PDA

View Full Version : Beast of the East: WT-70.Chahbari vs Souwer



clash
11-12-2009, 21:30
Op 30 januari vechten Andy Souwer en Faldir Chahbari tegen elkaar bij Beast of the East.

Blijft Faldir Chahbari Wereldkampioen of gaat hij zijn titel inleveren bij Andy Souwer?

mario the count
11-12-2009, 21:39
Zet hem op Fast, je kan het:thup:

blackadder
11-12-2009, 21:51
Souwerpower!!!

Quatro
11-12-2009, 22:00
Chahbari op zeker!! Hij is super hard aan het trainen.

mario the count
11-12-2009, 22:22
Dit kan wel eens een super mooie pot worden.Die twee kennen elkaar ook heel goed.

Wheelie
11-12-2009, 22:28
Poll toegevoegd

mikeymcd
11-12-2009, 22:32
SOUWER!!!!

fast-
11-12-2009, 23:29
Chahbari wint. Na twee mindere parijen (Holzken en Keasner) krijgt Souwer de rekening gepresenteerd....., namelijk een pak rammel.

Chahbari met winst 100%:twak:

Quatro
12-12-2009, 00:16
Chahbari wint. Na twee mindere parijen (Holzken en Keasner) krijgt Souwer de rekening gepresenteerd....., namelijk een pak rammel.

Chahbari met winst 100%:twak:


Ben ik met je eens.., ik verwacht ook veel van Chahbari, zeker in Zutphen

tft-promotions
12-12-2009, 00:35
Ben ik met je eens.., ik verwacht ook veel van Chahbari, zeker in Zutphen

Chahbari heeft in het verleden in Zutphen bewezen dat hij tot de allerbesten behoord. Hij heeft in Zutphen nog nooit verloren. Ik denk dat hij fat nu ook niet gaat doen

snip83
12-12-2009, 10:01
Chahbari op zeker!! Hij is super hard aan het trainen.

wat denk je dat Souwer op het strans in Aruba ligt????


Ik zeg SOUWERPOWER

payap
12-12-2009, 10:40
Andy Souwer,

IMO de beste vechter van Nederland.

Maar het gaat wel een mooie spannende strijd worden.

Quatro
12-12-2009, 10:55
wat denk je dat Souwer op het strans in Aruba ligt????


Ik zeg SOUWERPOWER


Haha.., nee dat denk ik niet, al zal het mij niet verbazen hoor.

Ik wil er eigenlijk mee aangeven dat Chahbari erg gebrand is op deze wedstrijd en daarom "extra" hard traint..., althans dat wordt beweerd door zijn team.

snip83
12-12-2009, 11:11
Haha.., nee dat denk ik niet, al zal het mij niet verbazen hoor.

Ik wil er eigenlijk mee aangeven dat Chahbari erg gebrand is op deze wedstrijd en daarom "extra" hard traint..., althans dat wordt beweerd door zijn team.

haha ok nou we zullen het zien:D
ik hoop op een mooie pot en we zullen even af moeten wachten:D

extra hard trainen????

karaev ging ook als laatste de gym uit zei micha haha en je weet waar die zat!!!! met ze reet op het canvas na 30 sec.

haha just kidding

Neivra
12-12-2009, 13:07
Ik hoop dat chabari wint, maar ik denk dat souwer een maatje te groot is.

Anderson
12-12-2009, 13:12
denk souwer

Coldcrust
12-12-2009, 15:27
Ik ben persoonlijk een grote van Faldir (van Andy trouwens ook maar dat is bijna vanzelfsprekend) maar moet wel zeggen dat hij de laatste tijd wat minder presteert..eigenlijk een beetje sinds duidelijk werd dat hij geen kans zou krijgen in de K1 max al ging hij op zijn kop staan..wat erg demotiverend moet zijn als je duidelijk over meer kwaliteiten beschikt dan het gros wat daar staat.
Na inderdaad wat mindere prestaties lijkt mij dit een partij bij uitstek om je optimaal voor op te kunnen laden.
Faldir is een slimme vechter met een strijdplan,en het feit dat hij zo'n sterke vechter als Andy uitkiest om voor thuispubliek aan te pakken getuigt van lef en doet vermoeden dat hij ervan overtuigd is dat hij een kans heeft.
Ze kennen elkaar door en door maar wellicht heeft Faldir een ''chink in his armour'' ontdekt en gaat hij die kennis in Zutphen met ons delen.

