PDA

View Full Version : Badr hari Vs Gokhan saki 29-05-2010



Bumaye
09-12-2009, 16:23
Dames en Heren..

Ik heb van betrouwbare bron begrepen dat Badr Hari in de arena zal uitkomen tegen niemand minder dan gokhan saki!

Ik begreep dat Remy 2x is benaderd om tegen Badr te vechten in de Arena. Maar Remy ging hier niet mee akkoord. :twak:

Marco
09-12-2009, 16:24
ook goed, ik had remy ook nog wel eens tegen badr willen zien maar saki tegen badr wordt ook spectaculair.

mario the count
09-12-2009, 16:27
Met alle respect voor Saki, maar ik ben bang dat hij niet tegen de power en het geweld van badr opkan.Saki komt gewicht en power tekort.Technisch zou hij niks onderdoen voor Badr.

Bumaye
09-12-2009, 16:29
ook goed, ik had remy ook nog wel eens tegen badr willen zien maar saki tegen badr wordt ook spectaculair.


Liever zie ik Badr tegen Remy
Want de opkomst van badr en saki gaat langer als de partij duren denk ik.

Bumaye
09-12-2009, 16:30
Met alle respect voor Saki, maar ik ben bang dat hij niet tegen de power en het geweld van badr opkan.Saki komt gewicht en power tekort.Technisch zou hij niks onderdoen voor Badr.

2x

iconian
09-12-2009, 16:31
Met alle respect voor Saki, maar ik ben bang dat hij niet tegen de power en het geweld van badr opkan.Saki komt gewicht en power tekort.Technisch zou hij niks onderdoen voor Badr.

dat zal altijd zijn probleem blijven, op foto's van toen hij 16 was was hij volgens mij een kilo of 65, als hij vanaf het begin op dat gewicht geconcentreerd had had saki zo nog in de max kunnen vechten. Op heavyweight heeft hij een goede snelheid maar kan niet echt zwaarder worden dan 95 kilo, anders levert hij teveel in op zijn snelheid en techniek, waar hij het nu van moet hebben. Ik zou zo graag een -90kg divisie zien bij K1 waar hij, karaev, manhoef, maeda, spong, catalin, corbett, en zovelen bij thuiskunnen.

Marco
09-12-2009, 16:42
Liever zie ik Badr tegen Remy
Want de opkomst van badr en saki gaat langer als de partij duren denk ik.

haha, zou kunnen idd, maar badr is niet meer vd lange opkomsten de laatste tijd en saki ook niet volgens mij.. maar dat de partij in een k.o. eindigd is zeker. (en ik denk ook dat saki het slachtoffer is maar dat hij wel spectaculair ten onder zal gaan;))

superfreak
09-12-2009, 16:46
Bard is de laatste jaren veel completer en dus slimmer gaan vechten. Denk goed aan z'n dekking. Echter is Saki nog steeds explosief en technisch gevaarlijk genoeg om hem zomaar effe een down te geven. Wil het dus wel zien.

MrLoverrr
09-12-2009, 16:49
Wel Jammer dat Remy Bonjaski niet durft om in Amsterdam, in een Losse gevecht, tegen badr te vechten!

ERGGGGGGGGG JAMMER

iK ZIE EM LIEVER NOG EEN KEER TEGEN ZIMMERMAN OF ALISTAIR OF PETER AERTS DAN TEGEN EEN LICHT GEWICHT SAKI!

Marco
09-12-2009, 16:52
Wel Jammer dat Remy Bonjaski niet durft om in Amsterdam, in een Losse gevecht, tegen badr te vechten!

ERGGGGGGGGG JAMMER

iK ZIE EM LIEVER NOG EEN KEER TEGEN ZIMMERMAN OF ALISTAIR OF PETER AERTS DAN TEGEN EEN LICHT GEWICHT SAKI!


aanname : ik denk niet dat het een kwestie van niet durven is aan remy zijn kant, ik denk eerder dat men er qua centjes niet uitkomt...

citrusfruit
09-12-2009, 16:52
Ik begreep dat Remy 2x is benaderd om tegen Badr te vechten in de Arena. Maar Remy ging hier niet mee akkoord.
Ik had na de WGP weer een klein sprankeltje hoop dat we de oude Remy weer eens gingen zien. Wat was de reden dat hij niet mee wilde doen? Teennagel gescheurd?

