PDA

View Full Version : Wie willen jullie tegen Badr Hari zien op IT'S SHOWTIME ArenA 29-5-2010?



It's Showtime
08-12-2009, 17:01
Beste vechtsportliefhebbers,

Voorafgaand aan de K-1-finale hadden wij aankondigd na 5 december de tegenstander van Badr bekend te maken voor het IT'S SHOWTIME-evenement van 29 mei 2010 in de Amsterdam ArenA.
Echter, wij willen voor Badr een tegenstander die niet alleen een goede partij levert, maar die het publiek graag wil zien.

Bij dezen willen we jullie vragen om te stemmen op deze poll. De mogelijke tegenstanders die veel worden genoemd door fans zijn: Gokhan Saki, Remy Bonjasky, Errol Zimmerman, Alistair Overeem, Peter Aerts en Jerome Le Banner.

Sem Schilt hebben wij bewust niet bij de opties gezet. Sem en Badr hebben elkaar dit jaar al 2 keer bestreden en 3 keer in 1 jaar is wel erg veel in zo'n korte tijd.

We willen jullie er tot slot nog op wijzen dat we serieus rekening houden met de polls op internet.

Alvast bedankt voor jullie stemmen!


Met sportieve groet,

European Fighting Network
(Voor info: www.fight.nl (http://www.fight.nl))

micha
08-12-2009, 17:01
zimmerman

univers1l
08-12-2009, 17:10
remy of saki

EdwinC
08-12-2009, 17:12
Zimmerman of Bonjasky

mocro9
08-12-2009, 17:12
JLB verdient wel een mooie afscheidswedstrijd.

wrestler_nl
08-12-2009, 17:13
Remy Bonjasky!

Wheelie
08-12-2009, 17:15
Ik heb Alistair gestemd maar ik was iets te snel ;)
Zie Badr Hari het liefst tegen Remy Bonjasky vechten, dit lijkt mij echt een hele mooie hoofdpartij.

marokkaan
08-12-2009, 17:17
Saki wilde zo graag een rematch en heeft altijd geroepen dat Badr bang voor hem was en hem ontliep omdat Badr geen uitdaging in hem zag.

Ik ben benieuwd of Saki nog steeds de ballen heeft...

simtekf1
08-12-2009, 17:18
Moeilijk, in 1ste instantie zeg ik Aerts, maar eigenlijk gun ik Jerome Le Banner wel een goed pak slaag. (even dat laatste zetje voor z'n retirement)

Sendur
08-12-2009, 17:23
Remy

Omar.
08-12-2009, 17:28
Saki wilde zo graag een rematch en heeft altijd geroepen dat Badr bang voor hem was en hem ontliep omdat Badr geen uitdaging in hem zag.

Ik ben benieuwd of Saki nog steeds de ballen heeft...


Saki is niet goed bij z'n hoofd!

MB667
08-12-2009, 17:33
1Alistair,
2Saki,
3Ignashov/ le Banner

Kameleon
08-12-2009, 17:35
Zimmerman wordt een toppartij als hij er 100% voor gaat en zich goed voorbereid. Anders hoeft het niet voor mij.

snip83
08-12-2009, 17:37
ik zeg remy
maar eigenlijk wil ik die zimmerman ook wel weer met ze smoel tegen het canvas zien gaan

Irishrover
08-12-2009, 17:49
Bonajsky because:

Unfinished Business..

Misschien verkeerde woordkeuze, klinkt namelijk erg arrogant.
En maybe ziet Badr dit niet eens zo..

Ik bedoel meer..
Hij wil een keer winnen van 'The flying gentleman'..


He fought him twice, he lost the first time & de 2e keer is hij gediskwalificeerd.

Dit zou een hele leuke zijn voor in de Arena

Kingster
08-12-2009, 17:56
Yep, remy! M`n 2e pick is zimmerman.

BNP
08-12-2009, 17:57
JLB verdient wel een mooie afscheidswedstrijd.

haha dat word een mooi afscheids KO dan

Lionheart
08-12-2009, 17:58
1. Alistair (Het staat nu 1-1)
2. Remy ( De partij van vorig jaar afmaken, unfinished business)
3. Zimmerman (Wordt een knalpartij waarvan 1 vd vechters zwaar KO gaat)
4. Gerges ( Om te laten zien waar hij nu staat (Gerges))

RocknRolla
08-12-2009, 18:21
peter aerts ik wil zien dat peter badr hari nu tegen canvas slaat. Gun het Aerts als geen ander.

Jeru
08-12-2009, 18:33
Zimmerman of Aerts

COHIBA
08-12-2009, 18:41
1-OVEREEM
2-GERGES
3-SAKI

Barbaar
08-12-2009, 18:47
Jerome le Banner, een echte Bad Boy gevecht!!!