Vooralsnog gaat iedereen voor de eveneens op eerherstel beluste Andy (verloren K1) maar het zou me niet verbazen als Faldir nog een kunstje uit zijn hoge hoed tovert.

payap
12-12-2009, 16:49
Mooi gezegd Coldrust.

Denk dat we op 30 januari met deze partij gelijk al de intressantste partij (die momenteel bekend zijn) van het jaar hebben in ons land.

.

Hendy
12-12-2009, 18:06
Andy.

Sendur
12-12-2009, 18:11
Souwer

RocknRolla
12-12-2009, 20:58
Souwer ook al wordt het een zware pot voor allebei.

Lionheart
13-12-2009, 03:11
2 toppers en favorieten van mij, maar bij deze partij ga ik toch voor Andy.

fast-
13-12-2009, 11:46
entreekaarten zijn te bestellen via de website www.beastoftheeast.nl (http://www.beastoftheeast.nl)

clash
03-01-2010, 13:56
Als Andy net zo vecht tegen Faldir als dat hij tegen Masato deed, gaat Chahbari 100% zeker winnen.

Tykill
03-01-2010, 20:01
haha ok nou we zullen het zien:D
ik hoop op een mooie pot en we zullen even af moeten wachten:D

extra hard trainen????

karaev ging ook als laatste de gym uit zei micha haha en je weet waar die zat!!!! met ze reet op het canvas na 30 sec.

haha just kidding

Faldir is ook trainer, tijdens leroy moesten ook jongens van zijn eigen gym vechten en ik weet dat hij toen daar erg mee bezig was en wat minder met zijn eigen wedstrijd. Nu gaat hij meer met zijn eigen wedstrijd bezig :)

Groundwork
03-01-2010, 20:18
Souwer hoop ik dat de partij pakt..
Wordt volgens mij wel een goeie partij om te zien!

Irishrover
03-01-2010, 20:52
These gentleman trained with each other, dus ze kennen elkaar goed!
Ik weet niet...

Both technisch, tactisch. Falidr een licht voordeel omdat hij denk ik sneller is.

Moeilijk...

testarossa666
04-01-2010, 11:25
Andy is te sterk voor Faldir.

Marco
04-01-2010, 13:43
andy wint op k.o

LeeMurray
04-01-2010, 19:12
Ik houd van beide vechters, maar gaat (qua vechtstijl) uit naar Souwer. Ik denk ook dat ie zal winnen. Faldir zal het hem echter niet makkelijk maken.

KayOne
04-01-2010, 19:40
Als Andy net zo vecht tegen Faldir als dat hij tegen Masato deed, gaat Chahbari 100% zeker winnen.
tegen de zelfde Souwer die laatst tegen Masato stond maakt Chabari weinig kans bedoel je

BiCkOnE
04-01-2010, 19:54
tegen de zelfde Souwer die laatst tegen Masato stond maakt Chabari weinig kans bedoel je

Dat dacht ik dus ook, wordt wel weer een heerlijke pot om te zien!

Spinelbow
04-01-2010, 20:16
ondanks de laatste verlies partijen van souwer geef ik de moed niet op. ik zeg Andy

Omar.
04-01-2010, 20:17
Dit wordt denk ik wel 1 van de mooiere partijen in 2010. Ik verwacht een erg hoog tempo en een technisch en tactisch gevecht.

Ik gun het Faldir zeker, maar Souwer (wie ik het ook zeker gun) gaat dit denk ik winnen.

Marquis
04-01-2010, 20:42
Ik ga voor Souwer

A-team
04-01-2010, 22:10
Gaat de partij nog door!

marcelt
04-01-2010, 22:21
Ben fan van beide, maar Faldir kan zijn titel inleveren !

