal voor een opleving van de kijkcijfers zorgen. Maar je kunt je afvragen hoeveel nieuwe mensen (dwz mensen die nog geen hardcore MMA fans zijn) dit programma zullen blijven volgen.
Het is een Amerikaanse serie, die in Amerika voor een grote doorbraak heeft gezorgd. In serie 10 zit de in Amerika (ook voor het redelijk grote publiek) al bekende Kimbo Slice en een aantal ex-NFL'ers. Dat zijn gasten die in Amerika tot de verbeelding spreken, maar in Nederland niet.
Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd hoe dit prograMMA en de kijkcijfers zich zullen ontwikkelen.

Het heeft voor de grote doorbraak gezorgd, maar dat kwam deels ook door de vechters in de eerste serie! Er was veel te doen, rivaliteit onderling (Leben Vs Kosheck Vs Sanchez) en het niveau was HOOG.

Nu is het niveau bedroevend laag, een van de minste in de UF serie. Dit kan geen goede reclame voor de UFC zijn. Dit niveau wil je niet eens zien op een gala in de lokale sporthal.

BoerHarms
08-12-2009, 10:32
Tuf 11 word beter, hou me er maar op aan.

FightingDutchman
08-12-2009, 10:36
Publiciteit (goede of slechte) zal de nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkeren. Dat zal voor een opleving van de kijkcijfers zorgen. Maar je kunt je afvragen hoeveel nieuwe mensen (dwz mensen die nog geen hardcore MMA fans zijn) dit programma zullen blijven volgen.
Het is een Amerikaanse serie, die in Amerika voor een grote doorbraak heeft gezorgd. In serie 10 zit de in Amerika (ook voor het redelijk grote publiek) al bekende Kimbo Slice en een aantal ex-NFL'ers. Dat zijn gasten die in Amerika tot de verbeelding spreken, maar in Nederland niet.
Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd hoe dit prograMMA en de kijkcijfers zich zullen ontwikkelen.

Het feit dat in seizoen 10 een aantal mensen meedoen die in de VS al bekend waren (inderdaad Kimbo en wat NFL'ers) is denk ik de redding geweest van dit seizoen. Van het niveau moesten ze het in iedergeval niet hebben. Ik vind het daarom zo vreemd dat RTL er voor heeft gekozen om met seizoen 10 te beginnen. Al moet ik zeggen dat Kimbo onder de jeugd nog wel bekend is dankzij zijn youtube filmpjes maar ik betwijfel of dat goed genoeg is om een vaste kern kijkers aan te trekken. Toen bekend werd dat RTL TUF uit ging zenden zei ik al dat ze met seizoen 1 moesten beginnen. Dat is een hoog niveau en is uiteindelijk toch ook het seizoen dat in Amerika de doorbraak is geweest dus waarom zou het niet in NL ook kunnen. Nu ben ik inderdaad bang de keuze voor seizoen 10 wel eens de doodsteek voor dit programma zou kunnen worden in NL.

Ik ben ook erg benieuwd naar de ontwikkeling van de kijkcijfers. Het zou mooi zijn wanneer MMA als volledige sport gewardeerd wordt door de Nederlandse media en, ere wie ere toekomt, RTL heeft toch haar nek uitgestoken door dit programma uit te zenden. Hoe wordt dit binnen SBS trouwens opgevangen? Ik neem aan dat ze de kijkcijfers van dit programma met argusogen zullen volgen om te kijken of de markt groot genoeg is of iets dergelijks?

Sendur
08-12-2009, 10:55
Mensen toch.

Ik voel wat jullie voelen!

TUF 10 is poep!

Maar kom op zeg, TUF op NL tv!

Be fucking happy.

Pernik
08-12-2009, 11:03
Ik ben een MMA liefhebber, ik had de TUF echter nog nooit gezien, maar wat ik gisteren zag, daar werd ik niet blij van, ben niet vies van bloed, maar als openinguitzending, kom op zeg, wat voor kijkers probeer je nu te trekken, het soort publiek wat in de Arena en Ahoy volgezopen ook bloed wil zien ???
Aan de reactie's die hier te lezen zijn waren er veel betere TUF's, kies dan voor een goed seizoen, toch wel jammer dat RTL dat niet opgepakt heeft.
MMA staat toch voor Mixed Martial ARTS !!!???

