PDA

View Full Version : K-1 MAX Nederland 21 maart a.s.!



RINGS INFO
15-12-2009, 18:34
Zoals de zaken er nu voor staan zal er op zondag 21 maart weer een kwalifikatietoernooi in Utrecht worden georganiseerd door Peter Aerts i.s.m. RINGS. De winnaar gaat dan door naar de 'Final Eliminations' (laatste 16) in Japan. Verleden jaar won Leroy Kaestner dit toernooi en het jaar daarvoor Warren Stevelmans.

Het samenstellen van de 8 vechters is geen eenvoudige zaak. Er lopen in Nederland veel, heel veel goede vechters rond in deze klasse. Daarom willen wij graag weten van jullie wie je graag in het toernooi zou zien en om welke reden.

Belangrijk is wel dat het gaat om vechters die normaliter uitkomen in de -70kg klasse en niet een kilo of 7 moeten aftrainen. Dat komt het toernooi niet ten goede en brengt risico's met zich mee voor in Japan.

Ook belangrijk is dat de vechter(s) niet te oud zijn voor de K-1 MAX. Hoewel vechters van boven de 30 nog uitstekend mee kunnen zoekt Japan steeds naar vechters die nog verder kunnen groeien. De K-1 houdt overigens het laatste woord of een vechter wel of niet mee mag doen aan de kwalifikatie.

Dus wie?

abdel1991
15-12-2009, 18:39
Chris Ngimbi!!!!!!!!!!

danial
15-12-2009, 18:42
faldir chahbari
Als K1 niet moeilijk doet

trainer Bv S'burg
15-12-2009, 18:48
Knokt Kem Sitsongpeenong daar ook? Hoorde zoiets in Bangkok op zijn gym?

Hendy
15-12-2009, 18:52
Knokt Kem Sitsongpeenong daar ook? Hoorde zoiets in Bangkok op zijn gym? Volgens mij knokt hij in maart tegen Petrosyan in milaan..

abdel1991
15-12-2009, 18:54
faldir chahbari
Als K1 niet moeilijk doet

vroeg ik trouwens laatst af waarom hij nooit mee mag doen... ik a'dam maakte hij het petrosyan heel lastig en als die gele kaart er niet kwam was het waarschijnlijk een extra ronde en op GG event tegen holzken had hij eigenlijk verdiend gewonnen...

JeMalleMoer
15-12-2009, 18:55
Tarik el idrissi!!!!!!!!!!! :thup::thup:

danial
15-12-2009, 19:03
vroeg ik trouwens laatst af waarom hij nooit mee mag doen... ik a'dam maakte hij het petrosyan heel lastig en als die gele kaart er niet kwam was het waarschijnlijk een extra ronde en op GG event tegen holzken had hij eigenlijk verdiend gewonnen...

Wat ik begreep is dat ze iemand willen die voor KO gaat, Onzin natuurlijk want Faldir vecht slim/mooi


Tarik el idrissi!!!!!!!!!!! :thup::thup:
Even tot 30ste afwachten (BOTE gala). Als hij in vorm is, maakt hij een goeie kans

Ali Gunyar hoort zeker de bij

Irishrover
15-12-2009, 19:04
Hafid el Boustati,

Een hard werkende jongen die zelfs tijdens de schooldagen eerst ging trainen en dan pas naar school ging, presteert goed, zet goede wedstrijden neer tegen goede opponenten.

Tarik el Idrissi,

Verdient het als geen ander in mijn ogen, kwalitatief scoort hij een goed! Hard, onvoorspelbaar, en gefocused. Komt net terug van een blessure, hij mag zich weer gaan bewijzen vind ik.


De gebroeders Grigorian,

Als een vuurpijl stijgen zij erg snel omhoog. Goede technische vechters, presteren erg goed. Zij verdienen de kans om te schijnen in Japan.


Chris Ngimbi,

Bewees zich tegen Chahid er nog altijd te zijn. Goede combinerende vehter met een goede knie.


Marco Pique,

Vocht een topmatch tegen the thai legend Yodsenklai! Dat zegt heel wat. Het is een gevaarlijke opponent voor iedere vechter! Give the lad a chance.


Panjonsuk,

De harde, krachtige thai met explosieve trappen, is denk wel 1 van de sterkste in NL.