MrLoverrr
08-12-2009, 18:55
1- Bonjasky - moet hij nog op zijn lijst toevoegen
2- Alistair - super spannend! KO gegarandeerd!
3- Peter Aerts of Errol Zimmerman beide verdienen een rematch

Fyodor
08-12-2009, 19:07
Remy. 'Finally they will settle the score'
Mijn tweede keus zou Zimmerman zijn. Omdat hij het vorig jaar best aardig deed.

Overeem zie ik liever eerst naar het MMA terugkeren. LeBanner zou ik niet eens goedkeuren als ik die bevoegdheid had. Ben dan bang voor serieus letsel bij onze Franse warrior.

Maar top dat jullie serieus zo'n poll meenemen in de besluitvorming!

Pimp-Daddy
08-12-2009, 19:11
Heb Remy gestemd, maar vind Saki (met zn grote mond) wel een goede 2e keus....

mikeymcd
08-12-2009, 19:53
Er is voor mij maar 1 partij waar ik bij wil zijn. Hari- Bonjasky

viCo
08-12-2009, 19:59
Lijkt me duidelijk, Bonjasky!

Bumaye
08-12-2009, 22:38
Erhan deniz.. :lol:

Durfal
08-12-2009, 22:45
tegen Remy allebei fris aan de start,geen blessures gewoon volle bak knokken mooi toch???

pavani
08-12-2009, 23:20
Saki omdat dat ik op 1000% zeker van ben dat dit vuurwerk gaat worden.

univers1l
08-12-2009, 23:20
bonjasky is nu echt de enige keus. jerome heeft het echt verpest tegen schilt, anders zou dat een mogelijkheid geweest zijn, als afscheidwedstrijd en omdat badr hem nog wil bevechten. ja en aerts verdient een rematch, maar willen wij dat?
de rest komt hij nog vast wel tegen in japan.

knift
08-12-2009, 23:29
AERTS PETER AERTS OPZEKERS hij MOET gewoon nog een keer vechten in de arena

knift
08-12-2009, 23:45
nee nog beter zou zijn Remy vs Hari en Aerts vs JLB als dat zou gebeuren ga ik voortaan elke zondag naar de kerk

TheCarnage
09-12-2009, 00:58
Die eerste partij van Remy tegen Badr kan ik me nog van herinneren dat ik dat zo'n brute pot vond he.... Allebij voluit gegaan!

T15Boxing
09-12-2009, 02:11
Zo snel mogelijk dus Bonjasky. Alistair is nog genoeg tijd voor aangezien hij aangaf dat hij K1 blijft doen. Daar is weer super veel hype voor nodig, dan wordt het weer geweldig.

blackadder
09-12-2009, 03:28
Peter en Remy als Tag Team tegen Hari.

simtekf1
09-12-2009, 09:28
Hmm, heeft het nog zin om wat anders te stemmen dan Bonjasky, die staat zwaar bovenaan in de poll hehe.

Viper30
09-12-2009, 10:00
1. Remy ( De partij van vorig jaar afmaken, unfinished business)

2. Zimmerman of Aerts
(Wordt een knalpartij waarvan 1 vd vechters zwaar KO gaat)

3. Gerges ( Om te laten zien waar hij nu staat (Gerges))

Le-Banner niet komt dan alleen geld ophalen helaas.
Of laat anders Le-banner tegen Aerts zijn afscheidswedstrijd worden is tijdje geleden dat ze tegen elkaar stonden

Ush Dave

micha
09-12-2009, 10:21
Saki zou ik ook graag willen zien

Rusell Bell
09-12-2009, 10:38
Remy dat wordt gruwelijk!

musti
09-12-2009, 10:51
1 - Remy
2 - Saki
3 - Overeem

Harlem
09-12-2009, 12:47
Remy! Laat ze nu maar eens uitvechten wie van de 2 de beste/slimste/sterkste is!

mclahey
09-12-2009, 12:47
nee nog beter zou zijn Remy vs Hari en Aerts vs JLB als dat zou gebeuren ga ik voortaan elke zondag naar de kerk

X2 (behalve dat van die kerk dan)

mclahey
09-12-2009, 12:53
JLB verdient wel een mooie afscheidswedstrijd.

Op basis van wat? Het moet wel van twee kanten komen natuurlijk. Die gast staat de laatste jaren zichtbaar puur en alleen nog maar voor het geld in de ring. Met als absoluut dieptepunt dat hij vorige week de avond van te voren aan kwam kakken en na twee 'trappen' naar het canvas ging (schilt zei zelf ook dat hij niet begreep waarom omdat het toch echt niet zo hard was allemaal).
Het enige wat hij verdient in mijn ogen dat we hem met zijn allen in elkaar getrapt kunnen zien worden door Peter Aerts (want die wil ik graag in de Arena zien nog een laatste keer want die verdient dat WEL) en daarna naar huis sturen en zijn geld gewoon niet uitbetalen vanwege wanprestaties.
Hij 'verdient' helemaal niks wat mij betreft die toneelspeler.
En Hari tegen JLB lijkt me toch niet echt een serieuze pot. Dat is na 10 seconden afgelopen.

