PDA

View Full Version : Mousasi vecht een K1 wedstrijd op Dynamite 31-12



iconian
08-12-2009, 15:43
Mousasi informed FanHouse that his next fight will be contested under K-1 rules at the Dynamite!! show on New Year's Eve in Japan, although his opponent has yet to be made official. The former DREAM middleweight champion is 1-0 in his kickboxing career, defeating Musashi via first-round TKO at last year's Dynamite!! show.

When asked when he expects to fight in MMA again, Mousasi noted that his contract states he can only compete on the same shows that feature his fellow M-1 Global fighter, Fedor Emelianenko.

"So when he fights, I will fight too. But sooner would be also be fine by me," he wrote.

Strikeforce CEO Scott Coker told FanHouse on Monday that he expects Henderson to make his debut for the organization in "March or April or May," and given the injuries Emelianenko sustained in his recent fight against Brett Rogers, he is only expected to fight again for Strikeforce late first quarter 2010 or early second quarter. In other words, the timing for everyone involved should work out in favor of a Mousasi-Henderson sometime early next year.

http://mma.fanhouse.com/2009/12/08/k-1-next-for-gegard-mousasi-not-dan-henderson/

mocro9
08-12-2009, 15:46
Misschien tegen Badr??

dirk5
08-12-2009, 15:46
buh. zie hem 1000x liever mma vechten.

superfreak
08-12-2009, 15:50
Zie hem ook liever mma doen. Zijn standup is wel oke maar hij zou zomaar kunnen verliezen. Zal wel tegen een Zimmerman zijn of zo.

Gek trouwens dat hij alleen maar op de zelfde card mag vechten als Fedor. je zou juist denken dat ze de mogelijkheid willen hebben om het te spreiden zeg maar. snap het niet.

iconian
08-12-2009, 15:52
Zie hem ook liever mma doen. Zijn standup is wel oke maar hij zou zomaar kunnen verliezen. Zal wel tegen een Zimmerman zijn of zo.

Gek trouwens dat hij alleen maar op de zelfde card mag vechten als Fedor. je zou juist denken dat ze de mogelijkheid willen hebben om het te spreiden zeg maar. snap het niet.

omdat dat de cards zijn die m-1 mee organiseert.

wrestler_nl
08-12-2009, 15:56
Ik zie hem iid liever mma vechten maar als hij toch k1 vecht op dynamite dan zie ik hem het liefst tegen saki of Karaev.

Sendur
08-12-2009, 15:56
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI

Irishrover
08-12-2009, 16:01
Gaat het ineens een hype worden..

Who will be his opponent?

Ik zie hem liever MMA doen..

ijsblok
08-12-2009, 16:09
Ik zie hem iid liever mma vechten maar als hij toch k1 vecht op dynamite dan zie ik hem het liefst tegen saki of Karaev.

daar zie ik hem niet van winnen hoor!

maar goed, ik zie hem ook 10000x liever in mma

Fyodor
08-12-2009, 16:09
Gaat het ineens een hype worden..

Who will be his opponent?

Ik zie hem liever MMA doen..

Me too, vond 't geweldig dat hij vorig jaar gehakt maakte van Musashi, maar op MMA gebied is het toch veel gaver om hem bezig te zien. Maar goed, ik zal verder niet oordelen over zijn keuze. Benieuwd wie zijn tegenstander wordt!

iconian
08-12-2009, 16:10
Me too, vond 't geweldig dat hij vorig jaar gehakt maakte van Musashi, maar op MMA gebied is het toch veel gaver om hem bezig te zien. Maar goed, ik zal verder niet oordelen over zijn keuze. Benieuwd wie zijn tegenstander wordt!

bob sapp zou hilarisch zijn

univers1l
08-12-2009, 16:16
manhoef op k1 zou voor manhoef een leuke revanche zijn die verloor in mma van mousasi

Irishrover
08-12-2009, 16:26
manhoef op k1 zou voor manhoef een leuke revanche zijn die verloor in mma van mousasi

Dat klinkt inderdaad heel wat beter ineens!

Omar.
08-12-2009, 16:31
Mousasi - Karaev zou leuk zijn!

Alhoewel Mousasi - Manhoef op K-1 regels lijkt mij ook super!

