PDA

View Full Version : Paul Buentello: The fans knew who the real winner was at UFC 107



Harrie Nak
13-12-2009, 23:37
Video staat op deze (http://www.ufc.com/index.cfm?fa=MultiMedia.video) pagina.


"I feel like I did enough, I could have done a little bit more, but the fans watched the fight. I was in the fight so it's hard to judge it until I watch it on TV. I just needed that one extra [burst] of aggression. I should have put more pressure on him, but the fans watched it and they saw something. I knew I did some good things. It's pretty cool that the fans knew who the real winner was. I felt good, I wasn't tired but I may have given him a little too much respect on his knee but then again I had to reach down deeper. Some times you just have to grab your (expletive) and go -- and that's one thing I didn't do."

Pride_187
13-12-2009, 23:45
1e en 3e ronde overduidelijk voor struve. 2e ronde kun je over discusieren maar is zou naar hem gaan op basis van die knock down, ookal vond ik die ronde heel erg close. 29-28 imo. Einde discussie. Iemand andere gedachten? :D

iconian
14-12-2009, 00:05
gare amerikanen met hun boegeroep. struve ronde 1 buentello 2 struve 3. duh

The_Rock
14-12-2009, 00:16
"I feel like I did enough, I could have done a little bit more,"

Dit zegt genoeg. Als je niet 100% ervoor gaat dan verdien je het niet om te winnen. Geen echte vechter. Boo!!

YoMarK
14-12-2009, 01:23
1e en 3e ronde overduidelijk voor struve. 2e ronde kun je over discusieren maar is zou naar hem gaan op basis van die knock down, ookal vond ik die ronde heel erg close. 29-28 imo. Einde discussie. Iemand andere gedachten? :D
Eens, al vond ik de 2e ronde duidelijk(niet eens close) voor Buentello door de knockdown. Struve kwam er in die ronde even niet uit.

ZakKa!
14-12-2009, 04:11
Zoals al eerder gezegd is Struve gewoon de terechte winnaar...

Durfal
14-12-2009, 05:11
En anders was het een gelijk spelletje geworden, maar geen overwinning voor Paul no way

Marco (scheids)
14-12-2009, 07:24
Round 1; 10-9 Stuve
Round 2; 9-10 Buentello
Round 3; 10-9 Stuve

29-28 voor Stuve

Stel dat je Round 2 8-10 (ivm de knock down) voor Buentello zou hebben gegeven wint hij de partij nog niet !

ondiep
14-12-2009, 08:39
Wat een huillebalk, Struve was de terechte winnaar ik ben het totaal eens met de beslissing.

Tony
14-12-2009, 09:05
Buentello is een huilie die zeker niet voldoende deed...

Enige dat hij doet en kon is loeren op die one punch ko.

dirk5
14-12-2009, 09:09
Ik gaf de partij ook meteen aan Struve, een draw dat had ik nog kunnen geloven, maar dat Paul hem won? nee echt niet.

TOON
14-12-2009, 09:09
ronde 3 was ie gassed, deed geen flikker meer, dus moet vooral bij z'n eigen te rade gaan....

Garcia
14-12-2009, 10:24
Geheel objectief ben ik niet, maar zal het wel proberen te zijn ;-)

Ronde 1 was Stefan diegene die de meeste shots landde, meer octagon control had en op de grond Paul domineerde en het gevecht probeerde te beeindigen op rear naked choke.

Ronde 2 was close, maar door die down van Stefan gaat die ronde toch echt naar Paul. Die stoot zat er echt heel mooi op (zie slowmo). Je ziet paul kijken en wham daar ging die stoot vol in het gezicht van Stefan. Ik vond in ronde 2 Paul de betere daar hij meer shots landde en agressiever was.

Ronde 3 was paul gassed en ging hij over op survivalmode. Stefan ging meer trappen, had meer octagoncontrol en z'n jabs waren vaak raak. Paul stootte niet vaak, en waneer hij dat deed waren z'n stoten vaak mis.

