PDA

View Full Version : Nate Marquardt 'pumped' for Chael Sonnen fight at UFC 109



Tony
10-12-2009, 16:03
http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/330449/leites_vs_marquardt_010.aim640_medium.jpg (http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/330449/leites_vs_marquardt_010.aim640.jpg)
Props: NateMarquardt.com (http://www.natemarquardt.com/2009/12/my-next-fight.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter)
Quoteworthy:

"We just got back to Denver from Montreal and I heard my fight was announced. I was offered the fight weeks ago but couldn't say anything until it was announced. I will be fighting Chael Sonnen on February 6 in Las Vegas at Mandalay Bay. Chael is a tough wrestler and is coming off a win against Yushin Okami. I thought I would get a title fight or a fight with Henderson, but neither fight was available, so I accepted the fight with Sonnen. Honestly I was upset at first. Why should I be fighting a guy that lost to Demian Maia three fights ago? After I thought about it a while, I changed my mind. Sonnen is a great wrestler with decent striking and I don't want to wait to fight. Now I am pumped to fight and training has been going great! GSP is in town along with Rashad and all the guys. Let's do this!"
Former number one middleweight contender, Nate Marquardt, was not too thrilled at first with his upcoming showdown with Chael Sonnen at UFC 109 from the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada, on Saturday, Feb. 6, 2010. "The Great" was hoping to get another crack at division champion Anderson Silva or an eliminator match against newly-signed Strikeforce acquisition, Dan Henderson, but had to settle for the Team Quest stand out. Over time, it appears the Marquardt has warmed to the main card match ... have you?

Tony
10-12-2009, 16:05
WAR Marquardt!!!

Het is een kwestie van tijd voor Nate de belt om zijn middel heeft.

http://i40.tinypic.com/2zgf8ra.gif

GerritTonijn
10-12-2009, 16:05
nou...ik denk dat natje gaat winnen.

dirk5
10-12-2009, 16:11
tsja....

ik vind dat Joe Silva een behoorlijke flater heeft geslagen met dit Silva-Belfort-Hendo-Marquardt gedoe.

wat ze er mee bereikt hebben is:
-top 5 mw weg
- Hoofdpartij van "mijn" UFC 108 weg (belfort-Marquardt was veel beter geweest, en had gewoon door kunnen gaan, en hadden hier no 1 contender uit kunnen halen)
- potentiele MW Champ op zijn pik getrapt (ik zou nie blij zijn als ik Nate was)

ze kunnen het wel weer leuk brengen, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Tony
10-12-2009, 16:14
goed punt... maar het zij nu eenmaal zo...

Chael Sonnen zie ik echt niet winnen... Natuurlijk is Chael een topworstelaar... Maar dat is onze Nate ook hoor...daarnaast heeft Nate een cardio om bang van te worden.. de spieren van een stier en hele sterkte standup game....

oh ja... zou bijna vergeten dat ie ook nog een BJJ black belt is... traint met Rashad en GSP en ex king of pancrase is...

dirk5
10-12-2009, 16:18
Chael Sonnen zie ik echt niet winnen... Natuurlijk is Chael een topworstelaar... Maar dat is onze Nate ook hoor...daarnaast heeft Nate een cardio om bang van te worden.. de spieren van een stier en hele sterkte standup game....



Zeker, dit word een all-in no brainer op Nate in het wedkantoor.

Sendur
10-12-2009, 18:47
tsja....

ik vind dat Joe Silva een behoorlijke flater heeft geslagen met dit Silva-Belfort-Hendo-Marquardt gedoe.

wat ze er mee bereikt hebben is:
-top 5 mw weg
- Hoofdpartij van "mijn" UFC 108 weg (belfort-Marquardt was veel beter geweest, en had gewoon door kunnen gaan, en hadden hier no 1 contender uit kunnen halen)
- potentiele MW Champ op zijn pik getrapt (ik zou nie blij zijn als ik Nate was)

ze kunnen het wel weer leuk brengen, maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.

x2

Sendur
10-12-2009, 18:48
Goh ik ben het wel vaak eens vandaag met Dirk!

haha you read my mind man!

dirk5
10-12-2009, 19:05
Goh ik ben het wel vaak eens vandaag met Dirk!

haha you read my mind man!

hehe, dat doet me goed kerel!

Lionheart
11-12-2009, 02:10
Nate gaat dit zeker winnen! Topvechter is het met alle skills van een kampioen.

Maar als hij de belt wilt hebben, zal hij toch moeten wachten totdat Silva er ooit zelf afstand van doet. Want ik zie hem in een rematch ook niet winnen van Silva.

Tony
11-12-2009, 09:31
Nate gaat dit zeker winnen! Topvechter is het met alle skills van een kampioen.

Maar als hij de belt wilt hebben, zal hij toch moeten wachten totdat Silva er ooit zelf afstand van doet. Want ik zie hem in een rematch ook niet winnen van Silva.

Helemaal met je eens... behalve de laatste regel..

Marquardt is zo ontzettend gegroeid in elke partij die hij gedraaid heeft. Bij een rematch zet ik mijn vcash op marquardt.

Lionheart
11-12-2009, 12:13
Helemaal met je eens... behalve de laatste regel..

Marquardt is zo ontzettend gegroeid in elke partij die hij gedraaid heeft. Bij een rematch zet ik mijn vcash op marquardt.


Klopt, helemaal met je eens, en ik zie ook echt een kampioen in Nate, he's got everything what it take to be a champion, en hij zal het Silva erg moeilijk maken.

Maar ik denk toch dat hij het net niet red tegen Silva in een rematch. ( Dat komt misschien ook omdat Silva een beetje de Fedor status bij mij heeft opgebouwd.;))

kooivechter
11-12-2009, 12:30
verdomme idioot dat ze hem nog geen kans geven op die titel shot. hoveel partijen moet je winnen zeg. Hij heeft alleen maar te verliezen in deze partij. En die Sonnen is absoluut geen koekje.

Tony
11-12-2009, 12:47
Sonnen is zeker geen koekje nee.... Maar als Nate zijn kop erbij houdt kan hij deze haast niet verliezen...

Maar man man wat een zonde als Nate deze om wat voor reden dan ook zou verliezen... Krijgt Sonnen dan de title shot?

Lionheart
11-12-2009, 15:05
Nate moet echt winnen en eerlijk gezegd snap ik niet waarom ze Belfort tegen Silva hadden gematched.

Nate verdiende de spot meer dan Belfort.