Hoessein Abdelhadi,

Klinkt misschien apart, maar ik zie potentie in deze kerel.
hij verbaasde me tegen de thai Hansuk, vocht stategisch. Ik ken zijn record op dit moment niet. Maar ik wil hem wel zien vechten tegen de lads


Ali Gunyar,

Technische vechter die moeilijk te bevechten is, lang niets van hem gehoord, maar geloof dat hij een lastige is voor iedereen.



Had graag Faldir erbij gezien... Helaas willen ze hem niet.

abdel1991
15-12-2009, 19:13
hangt er trouwens ook vanaf wie wel of wie niet zeker zijn van de final 16.... souwer,krauss,drago en holzken lijken me wel save maar de vraag is hebben chahid,lima en kaestner zich dit jaar voldoende bewezen in japan om rechtstreeks geplaatst te zijn....

als alle 3 niet rechtstreeks zijn geplaatst....

chahid,lima,kaestner,chabhari,pique,ngimbi,stevelm ans en diender

en de 3 reserve's(op volgorde) als een van die 3 wel rechtstreeks zijn geplaatst

el idrissi,panjonsuk en gunyar

fjezzefur
15-12-2009, 19:22
Laat ze nou een keer niet moeilijk doen.. ik gun het faldir.

angelo_1
15-12-2009, 19:40
hangt er trouwens ook vanaf wie wel of wie niet zeker zijn van de final 16.... souwer,krauss,drago en holzken lijken me wel save maar de vraag is hebben chahid,lima en kaestner zich dit jaar voldoende bewezen in japan om rechtstreeks geplaatst te zijn....

als alle 3 niet rechtstreeks zijn geplaatst....

chahid,lima,kaestner,chabhari,pique,ngimbi,stevelm ans en diender

en de 3 reserve's(op volgorde) als een van die 3 wel rechtstreeks zijn geplaatst

el idrissi,panjonsuk en gunyar
nou ik vind het een hele mooie toernooi maar ik denk niet dat die gasten allemaal gaan komen dan is de kans wel heel klein dat ze winnen en aangezien er vorig jaar niet egt de toppers gingen strijden om een plek in k 1 max in japan

trainer Bv S'burg
15-12-2009, 19:41
Volgens mij knokt hij in maart tegen Petrosyan in milaan..

klopt, maar Monlit (trainer) vertelde ons dat hij ook naar Nederland zou komen, maart/april hij wist alleen niet op welk evenement en plaats? Vandaar deze vraag. :)

Hendy
15-12-2009, 19:55
klopt, maar Monlit (trainer) vertelde ons dat hij ook naar Nederland zou komen, maart/april hij wist alleen niet op welk evenement en plaats? Vandaar deze vraag. :) Ok.. hij durft, eerst tegen Petrosyan op K1 regels.. en dan een paar weken later weer in nl knokken ?! Ben benieuwd want het is wel 1 van de toppers momenteel in Thailand!

on-topic: als iemand het verdiend dmv zijn prestatie's is het wel Ali Gunyar.. Top vechter!

payap
15-12-2009, 20:07
K-1 MAX Holland is toch voor Nederlandse deelnemers?

of wordt het nu een internationaal toernooi?

ZakKa!
15-12-2009, 20:08
vraag me af of chahid ouled al hadj nog een contract heeft met k1?

vechter111
15-12-2009, 20:17
Khalid Bourdiff Hoort er zeker bij en verdient een kans!!
Hij wilt toch op de -70 vechten

bananenplukster
15-12-2009, 20:51
Chahid/lerory kaestner(als ze nog geen contract hebben bij de k1), daarnaast chris ngimbi, tarik idrissi, diender, chabhari, pique, gunyar.

Wheelie
15-12-2009, 21:13
Zo zou ik het 't liefst zien ;)

Toernooi:
Warren Stevelmans, Marco Pique, Tarik El Idrissi, William Diender, Ali Gunyar, Alviar Lima, Faldir Chahbari en Chris Ngimbi

Reserve:
Leroy Kaestner
Rachid Belani


Ik hop dat El Idrissi sterk terug komt van die zware blessure.
Verder ben ik er vanuit gegaan dat Kraus, Holzken, Souwer en Drago al meedoen

adenane
15-12-2009, 21:18
Diender zal wel mee mogen doen omdat Aerts het organiseert. En hij verdient het ook wel. Chris omdat hij er ook recht op heeft. Vorig jaar onterecht een verliespartij gekregen tegen Marco, dat later terug is gedraaid door Rings maar daar schoot Chris weinig mee op. Dus een uitnodiging is wel op z'n plaats.