Samko
08-12-2009, 16:35
ik ben vooral benieuwd hoe zwaar hij zal inwegen..

oliebol
08-12-2009, 16:36
Jammer dat het geen MMA match is. Ook wel vervelend voor Mousasi dat hij alleen maar op cards mag vechten waar Fedor vecht, zo vecht hij natuurlijk niet snel de main fight van de avond.
Maar veel succes voor Mousasi en ik hoop dat hij zijn partij wint.

wrestler_nl
08-12-2009, 16:49
daar zie ik hem niet van winnen hoor!

maar goed, ik zie hem ook 10000x liever in mma

Het moet toch ook een uitdaging voor hem zijn. Je kan hem natuurlijk ook tegenover Bob Sapp zetten , maar ja wie zit daar op te wachten?
In mijn ogen heeft mousasi veel kans om van beide vechters te winnen (Saki en Kareav) .
Anyway ik hoop dat hij volgende keer tegenover Dan Henderson staat, op mma regels natuurlijk.

Fyodor
08-12-2009, 16:54
manhoef op k1 zou voor manhoef een leuke revanche zijn die verloor in mma van mousasi

Absoluut, al denk ik dat het niet zo snel zal gebeuren aangezien Melvin bij Strikeforce getekend heeft...

Sendur
08-12-2009, 17:00
Absoluut, al denk ik dat het niet zo snel zal gebeuren aangezien Melvin bij Strikeforce getekend heeft...

Dat is juist de rede dat hij bij Strikeforce zit, die laten zowel toe dat je in japan als in amerika mag vechten.

makavelli
08-12-2009, 17:23
Mousasi informed FanHouse that his next fight will be contested under K-1 rules at the Dynamite!! show on New Year's Eve in Japan, although his opponent has yet to be made official. The former DREAM middleweight champion is 1-0 in his kickboxing career, defeating Musashi via first-round TKO at last year's Dynamite!! show.

When asked when he expects to fight in MMA again, Mousasi noted that his contract states he can only compete on the same shows that feature his fellow M-1 Global fighter, Fedor Emelianenko.

"So when he fights, I will fight too. But sooner would be also be fine by me," he wrote.

Strikeforce CEO Scott Coker told FanHouse on Monday that he expects Henderson to make his debut for the organization in "March or April or May," and given the injuries Emelianenko sustained in his recent fight against Brett Rogers, he is only expected to fight again for Strikeforce late first quarter 2010 or early second quarter. In other words, the timing for everyone involved should work out in favor of a Mousasi-Henderson sometime early next year.

http://mma.fanhouse.com/2009/12/08/k-1-next-for-gegard-mousasi-not-dan-henderson/

Das echt kut als hij alleen maar kan vechten op shows waar fedor vecht.. das dan maximaal 2 keer per jaar bij strikeforce...:( wel een heel raar contract

superfreak
08-12-2009, 17:23
Jammer dat het geen MMA match is. Ook wel vervelend voor Mousasi dat hij alleen maar op cards mag vechten waar Fedor vecht, zo vecht hij natuurlijk niet snel de main fight van de avond.
Maar veel succes voor Mousasi en ik hoop dat hij zijn partij wint.

Niet snel?? Nooit!! Als Fedor vecht is dat de main fight.

Marco (scheids)
08-12-2009, 17:57
Dat is juist de rede dat hij bij Strikeforce zit, die laten zowel toe dat je in japan als in amerika mag vechten.

Sendur = correct

Fyodor
08-12-2009, 18:04
Dat is juist de rede dat hij bij Strikeforce zit, die laten zowel toe dat je in japan als in amerika mag vechten.

My bad, wist dit niet! :blush:

Dat is wel een goede clausule dan. Gunstig!

pwie
08-12-2009, 18:07
Mousasi vs Jerome le Banner dat zou misschien nog wel vet zijn maar anders zie ik hem liever mma doen.

jasfro
08-12-2009, 18:47
Mousasi vs Manhoef zou leuk zijn, we hebben ze op mma regels al tegen elkaar gezien, nu nog eens op K1 regels

Anderson
08-12-2009, 19:17
Zeker weten Mousasi vs manhoef.

K-1sunstarr
08-12-2009, 22:29
Jongens het wordt het Mousasi vs manhoef, zojuist een foontje uit Japan.

redman74
08-12-2009, 23:06
ik kreeg net een fax uit japan, dat het moussasi vs van Damme is.
m.a.w. kun je dit bewijzen k1 zonnig sterretje?

knift
08-12-2009, 23:30
Mousasi vs Jerome le Banner dat zou misschien nog wel vet zijn maar anders zie ik hem liever mma doen.


ja op boksregels;)

delightone
08-12-2009, 23:32
ik zie mousasi vs manhoef wel gebeuren aangezien strikeforce al een paar vechters uit dream (FEG) geleend heeft, en ze ook bezig zijn om shinya aoki een partij in amerika te laten vechten.
zie ik wel dat ze een k-1 gevecht geven aan dream in japan en dan de mma return weer in amerika als zijnde een rematch die ze kunnen hypen.

lijkt me een behoorlijk dikke partij om te zien.

