PDA

View Full Version : Badr vs Le Banner



marokkaan
10-12-2009, 18:24
Badr vs Le Banner

Net een telefoontje gehad.

uit betrouwbare bron gehoord dat Badr hoogstwaarschijnlijk zal uitkomen tegen Le Banner.

Dit is dezelfde bron als van wie ik had gehoord dat Badr het zou opnemen tegen Hoost (toen mensen mij voor gek verklaarden)

marokkaan
10-12-2009, 18:27
op dynamite welteverstaan!!

mikeymcd
10-12-2009, 18:29
Jammer dat Le Banner niet meer de ouwe is. Had graag de oude Le Banner gezien tegen Hari. Wat zou dat vet geweest zijn. Nu wordt het een appeltje eitje

marokkaan
10-12-2009, 18:31
ik denk dat de K1 met deze partij Le Banner straf geeft voor zijn vertoning van afgelopen GP

Omar.
10-12-2009, 18:34
Ik dacht dat Badr niet meer op Dynamite wilde vechten?!

Ik vind het wel een leuke pot om te zien op deze avond!

Garcia
10-12-2009, 18:35
Hoe zeer ik een Le Banner fan ben, zeg ik dag dag met je linkerarm ... 1 goede trap van Badr en die arm is weer stuk.

Sendur
10-12-2009, 18:37
Pff zoek toch is een echte tegenstander.

Saki en JLB laat me niet lachen.

simtekf1
10-12-2009, 18:48
Lol, hopen voor Jerome dat hij nu niet 1 dag van te voren invliegt, dat gaat hem z'n gebit en neus kosten.

bananenplukster
10-12-2009, 18:53
Pff zoek toch is een echte tegenstander.

Saki en JLB laat me niet lachen.

Net als bij overeem(die mma gaat vechten op dynamite) waar vind je een waardige tegenstander voor badr op dynamite? en lebanner is een final 8 vechter dus zo onwaardig is hij ook weer niet.

Wie blijven er over als echte tegenstanders schilt en bonjasky? Schilt dit jaar 2 keer gehad en bonjasky neemt het niet zo maar op tegen badr dus de rest als saki en lebanner, karaev blijven over :).

alsof je altijd tegen de top kan staan.

dirk5
10-12-2009, 19:02
Ik denk dat dit een partij is waar zelfs de Badr fans niet op zitten te wachten.

mikeymcd
10-12-2009, 19:06
Pff zoek toch is een echte tegenstander.

Saki en JLB laat me niet lachen.

Dit gaat niet over de Arena he Sendur

Omar.
10-12-2009, 19:17
Zoiezo is het lastig om een échte toppartij neer te zetten met Badr Hari.
Enige toppartijen zouden imo zijn vs Remy, Schilt of Alistair (misschien Aerts of Zimmerman) Maar je kan 'm niet elke x dat hij vecht tegen 1 van hun zetten.

abdel1991
10-12-2009, 19:25
samen met hoost de enige die in de lijstje van hari ontbrak.....

Irishrover
10-12-2009, 19:25
Badr wilt zijn lijstje afgaan, en Le banner is volgens mij de enige tegen wie hij nog niet gestaan heeft.

So, this would be good for him.

Jammer dat Le banner niet meer de oude is, enige tegenstand zou hem sieren. He can show that on Dynamite.

Ieder geval beter als tegen Saki.

abdel1991
10-12-2009, 19:28
is dit trouwens de laatste partij van JLB??

Irishrover
10-12-2009, 19:44
is dit trouwens de laatste partij van JLB??

Dat hangt van de wedstrijd af tegen Badr. Doet hij het goed, nodigen ze hem uit voor de final 16.

Zo niet... French kiss goodbye..

( Mijn theorie )

iconian
10-12-2009, 19:46
Dat hangt van de wedstrijd af tegen Badr. Doet hij het goed, nodigen ze hem uit voor de final 16.

Zo niet... French kiss goodbye..

( Mijn theorie )

hij zat bij de laatste 8 dus is automatisch geplaatst voor de laatste 16. Hij zei in het post fight interview er weer bij te zijn

marcelt
10-12-2009, 19:50
Misschien dat hij na de wedstrijd tegen Badr er toch maar weer vanaf ziet en idd. is het zo dat het moeilijk is nog capabele tegenstanders voor Badr te vinden.