Marco
09-12-2009, 13:04
lijkt me duidelijk.... remy

Omar.
09-12-2009, 13:51
Remy obv.!!
Tegen Saki lijkt me ook wel leuk, puur om de afstraffing!
Zimmerman staat me gewoon niet aan, wil hem wel weer tegen Bouzidi zien!
en JLB wil ik Nooit meer zien vechten, tenzij het zijn laatste partij wordt en dan tegen Aerts.
En wat zou ik het tof vinden als Alistair op de matchmaking stond! die wil ik ook wel weer zien vechten!

ich bin dabei!

Kameleon
09-12-2009, 14:27
Ik denk dat de poll voor zich spreekt...ik zie liever Zimmerman...maar de grote meerderheid toch Remy. Ook een toppartij. Ben benieuwd of ze dat rond krijgen.

Chane
09-12-2009, 14:35
Makkelijke keus... Remy!
Lijkt me een geweldige hoofdpartij :)

fjezzefur
09-12-2009, 14:41
Het liefst zie ik hem tegen remy vechten, anders tegen saki of zimmerman

Vitor Belfort
09-12-2009, 16:22
Remy! Laat ze nu maar eens uitvechten wie van de 2 de beste/slimste/sterkste is!

Dat was Schilt toch!;-)

doom
09-12-2009, 17:26
waarom Remy hij laat steeds zien geen confrontatie aan te durven.Peter Aerts die nu beter in zijn vel zit als laatste jaren.Of Hesdy Gerhes die altijd knokt

MJOKKIE
09-12-2009, 17:45
Ik heb maar op Remy gestemd. Maar liever zie ik Bonjasky nog eens tegen Aerts vechten in de Arena.

En dan Hari tegen Hesdy, ligt ook lekker in de mond, Hari-Hesdy. Twee knokkers, even lang ook, top.

En Zimmerman is ook een optie

Marquis
09-12-2009, 17:47
waarom Remy hij laat steeds zien geen confrontatie aan te durven.Peter Aerts die nu beter in zijn vel zit als laatste jaren.Of Hesdy Gerhes die altijd knokt


Als Remy laat zien wat hij de laatste keer heeft laten zien in de Arena,.. dan mag hij wel tegen Badr hoor.

RedaHari
09-12-2009, 18:55
denk dat een wedstrijd tegen REMY de meest logische is!!
2e keus SAKI die in 20 seconden ZWAAR KO gaat.!!

mikeymcd
09-12-2009, 19:02
We willen jullie er tot slot nog op wijzen dat we serieus rekening houden met de polls op internet.

Las in andere topic dat het hoogstwaarschijnlijk Saki wordt. Toch goed rekening gehouden met de poll idd (alleen le banner (die je ook helemaal niet in de poll hoefte te zetten) scoort lager ):wacko:

mario the count
09-12-2009, 19:10
Las in andere topic dat het hoogstwaarschijnlijk Saki wordt. Toch goed rekening gehouden met de poll idd (alleen le banner (die je ook helemaal niet in de poll hoefte te zetten) scoort lager ):wacko:
hahah idd, zet dan geen poll neer.

john67
09-12-2009, 20:00
Ik ben nieuw op dit forum , maar ik zou zeggen geef de mensen spektakel voor hun geld BADR HARI- MELVIN MANHOEF , twee pure vechters tegen elkaar . Met alle respect voor Peter Aerts , ik ben groot fan van hem , maar nu word het tijd om over stoppen na te gaan denken

mario the count
09-12-2009, 20:04
Ik ben nieuw op dit forum , maar ik zou zeggen geef de mensen spektakel voor hun geld BADR HARI- MELVIN MANHOEF , twee pure vechters tegen elkaar . Met alle respect voor Peter Aerts , ik ben groot fan van hem , maar nu word het tijd om over stoppen na te gaan denken
Die twee zijn de grootste matties, die gaan echt geen losse partij tegen elkaar vechten, no way

abdel1991
09-12-2009, 20:09
Ik ben nieuw op dit forum , maar ik zou zeggen geef de mensen spektakel voor hun geld BADR HARI- MELVIN MANHOEF , twee pure vechters tegen elkaar . Met alle respect voor Peter Aerts , ik ben groot fan van hem , maar nu word het tijd om over stoppen na te gaan denken

dit meen je toch niet serieus.... buiten het feit dat ze beste vrienden zijn,teamgenoten lijkt me dit geen spektakel we hebben gezien hoe lengte een grote voordeel heeft op je tegenstander en badr zou hem dan dus met gemak kunnen verslaan, spong vs manhoef is een super matchmaking dus laat zo maar staan

overigens welkom:thup:

Ronald
09-12-2009, 20:31
Nou, de uitslag van de poll laat echt weinig aan duidelijkheid te wensen over :D .

mario the count
09-12-2009, 20:51
Laat ze Saki tegen Gerges zetten en Ghita tegen Badr hari.

gieloe
09-12-2009, 20:54
Laat ze Saki tegen Gerges zetten en Ghita tegen Badr hari.