Bumaye
09-12-2009, 16:56
Wel Jammer dat Remy Bonjaski niet durft om in Amsterdam, in een Losse gevecht, tegen badr te vechten!

ERGGGGGGGGG JAMMER

iK ZIE EM LIEVER NOG EEN KEER TEGEN ZIMMERMAN OF ALISTAIR OF PETER AERTS DAN TEGEN EEN LICHT GEWICHT SAKI!

Ik heb van niemand gehoord dat Remy niet durft.
Maar omdat hij 2x is benaderd zou het denk ik ook om de financiele kwestie kunnen gaan. Dat zou erg jammer zijn..

mario the count
09-12-2009, 16:57
dat zal altijd zijn probleem blijven, op foto's van toen hij 16 was was hij volgens mij een kilo of 65, als hij vanaf het begin op dat gewicht geconcentreerd had had saki zo nog in de max kunnen vechten. Op heavyweight heeft hij een goede snelheid maar kan niet echt zwaarder worden dan 95 kilo, anders levert hij teveel in op zijn snelheid en techniek, waar hij het nu van moet hebben. Ik zou zo graag een -90kg divisie zien bij K1 waar hij, karaev, manhoef, maeda, spong, catalin, corbett, en zovelen bij thuiskunnen.
Dat zou idd een mooie divisie zijn.Maar een gast als Spong bv wil het hoogst haalbare halen en dat is toch de K1 zoals we hem nu kennen,niet dat ik denk dat hij ooit die titel kan winnen.Maar mocht er een lichtere divisie komen dan ben je als champ van die divisie niet de beste in vele ogen omdat er nog een heavyweight champ rondloopt.Het lijkt me wel super hoor een k1 divisie tot -95:thup:

Sendur
09-12-2009, 17:04
Dat Remy niet meer wil vechten heeft hij de afgelopen 2 jaar wel duidelijk gemaakt.

Maar dat ze Saki tegen Badr uit laten komen is wel heel raar.
Respect voor Saki maar dit gaat hem niet worden.

Badr is te sterk,te groot en te goed!

rafi
09-12-2009, 17:04
dat wordt kat in he bakie voor badr.

Nightwalker
09-12-2009, 17:04
Hmmm Gokhan Saki komt tekort... Maar aan de ene kant, is het wel leuk om ze tegen elkaar te zien strijden.. Ik heb vernomen dat Saki, vaak aangaf graag tegen Badr te willen knokken en dat Badr zogenaamd bang voor hem was...

Dus ik hou me hart vast voor Saki.. Good luck Saki :):)

simtekf1
09-12-2009, 17:08
Saki liep al te zeuren dat hij verloor van Aerts omdat Aerts zwaarder en krachtiger was. (terwijl ze maar 3 kilo scheelde)
Saki is een leuke vechter maar Hari sloopt hem helemaal.

Durf te wedden dat het nog sneller afgelopen is met Saki dan in hun 1ste partij.

biggz
09-12-2009, 17:09
Met alle respect voor Saki maar ik geef hem geen kans tegen Badr

rafi
09-12-2009, 17:24
saki gaat een pak slaag krijgen. die hij nog nooit in zijn leven heeft gehad.

Marquis
09-12-2009, 17:45
Als dit de tegenstander word van Badr dan verkoop ik mijn ticket :mad:

Sendur
09-12-2009, 17:47
Ik snap zoiezo niet wat Saki tegen al die zware boys doet.

Ga naar k-1 max ;)

MJOKKIE
09-12-2009, 17:48
Bard is de laatste jaren veel completer en dus slimmer gaan vechten. Denk goed aan z'n dekking. Echter is Saki nog steeds explosief en technisch gevaarlijk genoeg om hem zomaar effe een down te geven. Wil het dus wel zien.