RocknRolla
09-12-2009, 13:06
Mousasi vs manhoef zou op k-1 wel interessant zijn door hun geschiedenis samen.
Alleen ook al ben ik nog zo'n grote fan van manhoef ik zie hem dit niet winnen.

Ik denk dat mousasi vs saki/zimmerman wel heel leuk zou worden en dan geef ik de pot aan mousasi heb heel vertrouwen in dat hij dat dan wint.

abdel1991
09-12-2009, 13:14
ik denk dat als mousasi besluit k1 te doen dat hij verlopig in het 2e rijtje hoort samen met aerts

1e(schilt,hari,overeem en remy)
2e(aerts en mousasi)
3e(zimmerman,saki,kareav,manhoef en spong)
4e(teixeira,JLB,ghita en kyotaro)

Fasada
09-12-2009, 13:21
Het word inderdaad een partij op K-1 regels...
Volgens mij word het geen Manhoef...

iconian
09-12-2009, 13:22
ik denk dat als mousasi besluit k1 te doen dat hij verlopig in het 2e rijtje hoort samen met aerts

1e(schilt,hari,overeem en remy)
2e(aerts en mousasi)
3e(zimmerman,saki,kareav,manhoef en spong)
4e(teixeira,JLB,ghita en kyotaro)

2e maar? hij past zo bij remy en hari in het 1ste rijtje. jerrel heeft een machine van hem gemaakt in zijn kickboks training tussen het mma door. vorig jaar DREAM MW champion, volgend jaar de K1 GP! schilt maak je borst maar nat

Mario Witteman
09-12-2009, 13:24
Maakt mij niet uit wat hij doet... MMA, K1... Alles goed om naar te kijken.

RocknRolla
09-12-2009, 13:27
Maakt mij niet uit wat hij doet... MMA, K1... Alles goed om naar te kijken.


Mee eens

dirk5
09-12-2009, 13:52
Maakt mij niet uit wat hij doet... MMA, K1... Alles goed om naar te kijken.

in de k-1 hebben we genoeg nederlandse helden, in het mma te weinig!

micha
09-12-2009, 14:30
Maakt mij niet uit wat hij doet... MMA, K1... Alles goed om naar te kijken.

x2

makavelli
09-12-2009, 15:10
in de k-1 hebben we genoeg nederlandse helden, in het mma te weinig!

x2 zonde dat hij nu ook weer K-1 gaat doen

jesselaar
09-12-2009, 16:08
Das echt kut als hij alleen maar kan vechten op shows waar fedor vecht.. das dan maximaal 2 keer per jaar bij strikeforce...:( wel een heel raar contract
je bent zeker mousasi vs babalu vergeten?
showtime of cbs wat denk je wat het beste is?

Marco
09-12-2009, 16:15
hij mag van mij ook wel tegen die kyotauro of hoe heet ie die tegen spong vocht vorige week.

blackadder
09-12-2009, 16:20
manhoef op k1 zou voor manhoef een leuke revanche zijn die verloor in mma van mousasi
Daar dacht ik ook aan.

Mario Witteman
09-12-2009, 16:24
in de k-1 hebben we genoeg nederlandse helden, in het mma te weinig!

True.. Maar nooit gezegd dat hij moet overstappen naar K-1..

Stallion
09-12-2009, 17:06
Tegen Manhoef zou inderdaad een top partij zijn op welke regels dan ook. Maar tegen Zimmerman of Saki zou ik hem ook nog wel eens willen zien.

iconian
09-12-2009, 17:08
Tegen Manhoef zou inderdaad een top partij zijn op welke regels dan ook. Maar tegen Zimmerman of Saki zou ik hem ook nog wel eens willen zien.

mousasi is goed en heeft snelle handen, maar om nou gelijk al tegen 2 top talenten uit het zwaargewicht te staan? dat zal snel over zijn vrees ik

makavelli
09-12-2009, 17:08
je bent zeker mousasi vs babalu vergeten?
showtime of cbs wat denk je wat het beste is?

nee die ben ik niet vergeten. wat bedoel je nou eigenlijk? het is toch zonde dat mousasi nu wel net zo weinig bij strikeforce moet vechten als fedor door dat contract

mario the count
09-12-2009, 17:13
ik denk dat als mousasi besluit k1 te doen dat hij verlopig in het 2e rijtje hoort samen met aerts

1e(schilt,hari,overeem en remy)
2e(aerts en mousasi)
3e(zimmerman,saki,kareav,manhoef en spong)
4e(teixeira,JLB,ghita en kyotaro)

Ik denk dat ghita wel een rijtje naar boven kan en spong en karaev een rijtje omlaag.