Marco
08-12-2009, 11:17
Publiciteit (goede of slechte) zal de nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkeren. Dat zal voor een opleving van de kijkcijfers zorgen. Maar je kunt je afvragen hoeveel nieuwe mensen (dwz mensen die nog geen hardcore MMA fans zijn) dit programma zullen blijven volgen.
Het is een Amerikaanse serie, die in Amerika voor een grote doorbraak heeft gezorgd. In serie 10 zit de in Amerika (ook voor het redelijk grote publiek) al bekende Kimbo Slice en een aantal ex-NFL'ers. Dat zijn gasten die in Amerika tot de verbeelding spreken, maar in Nederland niet.
Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd hoe dit prograMMA en de kijkcijfers zich zullen ontwikkelen.

zou heel mooi zijn sem vs dennis, maar dat kan je wel vergeten, dennis is druk bezig een tv carriere op te bouwen die gaat zich echt niet laten verbouwen door sem haha.

Wheelie
08-12-2009, 11:46
Heel erg jammer dat ze niet bij seizoen 1 beginnen, dat was echt een te gek seizoen.
De vechters die toen mee deden hadden tenminste skills en het grootste deel vecht nog steeds in de UFC.
Stephan Bonnar, Forrest Griffin (zelfs kampioen geweest), Chris Leben, Josh Koscheck en Kenny Florian.
Diego Sanchez vecht komend weekend zelfs voor de titel en is een van mijn favoriete vechters.

Ik vond de confrontaties tussen Leben en Koscheck / Southworth ook nog eens erg vermakelijk en Forrest Ìrifvfin was echt een mafkees

Sem Schilt vs van der Geest zou misschien mooi zijn om het MMA op de kaart te zetten, maar ik denk dat deze partij nog geen minuut duurt ;)

Leo, denk je dat er in de toekomst nog iets gaat veranderen bij SBS wat betreft het uitzenden van MMA ?
Wat vind jij zelf van MMA ?

leo oldenburger
08-12-2009, 12:03
Leo, denk je dat er in de toekomst nog iets gaat veranderen bij SBS wat betreft het uitzenden van MMA ?
Wat vind jij zelf van MMA ?

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik denk niet dat SBS6 ooit MMA gaat uitzenden. Daar is het toch teveel een 'familiezender' voor, net als RTL4. Wij, de SBS-groep, hebben geen RTL7. Veronica is dan weliswaar ook een mannenzender, maar zij hebben gekozen om niet (behalve dan poker in de randen van de nacht) aan sport te doen. Erg jammer, want ik denk dat vechtsport uitermate geschikt zou zijn voor Veronica. Maar goed, ik ben de baas niet.

Ikzelf heb erg moeten wennen aan MMA. In het begin vond ik het helemaal niks en als ik bij gala's ben, merk ik aan mezelf dat ik toch meer geïnteresseerd ben in de kickboks partijen dan in de MMA partijen. Ook al omdat ik het moeilijk vind om de grondgevechten, als je in de zaal zit, goed te volgen. Maar ik raak wel steeds meer geïnteresseerd, zeker ook omdat Fred een warm pleitbezorger is van de sport. En als er MMA-programma's zijn (CageRage e.d.) op Extreme Sports Channel, kijk ik wel.

pwie
08-12-2009, 13:26
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik denk niet dat SBS6 ooit MMA gaat uitzenden. Daar is het toch teveel een 'familiezender' voor, net als RTL4. Wij, de SBS-groep, hebben geen RTL7. Veronica is dan weliswaar ook een mannenzender, maar zij hebben gekozen om niet (behalve dan poker in de randen van de nacht) aan sport te doen. Erg jammer, want ik denk dat vechtsport uitermate geschikt zou zijn voor Veronica. Maar goed, ik ben de baas niet.