Gast serieus, had al een vermoeden in een andere topic die je gestart had dat je fan/verbonden bent met Ghita. Maar buiten de ouders en hardcorefans van Ghita zit niemand daar op te wachten natuurlijk...

abdel1991
09-12-2009, 20:57
ghita is zo overschat.... dan zie ik liever saki vs badr

mario the count
09-12-2009, 21:12
Gast serieus, had al een vermoeden in een andere topic die je gestart had dat je fan/verbonden bent met Ghita. Maar buiten de ouders en hardcorefans van Ghita zit niemand daar op te wachten natuurlijk...
haha en ze zitten wel te wachten op een Saki tegen Hari?
Saki komt duidelijk te kort en is veel te licht/klein voor badr, dat zagen we wel tegen bonjasky en aerts.Ghita daarentegen heeft goede dingen laten zien afgelopen partijen en wist het 3 rondes vol te houden tegen schilt, daarin zijn bonjasky, le banner en badr in gefaald.Dus zo gek lijkt me de match hari vs ghita niet.

mario the count
09-12-2009, 21:13
ghita is zo overschat.... dan zie ik liever saki vs badr
Ik denk dat Saki meer overschat is.

gieloe
09-12-2009, 21:23
Dan is een Saki tegen Ghita een veel logischere partij. Saki heeft een veel beter C.V dan Ghita btw.

TheCarnage
09-12-2009, 21:25
Saki overschat?

Denk dat hij zijn sporen wel verdiend heeft hoor.....

abdel1991
09-12-2009, 21:31
Ik denk dat Saki meer overschat is.

hoezo dat?? saki heeft al grote namen verslagen zoals sefo,kareav en spong, wie heeft ghita eigenlijk verslagen?? ja die ene verdwaalde mma'er laatst en nog een paar op die k1 gp in japan waar ook niet grote namen stonden... laat hem eerst effe een tegenstander van formaat verslaan, misschien dan tegen badr

mario the count
09-12-2009, 21:33
Saki overschat?

Denk dat hij zijn sporen wel verdiend heeft hoor.....
Niet in de K1 als je het mij vraagt.

mario the count
09-12-2009, 21:34
Dan is een Saki tegen Ghita een veel logischere partij. Saki heeft een veel beter C.V dan Ghita btw.Dat zou een beter idee zijn misschien ja.Ik ga voor ghita dan.

mario the count
09-12-2009, 21:38
hoezo dat?? saki heeft al grote namen verslagen zoals sefo,kareav en spong, wie heeft ghita eigenlijk verslagen?? ja die ene verdwaalde mma'er laatst en nog een paar op die k1 gp in japan waar ook niet grote namen stonden... laat hem eerst effe een tegenstander van formaat verslaan, misschien dan tegen badr
Sorry hoor, grote namen misschien wel maar het zijn ook niet meer dan namen.

Karaev: de meest overschatte vechter in de K1, met meer verliespartijen op zijn naam(k1) dan winst partijen onderhand.

Sefo: Verloor ook meer op het laatst dan dat hij won, hij is niet voor niks gestopt nu.

Spong: Heeft nog geen naam in het zwaargewicht en nog niet van een topper gewonnen.Spong heeft een naam in de koningsklasse.

abdel1991
09-12-2009, 21:44
het zijn toch grote namen, en saki heeft de halve finale bereikt... ik zeg ook niet dat saki een topper is, als hij bv. echt tegen hari moet dan ligt hij binnen 2min KO maar saki heeft zichzelf wel bewezen dat hij een prima vechter is voor laten we zeggen de "2e lijn" en ghita mag eerst een grote naam verslaan, en ik zou graag bv. saki vs ghita willen zien en ik sluit niet uit dat ghita wint met zijn lengtevoordeel en harde low-kicks, maar op dit moment heeft saki er meer recht op om tegen hari te vechten in amsterdam dan ghita

mario the count
09-12-2009, 21:52
het zijn toch grote namen, en saki heeft de halve finale bereikt... ik zeg ook niet dat saki een topper is, als hij bv. echt tegen hari moet dan ligt hij binnen 2min KO maar saki heeft zichzelf wel bewezen dat hij een prima vechter is voor laten we zeggen de "2e lijn" en ghita mag eerst een grote naam verslaan, en ik zou graag bv. saki vs ghita willen zien en ik sluit niet uit dat ghita wint met zijn lengtevoordeel en harde low-kicks, maar op dit moment heeft saki er meer recht op om tegen hari te vechten in amsterdam dan ghita
Dat Saki er meer recht op heeft hoor je mij niet ontkennen.Maar als mensen mij vragen wie ik van die twee liever tegen Hari zie zeg ik Ghita, omdat ik vooral onder de indruk ben van zijn snoeiharde lowkicks en zijn timing en efficientie daarmee.Ik denk dat die partij veel mooier wordt dan saki vs hari.

