PDA

View Full Version : NL jongens in de UFC(UFC 107 Spoiler)



superfreak
15-12-2009, 13:55
Even een overzicht van de NL jongens op het moment in de UFC.

Zoals vele van jullie weten en sommige mogenlijk ook niet (vandaar de spoiler) heeft Stefan Struve zijn partij tegen Buentello gewonnen. Dan rijst ook de vraag wie is de volgende slachtoffer. Todd Duffy, daar hij deze vervangen heeft dus mog hij vervolgens tegen hem aantreden. Cheick Kongo komt van een verlies af dus nu mag hij het tegen Stefan proberen. Wie weet zetten ze hem vervolgens wel tegen Big County Nelson. Beide goede groundskills en een enorm lengte verschil. Wie of wie denken jullie.

Dan hebben we Anthoni Hardonk nog. Heeft laatst verloren, heb nog niets gehoord over dat de UFC hem gedropt heeft dus er zijn nog mogelijkheden. Als hij dan een kans krijgt zal het niet tegen een topcontender zijn. Wie zullen ze voor hem verzinnen. Kimbo Slice misschien, krijg je tenminste een goede standup battle die Kimbo mogelijk wint op submission daar hij verschrikkelijk veel geleerd heeft in een korte tijd. Of wordt het mogelijk een van de ander TUF 10 finalisten die ze hem voorschotelen.

Yvel gaat nu zijn eerste partij draaien tegen de altijd gevaarlijke Junior Dos Santos. Als hij deze pakt wie volgt er dan voor hem?

Laat je maar horen mixfighters.

Katsujinken
15-12-2009, 14:22
Ik zie Struve het voorlopig niet winnen van subtoppers als Kongo of Nelson. Hij had het soms echt moeilijk tegen Buentello dus ik zie hem nog een paar partijen het liefst tegen wat minder goede knokkers zoals de laatste TUF deelnemers.

Hij is nog hartstikke jong, laat 'm maar ff lekker langzaam groeien. Tegen Kongo kan hij simpelweg staand nog niet op en ik heb nog niet de takedowns van hem gezien die hem op de grond in een voordelige positie zouden brengen. Guard pullen tegen Kongo is een enkeltje ground 'n pound TKO. Tegen Nelson is het precies andersom. Daar verliest hij het op de grond.

Hardonk gaat echt niet op sub verliezen van Kimbo. Als Hardonk dat spelletje een beetje slim speelt vanaf de buitenkant met harde lowkicks en jabs is dat binnen 2 ronden beslecht. Als hij het niet slim speelt en Kimbo te dichtbij laat komen gaat hij verrast worden door een korte hoek of iets dergelijks en gaat hij neer.

Yvel gaat op de grond denk ik overklast worden door Dos Santos. DS is geen Rizzo en maakt het wel af als Yvel op z'n rug komt. Ik hoop dat hij daarna tegen Kimbo mag. Daarna wil Kimbo denk ik niet meer terugkomen.

Illest
15-12-2009, 14:45
Yvel - Kimbo....

dat zou abnormaal vet zijn

Sendur
15-12-2009, 15:51
Weet je wat.

Ik vond Stefan zijn stand-up er echt slecht uitzien tegen Buentello.

Hij kwam maar ingevlogen zonder dekking enzo.
Ik kneep hem wel ff!

amilster
15-12-2009, 16:06
Yvel - Kimbo....

dat zou abnormaal vet zijn

Dat zou niet eens een strijd zijn man :D Yvel met een banaan zijn zijn reet, een vinger in zijn neus en de andere hand op de rug gebonden

Wat niet wil zeggen dat ik Kimbo geen relaxte gast vind maar tegen Yvel geef ik hem niet meer dan een puncherschance

MilfhunterMMA
15-12-2009, 16:47
Weet je wat.

Ik vond Stefan zijn stand-up er echt slecht uitzien tegen Buentello.

Hij kwam maar ingevlogen zonder dekking enzo.
Ik kneep hem wel ff!

ik vond het ook niet geweldig. ik snap niet waarom hij niet vaker zijn jabs gebruikte en wat meer afstand hield.

FightingDutchman
15-12-2009, 16:54
Yvel - Kimbo....

dat zou abnormaal vet zijn

Dat zou wel echt zwaar de bom zijn inderdaad! Zie Yvel eigenlijk niet van Dos Santos winnen, al hoop ik het natuurlijk wel voor hem. Ik denk dat Dos Santos Yvel gewoon naar de grond brengt en het daar af maakt. Tegen Kimbo zou wel eens een echte brawl kunnen worden zoals Alexander - Kimbo had moeten worden maar nooit werd.

Struve zie ik het liefst tegen nog een paar mindere goden inderdaad. Hij is pas 21 dus gewoon nog een paar winst partijen pakken en zijn naam nog verder op de kaart zetten in de VS.

Hardonk zou ik ook wel tegen Kimbo willen zien, gewoon omdat hij Kimbo vrij makkelijk moet kunnen pakken als hij slim vecht. Tegen Marcus Big Baby Jones zou ook wel vet zijn, staand kan hij hem gruwelijk afmaken maar op de grond moet hij toch echt uitkijken voor Big Baby!

GerritTonijn
15-12-2009, 19:59
gewoon hopen op de upset a la Gary Goodridge (http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Goodridge)

superfreak
16-12-2009, 11:22
Struve vs Big Baby is ook wel een optie. Allebei niet al te beste standup maar op de grond krijg je me dan wat te zien. Beide ook grote jongens.

Mule-Kick
16-12-2009, 11:29
Struve; nog niet klaar voor de echte contenders maar zijn toch wel paar goede middenmooters tegen wie hij ervaring kan opbouwen.
Hardonk; Maybe een van die 2 gasten die Struve heeft verslagen laatst?
Yvel: afhankelijk van wat hij doet tegen Dos Santos, zolang ze hem niet tegen al te goed worstelaars zetten heeft ie altijd wel een goede kans denk ik. Buentello? Barry? Kongo?

dirk5
16-12-2009, 11:29
Struve vs Big Baby is ook wel een optie. Allebei niet al te beste standup maar op de grond krijg je me dan wat te zien. Beide ook grote jongens.

Big baby heeft een glazen kin, die hoort niet in de UFC thuis. Die uppercut die hij bij buentello raak sloeg zou Big Baby voor 3 maanden in het ziekenhuis gelegd hebben.

Wiseguy
16-12-2009, 11:48
Struve tegen Hardonk!

sebastiaan
16-12-2009, 12:02
Ik zie niet in hoe Dos santos teveel kan zijn voor Yvel, in iedergeval in de standup niet.
Misschien dat ie veel betere grondskills heeft, maar ook daar kan yvel wel heel goed verdedigen.
Ik denk KO yvel.

Stuve is wel echt als een vuurpijl omhoog geschoten, hoop dat ie het zo goed kan blijven doen, maar een paar "leer" partijen zouden geen kwaad kunnen. Opbouwen is altijd goed.

En ik zou graag Antoni tegen Kimbo zien, zou hij moeten kunnen winnen.
En ik kan me niet voorstellen dat Kimbo ook maar iets kan op de grond wat Antoni niet kan, dit is bij uitstek een partij waar Antoni het ook op de grond af zou kunnen.