PDA

View Full Version : BJ Penn vs Diego Sanchez *SPOILER*



Jani
13-12-2009, 12:41
Wat een dominatie van BJ..

Sanchez had echt helemaal niks in te brengen,staand werd hij gesloopt en hij kreeg geen enkele takedown voor elkaar..

Ik zou Bj wel weer eens willen zien op het weltergewicht,meschien tegen Koscheck of Fitch.

met deze top conditie zie ik voorlopig niemand winnen in het lichtgewicht van de Prodigy..

El Bambino
13-12-2009, 13:16
HAHAHA I LOVE BJ :thup:
Er lopen hier zogenaamde kenners die cardio boven talent plaatsten :ehhh:
Diego was een blaffende Dog en deze bijten niet, BJ was cool net als Fedor en GSP en Anderson Silva, kortom best off the best :thup:

weks
13-12-2009, 13:21
was wel echt onder de indruk van bj inderdaad
rust, dominatie alles
ik hoopte eigenlijk stiekem wel op sanchez maar dit talent valt niet te ontkennen

Sendur
13-12-2009, 13:54
Bj is the man!

ZakKa!
13-12-2009, 14:06
Er is idd niemand op dit gewicht die een gevaar vormt voor BJ.

Biiyen
13-12-2009, 15:13
Ik sta keer op keer weer versteld van BJ. Geweldige vechter, de rust de kalmte. Joe Rogan zei het best: Het is de kunst die sommige bezitten om geweldige vechters middelmatig te laten uitzien.

Prince_Devil
13-12-2009, 15:42
Prachtig van BJ!!!!

Garcia
13-12-2009, 18:02
BJ is echt geweldig. Wat een talent en wat een vechter!!

weks
13-12-2009, 18:08
http://i49.tinypic.com/15xu693.gif

weks
13-12-2009, 18:08
http://i48.tinypic.com/rw6wbo.gif

weks
13-12-2009, 18:08
http://i49.tinypic.com/5z4a2t.gif

dirk5
13-12-2009, 18:14
5 rondes lang domineren... pff.

had het graag anders gezien maar er is idd geen betere lw bij de UFC.

Diego heeft er in ieder geval weer een mooi litteken bij.

Sadix
13-12-2009, 18:52
het is echt tijd voor aoki vs bj penn

denk dat er niemand anders is,die zelfs een bedreiging kan vormen.

delightone
13-12-2009, 19:04
Damnzz, Diego sanchez got his ass handed to him on a silver platter.

brute partij van BJ penn niet normaal, geen moment in gevaar geweest.
Ik dacht dat hij nog wel gerocked zou worden door een highkick van diego.
Maar het is net andersom hij splijt zowat ze complete voorhoofd in tweeen met een highkick.
zwaar onder de indruk.

BiCkOnE
13-12-2009, 19:10
Damnzz, Diego sanchez got his ass handed to him on a silver platter.

brute partij van BJ penn niet normaal, geen moment in gevaar geweest.
Ik dacht dat hij nog wel gerocked zou worden door een highkick van diego.
Maar het is net andersom hij splijt zowat ze complete voorhoofd in tweeen met een highkick.
zwaar onder de indruk.

X2 Topper die BJ!!!

Surrender
13-12-2009, 19:11
Bj "The prodigy " Penn Dominating the Lightweight division. A Master schooling his students.

viCo
13-12-2009, 20:10
BJ PENN IS THE MAN


wow nog nooit zon ziek grote jaap gezien in MMA

viCo
13-12-2009, 20:13
Joe Rogan had t nog over deze YES gif van Diego :)

http://webpages.charter.net/gline/diego-wtf-juggo.gif

Lionheart
13-12-2009, 20:31
BJ is een baas en sinds day one een van mijn favoriete vechters.
Sanchez liet zien dat hij a true fighters heart heeft, maar niet genoeg om de champ te
worden.

Sanchez zn highkicks vond ik echt frusterend, hij draaide ze niet in, maar zwiepte zijn beeen omhoog (een beetje net Bisping zn zoontje;))

Tony
13-12-2009, 20:54
het is echt tijd voor aoki vs bj penn

denk dat er niemand anders is,die zelfs een bedreiging kan vormen.
lol.. wat wilt aoki doen?

