PDA

View Full Version : What is next for Alistair Overeem???



Ceyfun
09-12-2009, 23:31
Wie weet wanneer alistair gaat vechten..
zal dat DREAM zijn of Strikeforce???

iconian
09-12-2009, 23:36
31-12 vecht hij toch?

Ceyfun
09-12-2009, 23:50
tegen wie??

iconian
09-12-2009, 23:52
geen idee. micha enig idee?

Naj85
09-12-2009, 23:53
volgens wikipedia wil hij een rematch met badr maar dan wel op MMA regels

mario the count
09-12-2009, 23:58
Hij gaf na de K1 finale,s aan dat hij nog wel verder wilt gaan met K1.

bananenplukster
10-12-2009, 00:10
volgens wikipedia wil hij een rematch met badr maar dan wel op MMA regels

Uitslag is moeilijk te voorspellen wie zal er met de winst van door gaan mmmm:confused::ehhh:

Het gemak hoe hij alle k1 vechters naar de grond werkt(zie partij tegen badr hari) kun je al voorspellen wie er wint dus een absolute mismatch:blush:

Naj85
10-12-2009, 00:31
Uitslag is moeilijk te voorspellen wie zal er met de winst van door gaan mmmm:confused::ehhh:

Het gemak hoe hij alle k1 vechters naar de grond werkt(zie partij tegen badr hari) kun je al voorspellen wie er wint dus een absolute mismatch:blush:
Op MMA regels wint Overeem van alle K1 vechters binnen 3 minuten :thup:
zoals hij het zelf al zei. en zoals jij het al zegt, hoe hij ze naar de grond werpt alsof het een stukje piepschuim is

bananenplukster
10-12-2009, 00:34
Op MMA regels wint Overeem van alle K1 vechters binnen 3 minuten :thup:
zoals hij het zelf al zei. en zoals jij het al zegt, hoe hij ze naar de grond werpt alsof het een stukje piepschuim is

Dat durft niemand ook tegen te spreken, overeem wint van alle k1 vechters binnen 3 minuten op mma regels dat is wel duidelijk. Dus ondanks dat de partij badr hari vs overeem(mma regels) er niet komt is de winnaar duidelijk: UBEREEM

Irishrover
10-12-2009, 01:55
Niet meer dan logic dat Alistair dit gaat winnen als er een MMA partij werd gevochten.

Komt omdat Badr niet getraind is in MMA, staand zou hij het aankunnen.

( Zie K.O Alistair )

Maar op de grond.. Not a chance.

En die partij gaat er niet komen mates, is weer niet meer dan logic. Alistair kan hem heel leuk gaan uitdagen, maar een MMA partij tegen Alistair neemt geen 1 K-1 vechter aan!

Dus niet alleen Badr.

Irishrover
10-12-2009, 01:57
volgens wikipedia wil hij een rematch met badr maar dan wel op MMA regels

Gaat toch nergens over dat hij dit wilt.

Go fight Rogers, of Fedor.

Badr kom je vanzelf tegen in de K1, probeer het dan recht te trekken.

Maar niet via een andere weg, namelijk: MMA

woutjuh
10-12-2009, 03:12
Ik vind het eerlijk gezegd maar zielig dat ie badr uitdaagd op MMA regels..

micha
10-12-2009, 07:00
op dynamite is alles mogelijk. ik denk dat we weer een hele aparte lineup krijgen

FightingDutchman
10-12-2009, 07:25
Ik zie hem toch ook het liefste weer MMA vechten. En dan vooral in Strikeforce z'n titel verdedigen. De Dynamite shows vind ik altijd wel een geinig tussendoortje en zijn zeker vermakelijk maar heb Overeem's flirt met de K-1 nu wel gezien eerlijk gezegd.

K-1sunstarr
10-12-2009, 07:30
volgens wikipedia wil hij een rematch met badr maar dan wel op MMA regels

Niks ervan Ali moet nu echt en nu echt een waardige tegenstander krijgen om zo zich te bewijzen dat hij de beste van de wereld maar dan op MMA gebied.

micha
10-12-2009, 08:07
Fedor komt dit jaar aan de beurt

Justinian
10-12-2009, 08:36
Fedor komt dit jaar aan de beurt
Dit kalenderjaar of bedoel je ergens in de komende 12 maanden? Zou wel erg vet zijn wanneer Fedor nog in december tegenover Alistair staat (K-1 Dynamite?).

Tony
10-12-2009, 08:45
Ik vind ook dat Fedor de eerste tegenstander voor Overeem moet zijn... Overeem heeft de titel en Fedor is dé challenger bij Strikeforce...

Chane
10-12-2009, 09:14
Maar vecht Alistair nou op Dynamite?
Hoop t... ben benieuwd tegen wie :)

Sendur
10-12-2009, 09:15
Fedor plzzzzz

wout61
10-12-2009, 09:17
Ik wil hem wel een keer tegen schilt op mma regels zien.
Dat heeft hij toch niet zomaar gewonnen.
Schilt hield het tegen fedor toch lang vol!

