PDA

View Full Version : Poster + matchmaking "Klaar om te Bossen" / Paramaribo 23.12.09



Richelieu
10-12-2009, 10:27
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/09/1260391747-280.jpg
Woensdag 23 december zullen Slamm!!/Return Fighters met hun vijfde gala in successie komen. Na "Return of the King I & II", "Return of the Boys" en "Return of the Iron Lady" word het nu echt tijd om te bossen met onder andere mma vechter Rodney Glunder vs "El Torro" Chico Martinez. Het is de heren gelukt om wederom met een uiterst strakke matchmaking te komen waar de mensen in Suriname op zaten te wachten! Onder andere de "Kabouter" Kane is terug en zal het opnemen tegen Ajay "Indian Warrior" Balgobind. Kane vocht vorige editie een vrij teleurstellende partij tegen Cedric Bacuna en was daar zelf ook niet tevreden over. De publiekslieveling van Suriname vocht daarna een harde partij tegen "The Man of Steel" Belani en is nu klaar om tegen Balgobind, die graag tegen Kane wil vechten. Binnenkort meer over deze partij….


Ook Marco Pique is na een afwezigheid van twee jaar terug in Suriname en zal voor de W.F.C.A. wereldtitel tot 72,5 Kg vechten tegen Franchi "Italian Mafia" Bruno. De beloofde match tussen "the Hitman" Kaestner en lokale held Andy Ristie zal er nu dan eindelijk van komen en dat word knallen! Tijdens de vorige editie zag ik Kaestner al kei- en keihard hiervoor trainen maar werd in de week van het evenement geveld door een zware buikgriep. Kaestner’s vader kwam in de ring zijn verhaal brengen en beloofde destijds al dat Leroy in een later stadium zou terugkeren. Dat kon het publiek destijds enorm waarderen en voor deze partij zullen ze ook massaal weer naar de Anthony Nesty hal trekken. Kortom, weer meer dan genoeg namen om ervoor te zorgen dat het een absoluut knalgala gaat worden. Met namen als Londt, Miedema, Blokland, Kuku en de Windt zal het zeker lukken.


Er zijn genoeg dingen die het vermelden waar zijn, maar speciale aandacht is er zeker voor Hesdy "Rastamang" van Assen die in Suriname zijn afscheidspartij gaat vechten tegen Francesco Tadiello!


Uiteraard is Mixfight weer van de partij en zullen we onze lezers op de hoogte houden van de gebeurtenissen aldaar!

Hoofdprogramma:


1. A 5x3 72,5 Kg Marco "The Sniper" Pique (Team Slamm!!) vs Franchi "Italiaan Mafia" Bruno
2. A 3x3 70 Kg Andy "Machine" Ristie (The Gym) vs Leroy "Hitman" Keastner (Team Aerts/Afafa)
3. A 3x3 100+ Kg Ismael "Mr Pain" Londt (Team Slamm!!) vs Jantje Siersma (Kyoto Gym)
4. A 3x3 86 Kg Leon "The Bull" Miedema (Team Slamm!!) vs Revanho Blokland (Secounds Out)
5. A 3x3 70 Kg Anthony "Kabouter" Kane (Team Slamm!!) vs Ajay "Indian Warrior "Balgobind (Super Pro)
6. A 5x3 72 Kg Hesdey "Rastamang" van Assen (Team Slamm!!) vs Francesco Tadiello
7. MMA 2x5 86 Kg Rodney "Bossen" Glunder (Mike’s Gym) vs Chico "El Torro" Martinez (Angelo Gym)
8. MMA 2x5 72,5 Kg Viktor "Tigrie" Kuku (Team Slamm!!) vs Virgil "Bad Boy" de Windt (Team Schreiber)
9. B 5x2 95 Kg Jairzinho "Bigi Boi" Rozenstruik (The Gym) vs T. Aygun (Angelo Gym)
10.B 5x2 67 Kg Terence "Dynamite" de Bye (Team Slamm!!) vs Abraham Gok (Angelo Gym)

Het programma wordt nog aangevuld met een x aantal lokale C- en Nieuwelingenpartijen.

micha
10-12-2009, 10:28
ziet er goed uit. goede vechters!

leueke titel ook klaar om te bossen

goro
10-12-2009, 10:30
Was Rodney Glundner Gludner Gludern (ex-Faverus) niet gestopt?

connect
10-12-2009, 12:54
leuke matchmaking,

Wat me opvalt is dat die bigi boy 2 weken geleden nog een A partij heeft gevochten tegen raymond welboren mejirogym en nu op de matchmaking staat als B klasser.???

payap
10-12-2009, 13:20
Was Rodney Glundner Gludner Gludern (ex-Faverus) niet gestopt?

Rodney vecht zijn afscheidswedstrijd in het MMA hier tegen Chico

Hendy
10-12-2009, 14:37
Leuke mm !!

Ben vooral benieuwd naar Kane vs Ajay..

Marquis
10-12-2009, 14:44
Ik ben benieuwt naar Ismael Londt

Badboyfighter
10-12-2009, 15:01
Hiskens dan..hij staat wel op de poster

payap
10-12-2009, 15:24
Hiskens dan..hij staat wel op de poster

Remco Hiskens zou hier ook vechten. De poster was al gemaakt maar hij is geblesseerd geraakt. Meen gebroken hand door zijn partij op Curacao. Hij wordt nu vervangen door Blokland die tegen Miedema vecht.

ROUND1
10-12-2009, 20:56
Leuke gala en wat ben ik blij dat ik dan in Suriname ben!!!!

Word een topgala als ik deze matchmaking zien

payap
11-12-2009, 08:56
Leuke gala en wat ben ik blij dat ik dan in Suriname ben!!!!

Word een topgala als ik deze matchmaking zien

Gaat ook weer top worden Round 1. De eerste vechters gaan al a.s. maandag naar Suriname. De rest gaat donderdag. Vanaf donderdag zal ook mixfight.nl live ter plaatse in Suriname zijn voor verslag en foto's.

STERKE JERKE
11-12-2009, 09:33
Alle Slamm!!-vechters wens ik veel succes toe in Su! Neem een beetje Su voor mij mee!

Highline
11-12-2009, 11:20
Go jantje :D

payap
11-12-2009, 14:29
Alle Slamm!!-vechters wens ik veel succes toe in Su! Neem een beetje Su voor mij mee!

Gaan we zeker doen voor je!

nog beter is dat je zelf meegaat!

K-1sunstarr
11-12-2009, 18:59
Leuk weer zo'n top partij in switie sranan.

payap
12-12-2009, 11:46
Leuk weer zo'n top partij in switie sranan.

Je bent er ook K-1sunstarr?