Naj85
09-12-2009, 23:20
Bonjasky of Overeem
zou in beide gevallen een vette rubbermatch worden

Irishrover
10-12-2009, 03:02
Bonjasky of Overeem
zou in beide gevallen een vette rubbermatch worden

Die komt hij vast tegen in de WGP.

michaell
10-12-2009, 10:17
Ik zou Badr - Errol 2 willen zien.

Mattie73
10-12-2009, 15:23
Liefst tegen Remy Bonjasky en anders tegen Errol Zimmerman.

Iets anders zou maar een mismatch zijn (op Sem Schilt na, maar die heeft hij nu al 2 keer bevochten in een jaar tijd.)

mokumnised
10-12-2009, 16:35
Remy en dan hopelijk de Remy met dezelfde instelling als tegen Errol.
Dan wint Badr alsnog denk ik, maar het is wel een garantie voor een leuke partij.
Alistair zou ook leuk zijn vanwege een zekere K.O.

szanpan
10-12-2009, 21:49
te worden Remy dan :) niet mijn keuze, maar niet meer keuze :) Has to be Remy then :) not my choice but have not more choice :)

Effective
10-12-2009, 22:00
Rematch voor Aerts, verdiend Aerts wel.

snip83
10-12-2009, 22:14
Rematch voor Aerts, verdiend Aerts wel.

Gun jij hem nog een keer zo`n pak op ze`n mieter

Badr is andere koek als Zimmerman en Saki he

univers1l
10-12-2009, 23:41
het is wel moeilijk om badr goed te matchen, op bonjasky na is er niemand waar ik denk wow.
schilt en overeem al gevochten dus wordt anders zo normaal en de andere: saki, zimmerman, hesdy, aerts, lebanner, ghita etc. komen denk ik een klein beetje te kort tegen de badr die als maar groeit.

misschien iemand buiten k1? ufc of strikeforce?
of zo'n hulk als bob sapp of kimbo slice, voor de fun.

Chane
11-12-2009, 10:00
Ik denk dat Remy helemaal niet wil vechten tegen Badr. In de K1 kan hij er niet onderuit als hij daar wil blijven vechten, maar bij It's Showtime kan hij dit wat makkelijker weigeren.
Vond wel erg apart dat hij na zn laatste gevecht tegen Manhoef gewoon toegaf bang te zijn om KO te gaan. Als hij dat gevoel al bij Manhoef heeft, dan kan ik me voorstellen dat hij dat bij Badr helemaal heeft.

Vind Remy wel de meest interessante tegenstander voor Badr op dit moment.
Anders... misschien is Hesdy Gerges wel een goeie tegenstander.

bananenplukster
11-12-2009, 12:38
Ik denk dat Remy helemaal niet wil vechten tegen Badr. In de K1 kan hij er niet onderuit als hij daar wil blijven vechten, maar bij It's Showtime kan hij dit wat makkelijker weigeren.
Vond wel erg apart dat hij na zn laatste gevecht tegen Manhoef gewoon toegaf bang te zijn om KO te gaan. Als hij dat gevoel al bij Manhoef heeft, dan kan ik me voorstellen dat hij dat bij Badr helemaal heeft.

Vind Remy wel de meest interessante tegenstander voor Badr op dit moment.
Anders... misschien is Hesdy Gerges wel een goeie tegenstander.

Volgens zakka wil bonjaky ook niet vechten met badr in de arena alleen in de k1(dus bonjaky kunnen we alvast afschrijven voor mogelijke tegenstanbder van badr). Hesdy gerges heeft al een tegenstander. Dan blijven er eigenlijk weinig over dan zie ik toch liever badr hari vs zimmerman dan badr hari vs saki.

Marquis
11-12-2009, 13:05
Remy gunt Badr geen rematch,.. en dat zal Badr gaan frustreren. Simon zal uiteindelijk zijn oogappeltje wens laten uitkomen om Remy de hoofdprijs te betalen.

:thup:

Marchant
11-12-2009, 13:10
Wil hem wel zien tegen Louis van Roodenburg.

BNP
11-12-2009, 13:13
Als Errol zich goed zou voorbereiden zou ik hem graag nog een keer tegen Badr willen zien. denk dat dat een hele mooie partij kan worden met allebei de kanten kans op een KO

arabic-sniper
19-12-2009, 12:54
Saki?? Ik denk dat Simon hem niet eens eens in het Arena publiek wil hebben na dat schandaal afgelopen jaar. En Zimmerman??? Laat hem maar eerst alles recht zetten voordat hij tegen Badr mag( Bonjasky,Arets,Bouzidi)! Een leuke tegenstander voor Badr in de Arena is Bonjasky vind ik.

LeeMurray
19-12-2009, 13:52
Ik heb op Errol gestemd, maar zou hem ook wel tegen Remy willen zien.

Errol Zimmerman is een spectaculaire, explosieve vechter die altijd voor de KO gaat en Badr is ook zo. Een gevecht tussen deze twee belooft vuurwerk en daar komen de mensen voor.

micha
19-12-2009, 13:53
Ik heb op Errol gestemd, maar zou hem ook wel tegen Remy willen zien.