Ikzelf heb erg moeten wennen aan MMA. In het begin vond ik het helemaal niks en als ik bij gala's ben, merk ik aan mezelf dat ik toch meer geïnteresseerd ben in de kickboks partijen dan in de MMA partijen. Ook al omdat ik het moeilijk vind om de grondgevechten, als je in de zaal zit, goed te volgen. Maar ik raak wel steeds meer geïnteresseerd, zeker ook omdat Fred een warm pleitbezorger is van de sport. En als er MMA-programma's zijn (CageRage e.d.) op Extreme Sports Channel, kijk ik wel.

Idd veronica zou ik er zelf ook wel een zender voor vinden.
Maar ik ben al lang blij dat ze bij Sbs de k1 enzo uitzenden zou het alleen liever nog wat vroeger zien dan s,nachts 12 uur maar snap dat ze dat niet doen ivm kleine kinderen.
Ik vond het niet slim van Rtl om gelijk met zo uitzending te beginnen waar veel bloed in zit maar zelf vond ik het toch mooi om te zien ook al vond ik ze allebei slecht vechten.

mykey73
08-12-2009, 13:26
ik ben harstikke blij met de uitzendingen op rtl 7

maar als dit seizoen 10 is waar kan ik de voorgaande seizoenen vinden??

dirk5
08-12-2009, 13:32
Ik vond het niet slim van Rtl om gelijk met zo uitzending te beginnen waar veel bloed in zit maar zelf vond ik het toch mooi om te zien ook al vond ik ze allebei slecht vechten.

Wat wil je dan dat ze doen, met aflevering 2 uit de serie beginnen?

over het algemeen word de sport qua bloed niet extremer dan dit, dus de mensen weten nu meteen allemaal wat ze kunnen verwachten.

Sendur
08-12-2009, 14:41
Wat wil je dan dat ze doen, met aflevering 2 uit de serie beginnen?

over het algemeen word de sport qua bloed niet extremer dan dit, dus de mensen weten nu meteen allemaal wat ze kunnen verwachten.

x2

Wiseguy
08-12-2009, 15:19
Ik irriteerde me mateloos aan die voice over. Hij doet ook altijd die slechte programma's met die achtervolgingen en ongelukken. Hij brengt alles zo nep.

Khanom Thom
08-12-2009, 15:30
Ik vond het het top... maar mijn vriendin vond het afgrijselijk, onmensenlijk al dat bloed! Ik snap haar als leek wel.
Goeie reclame voor het "kooivechte/streetfight en freefight". Denk ook niet dat mijn buren er naar keken!!

En toch ben ik blij met MMA op de nederlandse tv ;)

Khanom Thom
08-12-2009, 15:31
Ik irriteerde me mateloos aan die voice over. Hij doet ook altijd die slechte programma's met die achtervolgingen en ongelukken. Hij brengt alles zo nep.


Tja... geen Leo en Fred hé ;)

oliebol
08-12-2009, 17:27
Ik vind het al lang best dat er mma op tv is, nu op naar de echte gala's!

Jeru
08-12-2009, 19:30
ik ben harstikke blij met de uitzendingen op rtl 7

maar als dit seizoen 10 is waar kan ik de voorgaande seizoenen vinden??

Die kun je in de Fame of Free record shop wel kopen. Of vast wel ergens te downloaden.

Leuk dat er eindelijk op tv aandacht aan MMA wordt geschonken! Daar kunnen we eigenlijk alleen maar blij om zijn. Jammer inderdaad dat het niet het (veeeeel betere) seizoen 1 is, maar het begin is er.

iconian
08-12-2009, 19:34
De eerste aflevering van de realityserie rond UFC-vechters, ‘The Ultimate Fighter’, is zeer goed ontvangen in de doelgroep van mannenzender RTL 7 (mannen van 20 tot en met 49 jaar). In deze groep werd gisteravond een zenderaandeel bereikt van 11,4 procent. Bij de jonge mannen (20 tot en met 34 jaar) deed deze spectaculaire reeks het zelfs nog beter: 13,0 procent. Tussen 23.00 en 00.00 uur keken in totaal bijna 200.000 mensen.

