PDA

View Full Version : STRUVE SPOILER



weks
13-12-2009, 10:56
blij met zijn overwinning
heeft er keihard voor moeten werken maar liet zien meer dan alleen zn groundgame te hebben
vond hem zelfverzekerd en vertrouwd overkomen in de kooi
die punch exchange was hard en die glimlach daarna maakte het af
dat willen de fans zien
hoop dat hij blijft groeien kan niet wachten op zn volgende partij

TOON
13-12-2009, 11:24
gvd...net zitten te flippen....spannend zeg! had echt gedacht dat struve het in ronde 2 en 3 ook naar de grond zou brengen, vooral gezien het feit dat takedowns zwaar tellen in de UFC

en hij kan een stoot hebben, want hij was echt out in ronde 2!! snel hersteld, super!!
er zit een stukje tand in m'n bitje scheids hahahahahahaha

super gevochten, maar vond het maar krap aan, vooral omdat je tegen een amerikaan vecht die daar vrij populair is zo te horen, super dat ie gewonnen heeft iig!!!

weks
13-12-2009, 11:26
had 2 kanten nog opgekund idd
maar wat een vechtershart op zn 21e al
mooi ook dat gebaar na de bel, teken van respect
heeft ie mooi overgenomen van bob

Jeru
13-12-2009, 11:35
Knappe (krappe) overwinning. Vond overigens dat zijn standup soms best te wensen overliet. Vaak lage handen en vooral bij die gesprongen knie. Liep daardoor 2 keer hard tegen een rechterhand aan. Daar moet hij nog op letten. Maar ja 21 jaar.... damn!!

Marco (scheids)
13-12-2009, 11:49
Super gevochten !!!
Vond de uitslag ook zeker wel terrecht, alleen bij een flying knee de volgende keer je handen hoog!!! schok echt en dacht dat ie compleet weg was, maar gelukkig had is meteen zn defence !!

marcelt
13-12-2009, 11:51
Ik vond het tegenvallen dat hij hem niet kon submitten, daar Paul zelf weinig tot niets kan on de grond . De low kicks waren erg goed !

761217186
13-12-2009, 11:53
gefeliciteerd Struve...

Struve was net iets beter, maar het kon inderdaad beide kanten op aangezien zijn tegenstander duidelijk de publieks lieveling was.

Wat is dat toch met die lange vechters die telkens hun handen zo laag houden, Schilt heeft dat ook namelijk. Verder leek het er op dat Struve niet al te best in conditie was. Lowkicks waren zeker goed.

Harrie Nak
13-12-2009, 12:01
Ach, niet alleen de lange vechters. Gisteren die bokspartij tussen Klitschko en Johnson gezien? Zelfs voor een belt worden daar de handjes belachelijk laag gehouden.

el bastardo
13-12-2009, 12:03
Super van Stefan! Gelfeliciteerd! De eerste keer dat hij en gesprongen knie deed, kreeg ie ook al een slag vol op zn gezicht. De 2e keer ging ie neer. Was ff bang dat hij het ook nog een 3e keer ging doen...
Goeie overwinning en punten bij de Yanks gescoord door de slagenwisselingen met Buentello.

761217186
13-12-2009, 12:23
Ach, niet alleen de lange vechters. Gisteren die bokspartij tussen Klitschko en Johnson gezien? Zelfs voor een belt worden daar de handjes belachelijk laag gehouden.

nee nog niet gezien. Maar waarom is het zo moeilijk voor sommige vechters om hun handen bij het hoofd te houden dan? Dit is toch de basis? een pro vechter moet dit toch zelf ook zien en kunnen herstellen?

knetter
13-12-2009, 12:27
Super gevecht wat een karakter heeft die stefan en dan niet alleen die ijzeren kin van hem maar ook het respect voor z'n tegenstander

the boxer
13-12-2009, 12:48
Congratz Stefan!!!!
Als je ziet wat hij nu al doet op 21-jarige leeftijd, laat die jongen nog maar wat groeien!!
(figuurlijk ;) )

micha
13-12-2009, 12:51
gefeliciteerd

MataLeo
13-12-2009, 13:11
proficiat Stefan

gimgamgommetje
13-12-2009, 13:12
Klasse!!! Gefeliciteerd

ReZp
13-12-2009, 13:14
Gefeliciteerd leuke pot om nar te kijken

Harrie Nak
13-12-2009, 13:25
nee nog niet gezien. Maar waarom is het zo moeilijk voor sommige vechters om hun handen bij het hoofd te houden dan? Dit is toch de basis? een pro vechter moet dit toch zelf ook zien en kunnen herstellen?Ja ik snap het, ik denk er hetzelfde over. Gisteren tijdens die bokspartij dacht ik af en toe ook echt "geef em er eens vol op z'n harses, dan is het over met die lage handjes" lol.

Effective
13-12-2009, 13:27
Struve gefeliciteerd!!!

MilfhunterMMA
13-12-2009, 13:31
nee nog niet gezien. Maar waarom is het zo moeilijk voor sommige vechters om hun handen bij het hoofd te houden dan? Dit is toch de basis? een pro vechter moet dit toch zelf ook zien en kunnen herstellen?

b.j. penn houdt zijn handen niet hoog, machida niet, a silva niet. mma striking is geen kickboksen of boksen. door de handen wat lager te houden kunnen ze de tegenstander erin lokken.

ZakKa!
13-12-2009, 14:08
Gefeliciteerd Stefan en laat ons nooit meer zo schrikken door zo hard een vuist te koppen!