Staand wordt ie werkelijk gemolesteerd.... Op de grond krijgt ie hem niet... En als het dan al per ongeluk naar de grond gaat... dan is Penn wellicht een nog betere grappler.

Pepe the Ice-Murderer
13-12-2009, 22:20
BJ keeps ruling his division!
Vette eerste minuut, brute laatste ronde en daartussen dominantie.
Prachtwerk.

italianstallion
13-12-2009, 22:27
nice fight bj penn!!!!!!

still nr1 ...

Jani
13-12-2009, 22:27
lol.. wat wilt aoki doen?

Staand wordt ie werkelijk gemolesteerd.... Op de grond krijgt ie hem niet... En als het dan al per ongeluk naar de grond gaat... dan is Penn wellicht een nog betere grappler.

X2

Aoki gaat tegen BJ nog sneller KO dan dat hij tegen Sakurai KO ging.

Edgar of Maynard krijgt waarschijnlijk de volgende title shot,
Maar ook die geef ik alle 2 nog geen schijntje kans

Tony
13-12-2009, 22:29
Edgar wordt de volgende lightweight champion... for sure... Maar op dit moment is BJ te veel voor hem...

En Maynard... dat gaat hem niet worden.. (ook al heeft ie gewonnen van Edgar)

Remco
13-12-2009, 22:46
In de aanloop begon ik me steeds meer te irriteren aan Diego en zijn zogenaamde scary crazy act. Volgens mij heeft hij daar zelfs dat rare stemmetje van hem voor bedacht. Belachelijk hoe hij tijdens de stare-down deed, alsof dat indrukwekkend is. Die jongen is 28, maar je zou eerder denken 21. Neem een voorbeeld aan Stefan Struve.

Ik ben dan ook heel blij met deze actie van BJ, al had hij hem nou ook weer niet hoeven te verminken. Keurige overwinning!

Wiseguy
14-12-2009, 00:46
lol @ bj beter op de grond dan aoki.

kmr
14-12-2009, 00:52
lol @ bj beter op de grond dan aoki.

Bedoel je Shinya 'Als ik geen rubberguard kan krijgen, dan verlies ik op tko'Aoki?

Wiseguy
14-12-2009, 01:08
Nee ik bedoel shinya "ik heb al op 7 verschillende submissions gewonnen" Aoki. Aoki is duidelijk de betere grappler.

Christophe
14-12-2009, 04:20
Nee ik bedoel shinya "ik heb al op 7 verschillende submissions gewonnen" Aoki. Aoki is duidelijk de betere grappler.

Daar zou ik niet zo zeker van zijn!

ZakKa!
14-12-2009, 05:08
Het maakt niet uit wie er een betere grappler is. Aoki maakt geen schijn van kans tegen Penn op staand gebied en zal Penn ook niet op de grond krijgen...

Tony
14-12-2009, 10:01
lol @ bj beter op de grond dan aoki.

Dit is mma en geen grappling partij... Hier mag je op de grond tijdens het grapplen ook slaan he ;)

Aoki verliest deze gegarandeerd... zal all in gaan op penn met mijn 192 miljoen vcash.

Besides... Penn is zo'n godsgruwelijk BJJ talent... dat wil je niet weten..
Hij trainde pas 3 jaar BJJ... en kreeg toen al zijn Black Belt en won de world title...

dirk5
14-12-2009, 10:11
Staand gaat Aoki in ieder geval niks doen, als ie aokibackpack kan krijgen heeft ie een kans maar ik ga er niet van uit.

Denk eerlijk gezegd dat Hellboy of Alvarez verder zouden komen.

Ulis-E
14-12-2009, 10:30
Nee ik bedoel shinya "ik heb al op 7 verschillende submissions gewonnen" Aoki. Aoki is duidelijk de betere grappler.

aoki gaat penn niet in een submission krijgen hoor, andersom waarschijnlijk ook niet..

dus slaat BJ em staande KO :D

YoMarK
14-12-2009, 10:35
Aoki is duidelijk de betere grappler.
Waar baseer je dat op? Penn heeft veel meer gepresteerd dan Aoki op grappling gebied. Jammer dat we het niet meer zo maak mogen zien hoe goed hij is op de grond.

ondiep
14-12-2009, 12:01
Staand gaat Aoki in ieder geval niks doen, als ie aokibackpack kan krijgen heeft ie een kans maar ik ga er niet van uit.