Misschien moet jij dan ff naar alle K-1 finale partijen van Badr kijken, zeker de finale. Die hoeken begonnen bij z'n navel.
Tegen Kareev had Badr net zo goed op een kleun kunnen lopen.
Slim heeft ioe de finale zeker niet gevochten, helaas!

Marquis
09-12-2009, 17:49
Ik snap zoiezo niet wat Saki tegen al die zware boys doet.

Ga naar k-1 max ;)


Jongens als Saki,Spong,Samedov gaan het nooit redden tegen die zware dudes.

t'zal wel aan de eerste letter van hun achternaam liggen :)

MJOKKIE
09-12-2009, 17:51
Als het zo is zet ik ook mijn geld op Badr. Maar Saki kan met zijn linker hoek iedereen omver kegelen. En zeker een maaiende Badr. Als Badr zijn kop erbij houdt, wat hem in een losse pot meestal wel lukt, dan komt het echt wel goed.

Irishrover
09-12-2009, 18:06
Aye mates, dit vind ik echt teleurstellend.

With all the respect, but... Gokhan red dit gewoon..... niet..

This isn't even a challenge for Badr, hij kan alleen maar verliezen.

Gokhan moet dit gewoon uit zijn hoofd zetten, hopen op een lucky punch of een achterwaartse die raak komt is niet realistisch.

Anyway..

Heeeeel jammer dat Bonasky niet wil.

mikeymcd
09-12-2009, 18:34
Ik hoop niet dat het een geld kwestie is. Neem aan dat Saki een stukkie minder vraagt dan Remy (maar denk dat remy ook water bij de wijn moet doen, om weer een beetje fans op te bouwen, want het wordt steeds minder). Vorig jaar hoorde je al dat Schilt en Hari veel moesten inleveren ten opzichte wat ze normaal verdienen, maar ze staan wel ff tegenover hun grootste groep fans (denk ik dan). Remy- Hari is gewoon het gevecht waar bijna iedereen op zit te wachten. Hoop dat de betrouwbare bronnen je in dit geval in de steek laten bumaye of dat je het verkeerd gehoord hebt. Saki- Hari is gewoon een te groot klasse verschil.

Collina
09-12-2009, 18:35
**niet ten nadelen voor Saki**

Maar zou het wel jammer vinden, Badr/ Remy of Badr/Alistair zou wel een kijkcijfer kanon worden.

Persoonlijk vind ik 't een mis-match.

Collina

Omar.
09-12-2009, 18:37
Bij zulke partijen ben ik zo bang dat Badr tegen een "lucky punch" aanloopt!
Het ergste is dat Saki dan nóg stoerder gaat doen!!
maar als Hari cool blijft dan zeg ik: And there goes Saki! IT's GOODNIGHT IRENE!!

viCo
09-12-2009, 18:52
Jammer dat Remy niet akkoord ging... maar liever Hari tegen Zimmerman dan.

mikeymcd
09-12-2009, 18:58
Bij zulke partijen ben ik zo bang dat Badr tegen een "lucky punch" aanloopt!
Het ergste is dat Saki dan nóg stoerder gaat doen!!
maar als Hari cool blijft dan zeg ik: And there goes Saki! IT's GOODNIGHT IRENE!!

The Badr, the Badr, the Badr's on fire,
we don't need no water let the Badr Hari burn :wacko::wacko:

abdel1991
09-12-2009, 19:01
liever een tegenstander die hari nog niet heeft verslagen... ideaal voor hem zou dan remy zijn maar misschien JLB een optie

mikeymcd
09-12-2009, 19:06
liever een tegenstander die hari nog niet heeft verslagen... ideaal voor hem zou dan remy zijn maar misschien JLB een optie

Geloof mij nou, JLB is echt exit. Het was altijd de beste vechter die nooit de K-1 won en hij verdient een hoop respect, maar hij kan echt geen mooie show neerzetten tegen Hari. Dat zal echt een saaie pot worden, waar totaal geen spanning op zit.

Omar.
09-12-2009, 19:10
Wat als Saki het op het laatste moment afzegt?????? Geen Badr of geen goeie partij van Badr is toch wel een ramp!