Wheelie
19-01-2010, 10:22
TTT

Mattie73
19-01-2010, 11:17
andy wint op k.o

Faldir is nog nooit KO gegaan. Daarvoor is zijn verdediging te goed. Sterker nog, hij heeft nog nooit 8 tellen gehad.

Dus als Andy wint, dan zal het op punten zijn.

Marquis
19-01-2010, 11:25
Faldir is nog nooit KO gegaan. Daarvoor is zijn verdediging te goed. Sterker nog, hij heeft nog nooit 8 tellen gehad.

Dus als Andy wint, dan zal het op punten zijn.



Laat Andy dan daar snel verandering in brengen. :thup:

Tykill
19-01-2010, 13:08
Laat Andy dan daar snel verandering in brengen. :thup:

lukt em nooit, mark my words :)



Ik hoop op Faldir en ik verwacht veel van hem hij traint er hard voor en hopelijk is hij in top vorm.

Gun het Andy ook btw :)

Marquis
19-01-2010, 13:34
lukt em nooit, mark my words :)



Ik hoop op Faldir en ik verwacht veel van hem hij traint er hard voor en hopelijk is hij in top vorm.

Gun het Andy ook btw :)


Als Andy het niveau van oud en nieuw vast houdt en tandje harder gaat dan zal Faldir KO gaan dmv highkick mark my words ! :thup:

Mattie73
19-01-2010, 13:46
Als Andy het niveau van oud en nieuw vast houdt en tandje harder gaat dan zal Faldir KO gaan dmv highkick mark my words ! :thup:

Droom lekker verder jongen :sleep1:.

Nogmaals Faldir heeft tegen de 100 wedstrijden op z'n conto staan, en niet éénmaal 8 tellen of KO gehad. En daar zaten een hele hoop toppers tussen die tegenstanders.

De enige manier dat Andy kan winnen is door punten.

Marquis
19-01-2010, 14:01
Droom lekker verder jongen :sleep1:.

Nogmaals Faldir heeft tegen de 100 wedstrijden op z'n conto staan, en niet éénmaal 8 tellen of KO gehad. En daar zaten een hele hoop toppers tussen die tegenstanders.

De enige manier dat Andy kan winnen is door punten.


We zullen zien wie er gelijk krijgt,.. en droom jij ook maar verder over Faldir :whistling:

Irishrover
19-01-2010, 14:09
Ik vind het knap van faldir dat hij zo goed Kan presteren met slechts 1 oog waar hij mee kan zien. Als het goed is ziet hij geen diepte. K.O zal hij niet gaan. Om maar een voorbeeld te noemen: De beste striker & tevens ook de snelste striker Petrosyan kwam moeilijk door zijn defence. Aangezien Souwer wat langzamer is als Petrosyan zal Faldir minder
moeite hebben met verdedigen.

Maar goed, Faldir kan weleens te lang verdedigen in zijn wedstrijden waardoor hij z'n tegenstander teveel laat aanvallen.

Souwer kan hier van profiteren, omdat hij goed en technisch aanvalt.
Het zal denk ik erom spannen.

Barbaar
19-01-2010, 14:24
Faldir gaat em winnen!!

Mattie73
19-01-2010, 14:30
We zullen zien wie er gelijk krijgt,.. en droom jij ook maar verder over Faldir :whistling:

De punten die ik op noemde over Faldir zijn geen dromen maar feiten.
Het zijn feiten die iedere kickbokskenner kent. Maar ik heb allang gezien dat jij geen kenner bent. Maar dan nog zou je het kunnen opzoeken of googelen. Dan had je er ook achter kunnen komen dat het feiten zijn.

Chane
19-01-2010, 14:45
Nogmaals Faldir heeft tegen de 100 wedstrijden op z'n conto staan, en niet éénmaal 8 tellen of KO gehad.
Zo zeg... dat is wel erg indrukwekkend!

Ik denk en hoop echter dat Souwer wint.

