PDA

View Full Version : "Dynamite Sam" in GELUK IN UITVOERING



Guile
10-12-2009, 14:44
Zag vorige week toevallig een preview, wil het de mensen niet onthouden hier. Toch redelijk bekende naam in het dameskickboxen en ik denk alle respect als ze hier openlijk over praat.


NED.2
*************************************

19.20-19.55 uur GELUK IN UITVOERING

Achtdelige serie over mensen die niet
wachten tot het geluk naar ze toekomt,
maar die het zelf gaan halen.Afl.7:
"Dynamite Sam".

Samantha,1 meter 60 groot,een kickboks
vechtmachine,was tot voor kort in
handen van een loverboy.Ze werd totaal
gehersenspoeld.Ze trok bij hem in en
verbrak het contact met haar familie.

Na maanden niet getraind te hebben,wil
ze zich nu terugvechten in de ring om
haar droom,wereldkampioen worden,waar
te maken.De RVU volgt haar daarbij.
Presentatie:Jack Valkering.

Badboyfighter
10-12-2009, 14:57
That a new

Richelieu
10-12-2009, 15:02
O, das inderdaad een nieuw gegeven! Ben heel benieuwd naar deze aflevering.

MMAFAN-1122
10-12-2009, 15:10
O, das inderdaad een nieuw gegeven! Ben heel benieuwd naar deze aflevering.

X2!

KayOne
10-12-2009, 16:14
http://www.youtube.com/watch?v=ivhGUJx0qUs

bami112
10-12-2009, 21:19
zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

Biiyen
10-12-2009, 21:33
Damn wat zuur... Echt erg wat sommige gasten doen. Als dat mijn dochter was dan was die gozer nu verminkt en tot aan zijn nek verlamt. Wat een hekel heb ik aan dat soort mensen.:wtf:

Goed dat ze haar leven weer op orde heeft in ieder geval.

zwiebertje
10-12-2009, 22:26
Hee Bambi niet zo dom lullen he denk dat Sam hier ook niet op zit te wachten .



zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

oliebol
10-12-2009, 22:49
iemand toevallig een link ervan ofzo?

mario the count
10-12-2009, 23:15
Is die meid nog minderjarig?

Richelieu
10-12-2009, 23:19
zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

Als je de uitzending gezien zou hebben zou je niets deze opmerking maken Daniel. Hiermee sla je de plank in mijn ogen volledig mis.


iemand toevallig een link ervan ofzo?

Alstu - http://player.omroep.nl/?aflID=10394717


Is die meid nog minderjarig?

Nee, volgens mij niet.

oliebol
10-12-2009, 23:29
Is die meid nog minderjarig?

hahaha
en thanx richelieu, reps :)

Kingster
10-12-2009, 23:36
Heeft ze 2 weken geleden niet op 2 the maxx gevochten?

MMAFAN-1122
10-12-2009, 23:37
Sam respect hoe jij ervoor praat.. Je hoeft je nergens voor te schamen iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven... en zoals jou trainer zegt dit is jou tweede leven, pak die ook aan dan.. Respect...

MMAFAN-1122
10-12-2009, 23:40
zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

Tja.... geen woorden voor deze opmerking!

mario the count
10-12-2009, 23:46
hahaha
en thanx richelieu, reps :)
Ik meende het serieus:blush:

Omdat ze zich voor de gek liet houden ging ik ervan uit dat het een jonge naieve en vooral verliefde meid was.

oliebol
10-12-2009, 23:57
Ik meende het serieus:blush:

Omdat ze zich voor de gek liet houden ging ik ervan uit dat het een jonge naieve en vooral verliefde meid was.

ohh ik dacht dat jij ook verliefd was :rolleyes:
Vroeger trainde ze ook karate en zaten we een tijd op dezelfde sportschool.
Echt erg dat haar zoiets is overkomen, en ook knap dat ze zich weer zo terugvecht.