MrLoverrr
09-12-2009, 19:10
aanname : ik denk niet dat het een kwestie van niet durven is aan remy zijn kant, ik denk eerder dat men er qua centjes niet uitkomt...


Hoezo centjes? Als ze semmy een goed genoeg aanbod kunnen doen en de rest van de vechters zoals manhoef spong hari enz enz dan kunnen ze bonjaski ook een goed aanbod doen, NAAR NEDERLANDSE MAATSTAVEN DAN!!!

Als je echt wilt en gemotiveerd bent dan zeg je geen 2x nee!

DUS IK BLIJF ERBIJ DAT HIJ BADR NIET IN EEN LOSSE GEVECHT AANDURFT IN AMSTERDAM!!!:thup:

Irishrover
09-12-2009, 19:15
Als het zo is zet ik ook mijn geld op Badr. Maar Saki kan met zijn linker hoek iedereen omver kegelen. En zeker een maaiende Badr. Als Badr zijn kop erbij houdt, wat hem in een losse pot meestal wel lukt, dan komt het echt wel goed.

Agree mate, Als badr niet oplet voor zijn linkerhoek.. But ...

Bij Saki is het alleen maar Als, Als, Als....


Badr gaat niet maaien tegen een Saki, dat is necessary tegen een Schilt bijvoorbeeld.

Its going to be a.. Badr Vs Samedov match.

knift
09-12-2009, 21:21
sinds wanneer zijn gohkan saki en simon ruth weer vriendjes?

micha
09-12-2009, 21:23
Saki is heel erg snel voor een zwaargewicht dus ik denk dat hij gaat winnen

knift
09-12-2009, 21:25
ik hoop in iedergeval niet dat we weer zo'n it's showtime vs golden glory soap krijgen

abdel1991
09-12-2009, 21:26
Saki is heel erg snel voor een zwaargewicht dus ik denk dat hij gaat winnen

ik vind dit toch wel de quote van het jaar!!! gefeliciteerd man!!

gieloe
09-12-2009, 21:26
Zolang It's showtime dit niet offcieel bevestigd heeft lijkt mij dit vooralsnog een broodje aap verhaal...

bananenplukster
09-12-2009, 21:28
Saki is heel erg snel voor een zwaargewicht dus ik denk dat hij gaat winnen

Een verassend antwoord micha:eek:

Karaev zou volgens jou zowel hesdy gerges en badr ko slaan en dat hebben we gezien micha.:whistling:

Zimmerman zou bonyasky ko slaan dat hebben we ook gezien micha:whistling:

kharitonov zou ghita ko slaan beter gezegd hij zou van ghita winnen door middel van lowkicks en dat hebben we ook gezien micha:whistling:

mario the count
09-12-2009, 21:30
Een verassend antwoord micha:eek:

Karaev zou volgens jou zowel hesdy gerges en badr ko slaan en dat hebben we gezien micha.:whistling:

Zimmerman zou bonyasky ko slaan dat hebben we ook gezien micha:whistling:

kharitonov zou ghita ko slaan beter gezegd hij zou van ghita winnen door middel van lowkicks en dat hebben we ook gezien micha:whistling:
Ik snap niet dat micha nog V-cash heeft:D

bananenplukster
09-12-2009, 21:32
niks is officieel, it's showtime heeft nog niet gereageerd.

Ik persoonlijk zit hier niet op te wachten ik heb liever badr hari vs bonjasky of badr hari vs overeem dat zijn partijen met spanning. Bij de partij badr hari vs saki gaat meer dan 90 procent er al vanuit dat badr dit wint(geen spanning) bij die andere partijen ligt het dicht bij elkaar.

abdel1991
09-12-2009, 21:33
Een verassend antwoord micha:eek:

Karaev zou volgens jou zowel hesdy gerges en badr ko slaan en dat hebben we gezien micha.:whistling:

Zimmerman zou bonyasky ko slaan dat hebben we ook gezien micha:whistling:

kharitonov zou ghita ko slaan beter gezegd hij zou van ghita winnen door middel van lowkicks en dat hebben we ook gezien micha:whistling:

oohja :lol: kareav die altijd als laatst de gym verliet heeft nu dus uiteindelijk zo hard getraind..... om effe na 20sec KO geslagen te worden:thup:

bananenplukster
09-12-2009, 21:34
Ik snap niet dat micha nog V-cash heeft:D

Snap het ook niet:confused:. Ik snap wel dat hij bij de GG aanhang hoort maar hij moet soms wel realistisch blijven:blush:

T15Boxing
09-12-2009, 21:36
Saki zal het niet lang volhouden.

fjezzefur
09-12-2009, 22:09
Met alle respect, maar Saki zal dit niet kunnen volhouden.
Mijn geloof/respect in/voor Remy word ook minder de laatste tijd.

pavani
09-12-2009, 22:15
oohja :lol: kareav die altijd als laatst de gym verliet heeft nu dus uiteindelijk zo hard getraind..... om effe na 20sec KO geslagen te worden:thup:


Uit onderzoek in het GG Lab is gebleken dat Karaev te hard getraind heeft, uit diverse testen is naar voren gekomen dat hij te vroeg gepiekt heeft.;)

mario the count
09-12-2009, 22:20
Uit onderzoek in het GG Lab is gebleken dat Karaev te hard getraind heeft, uit diverse testen is naar voren gekomen dat hij te vroeg gepiekt had.;)
hahahahahah

pavani
09-12-2009, 22:24
Saki is heel erg snel voor een zwaargewicht dus ik hoop dat hij gaat winnen
Bedoel je neem ik aan.

Insider
09-12-2009, 22:27
Dit moet een grap zijn anders maakt It's Showtime zich echt belachelijk met deze topic.
Beste vechtsportliefhebbers,

We willen jullie er tot slot nog op wijzen dat we serieus rekening houden met de polls op internet.

Alvast bedankt voor jullie stemmen!


Met sportieve groet,

European Fighting Network
(Voor info: www.fight.nl (http://www.fight.nl))

Insider
09-12-2009, 22:27
Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99275)

iconian
09-12-2009, 22:38
voor het grootste evenement van het jaar en het aantal mensen dat kaartjes koopt mogen ze toch wel alles op alles zetten om de mensen de hoofdpartij te geven waar ze op wachten, saki is taai maar een walkover is goed mogelijk. dat 3 dagen na de GP al de onderhandelingen met bonjasky gestaakt zijn?

LeeMurray
09-12-2009, 23:19
Missmatch is een groot woord, maar ik denk dat Badr snel klaar met 'm is. Hij is op dit punt in z'n carrière gewoon te groot en te sterk voor 'm.

Naj85
09-12-2009, 23:32
eerlijk gezegd denk ik ook dat Saki niet veel kans gaat maken tegen Hari
vooral wanneer Hari gelijk gaat beginnen met regenstoten, zal de partij niet lang duren

marcelt
09-12-2009, 23:56
-100 divisie is een goed idee.
Saki vs Badr kan een mooie pot zijn, maar denk idd. dat hij ronde 1 niet overleeft (Saki dus)

blackadder
10-12-2009, 01:51
Saki komt gewicht en power tekort.
Saki komt vooral lengte tekort.

Irishrover
10-12-2009, 02:35
Saki komt vooral lengte tekort.

Aye klopt.

Lengte, maar ook vooral kracht! Badr is al groot, and he will become much bigger.

Ik snap echt niet dat ze serieus Saki tegenover Badr willen zetten, me knows that live is a risk... Maar dit.. slaat alles.

Leuke vechter met leuke combo's .. tegen een Samedov en andere 'lichtgewichten''.

Saki moet dit niet eens willen, tegen Aerts ging hij K.O, tegen Badr wordt het zwaardere K.O..

mario the count
10-12-2009, 02:42
Aye klopt.

Lengte, maar ook vooral kracht! Badr is al groot, and he will become much bigger.

Ik snap echt niet dat ze serieus Saki tegenover Badr willen zetten, me knows that live is a risk... Maar dit.. slaat alles.

Leuke vechter met leuke combo's .. tegen een Samedov en andere 'lichtgewichten''.