Het was een spannende partij!

GerritTonijn
13-12-2009, 14:28
ben blij dat die gewonnen heeft natuurlijk, maar soms wel overduidelijke openingen bij flying knee attempts and kicks etc...die je gewoon kon voorspellen. Maargoed, fouten leer je van dus hopen dat die de volgende x alles 'dicht' heeft, want zn volgende tegenstander gaat zeker opzoek naar dat soort dinge

ZakKa!
13-12-2009, 14:35
Hij zei dat hij niet blj was met zijn performance dus hij kan alleen maar beter vechten! Met zo'n jonge leeftijd heeft hij een grote hoeveelheid aan tijd om te groeien.

Binnenkort Yvel in de UFC. Wie weet ooit Mousasi en Overeem in de UFC. Dan is Nederland lkker vertegenwoordigd. :D

Biiyen
13-12-2009, 14:52
Struve is een focking BAAS!!! Damn wat een karakter heeft die gast. Deze partij was goed voor hem, die springende Arlovski doet hij nu in ieder geval nooit meer.

TheHagueBoxer
13-12-2009, 14:52
b.j. penn houdt zijn handen niet hoog, machida niet, a silva niet. mma striking is geen kickboksen of boksen. door de handen wat lager te houden kunnen ze de tegenstander erin lokken.

ja als je goede reflexen hebt kan je je handen wat lager houden, maar dit doe je dan bewust... heeft niks met mma striking te maken trouwens genoeg boksers houden hun handen (bewust) laag; mayweather, ali, jones, David Hay, carl Froch, Sergio Martinez....

bij stefan had ik het idee dat hij het onbewust deed, en kon hem ook niet betrappen op head movement... maargoed hij had beter die knieen zowiezo achterwege kunnen laten hij was er neit echt effectief mee, boksend was hij gewoon sterker, en die lowkicks werkte wel goed. viel me wel tegen dat hij die choke gewoon niet erop kreeg in het begin...

PinPoint
13-12-2009, 15:09
Vond overigens dat zijn standup soms best te wensen overliet. Vaak lage handen en vooral bij die gesprongen knie. Liep daardoor 2 keer hard tegen een rechterhand aan. Daar moet hij nog op letten. Maar ja 21 jaar.... damn


Dat is de understatement van deze dag iig zeker.......

mijn god wat zat ik me daar aan te ergeren. Is het arrogantie, is het moeheid of is ie gewend altijd kleine sparring maatjes te hebben, want dan wil ik nog wel een keer boksen met hem....

en juist omdat hij pas 21 is, had HANDJES hoog, wat je de hoek hoort roepen, er in gebakken moeten zitten. Wat mij betreft is dit waar Bob keihard bovenop moet gaan zitten de komende maanden.

Maar verder, weldone!

ZakKa!
13-12-2009, 15:41
Onzin in mijn ogen was hij de terechte winnaar. Het was close, maar echt geen draw.

TheHagueBoxer
13-12-2009, 15:46
Onzin in mijn ogen was hij de terechte winnaar. Het was close, maar echt geen draw.

jep... was close vanwege die knockdown ( is dat nou een punt aftrek of niet?? vage ufc regels.....) maar vond dat stefan wel (net) gewonnen had

Omar.
13-12-2009, 15:50
Wat lijkt die Stefan mij een toffe gozer! top dat hij heeft gewonnen.
Maar ik vind hem wel erg slordig vechten staand! best sloom en slechte dekking.
Jammer dat de publiek zo reageerde! toch netjes dat ie heeft gewonnen! hij heeft er een fan bij!

GerritTonijn
13-12-2009, 15:54
Trouwens, is zn UFC contract nou niet afgelopen? hij had toch een 2-fightdeal gekregen na zijn win over dennis s. , zijn wel weer 2 fights verder.

ZakKa!
13-12-2009, 16:28
Dan krijgt hij vast een nieuwe want hij wint.

iconian
13-12-2009, 16:33
neej hij heeft nog 3 gevechten op zn contract.

hij had ook fight of the night moeten krijgen, de FOTN bonus was 70.000! een recordbedrag, echt jammer. het ging naar belcher-gouveia dat niet eens 3 minuten duurde.

weks
13-12-2009, 17:48
hij had ook fight of the night moeten krijgen, de FOTN bonus was 70.000! een recordbedrag, echt jammer. het ging naar belcher-gouveia dat niet eens 3 minuten duurde.

niet dat ik niet gunde maar de partij was niet de beste van de avond

Tony Galento
13-12-2009, 17:50
Wat lijkt die Stefan mij een toffe gozer! top dat hij heeft gewonnen.
Maar ik vind hem wel erg slordig vechten staand! best sloom en slechte dekking.
Jammer dat de publiek zo reageerde! toch netjes dat ie heeft gewonnen! hij heeft er een fan bij!


Met die lengte ziet het er nooit strak uit.

dirk5
13-12-2009, 18:10
zoals mijn maat gekscherend zei:

hands down the best flying knees ever :)

kortom, het zag er allemaal wat raar uit. Natuurlijk gefeliciteerd met de overwinning maar voor de volgende wedstrijd toch echt back to the drawing board!

TOON
13-12-2009, 18:56
niet dat ik niet gunde maar de partij was niet de beste van de avond

x2 als alle drie de rondes gegaan waren zoals ronde twee bij struve vs buentello....dan wel ;)