Ronde 1 = Stefan
Ronde 2 = Paul
Ronde 3 = Stefan

el bastardo
14-12-2009, 10:36
Lekker daten met Brett Rogers. Kunnen ze samen grienen. Avondje Grey's Anatomy en handjes vasthouden. Bring out the tissues!

ondiep
14-12-2009, 11:03
Lekker daten met Brett Rogers. Kunnen ze samen grienen. Avondje Grey's Anatomy en handjes vasthouden. Bring out the tissues!


hehe reps :thup:

Sendur
14-12-2009, 11:43
Lekker daten met Brett Rogers. Kunnen ze samen grienen. Avondje Grey's Anatomy en handjes vasthouden. Bring out the tissues!

hehehe

wout61
14-12-2009, 11:53
Stuve gewoon terechten winnaar deed gewoon meer,en de 1e en 3 e ronden waren voor Struve.

Lionheart
14-12-2009, 12:52
Struve terecht gewonnen, werd wel nipt met die 2 knockdowns van Buentello.
Had het gevoel dat de stoten van Struve tijdens zijn body triangle op Buentello niet hard aankwamen.

YoMarK
14-12-2009, 12:55
Ja, dat had ik ook. Had het idee dat ie wat meer had moeten stoten aangezien die submission er toch niet inzat.

Lionheart
14-12-2009, 12:58
Ja, precies.

Tony
14-12-2009, 13:03
vergeet niet dat die Buentello simpelweg een kop van beton heeft he.

Mickey
14-12-2009, 13:25
Struve all the way. De analyse per ronde hierboven klopt gewoon. Met name op de grond was Struve vele malen agressiever.

TOON
14-12-2009, 13:56
vergeet niet dat die Buentello simpelweg een kop van beton heeft he.

zo echt wel....denk dat er genoeg waren gaan zitten op die uppercut van struve in ronde 1!!!

Tony
14-12-2009, 14:18
Was Buentello niet van oorsprong een bokser? die gasten hebben sowieso vaak beton in hun kop.

ondiep
14-12-2009, 14:30
zo echt wel....denk dat er genoeg waren gaan zitten op die uppercut van struve in ronde 1!!!

X2 je hoorde het goed toen Joe vroeg of ze die sound wouden uitzetten en je alleen die klap hoorde :)

Effective
14-12-2009, 14:52
Onsportieve huilbaby die Buentello! Gewoon terechte overwinning voor Stefan.

jesselaar
14-12-2009, 15:00
struve zeker gewonnen en heel knap op die leeftijd ,en de stijl van bob kwam hier heel goed naar voren nu maar hopen dat ze hem de komende twee jaar geven om door te groeien .
want dit is voor het publiek heel vermakelijk maar ik vraag me af hoe hij er over 10 jaar uitziet als hij zo doorgaat .

superfreak
14-12-2009, 15:01
Struve, overduidelijk. Anders rematch. Struve die dan wat meer aan z'n nieuw ontwikkelde spieren gewend is die hem dan dood submit makkelijk toch.

struve moet wel opletten dat hij met de krachttraining die hij nu ondergaat niet vergeet om dit rustig op te bouwen zoals Badr heeft gedaan zeg maar anders verlies je straks explosiviteit en wordt je steeds snel moe.

Remco
14-12-2009, 15:40
Sluit me bij de rest aan. Struve won, al was het niet zijn beste partij. Hij liet zien dat er behoorlijk wat gaten zitten in zijn spel. Wel bedacht ik me dat vele andere vechters allang waren gaan zitten na al die technieken. Wat dat betreft is Buentello wel een freak hoor. Ben heel blij dat we een Nederlander hebben die op zo'n jonge leeftijd al mee kan komen met de HW's bij de UFC. Stefan, we zijn trots op je.

slee
14-12-2009, 18:11
Stefan was de terechte winnaar. Buentello had 1 hele harde stoot, maar verder viel het tegen wat hij liet zien.

Stefan had groundgame, trappen EN 1 harde (op)stoot.

