PDA

View Full Version : Alistair Overeem vecht MMA partij op de Dynamite show .......



Jamila
10-12-2009, 16:17
De laatste onderhandelingen van Golden Glory gaan over de Japanse worstelaar Kazuyuki Fujita, maar ook deze matchmaking kan nog op het laatste moment veranderen.

Alistair vecht 100% een MMA partij ..........


Gr, Jamila:thup:

Tony
10-12-2009, 16:23
Overeem draait MMA partij = top !!!
Tegen Fujita.... ach vooruit.. kan er goed mee leven. Zeker leuk om Kazuyuki nog eens in actie te zien... lekker Pride onderbuikgevoel.

Zag liever Overeem tegen Sylvia, Monson of Barnett.... maar goed.. we kunnen niet alles hebben.

thanks voor de berichtgeving.

dirk5
10-12-2009, 16:25
En dan hadden we zo'n goede hoop in dat andere topic... :(

Heb Fujita paar maanden geleden nog gezien tegen Blagoi Ivanov, dat verloor Fujita..... en dat was Ivanov zijn eerste mma gevecht en die gast was echt beschamend slecht. (brak beide handen omdat hij als een soort windmolen door de ring liep)

mma is natuurlijk goed maar had liever een tegenstander van wat groter formaat gezien.

Fyodor
10-12-2009, 16:26
Fujita zou best vet zijn, in ieder geval beter dan Thompson of die gast op het GG gala. Normaal gesproken zou Alistair wel van Fujita moeten winnen :)

Tof dat hij een MMA gevecht doet!

FightingDutchman
10-12-2009, 16:32
Dat hij MMA vecht is in mijn ogen al goed nieuws! Nu hopelijk nog een tegenstander van een iets ander formaat, maargoed mocht het toch Fujita zijn dan zij het zo. Ik ben blij dat hij zich weer meer op het MMA richt.

dirk5
10-12-2009, 16:44
e maar between nose and lips through:

dit betekend wel dat we Hong man Choi - Sylvia krijgen. haha, die partij is nu al epic.

Djani
10-12-2009, 16:45
Zijn laatste tegenstander van formaat was Crocop in september 2008......ik snap niet dat iemand die zulke ambitieuze plannen heeft uberhaupt wil uitkomen tegen dit soort tegenstanders

micha
10-12-2009, 16:48
WAR Alistair!

ondiep
10-12-2009, 16:54
Goed dat het een MMA partij is maar inderdaad tog wel een beetje jammer van de tegenstander.. anyway dit moet natuurlijk een makkie zijn voor overeem ;)

1e ronde KO knees!

WAR OVEREEM!

d3mon1977
10-12-2009, 17:06
Ik hoop dat Kazuyuki Fujita toch nog flink gaat trainen. Zou het best vermakelijk vinden. maar waarschijnlijk slaat overeem hem helemaal in puin. Fujita vond ik best 'n toffe vechter in pride, maarja hij is nu denk ik echt niet in shape en ook flink beschadigd door de jaren heen.

761217186
10-12-2009, 17:13
Erg gaaf dat Alistair dan gaat vechten, maar ben het eens dat Alistair moet gaan uitkomen tegen een huidige topper. Echt zonde dat dit weer niet het geval is.

simtekf1
10-12-2009, 17:17
Zal wel weer 2 minuten duren, waarom niet iemand die gelijkwaardig is.

Fasada
10-12-2009, 17:20
Iedereen heeft het altijd over dat het mismatch is enz..

Maar noem een paar tegenstanders op buiten de UFC die goed tegenstand zouden kunnen bieden.

Ik wil ze met alle liefde opnoemen want zoveel zijn er namelijk niet

- Barnett
- Arlovski
- Monson
- Tim Sylvia
- Brett Rogers
- Kharitonov
- Alexander Emelianenko

Dan zijn we er al, bijna allemaal hebben niet gevochten voor Dream dus dan is de kans klein dat ze nu wel kunnen of willen..

Fasada
10-12-2009, 17:31
Ja, begrijp wat je bedoeld, alleen wanneer men zegt hij gaat een MMA partij op Dream vechten reageert iedereen "Oh vet Alistair moet knokken"

Maar als de tegenstander bekend is "Oh ja moet hij tegen hem, dat is een mismatch"

Het enige wat ik er mee wil vertellen is dat wanneer je weet dat hij vecht voor Dream dat je nooit kan verwachten dat zijn tegenstander een top 10 vechter zal worden. Daar heeft Dream gewoon niet genoeg vechters in hun stal voor.
Dat is het enige waar ik me vaak over verbaas dus...

Maar je heb gelijk, Alistair moet dit kunnen winnen....

iconian
10-12-2009, 17:33
meer kun je niet verwachten in een MMA match 3 weken na de GP, ik vind het wel een mooie matchup met pride nostalgie

bananenplukster
10-12-2009, 17:33
Zal wel weer 2 minuten duren, waarom niet iemand die gelijkwaardig is.

