PDA

View Full Version : September 2010: Fighting Stars (Sporthallen Zuid)



Wheelie
11-12-2009, 13:55
Er is een nieuwe organisatie Fighting Stars.
Deze gaan in september 2010 een groot gala neer zetten in de Sporthallen Zuid in Amsterdam.
Deze locatie is bij de kenners wel bekend vanwege o.a. de RINGS Freefight Events.
Ze zijn met de vechters in onderhandeling en zo gauw er meer bekend is zullen jullie dat op Mixfight.nl lezen.

http://www.youtube.com/watch?v=9VEayJWNajI

Stay tuned ;)

Hou ook Fighting Stars - Under construction (http://www.fightingstars.nl/) in de gaten

Justinian
11-12-2009, 14:06
De intro ziet er in ieder geval al heel goed uit! Sporthallen zuid, daar heb ik volgens mij mijn eerste (pure) Thaiboksgala bezocht (in 1997 of 1998). Er werd toen een toernooi gevochten, waarin in ieder geval twee Thaise vechters vochten, waaronder Sackmongkhol. Mooi dat men weer aan de slag gaat in deze locatie!

Jones
11-12-2009, 14:33
Ziet er TOP uit ben benieuwd!!!!

ZakKa!
11-12-2009, 15:00
oewww spannend! Lekker dicht bij mij in de buurt ook :D

Maarre, geen MMA?

trainer Bv S'burg
11-12-2009, 15:17
ouderwets sporthallen zuid! de tijd van Lucia Rijker! Ben ook benieuwd, wie zitten er achter dit evenement?

doom
11-12-2009, 15:31
Thom Harinck en Johan Vos

Nolimit
11-12-2009, 16:49
Thom Harinck en Johan Vos


Die twee in iedergeval niet!

ZakKa!
11-12-2009, 17:13
Zit jij erachter Patrick? :)

Jones
11-12-2009, 18:54
Na de promo gezien te hebben ben ik wat gaan googlen kan iemand me helpen wat voor Historie heb ik gemist wie hebben er dan zoal gevochten want het is eigenlijk een beetje voor mijn tijd. (ik schaam me diep, dacht ik alles ff te weten)

Jeru
11-12-2009, 19:31
Sporthallen Zuid was ook mijn eerste (MT) gala. Mooi om er weer naar toe te gaan :)

knift
11-12-2009, 21:46
helemaal top ik kan de lokatie alleen maar van m'n eerste house party's maar ik ben volgend jaar zeker van de partij

Wheelie
11-12-2009, 22:30
helemaal top ik kan de lokatie alleen maar van m'n eerste house party's maar ik ben volgend jaar zeker van de partij
De houseparty's waren ook echt vet daar, top locatie.

Ik heb daar een van de vetste partijen ooit in Nederland gezien (mma) : Joop Kasteel vs Paul Cahoon I

Nolimit
12-12-2009, 13:00
Na de promo gezien te hebben ben ik wat gaan googlen kan iemand me helpen wat voor Historie heb ik gemist wie hebben er dan zoal gevochten want het is eigenlijk een beetje voor mijn tijd. (ik schaam me diep, dacht ik alles ff te weten)

Teveel namen om allemaal op te noemen denk maar aan Hans Nijman, Dick Vrij en Joop Kasteel toen ze nog in hun prime waren!

trainer Bv S'burg
12-12-2009, 16:36
Teveel namen om allemaal op te noemen denk maar aan Hans Nijman, Dick Vrij en Joop Kasteel toen ze nog in hun prime waren!

maar ook van het red devil team, toen de angst voor velen Sergei Bytchkov! En niet te vergeten (de geblondeerde) Pedro Palm :D

univers1l
12-12-2009, 19:11
De intro ziet er in ieder geval al heel goed uit! Sporthallen zuid, daar heb ik volgens mij mijn eerste (pure) Thaiboksgala bezocht (in 1997 of 1998). Er werd toen een toernooi gevochten, waarin in ieder geval twee Thaise vechters vochten, waaronder Sackmongkhol. Mooi dat men weer aan de slag gaat in deze locatie!


ja klopt sackmongkhol en jomhod als ik het goed heb. ik was daar ook bij.
tegenstanders weet ik niet meer zeker maar volgens mij was hassan ettakki van sytan gym er 1 van. en kan me herinneren dat jomhod publiekslieveling werd vanwege zijn vechtstijl.

of ik haal gala's door mekaar. :thup:

Fighting Stars
16-12-2009, 12:40
Na de promo gezien te hebben ben ik wat gaan googlen kan iemand me helpen wat voor Historie heb ik gemist wie hebben er dan zoal gevochten want het is eigenlijk een beetje voor mijn tijd. (ik schaam me diep, dacht ik alles ff te weten)

Deze locatie is bij de kenners wel bekend vanwege de prachtige partijen van vechters als; Dick Vrij, Ivan Hyppolyte, Lucia Rijker, Hans Nijman, Joop Kasteel.

Het beloofd een zeer spannend spektakel te gaan worden, dus noteer het alvast in je agenda Zondag 12 September 2010 - Fighting Stars - Sporthallen Zuid Amsterdam - www.fightingstars.nl (http://www.fightingstars.nl/) :thup:

A-team
16-12-2009, 12:46
helemaal top ik kan de lokatie alleen maar van m'n eerste house party's maar ik ben volgend jaar zeker van de partij

x2

Jones
17-12-2009, 13:33
Bedankt!

Ben weer helemaal op de hoogte van deze historische lokatie.
Helemaal TOP!!! dat er weer een evenement gehouden wordt.