PDA

View Full Version : The Kimbo Circus continues...



Harrie Nak
11-12-2009, 21:32
...is zelfs al "special guest (http://www.mmamania.com/2009/12/11/1196047/ufc-undisputed-2010-release-date)" bij de presentatie van UFC Undisputed 2010!
En ik maar denken dat GSP Dana's marketingpoppetje zou zijn voor deze versie.


UFC Undisputed 2010, the sequel to the 2009 version of the popular mixed martial arts video game from THQ, will be unveiled tomorrow night (Dec. 12) at the Spike TV Video Game Awards (VGA) by special guest presenters Kimbo Slice and Forrest Griffin.
The release date for UFC Undisputed 2010 is tentatively scheduled for May 21, 2010, across Europe on PlayStation 3, X-Box 360 and PlayStation Portable (PSP).

Wheelie
11-12-2009, 22:33
Kimbo Slice is a money maker voor de UFC

TheHagueBoxer
11-12-2009, 22:36
mooi verhaal ook van dana white dat kimbo eerst door the ultimate fighter moest om de UFC in te mogen

verliest z'n eerste wedstrijd in TUF maarja money talks dus toch maar de UFC in dan... zie er echt het nut niet van in, tenzij ze hem alleen maar tegen strikers (nouja boksers) zetten, gaat hij gewoon hard verliezen in z'n volgende wedstrijden

GerritTonijn
11-12-2009, 22:41
Ik wil kimbo - Pat barry zien

sprAe
11-12-2009, 22:44
Ik vind toch dat hij en 'big baby' dit seizoen van tuf hebben gered. Plus de kimboplex lijkt me ook wel wat waard. Hij doet gewoon net genoeg om interessant te blijven, volgens mij ligt daar zijn echte 'talent'.

Pepe the Ice-Murderer
11-12-2009, 23:02
Lol, het kimbo circus draait weer op volle toeren :D
Ik heb net naar de film Blood &Bone gekeken met o.a. Gina Carano, Kimbo Slice en Bob Sapp. Gezellig filmpje maar zo cheape gevechten hé. Gina is wel ok zoals altijd :p
Kimbo vertolkt hier een rolletje van een bad ass mothef*cka in prison die in opdracht van een louche bendeleider vuile jobkes opknapt.
WAR KIMBO :D

The_Rock
11-12-2009, 23:43
Ik hoor van mensen alleen maar "Heb jij die Ultimate Fighter maandag gezien? heb je die Kimbo met die baard gezien ..soow!?"

Ik bekijk dingen positief ..Kimbo is positief. Hij heeft een gevaarlijk body en skills die groeien. Als er alleen maar Roy Nelsons waren dan was het niet echt aantrekkelijk geweest om fan te zijn van een sport die door McChicken gozers gedomineerd wordt.

Kimbo ziet er uit als een vechter en gedraagt zich in de ring als een vechter ..hij weet hoe je dingen moet verkopen om aandacht te krijgen en dat is goed voor de sport.

phranq
12-12-2009, 10:25
Ik wil kimbo - Pat barry zien

Duurt niet langer dan een halve ronde voor Barry de benen van Kimbo kapot getrapt heeft....

GerritTonijn
12-12-2009, 10:58
daarom

el bastardo
12-12-2009, 11:41
Ik hoor van mensen alleen maar "Heb jij die Ultimate Fighter maandag gezien? heb je die Kimbo met die baard gezien ..soow!?"

Ik bekijk dingen positief ..Kimbo is positief. Hij heeft een gevaarlijk body en skills die groeien. Als er alleen maar Roy Nelsons waren dan was het niet echt aantrekkelijk geweest om fan te zijn van een sport die door McChicken gozers gedomineerd wordt.

Kimbo ziet er uit als een vechter en gedraagt zich in de ring als een vechter ..hij weet hoe je dingen moet verkopen om aandacht te krijgen en dat is goed voor de sport.
Hier zit wel wat in natuurlijk...