Op het gebied van mixed martial arts is UFC (Ultimate Fighting Championship) wereldwijd veruit de belangrijkste partij en op tv trok men in landen als de VS, Engeland, Japan, Brazilië, Canada en Australië al veel jonge, mannelijke kijkers.

In de realityserie ‘The Ultimate Fighter’ komen professionele vechtsporters samen om zich te kwalificeren voor een UFC-event. In Las Vegas trainen ze samen, ze leven samen en… ze vechten tegen elkaar. Eén van hen is Kimbo Slice, die uitgegroeid is van een cultfiguur op Youtube tot iemand met een eigen website, kledinglijn en games.

‘The Ultimate Fighter’ iedere maandag om 23.00u bij RTL 7.

The Ultimate Fighter start goed bij RTL 7 | Tienfan.nl=Medianieuws (http://www.tienfan.nl/Blog/?p=12152)

RobVan de V
08-12-2009, 20:42
Je hebt goede en slechte reklame, dit progamma valt onder de laatste catergorie, ik vind het van een bedroevend niveau.


Het aantal piepjes geeft het niveau al aan:thup:

Ik vind het programma echt een aanfluiting. Ik heb het nog nooit eerder gezien maar denk niet dat dit nu de reklame is waar je op zit te wachten. Domme Amerikaanse show die het stereotype wel bevestigd.

Zat vandaag bij mijn baas in de auto op weg naar klanten, begint ie ineens tegen mij:

"Heb je dat programma nog gezien op RTL7? Wat een mongolen joh. Dat is toch niet normaal meer, kun je toch geen sport noemen."


Ik heb nog proberen uit te leggen dat dit niet helemaal normaal is maarja.....het kwaad is al geschied.....

delightone
08-12-2009, 21:07
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt, maar ik denk niet dat SBS6 ooit MMA gaat uitzenden. Daar is het toch teveel een 'familiezender' voor, net als RTL4. Wij, de SBS-groep, hebben geen RTL7. Veronica is dan weliswaar ook een mannenzender, maar zij hebben gekozen om niet (behalve dan poker in de randen van de nacht) aan sport te doen. Erg jammer, want ik denk dat vechtsport uitermate geschikt zou zijn voor Veronica. Maar goed, ik ben de baas niet.

Ikzelf heb erg moeten wennen aan MMA. In het begin vond ik het helemaal niks en als ik bij gala's ben, merk ik aan mezelf dat ik toch meer geïnteresseerd ben in de kickboks partijen dan in de MMA partijen. Ook al omdat ik het moeilijk vind om de grondgevechten, als je in de zaal zit, goed te volgen. Maar ik raak wel steeds meer geïnteresseerd, zeker ook omdat Fred een warm pleitbezorger is van de sport. En als er MMA-programma's zijn (CageRage e.d.) op Extreme Sports Channel, kijk ik wel.


Ik zeg strikeforce gala's naar sbs6 of veronica zou wel stoer zijn.....

Hendy
08-12-2009, 21:11
Ik vond het het top... maar mijn vriendin vond het afgrijselijk, onmensenlijk al dat bloed! Ik snap haar als leek wel.
Jij blij dat ze maar ging pitten.. ouwe fappert! :lol:;)

pavani
08-12-2009, 22:25
Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
We zullen zien!
De volgende week in ieder geval 192999 kijkers.

pavani
08-12-2009, 22:38
Het aantal piepjes geeft het niveau al aan:thup:

Ik vind het programma echt een aanfluiting. Ik heb het nog nooit eerder gezien maar denk niet dat dit nu de reklame is waar je op zit te wachten. Domme Amerikaanse show die het stereotype wel bevestigd.

Zat vandaag bij mijn baas in de auto op weg naar klanten, begint ie ineens tegen mij:

"Heb je dat programma nog gezien op RTL7? Wat een mongolen joh. Dat is toch niet normaal meer, kun je toch geen sport noemen."

Ik heb nog proberen uit te leggen dat dit niet helemaal normaal is maarja.....het kwaad is al geschied.....

