PDA

View Full Version : Dana White confirms Houston Alexander will be cut from the UFC following Dec. 5 loss



Harrie Nak
11-12-2009, 13:19
http://mma.fanhouse.com/2009/12/10/dana-white-talks-ufc-107-kimbo-slice-renzo-gracie-more/



"Whoever came up with Houston Alexander's game plan ought to be kicked in the nuts for about five minutes. I don't know if his coaches came up with that or whatever but not only did they give him the wrong game plan, they completely destroyed everything about Houston Alexander. It was making me sick. I don't know if Kalib Starnes trained him for that fight or what the deal was but it was horrible. Kimbo was chasing him around the ring asking him to engage, trying to make it a fight and Houston didn't want to fight him. If we didn't cut him yet, we're cutting him -- soon."


Bijbehorende video staat op dezelfde pagina.

Justinian
11-12-2009, 13:20
Tja, dat zat er wel aan te komen. Het werd een draak van een partij door de strategie van Houston en zijn team.

dirk5
11-12-2009, 13:27
Dit is echt de grootste Lariekoek allertijden....

Alexander was na zijn verloren partij op UFC fight night in 2008 tegen Schafer al gecut. Hij heeft daarna zelfs nog een partij voor een ander organisatie gevochten.

Ze hebben hem puur alleen voor het gevecht tegen Kimbo terug laten komen. Waarom? omdat Alexander de enige vechter is van wie iedereen weet dat hij je niet naar de grond haalt. kortom Kimbo moest gewoon winnen.

Nu kan meneer White net doen of ze hem toch voor meerdere gevechten vast hebben gelegd, dit is gewoon niet waar. Hij was gewoon gehaald als cannonfodder voor Kimbo en de judges hadden hem gewoon de partij nog kunnen geven ook.

pffff, Fuck deze UFC propaganda!!!!

BoerHarms
11-12-2009, 13:34
Dit is echt de grootste Lariekoek allertijden....

Alexander was na zijn verloren partij op UFC fight night in 2008 tegen Schafer al gecut. Hij heeft daarna zelfs nog een partij voor een ander organisatie gevochten.

Ze hebben hem puur alleen voor het gevecht tegen Kimbo terug laten komen. Waarom? omdat Alexander de enige vechter is van wie iedereen weet dat hij je niet naar de grond haalt. kortom Kimbo moest gewoon winnen.

Nu kan meneer White net doen of ze hem toch voor meerdere gevechten vast hebben gelegd, dit is gewoon niet waar. Hij was gewoon gehaald als cannonfodder voor Kimbo en de judges hadden hem gewoon de partij nog kunnen geven ook.

pffff, Fuck deze UFC propaganda!!!!

Ach kom op man, dit was een grotere kans voor Alexander dan voor Kimbo.

Alexander is gewoon slecht.

Tony
11-12-2009, 13:42
i really just don't care..

Houston blijft een held... Hij is de enige MMA vechter die in het weekend de was doet, het huis poetst en zijn 482 kinderen opvoedt.

the boxer
11-12-2009, 13:57
i really just don't care..

Houston blijft een held... Hij is de enige MMA vechter die in het weekend de was doet, het huis poetst en zijn 482 kinderen opvoedt.

??????? WTF????

dirk5
11-12-2009, 14:00
Ach kom op man, dit was een grotere kans voor Alexander dan voor Kimbo.

Alexander is gewoon slecht.

Dat is niet waar, hij werd gehaald om te verliezen, dat wist ik, dat wist hij en iedereen die een beetje de mma wereld volgt. Hence the 30-27 voor Kimbo.

Nu doet Dana net of dat zijn slechte gevecht reden voor zijn cut was, dit is gewoon niet waar.
Verder vraag ik me ook echt af:
Wie is slechter? de gast die een hele ronde kick and move doet, of de gast die dehele ronde in het midden blijft staan kicks blijft vangen en ook helemaal niks doet om de ring een keer af te snijden.

goro
11-12-2009, 14:01
Dit is echt de grootste Lariekoek allertijden....

Alexander was na zijn verloren partij op UFC fight night in 2008 tegen Schafer al gecut. Hij heeft daarna zelfs nog een partij voor een ander organisatie gevochten.

Ze hebben hem puur alleen voor het gevecht tegen Kimbo terug laten komen. Waarom? omdat Alexander de enige vechter is van wie iedereen weet dat hij je niet naar de grond haalt. kortom Kimbo moest gewoon winnen.

Nu kan meneer White net doen of ze hem toch voor meerdere gevechten vast hebben gelegd, dit is gewoon niet waar. Hij was gewoon gehaald als cannonfodder voor Kimbo en de judges hadden hem gewoon de partij nog kunnen geven ook.

pffff, Fuck deze UFC propaganda!!!!

Geen idee of Dana zo ver zou denken. Ik zou toch eerder denken dat ze 2 strikers tegen elkaar hebben gezet met de bedoeling of een slugerfest te genereren. Wie had ooit gedacht dat Alex 3 rondes ringetjes ging draaien. Ik heb hem toch ook al goed zien sluggerfesten in het verleden...

Tony
11-12-2009, 14:07
??????? WTF????

Natuurlijk een overdreven bericht..
Houston is een alleenstaande vader die in zijn eentje de opvoeding van zijn kinderen voor zijn rekening neemt.. Volgens mij heeft ie best veel kinderen.. weet niet meer hoeveel precies.. ergens tussen de 3 en de 7....

weks
11-12-2009, 15:00
Was ook geïrriteerd tijdens deze partij nu ik lees dat hij alleenstaande vader is hoop ik dat hij in ieder geval met een dikke bonus vertrekt

Biiyen
11-12-2009, 15:27
Denk dat iedereen zich wel een andere partij had voorgesteld... damn wat was Houston slecht bezig. Live TV show en dan krijg je zo'n partij, logisch dat Dana pissed off is.

Sendur
11-12-2009, 16:42
Houston is een baas!

Maar dit was gewoon slecht.

TheHagueBoxer
11-12-2009, 17:03
klopte nix van die partij... die lowkicks gingen nergens over veel te zacht... alsof hij kimbo's knie wilde sparen... denk dat dirk5 wel een punt heeft in z'n eerste post