Is wel goed voor zijn fightrecord:whistling:

Stel je nou eens voor dat overeem dit verlies :O

makavelli
10-12-2009, 17:37
meer kun je niet verwachten in een MMA match 3 weken na de GP, ik vind het wel een mooie matchup met pride nostalgie

x2

iconian
10-12-2009, 17:46
mwah, zijn geloofwaardigheid valt en staat met wat hij doet in het nieuwe jaar, of hij zijn titel zo snel mogelijk gaat verdedigen. Ik had gister met sefo gesproken op msn, en die zei dat coker ook weinig geduld meer met hem heeft. dus NYE is meer om hem weer even te showen tegen een publieklieveling, maar daarna moet hij echt aan de bak.

iconian
10-12-2009, 18:02
gaat sem ook nog vechten op NYE? ik heb begrepen dat ze hem een MMA partij hebben aangeboden

EdwinC
10-12-2009, 18:09
Als ze nog eens een MMA partij Schilt vs Overeem neerzetten.

iconian
10-12-2009, 18:12
Als ze nog eens een MMA partij Schilt vs Overeem neerzetten.

Dave Jonkers had het er wel over dat hij eventueel een MMA partij zou draaien op dynamite

Sendur
10-12-2009, 18:40
e maar between nose and lips through:

dit betekend wel dat we Hong man Choi - Sylvia krijgen. haha, die partij is nu al epic.

hehe x2 Dirk!


Anyway beter Ali op mma dan K-1!

bananenplukster
10-12-2009, 19:00
hehe x2 Dirk!


Anyway beter Ali op mma dan K-1!

Moet jij niet zeggen: "zoek is een echte tegenstander, thompson en fujita laat me toch niet lachen":confused:.

Irishrover
10-12-2009, 19:30
Aye, relaxed..

Gaan we hem in ieder geval in actie zien de 31e.

Irishrover
10-12-2009, 19:59
e maar between nose and lips through:

dit betekend wel dat we Hong man Choi - Sylvia krijgen. haha, die partij is nu al epic.


Schilt staat tegenover Hong man choi de 31e.

Dream Rules

dirk5
10-12-2009, 20:14
Schilt staat tegenover Hong man choi de 31e.

Dream Rules

echt? maar waar blijft onze Tim dan? Heb altijd begrepen dat hij een mma partij zou draaien op dynamite.

en is dat k-1 of mma?

Irishrover
10-12-2009, 20:42
echt? maar waar blijft onze Tim dan? Heb altijd begrepen dat hij een mma partij zou draaien op dynamite.

en is dat k-1 of mma?

Aye mate,

MMA..

Je bedoelt Tim Sylvia? Zo ja.

Die vecht niet op Dynamite

TOON
10-12-2009, 20:44
Iedereen heeft het altijd over dat het mismatch is enz..

Maar noem een paar tegenstanders op buiten de UFC die goed tegenstand zouden kunnen bieden.

Ik wil ze met alle liefde opnoemen want zoveel zijn er namelijk niet

- Barnett
- Arlovski
- Monson
- Tim Sylvia
- Brett Rogers
- Kharitonov
- Alexander Emelianenko

Dan zijn we er al, bijna allemaal hebben niet gevochten voor Dream dus dan is de kans klein dat ze nu wel kunnen of willen..


dat klopt als een bus!!!

dirk5
10-12-2009, 20:47
Aye mate,

MMA..

Je bedoelt Tim Sylvia

Jep, heb enkele weken al verschillende berichten van zowel hem als zijn manager/coach gelezen dat hij een mma partij zou draaien op Dynamite, de vraag was alleen choi of Overeem.

Misschien dat het nu veranderd is omdat door omstandigheden ook Sengoku bij het gala betrokken is.

marcelt
10-12-2009, 21:03
Ali heeft ook gewoon wat oefenpotjes nodig om warm te blijven na al dat K1. Volgend jaar komen de echte namen hoop ik !

Vale Tudo
10-12-2009, 21:09
Al zal hij waarschijnlijk makkelijk winnen van Fujita, dit is tenminste wel een veel betere tegenstander dan in zijn laatste 3 MMA partijen!

iconian
10-12-2009, 21:45
tokyo sports melde vorige maand al dat alistair vs fujita zou vechten, hadden ze toch gelijk

Sendur
10-12-2009, 23:47
Mensen zeiken over Fujita.

Maar eigenlijk is het zoiezo al kut dat hij nog steeds geen Fedor heeft gevochten.
We moeten het hier gewoon mee doen en hopen dat het nog een leuke partij word.

Als ik maar zekerheid krijg dat Ali tegen Fedor vecht begin volgend jaar.

Collina
11-12-2009, 14:03
Mensen zeiken over Fujita.

Maar eigenlijk is het zoiezo al kut dat hij nog steeds geen Fedor heeft gevochten.
We moeten het hier gewoon mee doen en hopen dat het nog een leuke partij word.

Als ik maar zekerheid krijg dat Ali tegen Fedor vecht begin volgend jaar.


April/ Mei 2010 waarschijnlijk.

Fedor vs. Alistair

Gr. Collina

Collina
11-12-2009, 14:08
April/ Mei 2010 waarschijnlijk.

