PDA

View Full Version : Hans Stringer vs Dave Dalgliesh



fast-
13-12-2009, 12:38
Een MMA-partij bij Beast of the East:

Hans Stringer vs Dave Dalgliesh.

Hoe denk je dat deze partij gaat verlopen?

bazooka
13-12-2009, 17:24
Ik denk dat deze partij niet zo best gaat verlopen voor Dave. Hans via TKO

Yamato Damashii
13-12-2009, 20:53
Hans op wokkel :)

MMAFAN-1122
20-12-2009, 10:37
Leuke partij... wordt tijd dat deze partij eindelijk doorgaat... volgens mij is deze match al 2 of 3 keer afgezegd... Hans zal dit (hoop ik) gaan winnen op sub.. maar Dave is wel een taaie en altijd gevaarlijk met zijn rechterhoek of zijn knieen!

FightingDutchman
20-12-2009, 11:08
Hans op wokkel :)

Lol!

Hans op Sub inderdaad!

Marco (scheids)
20-12-2009, 11:29
Publiek is de winnaar ..... nice match !!!

Indiaan
20-12-2009, 12:01
Dave op KO, Hans loopt op een knie als hij wilt shooten.

Top partij, lang over gesproken, eindelijk daar!

Wheelie
20-12-2009, 12:33
Publiek is de winnaar ..... nice match !!!
Mooie partij, ik ga voor Dave Dalgliesh :thup:

Wheelie
20-12-2009, 12:34
Ook hier even een poll aan toegevoegd, word echt een mooi gala.

fast-
27-12-2009, 13:50
Ik denk dat deze partij niet zo best gaat verlopen voor Dave. Hans via TKOx2:thup:

Jeru
27-12-2009, 13:53
Zeker een leuke partij. Heb altijd wel een zwak voor Dave gehad, maar denk dat Hans dit toch op sub gaat winnen.

Guytje
27-12-2009, 15:14
Hans wint!!

knetter
27-12-2009, 20:41
Hans op sub!!

Groundwork
27-12-2009, 20:59
Ik hoop Stringer op Submission =D
Hoewel een lekkere KO altijd spectaculair is..

Ralph
27-12-2009, 21:19
Ik denk ook Hans op sub (als ie z'n verdediging goed op orde heeft staand). Anders Dave op (T)KO/GnP.

Marquis
27-12-2009, 21:23
Ik gun het Dave wel,..

clash
02-01-2010, 23:39
Hans gaat winnen maar Dave gaat er wel voor knokken zoals altijd!

knift
03-01-2010, 02:25
hans op sub

MMAFAN-1122
10-01-2010, 14:28
Leuke partij... wordt tijd dat deze partij eindelijk doorgaat... volgens mij is deze match al 2 of 3 keer afgezegd... Hans zal dit (hoop ik) gaan winnen op sub.. maar Dave is wel een taaie en altijd gevaarlijk met zijn rechterhoek of zijn knieen!

Vreemde zaak... Had dit jammer genoeg wel zien aankomen..
Hans krijgt maar geen partij tegen de grote namen in Nederland in de -93 zoals Staring,Fatih( toch niet te onderschatten) en Dalgliesh...

Knaap is ook een topper hoor.. en zal het staand Hans moeilijk maken.. maar ik ga ervan uit dat Hans deze partij redelijk makelijk zal gaan winnen op sub.

catalaan84
10-01-2010, 18:11
dalgliesh wint!!!!

Wheelie
10-01-2010, 18:14
dalgliesh wint!!!!
Partij gaat niet door ;)

Shooto Holland
11-01-2010, 14:25
Mooie partij, kan elke kant opgaan!

@ MMA FAN: Fatih vecht helaas niet meer sinds hij zijn achillespees heeft afgescheurd tijdens een training in Breda.

Dion heeft al van Hans gewonnen maar wil desnoods wel een rematch maar dan in het zwaargewicht of tot 100kg (Dion vocht laatst tegen Jesse Gibs op HW).

Maar als Hans ECHT tegen de top -93kg in NL wil vechten dan lijkt mij een partij tegen Jason Jones een goede optie :whistling:.

Tot hoe zwaar is de partij tegen Michael eigenlijk?

Beast of the East wordt een top gala zoals altijd! Everybody: BE THERE!

Osu,

Martijn

Justinian
11-01-2010, 14:50
Mooie partij, kan elke kant opgaan!

@ MMA FAN: Fatih vecht helaas niet meer sinds hij zijn achillespees heeft afgescheurd tijdens een training in Breda.

Dion heeft al van Hans gewonnen maar wil desnoods wel een rematch maar dan in het zwaargewicht of tot 100kg (Dion vocht laatst tegen Jesse Gibs op HW).