Errol Zimmerman is een spectaculaire, explosieve vechter die altijd voor de KO gaat en Badr is ook zo. Een gevecht tussen deze twee belooft vuurwerk en daar komen de mensen voor.

x2

mocro9
19-12-2009, 13:58
Vecht Badr trouwens nog op het NYE??

Mattie73
19-12-2009, 14:12
Wil hem wel zien tegen Louis van Roodenburg.

Wie ?????

bananenplukster
19-12-2009, 17:00
Alles wat geen bonjasky is is voor mij een telleurstelling zie het liefst badr vs bonjasky dan alle andere mogelijkheden, alhoewel zimmerman ook kan maar absoluut GEEN saki(nog niet)

Justinian
19-12-2009, 17:02
Remy Bonjasky of Errol Zimmerman lijkt me top.

MJOKKIE
19-12-2009, 17:16
Nee, geen Zimmerman.
Zimmerman is niet van het niveau van Badr, punt. Maar wie wel, behalve Sem en Bonjasky. Bonjasky-Badr lijkt me dan ook top!

TBjesser
19-12-2009, 19:06
Tegen Zimmerman die gozer moet echt een goed pak rammel krijgen WAR BADR

abdel1991
19-12-2009, 19:47
waarom zimmerman of saki?? waren zij niet degene die allebei dit jaar verloren van peter aerts... als bonjasky niet wil doe dan aub aerts, en zowiezo verdiend aerts wel een rematch ik zeg niet dat hij wint maar als aerts een rematch wil(en dat wil hij) dan moet hij die gewoon krijgen en dit is dan een ideale MM

PinPoint
19-12-2009, 19:54
wie wil Badr zelf? Daar ben ik wel benieuwd naar.......

mocro9
20-12-2009, 12:43
wie wil Badr zelf? Daar ben ik wel benieuwd naar.......

x2

Ik zie Badr het liefst tegen Mirko CroCop:thup:
maar dat lijkt onmogelijk.

Bosco Baracus
20-12-2009, 12:59
1. Remy Bonjasky
2. Hesdy Gerges

univers1l
20-12-2009, 13:01
ik denk dat badr zelf tegen lebanner wil.
hij wil gewoon zijn lijstje af en lebanner is nog mogelijk.

maar zie badr liever tegen iemand anders. als bonjasky niet wil, dan aerts.

Gerben Zonderland
22-12-2009, 12:58
Bonjasky is natuurlijk de beste optie, maar dat zal wel niet lukken helaas. Dan maar Saki. Alleen maar om zijn grote mond te snoeren. Hoe kan hij nou na de partij tegen Aerts denken dat hij gewonnen heeft.:fp: Maar misschien was hij door die 8-tellen een beetje de weg kwijt..:wacko:

abdel1991
22-12-2009, 14:57
het liefste wat ik zou willen zien is bv. net als bij slamn een soort van GG vs Showtime, bv. holzken vs petrosyan,zimmerman-ghita,overeem-hari,saki-spong enz.... worden types als micha en jamila ook gelijk op hun plaats gewezen :thup:

Rverm
22-12-2009, 15:16
het liefste wat ik zou willen zien is bv. net als bij slamn een soort van GG vs Showtime, bv. holzken vs petrosyan,zimmerman-ghita,overeem-hari,saki-spong enz.... worden types als micha en jamila ook gelijk op hun plaats gewezen :thup:

Daar zit een flink prijskaartje aan.

adenane
22-12-2009, 15:27
het liefste wat ik zou willen zien is bv. net als bij slamn een soort van GG vs Showtime, bv. holzken vs petrosyan,zimmerman-ghita,overeem-hari,saki-spong enz.... worden types als micha en jamila ook gelijk op hun plaats gewezen :thup:

Dan zie ik nog liever Manhoef vs Saki en Karaev vs Spong.

wrestler_nl
22-12-2009, 15:31
Remy Bonjasky & anders Overeem

abdel1991
23-12-2009, 16:17
nu remy 100% niet meer kan/wil, doe maar Peter Aerts. degene die zimmerman of saki zeggen... mag ik jullie effe aan herrineren dat peter ze dit jaar allebei heeft verslagen. overigens een deel3 van badr vs alistair zou ik overigens ook niet verkeerd vinden

bananenplukster
23-12-2009, 20:27
nu remy 100% niet meer kan/wil, doe maar Peter Aerts. degene die zimmerman of saki zeggen... mag ik jullie effe aan herrineren dat peter ze dit jaar allebei heeft verslagen. overigens een deel3 van badr vs alistair zou ik overigens ook niet verkeerd vinden

daar heb je gelijk in ik gun peter aerts wel een rematch, of anders bad vs overeem en als het helemaal niet anders kan tegen zimmerman maar aub NIET tegen saki.

Marquis
23-12-2009, 21:24
Nu Remy niet wilt vechten tegen Badr wil ik Badr helemaal niet meer zien vechten in de Arena. Of het moet een tegenstander zijn die weerstand kan bieden en die nog nooit tegen Badr heeft gevochten. Een brutale vlegel als Gerges bijvoorbeeld.