Marquis
19-01-2010, 15:14
De punten die ik op noemde over Faldir zijn geen dromen maar feiten.
Het zijn feiten die iedere kickbokskenner kent. Maar ik heb allang gezien dat jij geen kenner bent. Maar dan nog zou je het kunnen opzoeken of googelen. Dan had je er ook achter kunnen komen dat het feiten zijn.


Nonsens knul Faldir zijn cv zegt niets over een wedstrijd wat nog moet komen tegen Andy.

Deze partij kan alle kanten op en in dit geval is Andy mijn favoriet en voor jou is Faldir dat.

Dus hoe kom je er bij dat ik geen kenner ben omdat ik niet met je mee ga ?


Dus omdat Faldir nog nooit 8 tellen heeft gehad betekent dat gelijk dat hij die nooit zal krijgen in de toekomst of zelfs KO zal gaan ?

Fedor is onverslagen dus wilt dat zeggen dat hij nooit meer verslagen zal worden ?

Italie (4x) is in 2006 wereld kampioen (voetbal) geworden wilt dat zeggen dat we maar beter het WK in Afrika kunnen aflasten ?

Als je niets te melden hebt en er niet tegen kan dat men niet voor jouw held is blijf dan weg beste kickbokskenner.. want je beredenering stinkt !!

Mattie73
19-01-2010, 15:24
Nonsens knul Faldir zijn cv zegt niets over een wedstrijd wat nog moet komen tegen Andy.

Deze partij kan alle kanten op en in dit geval is Andy mijn favoriet en voor jou is Faldir dat.

Dus hoe kom je er bij dat ik geen kenner ben omdat ik niet met je mee ga ?


Dus omdat Faldir nog nooit 8 tellen heeft gehad betekent dat gelijk dat hij die nooit zal krijgen in de toekomst of zelfs KO zal gaan ?

Fedor is onverslagen dus wilt dat zeggen dat hij nooit meer verslagen zal worden ?

Italie (4x) is in 2006 wereld kampioen (voetbal) geworden wilt dat zeggen dat we maar beter het WK in Afrika kunnen aflasten ?

Als je niets te melden hebt en er niet tegen kan dat men niet voor jouw held is blijf dan weg beste kickbokskenner.. want je beredenering stinkt !!

Als er iets is dat stinkt dan ben jij het knulletje.
Waar heb jij mij zien beweren dat Faldir mijn favoriet is???
Ik heb nooit beweerd dat Faldir mijn favoriet is dat maak jij ervan. Sterker nog, ik zei zelfs dat Andy deze pot zomaar kan winnen (op punten).
Het enige wat ik beweerde is dat de kans dat Andy op KO wint zeer zeer klein is, niets meer en niets minder.

Marquis
19-01-2010, 15:31
Als er iets is dat stinkt dan ben jij het knulletje.
Waar heb jij mij zien beweren dat Faldir mijn favoriet is???
Ik heb nooit beweerd dat Faldir mijn favoriet is dat maak jij ervan. Sterker nog, ik zei zelfs dat Andy deze pot zomaar kan winnen (op punten).
Het enige wat ik beweerde is dat de kans dat Andy op KO wint zeer zeer klein is, niets meer en niets minder.



Waarschijnlijk heb je een te kleine pikkie in contrast met je grote tenen..
Als je persoonlijk word namelijk dan kan je het krijgen als je begrijpt wat ik bedoel ?!?

Omdat jij de kans klein acht dat Andy op KO wint wilt dat niet zeggen dat een ander de kans groot kan vinden.

Mattie73
19-01-2010, 15:41
Waarschijnlijk heb je een te kleine pikkie in contrast met je grote tenen..
Als je persoonlijk word namelijk dan kan je het krijgen als je begrijpt wat ik bedoel ?!?

Omdat jij de kans klein acht dat Andy op KO wint wilt dat niet zeggen dat een ander de kans groot kan vinden.

Jij mag van mij alles vinden. Een ieder heeft recht op z'n mening en mag die formuleren. Alleen hou ik niet van de bijdehande toontjes die vaak in jouw posts voorkomen. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten. In die zin heb jij net zo lange tenen.

