PDA

View Full Version : Official trials World Pro Jiu Jitsu Cup - London, England (Gi)



the boxer
12-12-2009, 17:06
Kreeg net een smsje binnen dat Wout Westra van Gracie Barra Maastricht de 1ste
plaats heeft behaald bij de witte banders -83kg. Proficiat jongen!!

the boxer
13-12-2009, 01:53
En Jordy peute is derde geworden in dit sterk bezette tornooi!!!!
Proficiat!!!

FightingDutchman
14-12-2009, 13:11
Volledig verdiend voor Wout. Alles op submission gewonnen echt super geknokt! In de open klasse vocht hij tegen een sterke blauwe bander die 3e was geworden in -88 blauw. Hij verloor met 3 advantages tegen 1 maar vocht ook deze partij sterk.

Jochem Branderhorst trouwens ook nog 3e geworden in zijn klasse! Echt een super gezellig weekend gehad.

Tony
14-12-2009, 13:21
TOP!

Goed gedaan mannen.. reps

a*kansei
14-12-2009, 13:22
voor de volledige uitslagen:

www.abudhabi-pro.co.uk (http://www.abudhabi-pro.co.uk)

YoMarK
14-12-2009, 14:42
Was vanmorgen al benieuwd en verveeld op m'n werk, dus even naar de uitslagen gezocht. Ik zie zowel Jochem als Jordy er niet tussen staan, maar ze vermelden dan ook maar 1 3e plek(normaal zijn er 2 3e plaatsen)?

Sportvision
14-12-2009, 16:09
hmm, wazig. Jordy en ik zijn beide gesneuveld in de halve finales, dus we zouden ook 3e moeten zijn. Er waren geen medailles of uitreikingen - de medailles waren niet binnen daar... ik heb niet op het podium gestaan dus 100% zeker ben ik niet. Maar ik heb ook niet hoeven knokken voor de 3e plek, dus rare situatie.

mvg,
Jochem

a*kansei
14-12-2009, 16:35
De derde plaats is voor diegene die verloren had in de halve finale tegen de uiteindelijke winnaar.
De medailles waren inderdaad nog ergens tussen brazilie en UK, hoewel ze al eind augustus besteld waren.

Er werd dan ook omgeroepen dat de podiumplaatsen hun email en thuisadres moesten opgeven en de medailles naar hen werden opgestuurd.

Ivm Jochem ben ik niet zeker of hij derde was omdat ik zijn partijen niet heb gezien, maar ik meen me wel te herinneren dat Jordy effectief derde plaats had behaald. Ik zal dit eens navragen.

Surrender
14-12-2009, 16:41
Nice jongens jongens, proficiat met jullie prestatie.
Hey Jochem heb je black belts laten kloppen??

FightingDutchman
14-12-2009, 16:43
De derde plaats is voor diegene die verloren had in de halve finale tegen de uiteindelijke winnaar.
De medailles waren inderdaad nog ergens tussen brazilie en UK, hoewel ze al eind augustus besteld waren.

Er werd dan ook omgeroepen dat de podiumplaatsen hun email en thuisadres moesten opgeven en de medailles naar hen werden opgestuurd.

Ivm Jochem ben ik niet zeker of hij derde was omdat ik zijn partijen niet heb gezien, maar ik meen me wel te herinneren dat Jordy effectief derde plaats had behaald. Ik zal dit eens navragen.

Zowel Jochem als Jordy hebben verloren van de persoon die uiteindelijk 2e werd dus zouden dan geen 3e plaats hebben. Is eigenlijk wel een rare regel, normaal is het of vechten voor de 3e plek of gewoon 2 mensen die 3e zijn.

a*kansei
14-12-2009, 16:52
Zowel Jochem als Jordy hebben verloren van de persoon die uiteindelijk 2e werd dus zouden dan geen 3e plaats hebben. Is eigenlijk wel een rare regel, normaal is het of vechten voor de 3e plek of gewoon 2 mensen die 3e zijn.

tja. Er werd niet gevochten voor derde plaats uit tijdsoverwegingen.
Blijkbaar wordt de gehanteerde oplossing wel vaker gebruikt. Ik kende hem ook niet, maar het is wel praktisch moet ik zeggen. De kans is dus groot dat het zo in Belgie ook zal gebeuren.

FightingDutchman
14-12-2009, 17:04
tja. Er werd niet gevochten voor derde plaats uit tijdsoverwegingen.
Blijkbaar wordt de gehanteerde oplossing wel vaker gebruikt. Ik kende hem ook niet, maar het is wel praktisch moet ik zeggen. De kans is dus groot dat het zo in Belgie ook zal gebeuren.

Klinkt logisch. Vind het niet eens zo'n hele slechte regeling, alleen het was niet helemaal duidelijk van te voren dat was het enige nadeel.

FightingDutchman
14-12-2009, 17:06
Voor de liefhebber trouwens de eerste beelden. Ik heb twee van de partijen van Wout (halve finale en finale) alvast op youtube gezet. Ik zou zeggen enjoy!

Finale

http://www.youtube.com/watch?v=cBkRiYiTLt0


Halve Finale


http://www.youtube.com/watch?v=famsVwDFVzM

mdk
14-12-2009, 18:12
Heren van harte gefeliciteerd!

knetter
14-12-2009, 20:22
gefeliciteerd jongens!!

FightingDutchman
15-12-2009, 08:48
Er werd dan ook omgeroepen dat de podiumplaatsen hun email en thuisadres moesten opgeven en de medailles naar hen werden opgestuurd.

Het mail adres schijnt het niet te doen?

kevin
15-12-2009, 10:17
gefeliciteerd allemaal

fireblade900
15-12-2009, 11:32
Gaat Wout Westra nu dan ook naar Abu Dhabi?
Of heeft hij zich nu ergens voor geplaatst?

FightingDutchman
15-12-2009, 12:30
Gaat Wout Westra nu dan ook naar Abu Dhabi?
Of heeft hij zich nu ergens voor geplaatst?

Nee, bij de B-klasse (blauw en wit) moet je het open gewicht winnen om jezelf te kwalificeren voor Abu Dhabi. Bij de A-klasse krijgt wel iedereen die zijn eigen gewicht wint een ticket.

a*kansei
15-12-2009, 13:38
Het mail adres schijnt het niet te doen?

stuur maar naar [email protected], dan zou het moeten lukken.

fireblade900
15-12-2009, 13:45
Nee, bij de B-klasse (blauw en wit) moet je het open gewicht winnen om jezelf te kwalificeren voor Abu Dhabi. Bij de A-klasse krijgt wel iedereen die zijn eigen gewicht wint een ticket.

Damn dus hij had dat ticket bijna binnen..........

Netjes gedaan mannen.

Ik hoorde dat het stappen ook gezellig was geweest ;)

FightingDutchman
15-12-2009, 17:02
Ik hoorde dat het stappen ook gezellig was geweest ;)

Godverdomme goed gehoord godverdomme! ;)

ijsblok
15-12-2009, 19:47
hahaha!

FightingDutchman
16-12-2009, 10:18
:lol:

Mule-Kick
16-12-2009, 12:11
Congratz iedereen!

Zanshin
16-12-2009, 20:55
Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten en Wout goed om te zien dat door een gewichtsklasse lager te gaan vechten zijn vruchten beginnen af te werpen, top gozer!!!

Sendur
16-12-2009, 21:01
Gz!