Haha, dat ken ik, ik heb het met mijn klanten nooit over sport, om dit soort dingen te vermijden.

pavani
08-12-2009, 22:40
Ga toch maar eens kijken dan voordat je een oordeel geeft. Dus Holland Next Topmodel en al die andere amerikaanse reality series die hier mateloos populair zijn, zijn dus dom en bevestigen alleen maar de vooroordelen?

En leg je baas maar ff uit hoe het echt zit allemaal.

Dus jij kijkt naar die rommel, ik 1,2,3.

Remco
09-12-2009, 17:16
Hilarisch dat het fragment dat Rampage de cameraman kiest boven Zac, gisteren bij de VARA De Wereld Draait Door is uitgezonden. Zo snel kan het gaan!

dirk5
09-12-2009, 17:19
haha, dan hadden ze met het seizoen van Jessy Taylor moeten beginnen.

met de avonturen van die gast kan je zowel DWDD als man bijt hond vullen.

RobVan de V
09-12-2009, 18:24
Ga toch maar eens kijken dan voordat je een oordeel geeft. Dus Holland Next Topmodel en al die andere amerikaanse reality series die hier mateloos populair zijn, zijn dus dom en bevestigen alleen maar de vooroordelen?

En leg je baas maar ff uit hoe het echt zit allemaal.


Ik heb gekeken en ja ik vind het een domme show. Maar dat is natuurlijk mijn mening. En nee ik kijk geen next top model en al die andere meuk van het kaliber temtation island en nog meer van dat soort bagger. Misschien geeft de populariteit van die Amerikaanse reality shows wel aan hoe laag het niveau is van die gemiddelde kijker....kijk jij wel die meuk?


Ik zeg strikeforce gala's naar sbs6 of veronica zou wel stoer zijn.....

Zou wel beter zijn ja.....



Of wil jij zeggen dat deze uitzending WEL representatief is voor de sport? WEL goede reclame is of dat het domme commentaar/uitspraken wel enige waarde toevoegt???

Misschien heb ik mijn mening wel snel klaar als ik maar 1 show gezien heb maar het is voor mij iig de aanleiding volgende week niet weer te kijken.

abdel1991
09-12-2009, 18:46
dit was de eerste keer dat ik ooit naar UFC had gekeken en waarschijnlijk ook de laatste keer... ik vond het niks aan en dat heeft niks met MMA te maken want als het om strikeforce gaat ben ik altijd om 3/4 s'nachts van de partij(om te kijken dan he ;) )

bigboz
09-12-2009, 18:54
Goed voor jou!

Als de laatste partij van Struve uitgezonden werd op de Nederlandse TV, hadden we dan ook zo lopen janken? Ik niet, want ik vond het een geweldige partij!

dan hadden ze waarschijnlijk gezegd: is dit alles een been in ze nek en het is afgelopen..

mensen ik vond gewoon coole uitzending(H)

dirk5
09-12-2009, 19:20
dit was de eerste keer dat ik ooit naar UFC had gekeken en waarschijnlijk ook de laatste keer... ik vond het niks aan en dat heeft niks met MMA te maken want als het om strikeforce gaat ben ik altijd om 3/4 s'nachts van de partij(om te kijken dan he ;) )

laat 1 ding duidelijk zijn, TUF is geen UFC

FightingDutchman
09-12-2009, 21:04
Wordt een beetje moe van dat gezeik dat het niet goed is voor de sport. Een beetje bloed en we gaan met z'n allen huilie huilie doen.

Als de laatste partij van Struve uitgezonden werd op de Nederlandse TV, hadden we dan ook zo lopen janken? Ik niet, want ik vond het een geweldige partij!

Laat ik voorop stellen dat ik het geweldig vind dat MMA op een maintstream zender wordt uitgezonden. Ik vind alleen de seizoenkeuze van RTL 7 op z'n minst gezegd ongelukkig.

pavani
09-12-2009, 21:52
Goed voor jou!
En ik kijk TUF ja. Al vanaf seizoen 1.

Wordt een beetje moe van dat gezeik dat het niet goed is voor de sport. Een beetje bloed en we gaan met z'n allen huilie huilie doen.