malle eppie
11-12-2009, 00:15
bericht via me vaders inlog:
SUPER BERICHTE

enne
bami112 (http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=6219) http://www.mixfight.nl/forum/images/statusicon/user_offline.gif
speciaal voor jou LEUK BERICHT( 666 )

nee maar super bedankt voor de lieve en mooie reacties ik ben terug en jullie gaan nog veel van me horen 2010 word mijn jaar
afzender: DYNAMITE-SAM

Jeru
11-12-2009, 00:18
Pittig toch altijd dit soort verhalen. Hopelijk komt ze sterk terug!! Mooie aflevering.

barbara
11-12-2009, 00:28
Dapper. Sterkte met alles.


Welke klasse en gewicht vecht ze nu?

nanni149
11-12-2009, 00:34
Triest verhaal, geweldig dat zo'n meid zo terug komt.
:thup:

Mario Witteman
11-12-2009, 00:47
100% respect dat ze hier over praat!!

ashi76
11-12-2009, 00:49
zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

Een klein beetje respect voor deze knokker kan geen kwaad lijkt me bami...

fjezzefur
11-12-2009, 00:57
Dapper. Sterkte met alles.


Welke klasse en gewicht vecht ze nu?

B klasse, gewicht weet ik niet precies.. rond de 55 kilo dacht ik.

STERKE JERKE
11-12-2009, 10:06
Jij komt er wel. Je bent een sterke (en op de koop toe mooie) vrouw!
HOUD VERTROUWEN!!!!

simtekf1
11-12-2009, 10:38
Dit was gister op tv of niet?
Zapte er toevallig langs, erg interessant om te zien.

Heel veel respect voor dit meisje.

guess2007
11-12-2009, 10:41
Mooie reportage, prachtmeid die komt er wel!

Nickuraba
11-12-2009, 10:48
respect voor t feit dat ze uit t diepe dal kon komen!
leuke meid ook trouwens..

bami112
11-12-2009, 10:55
niet zo happen jongens sorry hoor sjonge was maar een grapje en nee heb geen aflevering gezien er van vandaar

Niekenuz
11-12-2009, 14:02
niet zo happen jongens sorry hoor sjonge was maar een grapje en nee heb geen aflevering gezien er van vandaar
Lijkt me dat je zelf ook wel kan bedenken dat als er in de openingspost al staat dat ze in handen van een loverboy is geweest je er geen grapjes over gaat maken!!

Ik heb de aflevering ook gezien. Knap hoe zo'n meisje dan toch alles weer op pakt... :thup:

Niekenuz
11-12-2009, 14:03
Heeft ze 2 weken geleden niet op 2 the maxx gevochten?
In Hoogeveen ja, in theater de Tamboer.

Huppa...Na de zoekfunctie (en dat al in mn 2e post ;) ) gebruikt te hebben: http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=841724&postcount=10

Wieteke
11-12-2009, 17:16
Ik vond het een mooie aflevering, sterke meid die Sam..
Enne bami, jij verdient een schop in je bamibal voor zo'n opmerking

mario the count
11-12-2009, 17:27
Jullie kunnen wel overdrijven zeg, niet normaal.Hij bedoelt het toch als geintje en het is totaal geen grove opmerking, en er zijn post bevat geen vieze woorden.Ik geloof niet dat Sam haar eigen veel aantrekt van die opmerking en ze kan er vast om lachen.We hebben het hier niet over een meid die seksueel misbruikt of verkracht is.We hebben het over een meid die in de handen van een loverboy gevallen is, dus ik zie niet in waarom die opmerking van Bami zo gevoelig moet liggen bij Sam, die opmerking staat helemaal los van de traumatische gebeurtenis die Sam heeft meegemaakt.Waarom moet iedereen opeens moraalriddermodus aanzetten, om te laten zien dat je meedelevend bent? Dat kan namelijk ook op een andere manier dan Bami aan te vallen op zijn post.

