PDA

View Full Version : Eenmaal winst, eenmaal verlies voor Golden Glory ...(Bitetti Combat SPOILER)



Jamila
15-12-2009, 11:50
Jason Jones heeft een top partij neer gezet tegen niemand minder als the Pride ster Ninja.

Dion Starring zet zijn winning reeks gewoon door .................. mooie overwinning voor Dion.

Beide vechters zullen binnenkort met goed nieuws komen.

Gr, Jamila

simtekf1
15-12-2009, 12:03
Jamila hier was al een topic over.

Tony
15-12-2009, 12:30
Ik kan dat topic nergens vinden Simtekf1?

Ik heb gisteren wel een post geplaatst met daarin de filmpjes van de 2 gevechten. Zie hier: Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99520)

Daarnaast zal ik ff de titel veranderen ivm indirect spoiling.

Parry Hotter
04-03-2010, 00:05
Jason Jones heeft een top partij neer gezet tegen niemand minder als the Pride ster Ninja.

Dion Starring zet zijn winning reeks gewoon door .................. mooie overwinning voor Dion.

Beide vechters zullen binnenkort met goed nieuws komen.

Gr, Jamila

Ik kon me deze quote nog goed herinneren... Maar waar blijft het goede nieuws van beide vechters ??!!!!!
Of beloofd GG weer gouden bergen waar niks van komt???
En traint Siyar Bahadurza nog bij GG of laat hij zich niet langer aan een lijntje houden??

micha
04-03-2010, 06:53
Ik kon me deze quote nog goed herinneren... Maar waar blijft het goede nieuws van beide vechters ??!!!!!
Of beloofd GG weer gouden bergen waar niks van komt???
En traint Siyar Bahadurza nog bij GG of laat hij zich niet langer aan een lijntje houden??

Ik zag Siyar toch in Miami bezig....