Denk eerlijk gezegd dat Hellboy of Alvarez verder zouden komen.

x2 Ik wil Eddy wel tegen BJ zien raar dat de UFC of Strikeforce die jongen niet hebben getekend btw......

Ik denk dat BJ ook Eddy wel pakt maar wil deze matchup wel graag zien.

Wiseguy
14-12-2009, 12:23
Waar baseer je dat op? Penn heeft veel meer gepresteerd dan Aoki op grappling gebied. Jammer dat we het niet meer zo maak mogen zien hoe goed hij is op de grond.

Aoki is niet alleen een BJJ blackbelt maar ook een Judo blackbelt. Kijk een paar partijen van BJ en kijk er een paar van Aoki en geef dan je mening maar over wie er een betere groundgame heeft.

Aoki heeft een zieke groundgame hij benut elke cm door de gekste manouvres uit te voeren. Ik gok dat BJ op KO wint maar zou me nix verbazen als hij 1 of andere zieke flying armbar uit de hoed tovert.

voor de non believers

http://www.youtube.com/watch?v=HBeWl3vLKJY

dirk5
14-12-2009, 12:28
en als aoki het volgende gaat doen dan staat BJ helemaal met zijn handen in het haar (nee ik weet het, hij is kaal)

nobody messes with the buttscoot:

http://i40.tinypic.com/25zkles.jpg

Tony
14-12-2009, 12:44
Aoki is niet alleen een BJJ blackbelt maar ook een Judo blackbelt. Kijk een paar partijen van BJ en kijk er een paar van Aoki en geef dan je mening maar over wie er een betere groundgame heeft.

Aoki heeft een zieke groundgame hij benut elke cm door de gekste manouvres uit te voeren. Ik gok dat BJ op KO wint maar zou me nix verbazen als hij 1 of andere zieke flying armbar uit de hoed tovert.

voor de non believers

http://www.youtube.com/watch?v=HBeWl3vLKJY


Judo BB boeit niks in deze... Iedereen die op judo gaat en dan een jaartje of 6 serieus traint kan zwarte band behalen.

BJ Penn was een white belt BJJ en deed mee met een groot judo toernooi... Hij won dit toernooi op zijn sloffen ondanks dat zijn tegenstanders allemaal black belts waren.

Mario Witteman
14-12-2009, 16:13
Judo BB boeit niks in deze... Iedereen die op judo gaat en dan een jaartje of 6 serieus traint kan zwarte band behalen.

BJ Penn was een white belt BJJ en deed mee met een groot judo toernooi... Hij won dit toernooi op zijn sloffen ondanks dat zijn tegenstanders allemaal black belts waren.

I Know.. And its sucks!!!! Maar vergeet dan niet te melden dat BJ Penn dan wel de Prodigy is!!!

ontopic.. BJ is THE MAN.. vraag me ook af wie next is die een echte bedreiging is voor hem? Aoki kan een goede pot leveren.. Maar tegen BJ??

Tony
14-12-2009, 16:23
Klopt Mario... En zeker geen slecht woord over Judo.. Judo rocks! punt uit.

Maar om te zeggen dat Aoki zo vreselijk goed is WANT hij heeft een judo zwarte band... nee dat zegt mij niets.

en inderdaad... Penn is the prodigy.. en die bijnaam heeft ie niet voor niets gekregen.

Mark my words: PENN SLOOPT AOKI

Wie dan wel?

Gomi? Nee niet nu.. Gomi is teveel uit ritme
Aoki? nee dus, zie boven
Sherk? Been there done that
FLorian? Been there done that
Kawajiri? Nee, het is een goede worstelaar maar zijn standup is te matig
Sanchez? Nopes, been there done that
Alvarez? Alvarez heeft een top standup vind ik... maar zal al snel afkloppen
Calvancante? Zal leuke grappling pot kunnen worden... alleen zal Calvancante Penn nooit naar de grond kunnen brengen.. en staand wordt ie gesloopt
Hellboy Hanssen: Hem geef ik nog de meeste kans... Maar ook hier denk ik dat Penn voortijdig weet te winnen.

dirk5
14-12-2009, 16:30
Misschien dat ze Jose Aldo maar een keer uit de WEC moeten halen.

Tony
14-12-2009, 16:53
Goed punt... Maar dan nog.... zie jij Aldo winnen van Penn?