Maar als Hans ECHT tegen de top -93kg in NL wil vechten dan lijkt mij een partij tegen Jason Jones een goede optie :whistling:.

Tot hoe zwaar is de partij tegen Michael eigenlijk?

Beast of the East wordt een top gala zoals altijd! Everybody: BE THERE!

Osu,

Martijn
Tegen Michael: -93kg. Stringer vs Jason Jones lijkt me een mooie partij btw!

MMAFAN-1122
11-01-2010, 14:57
Mooie partij, kan elke kant opgaan!

@ MMA FAN: Fatih vecht helaas niet meer sinds hij zijn achillespees heeft afgescheurd tijdens een training in Breda.

Dion heeft al van Hans gewonnen maar wil desnoods wel een rematch maar dan in het zwaargewicht of tot 100kg (Dion vocht laatst tegen Jesse Gibs op HW).

Maar als Hans ECHT tegen de top -93kg in NL wil vechten dan lijkt mij een partij tegen Jason Jones een goede optie :whistling:.

Tot hoe zwaar is de partij tegen Michael eigenlijk?

Beast of the East wordt een top gala zoals altijd! Everybody: BE THERE!

Osu,

Martijn

Beste Martijn bedankt voor jou reactie, Tegen Fatih is ook in het verleden al 2 a 3 keer afgezegd. Ook tegen Dion is meerdere malen onderhandeld en dat liep helaas ook weer op niets uit.

De verlies partij tegen Dion was terecht, maar op dat moment zat Hans niet goed in zijn ritme( je begrijpt wat ik bedoel) Een partij tegen Jones zou super zijn, niet iets voor Glory?

Partij tegen knaap is volgens mij -93 maar ik kan het mis hebben!

Strange Cutbean
11-01-2010, 15:08
Beste Martijn bedankt voor jou reactie, Tegen Fatih is ook in het verleden al 2 a 3 keer afgezegd. Ook tegen Dion is meerdere malen onderhandeld en dat liep helaas ook weer op niets uit.

De verlies partij tegen Dion was terecht, maar op dat moment zat Hans niet goed in zijn ritme( je begrijpt wat ik bedoel) Een partij tegen Jones zou super zijn, niet iets voor Glory?

Partij tegen knaap is volgens mij -93 maar ik kan het mis hebben!

Ik vond het niet terecht (ondanks dat Hans inderdaad niet in goede doen was) maar ach, wat doe je er aan?
De fans van Dion zeggen weer van wel (logisch), dus moet Hans het de volgende keer maar iets duidelijker doen.
Blijft wel staan dat Dions management Hans flink is blijven ontlopen tot Dion zwaarder ging vechten en ze nu zeggen dat ze wel willen. En komen ze nu ineens met hun nieuwe Golden Boy, Jason (van wie ik wel onder de indruk ben) aan.
Ben benieuwd hoe die partij zou aflopen.

bazooka
11-01-2010, 16:35
Ik vond het ook niet terecht dat Hans Stringer had verloren van dion. Naar mijn mening had Hans Stringer gewonnen en een draw was ook nog wel terecht geweest. Maar Dion vocht toen voor thuispubliek, dus dan moet je overtuigend winnen wil je de winst pakken.

Een partij tegen Jason Jones lijkt mij ook een knaller, ik hoop dat die er kommt in 2010!!

MMAFAN-1122
11-01-2010, 17:25
Ik vond het ook niet terecht dat Hans Stringer had verloren van dion. Naar mijn mening had Hans Stringer gewonnen en een draw was ook nog wel terecht geweest. Maar Dion vocht toen voor thuispubliek, dus dan moet je overtuigend winnen wil je de winst pakken.

Een partij tegen Jason Jones lijkt mij ook een knaller, ik hoop dat die er kommt in 2010!!

Als hij toen invorm was, had hij de winst zeker mee naar huis genomen...
Idd. een draw was ook terecht geweest...

MMAFAN-1122
11-01-2010, 17:29
Ik vond het niet terecht (ondanks dat Hans inderdaad niet in goede doen was) maar ach, wat doe je er aan?
De fans van Dion zeggen weer van wel (logisch), dus moet Hans het de volgende keer maar iets duidelijker doen.
Blijft wel staan dat Dions management Hans flink is blijven ontlopen tot Dion zwaarder ging vechten en ze nu zeggen dat ze wel willen. En komen ze nu ineens met hun nieuwe Golden Boy, Jason (van wie ik wel onder de indruk ben) aan.
Ben benieuwd hoe die partij zou aflopen.

Idd.. ze blijven hem ontlopen maar ze kunnen niet om hem heen..
Net zoals het laaste Glory event.. eerst zou hij tegen dion vechten toen kwam Fatih en op het laast kwamen ze met van Noordt aan zetten.. met alle respect Niels doet het aardig maar is niet van het nivo van Hans..