MrLoverrr
09-12-2009, 18:14
MOUSASI VS MANHOEF OP K1 REGELS EN DAARNA BIJ STRIKEFORCE MMA REGELS

Petrosyan188
10-12-2009, 18:30
tegenstander is overigens niet manhoef maar ewerton teixeira!!

Sendur
10-12-2009, 18:41
tegenstander is overigens niet manhoef maar ewerton teixeira!!

Wel een leuke match up voor Mousasi.

MAAR KOM OP ZEG!!!!!!!

Die kut russen weten het wel mooi te maken met hun kk contracten.

Beetje zeiken over Dana maar zelf laten ze hem geen mma partij draaien als Fedor ook niet vecht. :twak:

Anderson
10-12-2009, 19:03
Hmmmmm ben bang dat dit een te makkelijke partij voor moussasi is

iconian
10-12-2009, 19:09
Hmmmmm ben bang dat dit een te makkelijke partij voor moussasi is

....
....




het is geen mma. teixera is terecht de favoriet in deze match, eerst zijn voorbereiding op de final 16 en is nog steeds in vorm medunkt, en hij staat 2 jaar achtereen bij de laatste 8, en daarnaast nog eens kyokushin kampioen. Mousasi vocht vorig jaar nog in het middengewicht van MMA, en hij wordt zo wel voor de leeuwen gegooid.

ik denk teixera met een vrij gemakkelijke beslissing, als het waar is. gisteren zei mousasi nog dat hij niet wist tegen wie hij kwam te staan.

dirk5
10-12-2009, 19:13
Ewerton heeft wel een week geleden de zwaarste ko uit zijn leven te verduren gekregen.

Deze gaat naar Gegard.

Omar.
10-12-2009, 19:19
Hè Gatverdamme!! dit meen je toch niet?! Teixera is gewoon niet leuk om naar te kijken!!

marcelt
10-12-2009, 19:27
tegenstander is overigens niet manhoef maar ewerton teixeira!!

Zeker?

Petrosyan188
10-12-2009, 19:31
Zeker?

staat althans bij de buren(kickbox)

bananenplukster
10-12-2009, 19:31
Zeker?

Ik weet niet in hoeverre je onderstaande moet geloven heb dit van kickboks.nl. Volgens dit klopt het dat hij tegen texeira gaat en manhoef tegen sakuraba.

K-1 Dynamite 2009

Opening Fights

Jana Kunickaja vs Takumi Sato

Yutaka Sakama vs Mitsugu Noda

Min Ho Song vs Hyun Man Myung




Super Hulk Tournament: Final

Minowaman vs Sokoudjo




K1 Koshien Reserve Fight

Ryuya Kusakabe vs Tsukasa Fuji




K1 Koshien Semi-Final

Shota Shimada vs Katsuki Ishida(A)

Hiroya vs Masaaki Noiri(B)




K-1 Rules

Artur Kyshenko vs Nieky Holzken

Kyotaro vs Paul Slowinski




Dream Rules

Hayato "mach" Sakurai vs Kiyoshi Tamura

Alistair Overeem vs Kazuyuki Fujita

Melvin Manhoef vs Kazushi Sakuraba

kazuyuki Miyata Joe Warren




K-1 Rules

Yoshihiro Sato vs Buakaw Por. Pramuk

Albert Kraus vs Yuya Yamamoto

Jerome Le Banner vs Badr Hari

Gegard Mousasi vs Ewerton Teixeira

Andre Dida vs Chahid




Dream Rules

Sem Schilt vs Hong Man Choi

Bibiano Fernandes vs Hideo Tokoro

Vitor "shaolin" Ribeiro vs Katsunori Kikuno

Jason High vs Tarec Saffiedine




K1 Koshien Final

Winner A vs Winner B

K-1 Rules

Andy Souwer vs Masato

dirk5
10-12-2009, 19:36
bedenk me net dat ik dit allemaal moet missen, zit dan in Vegas :(

Maar ik dacht dat Aoki ook moest vechten?
en Saku tegen Manhoef 2 lijkt me ook vrij sterk.

Daarintegen is Schilt Choi op dream regels wel echt de bomb, word echt een slacht partij.

We wachten het gewoon af, Afgelopen 2 jaar werd pas 2 dagen van te voren de echte card bekend, ben benieuwd.

makavelli
10-12-2009, 19:40
Ewerton heeft wel een week geleden de zwaarste ko uit zijn leven te verduren gekregen.