Als de laatste partij van Struve uitgezonden werd op de Nederlandse TV, hadden we dan ook zo lopen janken? Ik niet, want ik vond het een geweldige partij!

Ik denk dat je me niet helemaal snapt, ik heb totaal geen probleem met het bloed.

Het ging mij meer om het niveau in zijn algemeenheid, de coach die leuk probeert over te komen, geen respect heeft t.o.v. andere deelnemers, en de manier waarop het in elkaar gezet is.
Maar ik hou erover op, veel kijkplezier komende week.

sergio2285
09-12-2009, 23:28
weet iemand of ze de hele finale gaan uitzenden?

FightingDutchman
10-12-2009, 08:29
Daarin heb je gelijk!

Ik zou liever het seizoen Minotauro - Mir zien met Junie Browning.

Nou ja of Junie het nou zo geweldig zou doen weet ik ook niet. Seizoen 1 of seizoen 3 zou ik denk ik de beste keuze vinden. Maar sowieso al dikke reps voor RTL 7 dat ze dit aandurven, want laten we eerlijk zijn. 23:00 is geen absurde tijd, en ze zenden gewoon een heel seizoen TUF uit. Als iemand dat een jaar geleden hat voorspeld hadden we hem allemaal voor gek verklaard...

dietrik
10-12-2009, 13:45
weet iemand of ze de hele finale gaan uitzenden?


Dat vraag ik me ook af, hoe ze dat gaan doen.

Robbie!
10-12-2009, 14:01
Wat een gezeik over bloed en niveau. Het is MMA en af en toe slap geouwehoer. Is toch leuk voor een maandagavond? Dat het niet een v/d beste seizoenen is, daar ben ik het mee eens. Maar dat er nu weer een paar van die moraalridders hun zegje moeten doen over niveau!? Voor die mensen, zap ff naar ned. 1 om dat tijdstip. Pff, wat een azijnzeikers.

MJOKKIE
10-12-2009, 14:03
Ik weet nog dat mijn moeder in de vorige eeuw toevallig een paar beelden opving van Rickson vs yuki nakai. Toevallig toen ie net op hem zat en hem liep te pounden. Ze ging zowat over haar nek en zei dat als ik dit cool vond ik naar een psychiater moest gaan.

@D4, het is perceptie waar het om gaat. En dit is niet de manier om om MMA geaccepteerd te krijgen denk ik. Kan anders gebracht worden, en zeker niet met die ruk-show TUF 10.

oliebol
14-12-2009, 23:32
nog maar een half uurtje boys :thup:

angelo_1
15-12-2009, 06:17
ik heb de uitzendingen al gezien van de volgende 2 weken en kan je zeggen dat het een leuke partij is tussen kimbo en roy nelson ik ga de uitslag niet verklappen voor de mensen die het nog niet gezien hebben

sergio2285
15-12-2009, 12:57
Is al uitgezonden....
Misschien moet je eerst ff de search functie gebruiken voordat je dit soort dingen vraagt. Helemaal als je hier 3,5 jaar meeloopt.

kimjudas.blogspot.com

Ik bedoel op tv. Gaan ze de hele finale uitzenden of alleen DE partij van TUF?

oliebol
15-12-2009, 18:12
vond het deze week maar een klote gevecht:(

target
22-12-2009, 13:09
Allereerst moet ik zeggen dat ik eigenlijk niets van MMA afweet.
(heb wel jaren judo gedaan en doe nu iets meer dan een jaar Muay Thai)

Ik was erg nieuwsgierig naar MMA en vond het erg goed dat dit nu eindelijk eens op tv komt. Dan die reclames, ik had er helemaal zin in... bloed, actie, vechtsport, mooie rondedames... wat wil een man nog meer, op tv dan...

Ik heb nu twee afleveringen gezien (2 en 3) maar imo ziet het er niet uit....:crying:
Geen/ weinig snelle flitsende acties, geen geweldige moves... ja goed, ze krijgen soms rake klappen hoor dat zie ik ook wel maar het valt me eigenlijk wat tegen.

Jammer dat 'Nederland' zo kennis maakt met MMA op tv.