The Green
14-12-2009, 18:46
als ik paul was zou ik ff zelf naar de beelden kijken.
ik was ook in keulen bij Struve, hier zat hij zwaar onder het bloed en tok toch nog de partij naar zich toe. klasse...
deze partij had hij ook wel eerder mogen beslissen.
maar desalniettemin was dit een verdiende overwinning voor stefan.
ik ben alleen bang dat hij net de kracht tekortkomt om iemand zwaar ko te slaan. maar goed met zijn ground skills moet hij daar zijn voordeel pakken.

wie weet wanneer hij weer een patij heeft??

Briant
14-12-2009, 18:50
Stefan heeft terecht gewonnen. Enige wapenfeit van Buentello was een rechtse in de tweede ronde daarna was Stefan Struve weer scherp.

Ik vond het jammer dat hij zei dat het niet als een winst voelde, verkeerde inschatting denk ik toch. Denk eerder dat hij niet tevreden met zichzelf was, maar terecht gewonnen heeftie zeker.

dirk5
14-12-2009, 18:56
wie weet wanneer hij weer een patij heeft??

Hij heeft nu al 4 UFC partijen gehad in minder dan een jaar tijd, Dit is heel veel voor een UFC vechter en het zal dus nog wel effe duren.

Partij van Buentello kwam hij ook als invaller omdat Duffee uitgevallen was.

iconian
14-12-2009, 19:22
dit was nog wel het meest vreemde moment
http://i50.tinypic.com/9a04dj.gif

TOON
14-12-2009, 21:06
had beter vanuit de thai clinch knieen kunnen geven, is niet zo'n afstand....maar dat was wellicht een kracht issue, denk niet dat buentello heel makkelijk z'n hoofd naar onder zou laten drukken om die knie te kussen...was wel een sterke beer iig....

die flying knees moet ie maar even aan de K1 vechters overlaten...

GerritTonijn
14-12-2009, 21:17
Grappig om te zien, dat 90% van de forumgangers in de VS allemaal vinden dat Paul B had gewonnen. Kvind het zelf ook dat Stefan had gewonnen, Paul had met die knock down een beetje een soort van 'almost finish' ingezet wat me doet denken dat alle biased fans van Paul die de rest van het gevecht in hun hoofd hadden.

ICON
14-12-2009, 21:39
die flying knees moet ie maar even aan de K1 vechters overlaten...


ja of aan arlovski

Mule-Kick
15-12-2009, 08:49
Sluit me bij de rest aan, snap niet hoe ook maar iemand kan denken dat Buentello deze partij had gewonnen. Op zn best een draw. Maar hij heeft ronde 1 en 3 gewoon verloren dus niet zo huilie doen.

Heb overigens net eens op sherdog forums gekeken maar toch zijn meeste mensen daar ook eens met beslissing.

ondiep
15-12-2009, 09:08
Die Amerikanen sporen tog niet en zijn allemaal zo nationalistisch als de pest en fluiten elke buitenlander uit die die tegen een Amerikaan vecht op misschien een enkeling na bijv GSP.

Zelfs als het gewoon een mooie partij is of een eerlijke winst word daar tog 9 van de 10 keer de buitenlander uitgefloten erger me er helemaal dood aan :twak: mja wat doe je er tegen....

Fr3ddy
15-12-2009, 09:45
Ik lees net de topic op Sherdog, maar daar is toch echt 90% het eens met een overwinning voor Struve...

TOON
15-12-2009, 10:22
Ik lees net de topic op Sherdog, maar daar is toch echt 90% het eens met een overwinning voor Struve...

viel me niet tegen idd....meeste vonden toch ook dat struve gewonnen had...

The Bulldog
15-12-2009, 15:55
gewoon een terechte overwinning en.....3 rondes ervaring tegen een goeie knokker.....

die gaten die eerder benoemd werden zullen een heel stuk kleiner zijn , de volgende partij....

struve is constant in ontwikkeling.....

ik kijk uit naar zijn rematch tegen dos santos.....die gaat zitten bij yvel....en dan is dat een goede rematch toch?

ook nog goed om positie te bepalen....