Murthel Groenhart lijkt me een gedegen tegenstander. Tarik el Idrissi, vorig jaar verstek moeten laten na een misselijke blessure, nu kans op een ticket naar Japan. Misschien Chahid, na een mindere reeks kan ie toch laten zien bij de absolute top te horen. Keastner, toch titelhouder. Grigoryan (uit Belgie maar vorig jaar deed ook Rahaoui mee) pas nog gewonnen van Ngimbi, zou zeker niet misstaan en Faldir, omdat ik het hem gun de Jappen de mond te snoeren.

- Chris Ngimbi
- William Diender
- Tarik el Idrissi
- Leroy Keastner
- Chahid Ouled el Hadj
- Murthel Groenhart
- Harut Grigoryan
- Faldir Chabari

blackadder
15-12-2009, 21:31
K-1 MAX Holland is toch voor Nederlandse deelnemers?

of wordt het nu een internationaal toernooi?
In dat geval Dennis Schneidmiller.
En zo niet Chris van Venrooy.

mario the count
15-12-2009, 21:49
Diender zal wel mee mogen doen omdat Aerts het organiseert. En hij verdient het ook wel. Chris omdat hij er ook recht op heeft. Vorig jaar onterecht een verliespartij gekregen tegen Marco, dat later terug is gedraaid door Rings maar daar schoot Chris weinig mee op. Dus een uitnodiging is wel op z'n plaats.

Murthel Groenhart lijkt me een gedegen tegenstander. Tarik el Idrissi, vorig jaar verstek moeten laten na een misselijke blessure, nu kans op een ticket naar Japan. Misschien Chahid, na een mindere reeks kan ie toch laten zien bij de absolute top te horen. Keastner, toch titelhouder. Grigoryan (uit Belgie maar vorig jaar deed ook Rahaoui mee) pas nog gewonnen van Ngimbi, zou zeker niet misstaan en Faldir, omdat ik het hem gun de Jappen de mond te snoeren.

- Chris Ngimbi
- William Diender
- Tarik el Idrissi
- Leroy Keastner
- Chahid Ouled el Hadj
- Murthel Groenhart
- Harut Grigoryan
- Faldir ChabariHaalt murthel groenhart de -70?lijkt me sterk.

Om de traditie voort te zetten lijkt het me leuk om er weer een frisse nieuwe vechter in te zetten net als ieder jaar(zie keastner en stevelmans).Robin V Roosemalen lijkt me hier geschikt voor, alleen moet hij dan wel eerder los komen want het is echt een vechter die het beste tot zijn recht komt in 5 rondes.

Robin v Roosmalen
Faldir chabarie
Ali gunyar
Marco pique
tarik el idrissie
Harut grigorian
Chris ngimbi
Wesley pfaff ( deze jongen zal ook een frisse aanwinst zijn)

HAY
15-12-2009, 22:59
Faldir Chabari!!

maarja jammer dat de k-1 er alles aan doet om hem uit het toernooi te houden..

ambasadeur
15-12-2009, 23:38
anthony kane
robin van rosmalen
karim el jouharti
otmar diagne
ajay balgobind
henry van opstal
yavuz kayabasi
hafid el boustati

toekomst,jong,statisch,goed spel,technisch.

De Ketting/Keten is zo sterk als de zwakste schakel.
(De kracht van het geheel wordt bepaald door het zwakste deel).