Maar wat ik mij nu afvroeg, gezien hier toch behoorlijk wat MMA kennis is, is dit nu gepresentatief voor 'echte' MMA?
Als je het programma moet geloven zouden dit zo'n beetje de beste van de wereld moeten zijn, maar ik krijg dat gevoel nou niet echt...
(zelfs ik zie soms kansen die ze hopeloos onbenut laten)

NB:
En dan die coaches... sjonge jonge wat een stelletje maloten, lopen het hele programma een beetje ruzie te maken met elkaar...


Ben ik nou gek of moet dit beter kunnen?

bananenplukster
22-12-2009, 13:24
ik denk dat rtl7 het voortijdig van de buis haalt, als het niet aanslaat.

1) meeste vechtsportliefhebbers hebben het al gezien
2) dit is de slechte tuf seizoen die ze laten zien, dus de mensen die het al gezien hebben hebben er ook geen behoefte aan om het weer te zien op tv.

Kijk alleen naar de k1 grandprix, mensen bekijken het live op internet maar in de avond kijken ze het ook op sbs6 omdat ze het dan op beter beeld willen zien en met nederlands commentaar. Deze tuf(10) valt gewoon zwaar tegen.

Heb alle partijen gezien en denk bij sommige nou ja zeg zet daar een nederlandse b vechter die heeft een betere conditie.

Italian*Berlusconi*
22-12-2009, 13:38
Ik zelf kijk het als ik thuis ben, vind het wel goed dat nederlandse commentaar erbij, de ondertiteling die voor 95% lijkt te kloppen en niet verkracht word door te letterlijke vertalingen. Ik weet niet wat de kijkcijfers zijn maar de mensen die dit via internet volgen is volgens mij niet zo'n hele grote groep ook al lijkt dat hier op het forum wel zo, idem met de grote evenementen live via internet kijken.. veel mensen weten gewoon niet, of hebben geen zin uit te zoeken hoe en wat en kijken dan idd gewoon op tv mee.
Ik hoop dat het een beetje aanslaat zodat ze er mee door blijven gaan, UFC kennende heeft rtl 7 er best wat voor moeten betalen qua rechten dus denk niet dat ze er zo mee stoppen. Zoals die engelse homo altijd zegt.. Voowal zooow doowgaan. De casual fan zal gewoon kijken mits ze weten dat het word uitgezonden, reclames genoeg overdag dus dat komt hopelijk wel goed. Ik ben alleen maar blij dat RTL7, SBS6 etc nu regelmatig vechtsport uitzenden en hoop dat het alleen maar meer word.

Sendur
22-12-2009, 13:43
Er zijn veel mensen die dit kijken hoor.

Op mijn werk en school praat iedereen over TUF, zelfs mijn vrienden die normaal niet geinteresseerd zijn kijken zelfs.

fouadm
22-12-2009, 13:52
Er zijn veel mensen die dit kijken hoor.

Op mijn werk en school praat iedereen over TUF, zelfs mijn vrienden die normaal niet geinteresseerd zijn kijken zelfs.

Ja, bij mij ook het geval!:thup:

Pernik
22-12-2009, 13:58
172.000 mensen hebben er gisteren gekeken, ik weet niet of dat veel is, maar het is natuurlijk wel een specifieke doelgroep, wat voor adverteerders erg interessant kan zijn.
Ter vergelijking, programma's van MTV of TMF, ook specifieke doelgroep, komen vaak niet boven de 30.000 kijkers uit.

dirk5
22-12-2009, 14:17
172.000 mensen hebben er gisteren gekeken, ik weet niet of dat veel is, maar het is natuurlijk wel een specifieke doelgroep, wat voor adverteerders erg interessant kan zijn.
Ter vergelijking, programma's van MTV of TMF, ook specifieke doelgroep, komen vaak niet boven de 30.000 kijkers uit.

zijn er volgensmij meer dan de 2 voorgaande afleveringen.

Heb mijn broer er ook maar op gewezen, die gaat mee naar UFC 108 maar had nog nooit een mma partij gezien.

oliebol
29-12-2009, 00:18
het is nu bezig!