Ik kan het me niet voorstellen, hoe goed ik Aldo ook vind.

dirk5
14-12-2009, 16:59
Goed punt... Maar dan nog.... zie jij Aldo winnen van Penn?

Ik kan het me niet voorstellen, hoe goed ik Aldo ook vind.

tsja, niet zo een twee drie met de huidige vorm van BJ.

maarja, om hem maar niet meer te laten vechten omdat ie van iedereen wint is ook weer zoiets.

het is gewoon moeilijk.

Tony
14-12-2009, 17:01
Kunnen we jou niet tegen Penn zetten Dirk?

Je behoort immers tot de beste stuurlui van mixfight :)

Dan sta ik in je corner.....

Let's do this!!!

dirk5
14-12-2009, 17:09
Kunnen we jou niet tegen Penn zetten Dirk?

Je behoort immers tot de beste stuurlui van mixfight :)

Dan sta ik in je corner.....

Let's do this!!!

Nou, als je mijn posts op waarde schat, dan zullen we dit maar niet doen, ik denk niet dat ik het zou overleven.

Tony
14-12-2009, 17:13
Gewoon doen Dirk....

Ik heb BJ en Dana al gebeld en ze gaan akkoord.

Hier alvast een drukproef van de nieuwe poster :)

http://img692.imageshack.us/img692/9403/bjdirk.jpg

dirk5
14-12-2009, 17:21
haha, vette shit!

nee, nu ik de poster heb gezien, zie ik het helemaal zitten.

YES! YES! YES!

Tony
14-12-2009, 17:22
Yes we can ;)

Briant
14-12-2009, 20:08
De bijnaam van Aoki was/is Tobikan Judo, of tewel 11e dan Gesprongen Technieken. Hij had tijdens zijn judocariere ook niet de focus liggen op de takedown ;)

Maarre, BJ Penn wint het van Aoki op alle vlakken. De reden dat we zoveel van Aoki op de grond zien is omdat hij op andere gebieden niets kan :P (vergis je niet ik ben Aoki fan geweldige submissions!)

Wheelie
14-12-2009, 20:28
All credits voor Penn, ik had niet verwacht dat hij Diego zo zou domineren.
Ik blijf fan van Diego ;)

Wheelie
14-12-2009, 20:29
Gewoon doen Dirk....

Ik heb BJ en Dana al gebeld en ze gaan akkoord.

Hier alvast een drukproef van de nieuwe poster :)

http://img692.imageshack.us/img692/9403/bjdirk.jpg

REPS :thup:

Lionheart
15-12-2009, 12:52
Vet!!

Hahaha!


http://img692.imageshack.us/img692/9403/bjdirk.jpg

Mario Witteman
15-12-2009, 13:13
Klopt Mario... En zeker geen slecht woord over Judo.. Judo rocks! punt uit.

Maar om te zeggen dat Aoki zo vreselijk goed is WANT hij heeft een judo zwarte band... nee dat zegt mij niets.

en inderdaad... Penn is the prodigy.. en die bijnaam heeft ie niet voor niets gekregen.

Mark my words: PENN SLOOPT AOKI

Wie dan wel?

Gomi? Nee niet nu.. Gomi is teveel uit ritme
Aoki? nee dus, zie boven
Sherk? Been there done that
FLorian? Been there done that
Kawajiri? Nee, het is een goede worstelaar maar zijn standup is te matig
Sanchez? Nopes, been there done that
Alvarez? Alvarez heeft een top standup vind ik... maar zal al snel afkloppen
Calvancante? Zal leuke grappling pot kunnen worden... alleen zal Calvancante Penn nooit naar de grond kunnen brengen.. en staand wordt ie gesloopt
Hellboy Hanssen: Hem geef ik nog de meeste kans... Maar ook hier denk ik dat Penn voortijdig weet te winnen.

Klopt helemaal.. In MMA zegt BB judo niet veel.. Olympische nivo zoals Karo of Nastula is handig. Meer niet.. Het zal je niet het overwicht geven als een BB BJJ of wereld nivo muay thai.

Volgende voor BJ: misschien als Anderson Silva gruwelijk gaat cutten.. Zit nog wat spek op? Diego heeft het ook gedaan. Denk dat hij 1 van de weinigen is die op BJ zijn nivo zit.