Irishrover
10-12-2009, 19:53
hij zat bij de laatste 8 dus is automatisch geplaatst voor de laatste 16. Hij zei in het post fight interview er weer bij te zijn

Ooow jaa, vergeten.

makavelli
10-12-2009, 20:05
Net als bij overeem(die mma gaat vechten op dynamite) waar vind je een waardige tegenstander voor badr op dynamite? en lebanner is een final 8 vechter dus zo onwaardig is hij ook weer niet.

Wie blijven er over als echte tegenstanders schilt en bonjasky? Schilt dit jaar 2 keer gehad en bonjasky neemt het niet zo maar op tegen badr dus de rest als saki en lebanner, karaev blijven over :).

alsof je altijd tegen de top kan staan.

haha hoezo met twee maten meten... badr kan niet altijd tegen toppers staan maar alistair moet gewoon niet vechten als hij niet tegen een topper staat zeg je in de andere topic.
Le Banner is zeer onwaardig als hij net zo vecht als tegen schilt en na twee trappen gaat zitten.

snip83
10-12-2009, 20:10
haha hoezo met twee maten meten... badr kan niet altijd tegen toppers staan maar alistair moet gewoon niet vechten als hij niet tegen een topper staat zeg je in de andere topic.
Le Banner is zeer onwaardig als hij net zo vecht als tegen schilt en na twee trappen gaat zitten.

Wil wel eens weten of jij 2 van die trappen wegslikt

rocky marciano
10-12-2009, 20:11
Le Banner is een pannenkoek...voor de rest ben ik het ermee eens...je kan voor elke vechter niet elke keer een topper en of gelijkwaardige tegenstander matchen, want zo blijven er weinig over voor badr hari (K1)
waar ik me echter wel aan erger is dat er voor alistair overeem wel genoeg minimaal gelijkwaardige tegenstanders zijn die nog nooit tegen hem hebben gevochten...laat hem tegen een van hun vechten, wilt hij door de neutrale toeschower/fan nog serieus genomen worden...
voor of tegenstanders van badr kunnen zeggen wat ze willen maar hij heeft wel al dan niet altijd even succesvol, tegen alle toppers gestaan in de k1!!! en dat is zijn field...
alistair daarentegen niet, dus zijn paar opmerkingen beetje appels met peren vergelijken!!!

P.S. ik ben nieuw op dit forum en wil even kwijt dat ik micha echt grappig vind!!!

bananenplukster
10-12-2009, 20:14
haha hoezo met twee maten meten... badr kan niet altijd tegen toppers staan maar alistair moet gewoon niet vechten als hij niet tegen een topper staat zeg je in de andere topic.
Le Banner is zeer onwaardig als hij net zo vecht als tegen schilt en na twee trappen gaat zitten.

Kun je mij citeren aub:). In die andere topic zei ik dat het wel goed is voor zijn fightrecord je kan nou eenmaal niet altijd tegen toppers staan;)

Maar goed we zullen zien of dit waar is, kijk naar beide partijen uit(zowel van overeem als die van badr hari) ongeacht welke tegenstanders ze hebben beter dan helemaal niet in actie komen vind je niet

rocky marciano
10-12-2009, 20:21
Op zich heb je gelijk...Ajax moet ook tegen allerlei kleinere clubs uitkomen om eventueel kampioen te worden...
maar als ajax kampioen word dan moeten ze wel in de champions league tegen andere kampioenen voetballen!!!
en dat gevoel heb ik ook bij Alistair, hij is een champ, heeft een gordel en please ohhh please ga dan een keer tegen een topper staan!!!!!!!!!!
verdedig je belt en als je bang bent ervoor (doping controles of whatever) sta dan op een evenement als dreams tegen een topper!! er zijn genoeg tegenstanders te bedenken voor hem!!!!