Fedor vs. Alistair

Gr. Collina

Irishrover
11-12-2009, 15:23
April/ Mei 2010 waarschijnlijk.

Fedor vs. Alistair

Gr. Collina


Away with ye, come on! Is ye serious?

Dit wordt echt een tough match voor beide.

1 ding is zeker: One of them is going to be lamped out!

Ik weet niet hoe ver Ali nu met zijn 'groundtricks' is, staand kan die het wel aan.

But op de grond is Fedor echt difficult!

ZakKa!
11-12-2009, 15:28
Hoe oud is Fujita nu wel niet? Achjah zolang het maar MMA is he jongens... (*zucht*)

dirk5
11-12-2009, 15:41
Ik weet niet hoe ver Ali nu met zijn 'groundtricks' is, staand kan die het wel aan.



Net zoals Arlovski, Crocop, Rogers, Herring, Schilt, Choi en Hunt?

wanneer begrijpen jullie nou eens dat Fedor staand ook gewoon de koning is en dat niemand hierbij in de buurt komt?

steftheboxer
11-12-2009, 15:49
weer niet echt een topvechter maar die komt wel in 2010.

Ali heeft wel een druk laatste half jaar gehad!
5x gevochten op K1 rules en met deze partij erbij 3x MMA

Irishrover
11-12-2009, 16:22
Net zoals Arlovski, Crocop, Rogers, Herring, Schilt, Choi en Hunt?

wanneer begrijpen jullie nou eens dat Fedor staand ook gewoon de koning is en dat niemand hierbij in de buurt komt?

Fedor isn't a discuss point, we dont need an explanation for this.
Because this russian machine is controlling both styles

Me was talking about Alistair.

Ik gaf slechts aan dat Alistair staand tough is, sterk & en snel in de combinaties.

Ik vroeg me af hoe het NU zit met zijn groundstyle, dat heb je ook nodig against Fedor.

dirk5
11-12-2009, 16:29
Fedor isn't a discuss point, we dont need an explanation for this.
Because this russian machine is controlling both styles

Me was talking about Alistair.

Ik gaf slechts aan dat Alistair staand tough is, sterk & en snel in de combinaties.

Ik vroeg me af hoe het NU zit met zijn groundstyle, dat heb je ook nodig against Fedor.

Oke, omdat er stond: staand kan ie het wel aan.

dacht ik dat je bedoelde dat hij het staand wel ging redden.

Verder is Ali zijn groundgame altijd wel goed geweest, met als sterkste punt zijn ijzersterke guilliotine. De reden dat hij op LHW van echte toppers verloor was niet zijn stand up skills, niet zijn ground skills, maar zijn gastank.

Chane
11-12-2009, 16:36
weer niet echt een topvechter maar die komt wel in 2010.

Ali heeft wel een druk laatste half jaar gehad!
5x gevochten op K1 rules en met deze partij erbij 3x MMA
5x? Laatste half jaar heeft ie toch 3 partijen gevochten?

steftheboxer
11-12-2009, 17:16
5x? Laatste half jaar heeft ie toch 3 partijen gevochten?

In 2009 heeft Badr de volgende partijen gedraaid!

2x Badr
1x Schilt
1x Aerts
1x Bonjansky
1x Thompson
1x Sylvester

en dan nu tegen die japanner!

8 partijen dus

Wheelie
11-12-2009, 18:23
Schilt niet en de eerste keer tegen Badr was 2008 ;)

STERKE JERKE
13-12-2009, 08:44
Overeem vs Jamila lijkt mij ook top!

The Bulldog
13-12-2009, 15:07
voor zijn ritme in het mma een goeie tregenstander....en we zien hem weer knokken...feb. nog 1 en dan mei tegen de keizer...ben benieuwd

jesselaar
13-12-2009, 17:40
April/ Mei 2010 waarschijnlijk.

Fedor vs. Alistair

Gr. Collina


april /mei not mischien later ?????

Harrie Nak
14-12-2009, 21:10
Fighting and Entertainment Group president, Sadaharu Tanigawa announced on his Twitter that a press conference for Dynamite!! 2009 is scheduled for 13:30 Japanese time on Tuesday, December 14.

Expect most, if not all fights for the 18/19-fight card to be finally unveiled at the conference.Overigens, Mixfight in de pers (http://www.headkicklegend.com/2009/12/10/1195244/alistair-overeem-to-fight-kazuyuki). :)

Fasada
14-12-2009, 21:45
Is Fedor dan zo goed?? LOL

Je heb gelijk, die had eigenlijk boven aan moeten.. what was I thinking...

Judas
14-12-2009, 21:46
Ligt het nou aan mij of vergeet je de belangrijkste? Fedor...

Hij had het over tegenstanders die goed tegenstand zouden kunnen bieden.
Fedor zit in de categorie tegenstander die met 100% zekerheid je alle hoeken laat zien;).

Henry
15-12-2009, 01:18
hmm je kan zeggen wat je wilt voor alistairs overkomen.
k1 vechters bereiden zo lang voor een wedstrijd. deze man doet twee hele verschillende dingen en plant het gewoon achterelkaar.

dat getuigt wel van een sportman..