Giancarlo
16-12-2009, 02:11
TARIK EL IDRISSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mattie73
16-12-2009, 03:47
TARIK EL IDRISSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

X2

En ook Khalid Bourdif als hij op dat gewicht kan komen.

riederlaan
16-12-2009, 15:47
Tarik el Idrissi
Chahid el ouled al hadj
Leroy Kaestner
Mohamed Aouragh
William Diender
Hafid El Boustati
Chris Ngimbi

Ik vind dit talentvolle vechters, waarbij ik erbij moet zeggen dat Mohamed Aouragh een opkomende topper is. Erg sterk bezig won eerder al van Rachid Belaini en onlangs won hij overtuigend van Chris van Venrooy waarmee hij de Nederlandse titel veroverde. Voor de rest vind ik dat Faldir Chabari een kans moet krijgen.

adenane
16-12-2009, 16:06
Ook belangrijk is dat de vechter(s) niet te oud zijn voor de K-1 MAX. Hoewel vechters van boven de 30 nog uitstekend mee kunnen zoekt Japan steeds naar vechters die nog verder kunnen groeien. De K-1 houdt overigens het laatste woord of een vechter wel of niet mee mag doen aan de kwalifikatie.

Dus dan denk ik dat Gunyar en Lima sowieso dit jaar afvallen. Jammer maar helaas.

Verder zie ik een hoop nieuwe namen van jongens die mee zouden moeten doen. Allemaal wel leuk en aardig maar vergeet niet dat de winnaar tegenover jongens als Petrosyan, Kyshenko, Sato, Holzken, Souwer enz enz staat. Ik ben benieuwd wie Rings kiest....

Neivra
16-12-2009, 16:14
Ik denk dat er inmiddels al een poll gemaakt kan worden met zoveel vechters :P

Mijn stem gaat uit naar Chabari.

connect
16-12-2009, 16:48
het lijkt me ook beter om een toernooi te houden met veel "nieuwe namen" ik lees nu al die namen die de afgelopen 3x er al in zaten en sommige van hun hebben al een kans gehad in japan, of japan wil ze simpelweg niet zoals faldir het is supertriest aangezien hij bijna alle jongens in japan al verslagen heeft maarja zo is het nou eenmaal.

mo medhar
robin v roosmalen
el idrissi (heeft op 70 nog niet echt een kans gehad)
milo el geubli
ngimbi
grigorian
anthony kane
boustati

en als superfight chabari vs kyshenko

jobb2
16-12-2009, 17:35
karim el jouharti

pwie
17-12-2009, 17:34
1.Hendry Akdeniz.
2.Aussie.
3.Khalid Bourdif als die het gewicht kan halen.
4.William Diender.
5.Chris Ngimbi.
6.Mosab Amrani.
7.Marvin Sansaar.
8.Anthony Kane.

1.reserve partij, Marco pigue vs Dave vd Ploeg.
2.reserve partij, Rachid Bellani vs Robin van roosmalen.

Gewoon nog als partij erbij.

Warren Sevelemans vs Leroy Kaestner.


Paar leuke B partijen ;)

Wheelie
17-12-2009, 18:57
Dus dan denk ik dat Gunyar en Lima sowieso dit jaar afvallen. Jammer maar helaas.

Verder zie ik een hoop nieuwe namen van jongens die mee zouden moeten doen. Allemaal wel leuk en aardig maar vergeet niet dat de winnaar tegenover jongens als Petrosyan, Kyshenko, Sato, Holzken, Souwer enz enz staat. Ik ben benieuwd wie Rings kiest....
Helemaal mee eens en inderdaad jammer als Lima en Gunyar niet in aanmerking komen

Kameleon
17-12-2009, 19:38
Mootje Kamal
Anthony Kane
Tarik El Idrissi
Robin van Roosmalen
Kenneth van Eesvelde
Hafid El Boustati
Harut Grigorian
Jimmy Eimers

Richelieu
17-12-2009, 22:38
Mootje Kamal
Anthony Kane
Tarik El Idrissi
Robin van Roosmalen
Kenneth van Eesvelde
Hafid El Boustati
Harut Grigorian
Jimmy Eimers

Mooie lijst ;)

BiCkOnE
17-12-2009, 23:03
Leroy Keastner
Faldir Chabari als de K1 hem een kans wil geven

Nathan
18-12-2009, 09:43
Menno Dijkstra

Richelieu
18-12-2009, 10:13
Menno Dijkstra

...wil zwaarder vechten begreep ik.

riederlaan
30-12-2009, 00:30
Mohamed Aouragh moet een kans krijgen. Opkomend jong talent!

Omar.
30-12-2009, 03:40
Halim Issaoui, maar die vecht helaas paar kilotjes zwaarder!

Ik gun het Faldir van harte!