Chane
10-12-2009, 09:20
t zou toch raar zijn als Overeem in 2010 zn Strikeforce titel niet s n keer moet verdedigen? Hoop tegen Fedor :)

bigboz
10-12-2009, 09:30
Ik wil hem wel een keer tegen schilt op mma regels zien.
Dat heeft hij toch niet zomaar gewonnen.
Schilt hield het tegen fedor toch lang vol!

maar heeft wel 3 rondes op ze rug gelegen..

micha
10-12-2009, 09:31
Dit kalenderjaar of bedoel je ergens in de komende 12 maanden? Zou wel erg vet zijn wanneer Fedor nog in december tegenover Alistair staat (K-1 Dynamite?).


helaas man maar dat wordt in de komende 12 maanden. Mocht Alistair winnen van Fedor dan staat de Hummerlimo weer op schiphol;)

Jer0en
10-12-2009, 09:37
Ik denk ook dat de lineup dit jaar interessant wordt! ;)

Tony
10-12-2009, 09:38
En als ie verliest een oud trabantje of een opel kadet?

el bastardo
10-12-2009, 09:43
Dynamite zal wel een kaliber Hong Man Choi of Bob Sapp worden ben ik bang. Had ik niet begrepen dat de partij tegen Fedor er rond maart zou komen?

dirk5
10-12-2009, 09:49
Let op...

Tim Sylvia

mclahey
10-12-2009, 09:49
Niks ervan Ali moet nu echt en nu echt een waardige tegenstander krijgen om zo zich te bewijzen dat hij de beste van de wereld maar dan op MMA gebied.

Ehmm. Volgens mij wacht de hele MMA wereld al heel lang op het moment dat HIJ er een keer voor kiest om te bewijzen dat hij de sterkste is. Volgens mij ligt de bal al een flink tijdje bij Overeem. Je doet nu net alsof het andersom is...

el bastardo
10-12-2009, 09:57
Let op...

Tim Sylvia
Alles beter dan Jan Nortje of HMC

Fasada
10-12-2009, 10:36
Jeff Monson of Tim Sylvia op M.M.A. regels in Dynamite zou ik wel vet vinden.
Met die Jappen weet je het nooit...
Persoonlijk zou ik willen dat hij M.M.A. gaat vechten...

dirk5
10-12-2009, 10:44
Jeff Monson of Tim Sylvia op M.M.A. regels in Dynamite zou ik wel vet vinden.
Met die Jappen weet je het nooit...
Persoonlijk zou ik willen dat hij M.M.A. gaat vechten...

Naar mijn weten heeft Monson deze week een contract getekend bij strikeforce.

Dus in verband met samenwerking dream/strikeforce zou dit idd goed kunnen.

beware the north-south!

Tony
10-12-2009, 10:45
Hmmm.. Overeem tegen Sylvia of Monson.... Ik vind het prima hoor..

Tegen Fedor blijft natuurlijk het tofst... maar Sylvia of Monson should do the job. Zie Overeem trouwens met beiden weinig moeite hebben.

ondiep
10-12-2009, 10:48
Vergeten jullie rogers niet...? ondanks zijn verlies tegen fedor en zijn belachelijke commentaar achteraf altijd wil ik deze match wel zien.

fcpaco
10-12-2009, 11:02
Alister zij in een interview dat hij in april volgend jaar, tegen fedor zal vechten in Strikeforce. Maar om eerlijk te zijn zal denk ik Alister Overeem, alleen nog maar in DREAM vechten

BiCkOnE
10-12-2009, 14:02
Tegen Fedor is het interesants...


Maar vecht Alistair nou op Dynamite?
Hoop t... ben benieuwd tegen wie :)

Op de huidige fight-card komt hij nog niet voor....( Fight-Card Dynamite (http://www.k-1.co.jp/en/event/2009/1231_dynamite/index.html) )

Irishrover
10-12-2009, 14:10
Wil hem ook tegen Rogers zien, because that monster is following Alistair.
He want his belt, het is aan Alistair om deze uitdaging aan te nemen.

Big time match.

dirk5
10-12-2009, 14:16
Rogers vecht niet voor Dream!

Verder, Ali heeft de belt, Rogers verliest van Fedor en dan is Rogers degene tegen wie Ali als eerste zijn belt moet verdedigen??? que?

Nieuwjaar is een vul match voor Ali, een sylvia/monson figuur wat verder nergens over gaat.

Irishrover
10-12-2009, 14:30
Rogers vecht niet voor Dream!

Verder, Ali heeft de belt, Rogers verliest van Fedor en dan is Rogers degene tegen wie Ali als eerste zijn belt moet verdedigen??? que?

Nieuwjaar is een vul match voor Ali, een sylvia/monson figuur wat verder nergens over gaat.

Aye, dont know why Rogers Alistair dan uitdaagt als het niet eens kan.
After his loss against Fedor wilde hij ineens the belt of Alistair.