Naj85
10-12-2009, 20:24
ik denk ook dat de partij niet lang zal duren
Badr slaat hem kapot

bananenplukster
10-12-2009, 20:28
Dit heb ik van kickbocks.nl en daar staat badr hari ook bij tegen lebanner. Sem, overeem en manhoef vechten een mma match ;). En ik zie dat nieky holzken tegen kyshenko gaat, en chahid tegen dida vette partijen:thup:. en niet te vergeten masato vs sauer(als onderstaande klopt in ieder geval)

K-1 Dynamite 2009

Opening Fights

Jana Kunickaja vs Takumi Sato

Yutaka Sakama vs Mitsugu Noda

Min Ho Song vs Hyun Man Myung




Super Hulk Tournament: Final

Minowaman vs Sokoudjo




K1 Koshien Reserve Fight

Ryuya Kusakabe vs Tsukasa Fuji




K1 Koshien Semi-Final

Shota Shimada vs Katsuki Ishida(A)

Hiroya vs Masaaki Noiri(B)




K-1 Rules

Artur Kyshenko vs Nieky Holzken

Kyotaro vs Paul Slowinski




Dream Rules

Hayato "mach" Sakurai vs Kiyoshi Tamura

Alistair Overeem vs Kazuyuki Fujita

Melvin Manhoef vs Kazushi Sakuraba

kazuyuki Miyata Joe Warren




K-1 Rules

Yoshihiro Sato vs Buakaw Por. Pramuk

Albert Kraus vs Yuya Yamamoto

Jerome Le Banner vs Badr Hari

Gegard Mousasi vs Ewerton Teixeira

Andre Dida vs Chahid




Dream Rules

Sem Schilt vs Hong Man Choi

Bibiano Fernandes vs Hideo Tokoro

Vitor "shaolin" Ribeiro vs Katsunori Kikuno

Jason High vs Tarec Saffiedine




K1 Koshien Final

Winner A vs Winner B

K-1 Rules

Andy Souwer vs Masato

abdel1991
10-12-2009, 20:34
OMFG!!! ik kijk al meer dan 1 jaar uit naar kyshenko vs holzken!! dit wordt een super dynamite

WAR Nieky

iconian
10-12-2009, 20:38
die vent van kickboks.nl heeft het van wikipedia... niet altijd even betrouwbaar. en sakuraba manhoef 2??

bananenplukster
10-12-2009, 20:40
die vent van kickboks.nl heeft het van wikipedia... niet altijd even betrouwbaar. en sakuraba manhoef 2??

Dan zal het wel niet kloppen althans een deel wel:whistling:

Maar goed we zullen zien.

TOON
10-12-2009, 20:40
24 partijen??? lijkt me niet.....en anders is het wel ubervet!!!

iconian
10-12-2009, 20:48
dat van schilt denk ik in ieder geval niet

Omar.
10-12-2009, 20:53
wauuw toch wel een hele vette line up! Byna iedereen is aanwezig. waarom vechten aerts en remy niet?:( ( remy waarschijnlijk door die blessure?!)

WAR BADR,MANHOEF,KYSHENKO, SOUWER, CHAHID & MOUSASI!!

szanpan
10-12-2009, 21:45
Zoals Le Banner wordt niet goed vechten Ik denk niet dat het zou zo interessant zijn als tegen Remy of Oereem bijvoorbeeld:)

Ik kan niet schrijven in het Nederlands, maar ik ben blij om hier te zijn als ik ma een grote fan van Badr, so nice to meet you guys! Ik hoop hem te ontmoeten op een dag, hoop om in Amsterdam in mei volgend jaar.

As Le Banner is not fighting well I dont think it would be as interesting as against Remy or Oereem for example :) I cant write Dutch but happy to be here as I m a big fan of Badr, so nice to meet you guys! I hope to meet him one day, hope to be in Amsterdam in May next year.

Irishrover
10-12-2009, 22:28
Zoals Le Banner wordt niet goed vechten Ik denk niet dat het zou zo interessant zijn als tegen Remy of Oereem bijvoorbeeld:)

Ik kan niet schrijven in het Nederlands, maar ik ben blij om hier te zijn als ik ma een grote fan van Badr, so nice to meet you guys! Ik hoop hem te ontmoeten op een dag, hoop om in Amsterdam in mei volgend jaar.

As Le Banner is not fighting well I dont think it would be as interesting as against Remy or Oereem for example :) I cant write Dutch but happy to be here as I m a big fan of Badr, so nice to meet you guys! I hope to meet him one day, hope to be in Amsterdam in May next year.

If ye is coming to Amsterdam, well mate for sure ye is going to meet the Moroccan Lion.

But where is ye from then?

univers1l
10-12-2009, 23:33
als deze fightcard betrouwbaar is, dan hebben we dikke line-ups hoor.
heel veel goede matchups, zelfs schilt vs choi lijkt me geweldig.