cornelus
11-12-2009, 17:35
Precies, zoals het een echte knokker betaamt laat Bami hier zijn hart spreken. .. Of waren het nou zijn ballen?
:)

(ik heb deze aflevering toevallig vanochtend gezien in de herhaling.. was best wel onder de indruk.. goed bezig! respect hoor)

mario the count
11-12-2009, 17:37
Precies, zoals het een echte knokker betaamt laat Bami hier zijn hart spreken. .. Of waren het nou zijn ballen?
:)

(ik heb deze aflevering toevallig vanochtend gezien in de herhaling.. was best wel onder de indruk.. goed bezig! respect hoor)
:D

Oltje
11-12-2009, 17:38
We hebben het hier niet over een meid die seksueel misbruikt of verkracht is.We hebben het over een meid die in de handen van een loverboy gevallen is, dus...

Volgens mij is dat wat loverboys voornamelijk WEL doen om hun doel te bereiken. Je gaat er nu vanuit dat ze niet (seksueel) misbruikt of verkracht is.

Beetje domme opmerking van Bami hoe dan ook.

mario the count
11-12-2009, 17:49
Volgens mij is dat wat loverboys voornamelijk WEL doen om hun doel te bereiken. Je gaat er nu vanuit dat ze niet (seksueel) misbruikt of verkracht is.

Beetje domme opmerking van Bami hoe dan ook.
Dat is dus niet wat een loverboy doet.Een loverboy zorgt dat hij een relatie krijgt met een meid en maakt dan gebruik van haar.Dat kan zijn, een meid drugs laten smokkelen(kijk maar naar die meid die in de gevangenis terecht kwam in de dominicaanse republiek)Mindy geloof ik dat ze heet.Dat kan zijn net als in Sam haar geval, auto,s op de naam zetten van dat meisje al die boete,s gaan naar haar toe.Enz enz.Ze stoken het meisje op tegen haar familie omdat hun het enige gevaar zijn voor de loverboy en zodra zij de band met haar familie heeft verbroken heeft hij vrijspel.Doorgaans heeft het dus niks met verkrachting te maken, het meisje is verliefd op de loverboy en gaat vrijwillig met hem naar bed.

Oltje
11-12-2009, 18:28
Dat is dus niet wat een loverboy doet.Een loverboy zorgt dat hij een relatie krijgt met een meid en maakt dan gebruik van haar.Dat kan zijn, een meid drugs laten smokkelen(kijk maar naar die meid die in de gevangenis terecht kwam in de dominicaanse republiek)Mindy geloof ik dat ze heet.Dat kan zijn net als in Sam haar geval, auto,s op de naam zetten van dat meisje al die boete,s gaan naar haar toe.Enz enz.Ze stoken het meisje op tegen haar familie omdat hun het enige gevaar zijn voor de loverboy en zodra zij de band met haar familie heeft verbroken heeft hij vrijspel.Doorgaans heeft het dus niks met verkrachting te maken, het meisje is verliefd op de loverboy en gaat vrijwillig met hem naar bed.

Ik denk dat wanneer je iemand bewust isoleert en totaal afhankelijk van jou maakt, met het doel die persoon te gaan misbruiken op wat voor manier dan ook, je niet meer van vrijwilligheid kan en mag spreken.

Feit blijft dat in het "loverboy circuit" (mensenhandel) seksueel misbruik, fysiek geweld en verkrachtingen veel voorkomen als middel van die gasten om hun doel te bereiken en de slachtoffers te intimideren om bij hen te blijven.

Ontopic, indrukwekkend verhaal. Ik hoop dat Sam op deze manier lekker kan doorgaan dan komt het helemaal goed met haar.

mario the count
11-12-2009, 18:43
Ik denk dat wanneer je iemand bewust isoleert en totaal afhankelijk van jou maakt, met het doel die persoon te gaan misbruiken op wat voor manier dan ook, je niet meer van vrijwilligheid kan en mag spreken.