Anyway, dit zou een great match zijn, beide bezitten brute kracht als het gaat om striken.

Maar wat jij ook zegt, probably its going to be clown.

el bastardo
10-12-2009, 14:43
Aye, dont know why Rogers Alistair dan uitdaagt als het niet eens kan.
After his loss against Fedor wilde hij ineens the belt of Alistair.


Anyway, dit zou een great match zijn, beide bezitten brute kracht als het gaat om striken.

Maar wat jij ook zegt, probably its going to be clown.
Monson en Silvia vind ik niet echt clownesk moet ik zeggen. Zijn over the hill, maar niet van het kaliber Sapp, Choi, Nortje en meer van dat soort figuren. Ben erg bang dat het een van die wordt. Zou dus blij zijn met Monson of Silvia.

Barnett zou zeker leuk zijn, maar mag die alweer vechten?

dirk5
10-12-2009, 14:44
Aye, dont know why Rogers Alistair dan uitdaagt als het niet eens kan.
After his loss against Fedor wilde hij ineens the belt of Alistair.


Anyway, dit zou een great match zijn, beide bezitten brute kracht als het gaat om striken.

Maar wat jij ook zegt, probably its going to be clown.

Ja het kan wel want officieel zitten ze allebij bij Strikeforce maar daar heeft Ali al 2 jaar zijn hoofd niet meer laten zien. Maar volgensmij is de planning dat Ali met nieuwjaar in Japan gaat vechten en dan zullen ze met een dream/sengoku vechter op de proppen moeten komen.
Rogers kan hem verder uitdagen wat ie wil maar normaal moet je een paar keer achter elkaar winnen om voor de belt te mogen, dit schijnt hij op een of andere manier niet te begrijpen :)

dirk5
10-12-2009, 14:45
Barnett zou zeker leuk zijn, maar mag die alweer vechten?

In Japan mag alles :)

Fasada
10-12-2009, 14:52
Dirk is correct!

Alistair vecht gewoon op NY op Dynamite, volgens mij is niet zeker of het een K-1 partij wordt of M.M.A.. Ik hoop op het laatste en moet zeggen dat een Monson en Sylvia echt niet verkeerd is. Monson is jarenlang een top 10 vechter alleen erg wisselvallig winnen van Kharitonov en daarna verliezen van Pedro Rizzo.

Tim Sylvia is een ex-UFC kampioen hoe je het went of keert en hij is echt niet zo slecht als zijn partij tegen Ray Mercer (zie dat meer als ongeluk).

Rogers en Fedor zijn geen mogelijkheden op Dream, punt.

In 2010 zal hij zich meer gaan richten op Strikeforce en dan komen vechters als Werdum, Rogers, Fedor, Arlovski pas in beeld...

P.S. Barnett lijkt me helemaal top op NY Dynamite.....

d3mon1977
10-12-2009, 16:00
Ben groot fan van alistair! Ik hoop dat hij flinke zware partijen krijgt waarmee hij zijn geloofwaardgheid bij de americanen een beetje terugkrijgt.

Overal lees ik maar anabolen, en can's bevechten. it sucks!

Dus hopelijk flink beuken in 2010 op MMA en met waardige tegenstanders!!!

Harrie Nak
10-12-2009, 16:20
Ik hoop z.s.m. voor Strikeforce... Amerika... dan kunnen al die geruchten over juicen ook meteen de kop in worden gedrukt.

62jeroen
10-12-2009, 22:52
Ik vind Rogers zo gek nog niet hoor dat hij om het kampioenschap wil vechten.

Als Ali de ballen heeft om zijn kampioensgordel voor strikeforce te verdedigen tegen fedor (wat hij gewoon gaat verliezen in de stand up), komt hij vanzelf Rogers tegen. Rogers loopt verder door iedere zwaargewicht heen in strikeforce. Als Rogers vervolgens van Ali wint (helemaal niet ondenkbaar omdat hij op de grond niet kon worden gecontroleerd door fedor), krijgt hij zijn rematch tegen fedor. En als Ali er de brui aan geeft in strikeforce, komt Rogers nog eerder weer om de titel vechten.

El Bambino
11-12-2009, 08:00
WHAT is next for ALI ?

Zijn grote praatjes waarmaken, praatjes vullen geen gaatjes :D

knetter
11-12-2009, 10:34
[quote=Naj85;849500]Op MMA regels wint Overeem van alle K1 vechters binnen 3 minuten :thup:
zoals hij het zelf al zei. en zoals jij het al zegt, hoe hij ze naar de grond werpt alsof het een stukje piepschuim is[/quote

Behalve Semmy dan..Die gaat mischien mee tot de 2de ronde

boola
11-12-2009, 13:29
ik denk dat ailistar de enige vechter is die op dit moment fedor kan verslaan. E.n hij moet zich gewoon met mma bezig houden. Partij moet er volgend jaar wel komen hoop ik.Anders ben ik bang dat hij er helemaal niet meer komt.