Deze gaat naar Gegard.



ohja hij is gewoon zwaar ko gegaan waarna je eigenlijk zes weken niet mag sparren toch??
lekker verantwoord dit... maarja alles kan in japan...

dirk5
10-12-2009, 19:42
ohja hij is gewoon zwaar ko gegaan waarna je eigenlijk zes weken niet mag sparren toch??
lekker verantwoord dit... maarja alles kan in japan...

Ja, qua dat betreft hebben ze het in Amerika toch wat verstandiger geregeld.

de NSAC legt je vlot een schorsing op van 3 maanden.

dirk5
10-12-2009, 19:54
DREAM vs. Sengoku Announced for Dynamite!! 2009
Posted by Ray Hui 11/25/09—1:47 PM

Featured Story: No
The two top MMA promotions in Japan, which originally were to go head-to-head in separate events on New Year's Eve, will instead square off inside the ring on FEG's Dynamite!! 2009 card at the Saitama Super Arena, World Victory Road's Sengoku Raiden Championship and FEG's DREAM announced in a press conference Wednesday.

The current plan is to pit Sengoku fighters against DREAM fighters as well as combine Sengoku's scheduled main event, Hidehiko Yoshida vs. Satoshi Ishii, with Dynamite!!'s K-1 main event, Masato vs. Andy Souwer, as the evening's co-headliners.

Sengoku last week cited a scheduling conflict as the reason for pulling out of the Ariake Colosseum, but the reality was that Sengoku was forced to cancel its event after an investor backed out. Sengoku is said to be on life support by reports in Japan, but the company insists it will continue to promote events in 2010.

No additional fights were announced Wednesday, but a number of fighters at the conference suggested matchups: Yoshihiro "KISS" Nakao (Sengoku) asked for Mirko Cro Cop (DREAM), Eiji Mitsuoka (Sengoku) asked for a rematch with Joachim Hansen (DREAM), Hirota Mizuto (Sengoku) asked for Eddie Alvarez (DREAM), Akihiro Gono (Sengoku) and Hayato "Mach" Sakurai (DREAM) mentioned one another as a possible opponent, Sanae Kikuta (Sengoku) wanted Kiyoshi Tamura (DREAM) in a battle of Japanese icons, Hideo Tokoro (DREAM) asked for Norofumi "KID" Yamamoto (DREAM) and Kazushi Sakuraba (DREAM) jokingly also asked for featherweight Yamamoto.

Dynamite!! 2009 Fight Card:

K-1 MAX: Masato vs. Andy Souwer
Sengoku: Hidehiko Yoshida vs. Satoshi Ishii
K-1 Koshien Semifinals: Hiroya vs. Masaaki Noiri
K-1 Koshien Semifinals Shota Shimada vs. Katsuki Ishida
K-1 Koshien Reserve: Tsukasa Fuji vs. Tatuya Kusakabe
DREAM: Ikuhisa Minowa vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Posted By: Ray Hui


Hier staat dat Ishii zou moeten vechten en kom in die lijst hierboven nergens tegen.

Dat Ishii met nieuwjaar moet vechten is al een half jaar bekend, klotezooi, ik snap er niks meer van.

simtekf1
11-12-2009, 09:30
Oee Schilt tegen Choi wil ik ook wel zien op MMA regels, hoop dat Sem hem een goed pak slaag geeft. (payback voor die gestolen K-1 partij)

Wel raar trouwens als Texeira nu al weer mag vechten na zo'n zware KO.

Fasada
11-12-2009, 12:15
Gegard vecht niet tegen Texeira....

Mario Witteman
11-12-2009, 12:40
Maakt het echt uit tegen wie Gegard gaat vecht?? Hij zet gewoon goede partijen neer. Manhoef, Texeira maakt niet uit wie, het wordt een mooie pot om naar te kijken!!

dirk5
11-12-2009, 12:45
Maakt het echt uit tegen wie Gegard gaat vecht?? Hij zet gewoon goede partijen neer. Manhoef, Texeira maakt niet uit wie, het wordt een mooie pot om naar te kijken!!

Het maakt niet uit, maar ben wel behoorlijk benieuwd dus wil het gewoon weten :)

iconian
11-12-2009, 13:07
Gegard vecht niet tegen Texeira....

x2 ze hebben nog geen tegenstander

mboelly
11-12-2009, 19:28
gerard gaat tegen spong op dynamyte

KayOne
11-12-2009, 19:53
ik vind paar van die k-1 max gevechten ook erg leuk
kyshenko vs holzken
dida vs chahid
sato vs buakaw - sato die buakaw ko sloeg laatst maar dit is wel al hun 4de gevecht maar wordt wel weer lekker oorlog yessss!!!