Feit blijft dat in het "loverboy circuit" (mensenhandel) seksueel misbruik, fysiek geweld en verkrachtingen veel voorkomen als middel van die gasten om hun doel te bereiken en de slachtoffers te intimideren om bij hen te blijven.

Ontopic, indrukwekkend verhaal. Ik hoop dat Sam op deze manier lekker kan doorgaan dan komt het helemaal goed met haar.
Wettelijk gezien is het geen seksueel misbruik en/of verkrachting als beide personen instemmen.Het belangrijkste is idd dat Sam weer terug op het goede pad is en dat er nog een hele toekomst op haar wacht.Ik wilde alleen aangeven dat iedereen Bami nogal hard afstrafte voor iets onschuldigs.

LeeMurray
11-12-2009, 19:51
Ik heb dit toevallig 's ochtends op uitzending gemist gezien. M'n moeder had me erop geattendeerd. Zeer knap hoe zij uit deze nare situatie is gekomen. Ik hoop dat zij hiervan geleerd heeft. Ik vond het ook mooi hoe haar familie haar weer heeft geaccepteerd.

Die zg. loverboy kan de t#ring genieten van mij betreft. Hij is er m.i. (te) goed mee weg gekomen. Ik weet niet wat ik zou doen als het mijn dochter zou zijn. Laagste van het laagste om zo aan je geld te moeten komen. Bah :boos:...

Ik hoop dat zij sportief ook weer bereikt wat zij wil. Dat gun ik haar wel na het zien van dit programma...

pwie
11-12-2009, 21:44
Respect dat je er zo over praat veel succes.
Ik heb hier toevallig paar weken terug een voorstelling over gehad op school en was er van onder de indruk echt diep triest dat er zulke mensen bestaan.Het komt heel veel voor die mensen maken je hele leven kapot.

Justinian
11-12-2009, 21:48
Inderdaad respect voor Samantha dat ze er zo open over praat en zich toch vrij kwetsbaar opstelt. Toevallig was ik er ook bij tijdens haar partij in Hoogeveen, ze vocht de partij voor Michael. Mooi dat ze die partij won en dat ze weer op de weg terug is!

bami112
12-12-2009, 15:42
nog meer te zeiken op mij jongens jezus christus was maar een grapje hoor met me kortje lontje omdat ze dynamite genoemt word godsamme waarom moet het allemaal zo serieus joh pff x2 mario ik val haar niet persoonlijk aan ik maakte gewoon een geintje, oke bij nader inzien niet gepast dan oke mijn excuses maar om allemaal zo op mij nu te reageren is ook weer een klein beetje overdreven, jullie hebben toch niet allemaal met sam geknikkerd of wel soms sjonge

STERKE JERKE
12-12-2009, 19:08
Jij hebt groot gelijk BAMI. Je hebt op duidelijke wijze jouw excuses aangeboden en het e.e.a. uitgelegd....dus zand erover!...haalt niet weg dat het een mooie jonge vrouw is, wat absoluut gezegd mag worden!

blackadder
23-12-2009, 20:42
Alstu - http://player.omroep.nl/?aflID=10394717

Is er niet een link waar je die verdomde windows media player 11 niet voor nodig bent?
:boos:

Pimp-Daddy
23-12-2009, 23:08
zoho lekker ding hoor heb ook nog wel een klein lontje voor der

Sukkel!!

Perfectteamcindy
24-12-2009, 10:19
Sam is een topmeid! Ze komt er wel.Ik heb 100% vertrouwen in haar!

marcelt
24-12-2009, 20:51
Wat een narigheid, maar ben blij dat ze weer op het goede pad zit. Goede vechtster trouwens (alleen back kick kan beter) . Maar weet iemand hoe je aan van die banden kan komen met tuigje en handvatten?

blackadder
24-12-2009, 21:48
Loverboys hebben allemaal behoefte aan wat 'tough loving' van een groep vierkante sportschool figuren.

cornelus
25-12-2009, 13:35
Loverboys moeten gewoon allemaal terug naar de woestijn. Kamelen verkopen.

