PDA

View Full Version : TUF 11 new coaches



goro
09-12-2009, 16:06
Team Liddle vs team Ortiz?

Kan iemand bevestigen? Ik kijk er in iedergeval al zwaar naar uit.
En met deze twee bongo´s word het kijken alsmaar leuker!

Sendur
09-12-2009, 16:11
Repost,

En het is al bevestigd door Dana tijdens de TUF 10 finale.

Fasada
09-12-2009, 16:20
Vind het eigenlijk wel jammer.... Ze vallen zo in herhaling, zou leuk zijn als andere invalshoeken worden gebruikt en de nieuwe gezichten een kans krijgen om coach te worden.

GSP - BJ Penn - Kenny Florian - Nogueira - Mir - ect...

Maar goed, zal wel meerdere factoren aan ten grondslag zijn om Liddell en Ortiz weer uit de kast te trekken...

goro
09-12-2009, 16:38
Vind het eigenlijk wel jammer.... Ze vallen zo in herhaling, zou leuk zijn als andere invalshoeken worden gebruikt en de nieuwe gezichten een kans krijgen om coach te worden.

GSP - BJ Penn - Kenny Florian - Nogueira - Mir - ect...

Maar goed, zal wel meerdere factoren aan ten grondslag zijn om Liddell en Ortiz weer uit de kast te trekken...

Wanderlei vs anderson Dat zie ik wel zitten!
Of Machida vs Shogun!

GerritTonijn
09-12-2009, 16:45
ik kijk er niet naar uit.

superfreak
09-12-2009, 16:48
Vind het eigenlijk wel jammer.... Ze vallen zo in herhaling, zou leuk zijn als andere invalshoeken worden gebruikt en de nieuwe gezichten een kans krijgen om coach te worden.

GSP - BJ Penn - Kenny Florian - Nogueira - Mir - ect...

Maar goed, zal wel meerdere factoren aan ten grondslag zijn om Liddell en Ortiz weer uit de kast te trekken...

Nogueira en Mir zijn beide toch ook al eens geweest. Kenny Florian is niet van het niveau om iemand te coachen. BJ Penn en GSP lijkt me wel wat maar dan moet je daar wel waardige coaches tegenover zetten. Wie zouden dat moeten zijn dan.

superfreak
09-12-2009, 16:49
Wanderlei vs anderson Dat zie ik wel zitten!
Of Machida vs Shogun!

Zou handig zijn aangezien het een Amerikaans programma is dat ze nog een woordje Engels spreken. En als ze het spreken dat ze verstaanbaar zijn zonder ondertiteling ( sorry Wanderlei).

goro
09-12-2009, 16:54
Zou handig zijn aangezien het een Amerikaans programma is dat ze nog een woordje Engels spreken. En als ze het spreken dat ze verstaanbaar zijn zonder ondertiteling ( sorry Wanderlei).
My name is Banderlei silba, I m a mixfighter I like the rice and the chicken or the chicken and the ricest. I don t care...

Sendur
09-12-2009, 17:06
Vind het eigenlijk wel jammer.... Ze vallen zo in herhaling, zou leuk zijn als andere invalshoeken worden gebruikt en de nieuwe gezichten een kans krijgen om coach te worden.

GSP - BJ Penn - Kenny Florian - Nogueira - Mir - ect...

Maar goed, zal wel meerdere factoren aan ten grondslag zijn om Liddell en Ortiz weer uit de kast te trekken...

Lol kijk nou eens wat je zegt.

BJ Penn, Mir en Nog zijn alle 3 al geweest.

Remco
09-12-2009, 17:11
Tito, nee daar zit ik echt niet op te wachten. Heb ook geen zin in gedoe om de partij te hypen. Werd daar met Rashad en Rampage echt doodmoe van.

Tony
09-12-2009, 17:21
Tito is een superkeuze voor wat betreft het "coach" zijn. Tito is de beste coach ooit in de geschiedenis van TUF.

Aan de andere kant is het de traditie dat 2 rivalen de coaches zijn zodat ze na een seizoen TUF tegen elkaar kunnen knokken... en dan vraag ik me af.. wil ik nog een keer tito-liddell zien? Mja, tis vermakelijk.. maar heeft niks te bieden op prestatievlak.

Ik zou wel iets willen zien van de volgende setjes als coaches
Carwin-Velasquez
Marquardt-GSP (en in diezelfde periode GSP richting middleweight te laten gaan of voor mijn part catch weight)
Marquardt-Franklin (of zat Franklin inmiddels op een hoger gewicht)
Edgar-Penn
Edgar-Maynard

Of weet ik veel wat...

2 coaches vinden is het probleem niet.... punt is dat ze ook op sportief vlak iets te bieden hebben tegen elkaar...

Wiseguy
09-12-2009, 17:23
Wat dachten jullie van Koscheck vs GSP. Fuck Dan Hardy

Zou Diego Sanchez ook wel graag als coach willen zien. Als hij wint van BJ misschien met Frankie Edgar.

Sendur
09-12-2009, 17:46
Tito is een superkeuze voor wat betreft het "coach" zijn. Tito is de beste coach ooit in de geschiedenis van TUF.

Aan de andere kant is het de traditie dat 2 rivalen de coaches zijn zodat ze na een seizoen TUF tegen elkaar kunnen knokken... en dan vraag ik me af.. wil ik nog een keer tito-liddell zien? Mja, tis vermakelijk.. maar heeft niks te bieden op prestatievlak.

Ik zou wel iets willen zien van de volgende setjes als coaches
Carwin-Velasquez
Marquardt-GSP (en in diezelfde periode GSP richting middleweight te laten gaan of voor mijn part catch weight)
Marquardt-Franklin (of zat Franklin inmiddels op een hoger gewicht)
Edgar-Penn
Edgar-Maynard

Of weet ik veel wat...

2 coaches vinden is het probleem niet.... punt is dat ze ook op sportief vlak iets te bieden hebben tegen elkaar...

GSP vs Marquardt kun je al van je lijstje halen Tony.

Het zijn altijd coaches die erna tegen elkaar gaan uitkomen.
GSP en Marquardt zitten in het zelfde kamp.


Mij leek een leuke.

Anderson Silva en Vitor Belfort.

Tony
09-12-2009, 18:13
GSP vs Marquardt kun je al van je lijstje halen Tony.

Het zijn altijd coaches die erna tegen elkaar gaan uitkomen.
GSP en Marquardt zitten in het zelfde kamp.



verrek ja.... my bad!

PD_EC
09-12-2009, 18:34
liddell vs tito als coach lijkt mij wel mooi maar niet nog een gevecht .

jasfro
09-12-2009, 20:34
Ik vind Ortiz vs Lidell als coaches wel ok, maar eigenlijk hoopte ik op Ortiz vs Griffin. Ik vind het alletwee wel goeie coaches

BoerHarms
09-12-2009, 23:21
My name is Banderlei silba, I m a mixfighter I like the rice and the chicken or the chicken and the ricest. I don t care...

Im so ghappy ju do sjiusjitsu, so very gappy.