Anderson
30-12-2009, 11:09
Mootje Kamal


Die vecht op 65 kg

Anderson
30-12-2009, 11:11
Murthel Groenhart


Die vecht op 76 kg die haalt dat nooit.

Anderson
30-12-2009, 11:17
1.Hendry Akdeniz.
2.Aussie.
3.Khalid Bourdif als die het gewicht kan halen.
4.William Diender.
5.Chris Ngimbi.
6.Mosab Amrani.
7.Marvin Sansaar.
8.Anthony Kane.

Ja tuurlijk lijstje gaat echt nergens over :rolleyes:

Aussi heeft zelfs nog nooit op 72,5 gevochten hoe kan die in hemelsnaam dan wel op 70 kg kunnen vechten. Mosab Amrani vecht op 63 en 65 kg hoe gaat het hem lukken om op 70 kg te vechten

Marco
30-12-2009, 11:35
Milo El Geubli

pavani
30-12-2009, 11:45
Ramzi - Chakuriki

Ervani
30-12-2009, 11:46
Hier ook Ramzi tamaditi - Xena sport/Chakuriki
RAMZI TAMADITI - THE SECRET OF AMSTERDAM (http://www.afav.info/ramzi)

pavani
30-12-2009, 12:58
Bij deze ook een verduidelijking bij mijn vermoeming.

Ik heb al veel namen voorbij zien komen waaronder de gevestigde orde, “the New kids on the Block”, kortom voldoende keuze.

Er ontbreekt echter iemand. Ramzi - Chakuriki

Ramzi is op zijn best op -70KG en hoeft niet te cutten/gainen, verder is het een conditiebeest, zijn gevechten zijn hard daarom is er altijd de garantie voor vuurwerk. Met zijn explosieve vechtstijl, uitstekende boxing skills, ervaring, lengte en zijn winnaarmentaliteit is hij voor iedereen een lastige opponent. De populaire Ramzi heeft het in zich om naam te gaan maken in Japan.

Ramzi heeft o.a. de veelbelovende Surinaamse vechter Andy Ristie en Mo Ben Nassr verslagen.

Richelieu
30-12-2009, 18:21
Ja tuurlijk lijstje gaat echt nergens over :rolleyes:

Aussi heeft zelfs nog nooit op 72,5 gevochten hoe kan die in hemelsnaam dan wel op 70 kg kunnen vechten. Mosab Amrani vecht op 63 en 65 kg hoe gaat het hem lukken om op 70 kg te vechten

Je kan dat lijstje nergens over gaan vinden, maar toch is Aussie zeer druk bezig om naar dat gewicht toe te gaan werken. Of het zal lukken is een tweede, maar de intentie is er om toch flink lager te gaan vechten.

Harlem
30-12-2009, 19:40
Dit lijkt me dan ook meteen een mooi poultje..


Chris Ngimbi
Chahid Oulad El Hadj

Tarik El Idrissi
Harut Grigorian

William Diender
Leroy Kaestner

Yavuz Kayabasi
Marat Grigorian

Octavius
30-12-2009, 23:16
Er wordt gewoon geloot zoals het bij de K-1 gaat.

Vorig jaar hadden we Rahoui uit Belgie. Van mij mag dit jaar Kenneth van Eesvelde meedoen. Een jonge die toch niet echt gewaardeerd wordt. Maar toch van jongens als Stevelmans, Mes en Diender gewonnen heeft.

Naj85
30-12-2009, 23:48
Hafid el Boustati

Richelieu
31-12-2009, 12:03
Er wordt gewoon geloot zoals het bij de K-1 gaat.

Vorig jaar hadden we Rahoui uit Belgie. Van mij mag dit jaar Kenneth van Eesvelde meedoen. Een jonge die toch niet echt gewaardeerd wordt. Maar toch van jongens als Stevelmans, Mes en Diender gewonnen heeft.

Zeker! Kenneth wordt zwaar onderschat en ben persoonlijk ook erg benieuwd hoe deze goede Belg het in een toernooi zou doen na zijn klinkende overwinningen op grote Nederlandse namen in het recente verleden!

onne1983
02-01-2010, 00:56
Cosmo Alexandre, hij woont in Nederland en heeft onlangs nog het King's cup S-1 toernooi in bangkok gewonnen.

kentaro
02-01-2010, 05:44
Jimmy eimers, Anthony kane...