Tegen Sem,Alistair,Aerts,Leko allemaal niet interesant meer..

rafi
23-12-2009, 21:38
ik zie badr ook graag tegen hunt. want die gaat ook niet makkelijk neer.

meneerelmo
24-12-2009, 00:02
Ik begrijp het wel van Remy. Jammer wel, want al dat gebitch zorgt
er nu wel voor dat de beste matchup niet doorgaat. Hunt lijkt me idd
een mooie optie. Een stevige brawler met een goede kin zorgt ervoor
dat Badr aan de bak moet. Ook Zimmerman lijkt me een goede matchup.

Justinian
24-12-2009, 13:45
In deze poll staat Overeem op nummer 2, op de voet gevolgd door Zimmerman en Saki. Persoonlijk heb ik het liefst een rematch tegen Zimmerman, nu de partij tegen Bonjasky niet doorgaat.

PD_EC
24-12-2009, 13:54
Na bonjasky zie ik het liever Zimmerman tegen Badr Hari

dirk5
24-12-2009, 14:06
Hunt is idd een goeie, kop van graniet.

Maar ik denk dat ie wel effe klaar is met nederlanders...

Overeem - Manhoef - Mousasi.

lolo-bo-ta
24-12-2009, 14:39
zimmerman maar saki in vorm is ook gevaarlijk..

NDG
24-12-2009, 15:24
Remy ..

Rverm
24-12-2009, 15:31
Kharitonov!

Joop Kasteel
25-12-2009, 14:01
1 Aerts, 2 Ali en 3 Hesdy.

Voor Badr kom ik sowieso maar vooral de eerste 2 kost me waarschijnlijk een nachtrust!

Marco
27-12-2009, 03:06
jammer dat het tegen Remy niet doorgaat, saki is een leuk alternatief, ik geloof echter niet dat Saki een kans maakt om te winnen, Badr is fysiek de meerdere van Saki. Qua power en snelheid is het verschil te groot tussen deze 2 mannen...

abdel1991
27-12-2009, 05:51
misschien gewoon saki samen met zimmerman tegen badr.... maar dan nog wint badr het.

overigens ik neem aan dat dit een it's showtime wereldtitel gevecht wordt?? de reden dat dit nog niet vermeld is denk ik omdat technisch gezien badr zijn belt kan verliezen aan bouzidi in februari(showtime praag) maar als hij wint(99,99%) is dit dan een titelgevecht?? iemand meer info en direcki vs kyshenko is dat een titelgevecht, aangezien direcki huidig wereldkampioen 70kg is??

micha
27-12-2009, 09:31
[quote=abdel1991;855712]misschien gewoon saki samen met zimmerman tegen badr.... maar dan nog wint badr het.
:sleep1:

Omar.
27-12-2009, 09:42
badr kan de hele wereld aan!

Fedorr
27-12-2009, 11:49
Hesdy Gerges

Marquis
27-12-2009, 12:01
Hesdy Gerges

x 2000

abdel1991
27-12-2009, 14:28
bij naderinzien doe maar Zabit Samadov, en dat de partij zowiezo 5x3m rondes duurt ook al heeft hij na een ronde een stuk 20 of downs gehad, en als die blijft liggen moet de scheids hem gewoon overeind helpen!!!!!!

kooivechter
27-12-2009, 14:57
vind het toch jammer dat remy niet wil tegen Badr. Tegen sem heeft hij volgens mij ook al is een partij geweigerd in de Arena vorig jaar toen hij k1 kampioen werd. Weet ook niet in hoeverre Bonjasky vooor het Nl'se publiek wil vechten. Begrijp de uitleg van Remy daarbij ook niet helemaal, tenzij de bedreigingen zo erg zijn, alleen hij kan dat bepalen. In de k1 finale kan Remy er ook niet onderuit. Die 2 hebben echt nog unfinished bussiness in de ring goed te maken. De eerste partij was wel een erg contrvorsiele uitslag in het voordeel van Bonjasky. Een 4e ronde had toch zeker het geval moeten zijn. En de 2e keer weten we allemaal hoe het is afgelopen. En juist ook door de voorgeschiedenis zou dit een hele mooie en baladen partij worden, die je gelijk als hoofdpartij moet maken. Het gevecht kun je ook heel goed hypen. Zit minder te wachten op badr-overeem of aerts- badr.

Darkness
28-12-2009, 17:30
Badr vs Badr zou wel leuk zijn!

Tony Galento
28-12-2009, 17:36
x 2000


Yep, Hesdy Gerges.

Prince_Devil
28-12-2009, 19:13
Wanneer gaan ze nu een tegenstander bekend maken?

Collina
28-12-2009, 23:44
Persoonlijk denk ik dat Remy een ijdel jongen is die gaat voor zekerheid. Hij wil absoluut geen gezichtsverlies hebben voor Nederlands publiek.