Marquis
19-01-2010, 15:53
Jij mag van mij alles vinden. Een ieder heeft recht op z'n mening en mag die formuleren. Alleen hou ik niet van de bijdehande toontjes die vaak in jouw posts voorkomen. Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten. In die zin heb jij net zo lange tenen.


Nonsens of ik vaker op jouw post hier heb gereageerd op MF..
of praat je nu voor meerdere accounts hier. Of probeer je zo je hulptroepen mee te krijgen hier ?

Ik ben totaal niet onder de indruk als je dat maar weet kerel. En als ik bijdehand tegen je wil zijn dat doe ik dat begrepen ?

In dit geval was jij degene die eerst tegen mij zei om verder te gaan dromen... waarop ik daar weer op had gereageerd !!

Mattie73
19-01-2010, 16:00
Nonsens of ik vaker op jouw post hier heb gereageerd op MF..
of praat je nu voor meerdere accounts hier. Of probeer je zo je hulptroepen mee te krijgen hier ?

Ik ben totaal niet onder de indruk als je dat maar weet kerel. En als ik beidehand tegen je wil zijn dat doe ik dat begrepen ?

In dit geval was jij degene die eerst tegen mij zei om verder te gaan dromen... waarop ik daar weer op had gereageerd !!

Jazeker dat jij vaker op mijn posts gerageerd heb. Ik kan me nog wel een discussie herrineren inzake Badr vs Bouzidi. Of weet je dat niet meer.
Dacht ik al, je leek me al niet een persoon die veel hersens had.

En hulptroepen heb ik niet nodig, zeker voor jou niet.

Ik ben blij dat je niet onder de indruk ben, want dat ben ik zeer zeker ook niet jou.

Marquis
19-01-2010, 16:03
Jazeker dat jij vaker op mijn posts gerageerd heb. Ik kan me nog wel een discussie herrineren inzake Badr vs Bouzidi. Of weet je dat niet meer.
Dacht ik al, je leek me al niet een persoon die veel hersens had.

En hulptroepen heb ik niet nodig, zeker voor jou niet.

Ik ben blij dat je niet onder de indruk ben, want dat ben ik zeer zeker ook niet.



Blijkbaar heb ik indruk op je gemaakt jij in dit geval niet bij mij..
Maar als ik jou fascineer drop je nummer in mijn inbox en we maken een afspraak voor een consult.

Justinian
19-01-2010, 16:09
Laten we het even gezellig houden mensen. Alvast bedankt!

Mattie73
19-01-2010, 16:13
Maar als ik jou fascineer drop je nummer in mijn inbox en we maken een afspraak voor een consult.

Oh en nou gaan we dreigen ook nog. Moet ik nou bang worden??
Ik stel voor dat jij je nummer bij mij dropt dan bel ik jou wel.

Dan is Justinian ook tevreden, en vallen we de mensen op dit forum ook niet lastig met dit gezeik.

Marquis
19-01-2010, 16:16
Oh en nou gaan we dreigen ook nog. Moet ik nou bang worden??
Ik stel voor dat jij je nummer bij mij dropt dan bel ik jou wel.

Dan is Justinian ook tevreden, en vallen we de mensen op dit forum ook niet lastig met dit gezeik.

Vat het op zoals je wilt..

Als je een consult wilt dan weet je mij te vinden... zo niet dan ben ik bij deze klaar met jou.

En zal ik in deze thread niet meer offtopic reageren.



Justinian ik zal er rekening mee houden ik ben toch klaar met die knul.

blackadder
19-01-2010, 16:16
Als Andy het niveau van oud en nieuw vast houdt en tandje harder gaat dan zal Faldir KO gaan dmv highkick mark my words ! :thup:
KO zie ik nog niet gebeuren. Geen van beiden trouwens. Andy zou gewoon eens voor de verandering de eerste ronde al druk moeten zetten. Iedereen verwacht toch van hem dat hij de eerste rustig aan doet.

fast-
26-01-2010, 14:19
entreekaarten zijn te bestellen via de website www.beastoftheeast.nl (http://www.beastoftheeast.nl)
x2 :thup:

MMAFAN-1122
26-01-2010, 14:49
Chahbari!