Saki moet dit niet eens willen, tegen Aerts ging hij K.O, tegen Badr wordt het zwaardere K.O..
Tegen aerts kreeg hij 8 tellen, hij ging niet KO. Verder ben ik het volledig met je eens.

blackadder
10-12-2009, 03:14
Aye klopt.

Lengte, maar ook vooral kracht!
Kracht kan men aantrainen. Lengte niet. Dus blijft hij een nadeel houden waar men niks aan kan doen hoe sterk hij ook ooit wordt.
Over lengte en kracht gesproken. Zou het niet eens leuk zijn om Manhoef tegen Hari te laten vechten?

mario the count
10-12-2009, 03:21
Kracht kan men aantrainen. Lengte niet. Dus blijft hij een nadeel houden waar men niks aan kan doen hoe sterk hij ook ooit wordt.
Over lengte en kracht gesproken. Zou het niet eens leuk zijn om Manhoef tegen Hari te laten vechten?
Daar kwam iemand anders ook al mee, manhoef en hari zijn maten en ik zie die twee geen losse partij tegen elkaar vechten.

Omar.
10-12-2009, 07:39
Saki is best snel voor een zwaargewicht! Maar Saki gaat zwaar KO tegen Badr!!


Eindelijk een zinnige post van jou Micha! goed bezig! reps!

Marquis
10-12-2009, 09:48
Als Saki Peter niet eens kan hebben laat staan Badr in een singlefight !
Promoter zou zich belachlijk maken met deze match.....

Chane
10-12-2009, 10:09
Echt jammer als het Remy niet wordt.
Vind Saki - Hari nou niet echt een dikke hoofdpartij :S
Saki maakt imo ook geen schijn van kans.

simtekf1
10-12-2009, 10:18
Tegen aerts kreeg hij 8 tellen, hij ging niet KO. Verder ben ik het volledig met je eens.

Heel officieel gezien was het gewoon een KO.
Saki zat met de 8 count nog op de grond en toen hij stond telde de scheids al 10 tellen. ;)

A-team
10-12-2009, 10:32
Bard is de laatste jaren veel completer en dus slimmer gaan vechten. Denk goed aan z'n dekking. Echter is Saki nog steeds explosief en technisch gevaarlijk genoeg om hem zomaar effe een down te geven. Wil het dus wel zien.

Slimmer? :rolleyes:

Kameleon
10-12-2009, 12:56
Heel officieel gezien was het gewoon een KO.
Saki zat met de 8 count nog op de grond en toen hij stond telde de scheids al 10 tellen. ;)


Dat was echt heel vreemd. het leek wel alsof hij verder moest van de scheids. Hij had al uitgeteld moeten worden. daarna werd hij gered door de bel.

Ik zie liever Zimmerman tegen Badr. Onvoorspelbare vechter.

Marquis
10-12-2009, 13:10
Had Simon trouwens zijn buik niet vol van Saki n.a.v. het voorval met Spong ?
Lijkt me sterk dat Saki in de Arena zal vechten.

reefer
10-12-2009, 13:52
Als Saki Peter niet eens kan hebben laat staan Badr in een singlefight !
Promoter zou zich belachlijk maken met deze match.....


Waarom toch zo negatief over vechters?Denk dat 95 % van de vechters het vreselijk moeilijk heeft met Peter,maar goed,jouw beleving is natuurlijk anders als de mijne.......

Marquis
10-12-2009, 13:59
Waarom toch zo negatief over vechters?Denk dat 95 % van de vechters het vreselijk moeilijk heeft met Peter,maar goed,jouw beleving is natuurlijk anders als de mijne.......

Ik ben niet negatief over de vechter Saki,.. ik ben een liefhebber van de beste man. Maar om hem als hoofdgerecht op te dienen in de Arena tegen Badr is Showtime onwaardig.

mokumnised
10-12-2009, 14:10
Een verassend antwoord micha:eek:

Karaev zou volgens jou zowel hesdy gerges en badr ko slaan en dat hebben we gezien micha.:whistling:

Zimmerman zou bonyasky ko slaan dat hebben we ook gezien micha:whistling:

kharitonov zou ghita ko slaan beter gezegd hij zou van ghita winnen door middel van lowkicks en dat hebben we ook gezien micha:whistling:Om heel erg moe van te worden, lijkt wel een kind van 6 als het op GG aankomt, er ontstaat dan een soort blinde vlek bij hem.
Nooit meer serieus nemen deze GGroupie.