Sem Schilt zegt hij af, Badr zegt hij af, dit doet mij vermoeden dat hij bang is om te verliezen voor Nederlands publiek.

Overigens heb ik niets tegen Remy, vind het een prima boegbeeld voor de sport. Good looking guy en wel besproken, maar vind hem niet echt de ballen hebben als andere vechters... 'té behouden' en nogmaals "gezichtsverlies en alleen op zekerheid willen spelen".

Gert-jan Woudstra had hij vast aangenomen in de Arena.

Collina

snip83
28-12-2009, 23:55
Persoonlijk denk ik dat Remy een ijdel jongen is die gaat voor zekerheid. Hij wil absoluut geen gezichtsverlies hebben voor Nederlands publiek.

Sem Schilt zegt hij af, Badr zegt hij af, dit doet mij vermoeden dat hij bang is om te verliezen voor Nederlands publiek.

Overigens heb ik niets tegen Remy, vind het een prima boegbeeld voor de sport. Good looking guy en wel besproken, maar vind hem niet echt de ballen hebben als andere vechters... 'té behouden' en nogmaals "gezichtsverlies en alleen op zekerheid willen spelen".

Gert-jan Woudstra had hij vast aangenomen in de Arena.

Collina

goeie post weer

ff offtopic

ga je ff all in in t wedkantoor op al?
ik heb ook 100.000 ingezet

Perfectteamcindy
29-12-2009, 11:18
Ik zie hem het liefst tegen Alistair,
Ik denk dat Hari zelf nog iets goed te maken heeft. Overheem in zijn plaats kan bevestigen dat hij beter is, Lijkt me interessant!

mclahey
29-12-2009, 11:27
Ik zie hem het liefst tegen Alistair,
Ik denk dat Hari zelf nog iets goed te maken heeft. Overheem in zijn plaats kan bevestigen dat hij beter is, Lijkt me interessant!

Volgens mij heeft hij het redelijk goed gemaakt op 8 december? Dus zo zou ik het niet willen noemen.
Tegen de tijd dat de Arena is zijn er echter al weer een paar maanden voorbij. Tja. Ik zou het wel (weer) willen zien tegen die tijd ja. Het zal in ieder geval een veelbesproken partij worden en een echte hoofdpartij. En dat is meer dan we kunnen zeggen dat als Saki er tegenover staat. Ik ga er eerlijk gezegd nog steeds van uit dat die confrontatie een slechte grap is.

simtekf1
29-12-2009, 14:47
Ik zie hem het liefst tegen Alistair,
Ik denk dat Hari zelf nog iets goed te maken heeft. Overheem in zijn plaats kan bevestigen dat hij beter is, Lijkt me interessant!

Volgens mij heeft Badr met de Finals al laten zien dat hij de betere is.
Overeem had helemaal niks in te brengen..

Messi
29-12-2009, 14:56
Ik wil Badr wel tegen Hesdy Gerges, Bradock Silva en Gegard Mousasi zien!

angelo_1
29-12-2009, 15:06
Ik wil Badr wel tegen Hesdy Gerges, Bradock Silva en Gegard Mousasi zien!
alle 3 te gelijk ? najah als manhoef dan mag helpen dan redden ze het wel :thup::thup::thup:

Chane
29-12-2009, 16:30
Jammer dat ie al een partij heeft staan, maar toch lijkt me Hesdy vs Badr een mooie partij te kunnen worden :)

Wheelie
29-12-2009, 17:34
Volgens mij heeft Badr met de Finals al laten zien dat hij de betere is.
Overeem had helemaal niks in te brengen..
En Badr had de eerste wedstrijd niks in te brengen ;)
Het staat nu 1-1 dus ik wil ze nog 1 keer tegen elkaar zien vechten

adenane
29-12-2009, 18:07
En Badr had de eerste wedstrijd niks in te brengen ;)
Het staat nu 1-1 dus ik wil ze nog 1 keer tegen elkaar zien vechten

Badr heeft duidelijk laten zien dat Overeem geen onneembare horde is. Na zijn knock-downs is ook een beetje die onsterfelijke air die Alistair om zich heen had een beetje verdwenen. Dit is een losse partij waar de tegenstander al van bekend is en hij kan zich hier 3 of 4 maanden voor voorbereiden. Denk dat hij niets heel laat van Overeem.

3x Schilt vs Hari in een jaar tijd ontkom je toch niet aan, aangezien Badr Hari de enige tegenstander is die serieus aanspraak mag maken op de titel K-1 Super Heavyweight +100 kg.

simtekf1
29-12-2009, 19:17
En Badr had de eerste wedstrijd niks in te brengen ;)
Het staat nu 1-1 dus ik wil ze nog 1 keer tegen elkaar zien vechten

Ja, alleen had Badr 3 weken daar voor een heel zwaar toernooi en Alistair niet.

Barbaar
29-12-2009, 20:42
Nouafal 'iron leg'Bennazouz. Toch een van de meest technische vechters van de zwaargewichten.