PDA

View Full Version : Giorgio Petrosyan vs Khem Sitsongpeenong



Hendy
12-12-2009, 18:51
Hoorde net dat deze partij in maart zal plaatsvinden in het thuis land van Petrosyan.

Zit hier al een poosje op te wachten, alleen wel jammer dat partij op k1 regels word geknokt.

Ik gok op de Italiaan!

Wat denken jullie?

Hendy
12-12-2009, 18:53
fuck.. polletje vergeten.. iemand?

abdel1991
12-12-2009, 19:00
k1regels... dan petrosyan, op muay thai regels zou het denk ik heel spannend worden waar ik geen idee zou hebben wie zou winnen

Justinian
12-12-2009, 19:03
fuck.. polletje vergeten.. iemand?
Bij deze ;)

ReZp
12-12-2009, 19:04
pff moeilijk , beide rechtsvoor.
Ik weet niet of de dokter medicijnen heeft voor de rechtse trappen.

Wel een super mooie partij Is dit weer op its showtime milaan ofzo?

abdel1991
12-12-2009, 19:08
Wel een super mooie partij Is dit weer op its showtime milaan ofzo?

13 maart is it'showtime in milaan en aangezien in de beginpost staat dat het in italie en maart wordt gehouden lijkt me dat 99,99% kans

Djani
12-12-2009, 19:13
Op K-1 regels denk ik Petrosyan op punten. Full Muay Thai rules Yodsaenklai. Yod zijn stijl is alles behalve afgericht op 3 rondes.

Anderson
12-12-2009, 19:13
Volgens mij kan Khem niet op k1 regels vechten hij clincht bijna alleen maar. Petrosyan wint dit makkelijk

mario the count
12-12-2009, 19:13
Ik neem aan dat het om yod gaat, er trainen namelijk meer vechter bij fairtex:D

Ben benieuwd of petrosyan weet om te gaan met een andere southpaw.Op k1 regels tellen de linker trappen naar het lichaam op de dekking niet en daar scoort yod altijd veel punten mee op muay thai regels.Dus k1 regels denk ik petrosyan, muay thai dan yod.

mario the count
12-12-2009, 19:14
pff moeilijk , beide rechtsvoor.
Ik weet niet of de dokter medicijnen heeft voor de rechtse trappen.

Wel een super mooie partij Is dit weer op its showtime milaan ofzo?
Yod zijn linker trappen zijn juist gevaarlijk;)

mario the count
12-12-2009, 19:15
Volgens mij kan Khem niet op k1 regels vechten hij clincht bijna alleen maar. Petrosyan wint dit makkelijk
Yod clinched heel weinig voor een thai.Yod kan redelijk goed boksen en bestookt zijn tegenstander altijd met zijn linkertrappen.

smike
12-12-2009, 19:16
Een leuk affiche echter in de praktijk een partij die geen toegevoegde waarde heeft.

Op k1 regels heeft fairtex weinig in te brengen tegen Petrosyan.
Een partij die ergens tussen FMT en K1 regels inzit lijkt mij een veel betere optie.

Nu wordt het een makkelijke overwinning voor Petrosyan

oliebol
12-12-2009, 19:22
Denk dat Petrosyan hem op allebei de regels zou pakken, die reflexen van hem zijn niet menselijk:p en vind Yod ook minder goed vechten als vroeger heb ik het idee.

mario the count
12-12-2009, 19:22
Kijk bij mij is de verwarring al ontstaan.Heb het net even uitgezocht en petrosyan vecht tegen Khem Fairtex, niet tegen yodsenklai.In dat geval ga ik voor petrosyan,Khem heeft geen kaas gegeten van K1 regels.

Hendy
12-12-2009, 19:23
pff moeilijk , beide rechtsvoor.
Ik weet niet of de dokter medicijnen heeft voor de rechtse trappen.

Wel een super mooie partij Is dit weer op its showtime milaan ofzo? Weet ik niet.. denk het wel. Misschien kan de ''mt profesor'' Payap hier antwoord op geven.. die heeft waarschijnlijk al een paar slapeloze nachten van deze partij gehad ;)

Hendy
12-12-2009, 19:26
Kijk bij mij is de verwarring al ontstaan.Heb het net even uitgezocht en petrosyan vecht tegen Khem Fairtex, niet tegen yodsenklai.In dat geval ga ik voor petrosyan,Khem heeft geen kaas gegeten van K1 regels. idd.. zag het net ook toen ik aan het googelen was voor extra info..:blush:

oliebol
12-12-2009, 19:27
Oh ik dacht ook yod :blush: maar ik denk ook nog steeds dat onze italiaanse vriend wint.

mario the count
12-12-2009, 19:32
idd.. zag het net ook toen ik aan het googelen was voor extra info..:blush:
haha daarom vroeg ik welke fairtex.Zoals je weet is de tweede naam bij thaise vechters naar de gym vernoemd.Je hebt onder andere:

Yodsenklai
Naruepol
Attachai
Khem enz enz.:D

ReZp
12-12-2009, 19:36
correctie linkse trappen :)

Hendy
12-12-2009, 19:38
haha daarom vroeg ik welke fairtex.Zoals je weet is de tweede naam bij thaise vechters naar de gym vernoemd.Je hebt onder andere:

Yodsenklai
Naruepol
Attachai
Khem enz enz.:D

idd, maar... die Khem is misschien wel de nieuwe Yod! geweldige knokker! (heb net verzocht om de topic titel aan te passen;))

mario the count
12-12-2009, 19:44
idd, maar... die Khem is misschien wel de nieuwe Yod! geweldige knokker! (heb net verzocht om de topic titel aan te passen;))
Idd Khem doet het heel goed op muay thai rules.Ik ben benieuwd of hij het op K1 regels ook zo goed gaat doen aangezien hem dan toch wapens ontnomen worden.Saiyok vond ik ook heel goed op slamm.

Anderson
12-12-2009, 19:52
De Yod lijkt helemaal niet op Khem Khem clinch bijna alleen maar de Yod houd niet van clinchen en ellenbogen geeft die zelden. Hij lijkt het meest op Sackmonghol goed bokswerk, harde stoten en een keiharde linker trap

Djani
12-12-2009, 20:34
Wat n misverstand. Ze hebben Khem als Fairtex neergezet omdat die naam meer aandacht trekt ondanks dat hij niet meer voor Fairtex uitkomt.

Khem is n bad ass. Hij clincht veel maar hij heeft laatst ook Sudsakorn KTFO geslagen. Hijs gewoon all round, ben benieuwd naar die partij. Petrosyan krijgt iig een good run for his money, dat staat vast.

payap
12-12-2009, 21:11
Het betreft Khem Sitsongpenong. Vroeger was hij bekend als Khem Sor Ploenchit maar hij is toen fifty/fifty verkocht aan Sitsongpenong/Fairtex. Fairtex had aandelen om hem in de tweede serie van de Asia Contender te zetten. Maar dit ging niet door ivm het gebrekkige engels van Khem. Nu is hij geheel Khem Sitsongpenong.

Wie is Khem?

Hij komt uit de lichtere (konings) klassen van Thailand. Hij won bv van Saenchai maar veloor ook van hem. Ook won en verloor hij van Nopparat. Hij verloor de beruchte 2 miljoen weddenschap partij van Saenchainoi. De laatste tijd is hij steeds zwaarder gaan vechten en heeft hier een spoor van overwinningen neergezet. OA tegen kampioenen Singmanee, Big Ben en Diesellek.

Momenteel is hij de kampioen van Thailand in de 70 kg klasse. Deze Khem is echt goed en verkeerd momenteel in bloedvorm. In de klassen tussen 67 - 72.5 kg schat ik op muaythai rules alleen Yodsaenklai sterker in.

Maar dat is muaythai en deze partij gaat op K-1 regels. En daar heeft hij nog nooit op gevochten. Sommige Thai's kunnen daar goed mee over weg en sommige niet. Dat blijf altijd afwachten. Petrosyan is de kampioen en gelouterd op K-1 regels nu. En hij is bekend met de Thaise stijl.

Verwacht dan ook een overwinning op punten van Petrosyan. Overigens zou ik op full muaythai rules voor Khem gaan.

Djani
12-12-2009, 23:46
Thnx for the info Payap.

Khem kan naam maken buiten thailand door Petrosyan te verslaan. Lijkt me leuk als er weer een thai komt die goed op k-1 regels kan presteren. De thais zijn vaak toch voor kickboxen (in dit geval) als wat brazillianen zijn voor voetbal.

trainer Bv S'burg
13-12-2009, 22:26
Kem, knokt volgens mijn ook in april in nederland, tijdens het wk in bangkok zijn we met Bee (1996 lumpini kampioen) wezen trainen bij Sitsongpeenong, zijn trainer zei dat hij met Kem (kim) naar nederland zou komen (plaats/gala wist hij niet) Bami kan er vast wel wat foto's op knallen. Als het NIET op die (kl@@te) K1-rules geknokt wordt, denk ik dat Kem wint!

payap
13-12-2009, 22:34
Hier onder de partij van Khem tegen Saenchai. Khem heette toen nog Sor Ploenchit. Deze partij is overigens al van een aantal jaar geleden en Khem vocht toen zoen kilo of 10 lichter.

Het zeg niets over de Khem van nu. Maar deze KO is zo'n demonstratie van techniek en inzicht van Saenchai.


http://www.youtube.com/watch?v=h8GOnPwX_X4

payap
13-12-2009, 22:42
Hieronder een recentere partij

http://www.youtube.com/watch?v=-elYYAAD678

en trainingsbeelden bij Fairtex

http://www.youtube.com/watch?v=jO-I6uyxzSw&feature=related