Originally Posted by micha http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=849385#post849385)
Saki is heel erg snel voor een zwaargewicht dus ik hoop dat hij gaat winnen
Zoals ik al zei, nooit meer serieus nemen.

On topic: It's Showtime heeft dit zelf niet officieel bekend gemaakt, laten we we hopen dat het een gerucht is en blijft, het zou een Arena hoofdpartij onwaardig zijn.
Het lijkt me eigenlijk sterk hoor, denk niet dat Rutz op Saki zit te wachten na die ongein van vorig jaar.

mario the count
10-12-2009, 15:02
Heel officieel gezien was het gewoon een KO.
Saki zat met de 8 count nog op de grond en toen hij stond telde de scheids al 10 tellen. ;)
Officieel gezien was het 8 tellen want dat was de beslissing van de scheids.Het had idd een KO/Tko moeten zijn omdat Saki niet snel genoeg klaarstond.

el bastardo
10-12-2009, 15:50
Er is nog niks officieel. Iedereen kan hier wel iets gaan roepen (doelende op Bonjasky) maar wie zegt dat het waar is?

Als Badr echt tegen Saki moet, dan zal Saki het heel zwaar krijgen.

Jamila
10-12-2009, 16:11
Ik weet niet wie jou betrouwbare bronnen zijn maar dit kunnen we naar het land der fabeltjes sturen ................

Bullllll shit dus .................


Gr, Jamila:thup:

Nightwalker
10-12-2009, 16:14
Ik denk dat Saki dat niet zou durven.. In Turkije, wilde Saki ook al niet.. Ik denk dat we deze partij, maar gauw moeten vergeten..

Badr Hari moet een echte tegenstander hebben.. ( Bonjasky / Overeem of Aerts )

mikeymcd
10-12-2009, 18:08
Ik weet niet wie jou betrouwbare bronnen zijn maar dit kunnen we naar het land der fabeltjes sturen ................

Bullllll shit dus .................


Gr, Jamila:thup:


MOOI ZO!!:D:thup:

rocky marciano
10-12-2009, 20:17
Op zich vind ik dit niet zo een heel slecht idee, mocht deze match plaats gaan vinden...
remy, alistair en peter hebben vrij recent nog tegenover badr hari gestaan...en van de drie genoemde namen vind ik alleen remy interessant voor badr...waarom??? hij leek wel ontketend in de k1 finale en er is veel rivaliteit tussen de twee....
maar om terug te komen op saki vs badr: saki wil al heel lang een revanche partij en ik heb zoiets van laat twee nieuwe opkomende grote k1 talenten het maar tegen elkaar opnemen!!! de eerste partij van een paar jaar terug vond ik redelijk gelijk opgaan, en beiden zijn ondertussen gegroeid, dus laat et maar zien zou ik zeggen mr rebel!!!

p.s. heb het altijd jammer gevonden dat gokhan weg ging bij jan patszerik..... vind hem toch wel een van de mooiste, oprechte, down to earth trainer die er rondloopt....

bananenplukster
10-12-2009, 20:23
Simon laat dit aub niet gebeuren, als bonjasky niet haal baar is dan maar zimmerman!!!!

Irishrover
10-12-2009, 21:40
Simon laat dit aub niet gebeuren, als bonjasky niet haal baar is dan maar zimmerman!!!!

Agree, Liever Zimmerman.. Because hij toch eight seconds heeft geforceerd.
After that heeft hij voor de rest niets gedaan, maar toch. Zimmerman gaat gewoon lekker naar voren en durft wel wat uit te voeren. And he also asking a hunderd time for a rematch against the golden boy.

szanpan
10-12-2009, 22:05
Gokhan didnt do well against Aerts I dont think Badr would fight him or if it would get as much attention as a fight with Remy for example.

snip83
10-12-2009, 22:10
Ik denk dat Saki dubbel gevouwen word, opgerold en opgegeten als een echte turke dùrùm dòner

mario the count
10-12-2009, 22:18
Is het een nieuwe rage om engels en nederlands door elkaar te posten?