Perfectteamcindy
25-12-2009, 22:45
Loverboys moeten gewoon allemaal terug naar de woestijn. Kamelen verkopen.

Ik sta in het onderwijs en ik zie jammer genoeg veel te vaak het fenomeen loverboys. :twak:
Het grootste probleem is dat deze kerels hun praatjes erg goed kunnen verkopen. Ze geven deze meisjes het gevoel dat ze echt om hen geven. Daar zijn ze erg sterk in. Iedereen is tegen hun liefde. Ze doen alsof het hen tegen de wereld is. En dan slaan ze toe...
En liefde maakt nu eenmaal blind... Besef komt steeds te laat. Sam hoeft zich hier helemaal niet voor te schamen. Ze staat hierin niet alleen. Dit kan eigenlijk elk meisje overkomen!:(

LeeMurray
26-12-2009, 02:33
Ik denk dat de meeste mensen een hekel aan die loverboys hebben, maar ik voel toch een 'raciale' ondertoon bij die post van die jongen die over kamelen en woestijnen begint. Nergens voor nodig wat mij betreft.

Ik ben ook bekend met dit fenomeen en ik denk niet dat dit bij élk meisje kan gebeuren. Het zijn toch vaak bepaalde types die erin trappen. Die loverboys manifesteren zich net als hyena's die op zoek zijn naar een zwakke prooi.

Rverm
26-12-2009, 02:51
Loverboys moeten gewoon allemaal terug naar de woestijn. Kamelen verkopen.

vriend, denk ff na voor je zulke onzin uitkraamt...

STERKE JERKE
26-12-2009, 03:23
vriend, denk ff na voor je zulke onzin uitkraamt...
:fp: Helemaal mee eens Rverm. Laten wij het sociaal houden op mixfight. :boos:

STERKE JERKE
26-12-2009, 03:25
Ik sta in het onderwijs en ik zie jammer genoeg veel te vaak het fenomeen loverboys. :twak:
Het grootste probleem is dat deze kerels hun praatjes erg goed kunnen verkopen. Ze geven deze meisjes het gevoel dat ze echt om hen geven. Daar zijn ze erg sterk in. Iedereen is tegen hun liefde. Ze doen alsof het hen tegen de wereld is. En dan slaan ze toe...
En liefde maakt nu eenmaal blind... Besef komt steeds te laat. Sam hoeft zich hier helemaal niet voor te schamen. Ze staat hierin niet alleen. Dit kan eigenlijk elk meisje overkomen!:(

Ben jij dat op de foto juf?:blush:

cornelus
26-12-2009, 15:37
vriend, denk ff na voor je zulke onzin uitkraamt...

Tja sorry voor het raciale ondertoontje, ik was er zelf ook al bang voor dat het zo opgepikt zou worden door deze of gene. Maar het is gewoon niet zo bedoeld. Ik vind het dus waardeloos en mensonterend wat deze gasten doen, zogenaamde´loverboys`... what´s in a name. Het merendeel van wat ik zelf heb gehoord of gezien van deze gasten is dat het in eerste instantie vaak jongens van noordafrikaanse afkomst zijn. Dat heeft wat mij betreft dus niets met racisme te maken, maar met feitelijkheid.

Goed stuur ze dan maar gewoon naar de bajes. Ook goed wat mij betreft.

Perfectteamcindy
26-12-2009, 21:19
Ben jij dat op de foto juf?:blush:
Ja dat ben ik.

guess2007
26-12-2009, 22:04
Ik wil ook zo'n juf, zou er zo voor terug naar school gaan ;)