Irishrover
10-12-2009, 22:21
Gokhan didnt do well against Aerts I dont think Badr would fight him or if it would get as much attention as a fight with Remy for example.

Aye mate thats true.

But Saki did throw some nice combinations against Peter, but it wasn't enough.
Badr doesn't want to fight him beacuse he doesn''t see him as a challenge.

Remy Vs Badr would get a major attention! Because a lot of people are waiting for this match..

So It's Showtime, give Remy double if it's necessary! We just want to see some fireworks in the Arena!

Irishrover
10-12-2009, 22:24
Is het een nieuwe rage om engels en nederlands door elkaar te posten?

Bij mij gaat het automatisch... Ik kan het niet laten om english te spreken, and sometimes me can't find the dutch words..

SjorsWilms
10-12-2009, 23:18
Ik snap zoiezo niet wat Saki tegen al die zware boys doet.

Ga naar k-1 max ;)

k1 max :eek:, dan mag ie wel ff 30 kilo afvallen, hij is bijna 100 kilo...

ZakKa!
11-12-2009, 02:20
Ik heb dit ook gehoord maar Remy wil wel tegen Badr in de K1 vechten maar niet in de arena. De reden mag ik lekker niet kwijt.

ZakKa!
11-12-2009, 02:21
Ik denk dat Saki dubbel gevouwen word, opgerold en opgegeten als een echte turke dùrùm dòner

Ik krijg honger hmm.

gieloe
11-12-2009, 02:32
Ik heb dit ook gehoord maar Remy wil wel tegen Badr in de K1 vechten maar niet in de arena. De reden mag ik lekker niet kwijt.

Grappig dat hij wel een amsterdams onderonsje aandurfde tegen Manhoef (lees: twee koppen kleiner en pak weg 20 kilo lichter) in de ArenA maar dan nu wel zijn neus drukt. Als dit echt zo is vind ik dit echt erg laf.

musti
11-12-2009, 02:59
Ik denk dat Saki erg wordt ondergewardeerd. Hij heeft wel verloren van Aerts maar combineerde goed en was snel. Je moet ook niet vergeten dat hij terugkomt van een blessure. Oke ik zie Badr ook liever tegen Bonjasky maar als de beste man niet wilt houd het snel op.
Aerts en Zimmerman hebben een kans gehad en verkloot!!!(GP 2008)
Saki ook maar dat is een tijdje terug. Dus vind ik dat hij maar eens moet laten zien wat hij in huis heeft tegen Badr.

mario the count
11-12-2009, 03:23
Bij mij gaat het automatisch... Ik kan het niet laten om english te spreken, and sometimes me can't find the dutch words..
ok:D

Rusell Bell
11-12-2009, 10:09
Grappig dat hij wel een amsterdams onderonsje aandurfde tegen Manhoef (lees: twee koppen kleiner en pak weg 20 kilo lichter) in de ArenA maar dan nu wel zijn neus drukt. Als dit echt zo is vind ik dit echt erg laf.


x2

simtekf1
11-12-2009, 10:35
Ik denk dat Saki dubbel gevouwen word, opgerold en opgegeten als een echte turke dùrùm dòner

Lol, krijg er honger van.

ZakKa!
11-12-2009, 11:39
Maak jullie niet druk Remy vs Badr gaat ongeheid komen! (alleen niet in de Arena)

bananenplukster
11-12-2009, 12:35
Tjah als bonjasky niet wil dan zie ik liever badr hari vs zimmerman als alternatief.

Bumaye
23-12-2009, 14:32
Toen wij echter devolgende morgen bij elkaar kwamen, kwam Remy met het slechte nieuws dat hijtoch van de partij afzag met als reden dat hij na verschillende gesprekken metzijn familie erachter kwam dat hij niet weer zo’n periode in wil. Remy vreestervoor dat, op het moment dat deze partij wereldkundig zou worden gemaakt, deze beledigingen weer van voor af aan zullen beginnen.


KOtttsssssssssss