PDA

View Full Version : Overeem vs Fujita officieel bekend gemaakt



redman74
15-12-2009, 20:46
FEG have announced an additional 6 fights for the Dynamite card today

6 fights are DREAM vs. SRC. "Kid" is returning to take on Sengoku featherweight champion Masanori Kanehara. And Hiroshi Izumi will have his 2nd MMA fight against Katsuyori Shibata.

Also a K-1 fight is announced. Veteran Ray Sefo is returning to take on former boxing champion Yusuke Nishijima.

DREAM Vs. SRC:
Norifumi “KID” Yamamoto vs. Masanori Kanehara
Hiroyuki Takaya vs. Michihiro Omigawa
Hideo Tokoro vs. Marlon Sandro
Hayato “Mach” Sakurai vs. Akihihiro Gono
Katsuyori Shibata vs. Hiroshi Izumi
Kazuyuki Fujita vs. Alistair Overeem

K-1 Fight:Ray Sefo vs. Yosuke Nishijima

Previously Announced:
MMA Fight: Satoshi Ishii vs. Hidehiko Yoshida
K-1 (5×3 minutes, 1×3 ext.):Masato vs. Andy Souwer
Super Hulk Tournament Final: Minowaman vs. Sokoudjou

zie deze link

Japan-MMA.com: 12/31 Fields Dynamite! - Fights Announced (http://www.japan-mma.com/2009/12/1231-fields-dynamite-fights-announced.html)

ik mis mousasi nog!!
ben ook nog niet echt onder de indruk van de kaart
wat denken julie?

GerritTonijn
15-12-2009, 20:50
mousasi moet MMA doen.

Sendur
15-12-2009, 20:59
Leuk dat Andy ook vecht!

123trisweat
15-12-2009, 21:15
Satoshi Ishii vs. Hidehiko Yoshida

ben wel benieuwd naar judoka ishii, hij heeft tenslotte dit jaar een tour door de US gemaakt en Dana White te kakken gezet :)

GerritTonijn
15-12-2009, 21:17
hij zou toch aan TUF 10 meedoen?

Irishrover
16-12-2009, 00:17
FEG have announced an additional 6 fights for the Dynamite card today

6 fights are DREAM vs. SRC. "Kid" is returning to take on Sengoku featherweight champion Masanori Kanehara. And Hiroshi Izumi will have his 2nd MMA fight against Katsuyori Shibata.

Also a K-1 fight is announced. Veteran Ray Sefo is returning to take on former boxing champion Yusuke Nishijima.

DREAM Vs. SRC:
Norifumi “KID” Yamamoto vs. Masanori Kanehara
Hiroyuki Takaya vs. Michihiro Omigawa
Hideo Tokoro vs. Marlon Sandro
Hayato “Mach” Sakurai vs. Akihihiro Gono
Katsuyori Shibata vs. Hiroshi Izumi
Kazuyuki Fujita vs. Alistair Overeem

K-1 Fight:Ray Sefo vs. Yosuke Nishijima

Previously Announced:
MMA Fight: Satoshi Ishii vs. Hidehiko Yoshida
K-1 (5×3 minutes, 1×3 ext.):Masato vs. Andy Souwer
Super Hulk Tournament Final: Minowaman vs. Sokoudjou

zie deze link

Japan-MMA.com: 12/31 Fields Dynamite! - Fights Announced (http://www.japan-mma.com/2009/12/1231-fields-dynamite-fights-announced.html)

ik mis mousasi nog!!
ben ook nog niet echt onder de indruk van de kaart
wat denken julie?

Me neither mate,

Little disappointing.

Vecht Badr ook nog?

Nopain85
16-12-2009, 01:05
Ow shit , kid moet knokken!!!

micha
16-12-2009, 07:52
Fujita heeft een hele harde kop

simtekf1
16-12-2009, 08:04
Fujita heeft een hele harde kop

4 jaar geleden ja, net zoals Hunt.

Waarom vecht Sefo eigenlijk weer, daar zit toch ook helemaal niemand op te wachten?

Mule-Kick
16-12-2009, 08:06
Best redelijke card. Ik las op fiveouncesofpain.com dat ook Manhoef en Mousasi (K-1 regels) in actie gaan komen.

Garcia
16-12-2009, 08:12
Gare pot. Ik wil Overeem tegen een echte tegenstander zien die momenteel in de top 10 zit.

ondiep
16-12-2009, 08:13
Gare pot. Ik wil Overeem tegen een echte tegenstander zien die momenteel in de top 10 zit.


X2

el bastardo
16-12-2009, 08:33
Ben meer benieuwd naar Kid dan naar de partij van Ali. Die zal binnen een min. wel weer voorbij zijn. Verder Masato vs Souwer leuk en een fatsoenlijke pot in dat Hulk geneuzel. Safo... met alle respect, maar wat gaat die nu een comeback maken? Begrijp dat hij het spelletje mist, maar hij zal toch voor veel $$$ tegen de wat mindere goden komen aant knokken. Ik zit er iig niet op te wachten.

kooivechter
16-12-2009, 10:48
card valt een beetje tegen zitten een paar leuke potte bij. Sefo zit ik niet meer op te wachten en Overeem zal idd weer snel klaar zijn

superfreak
16-12-2009, 11:49
Me neither mate,

Little disappointing.

Vecht Badr ook nog?

Had ooit ergens gelezen dat hij had gezegd niet meer te vechten op de dynamite show. te kort na 5 december of zo.

abdel1991
16-12-2009, 11:53
zeg maar gerust die card valt zwaar tegen... vooral in tegenstelling tot die andere card die dus fake was.... enige partij waar ik naar uitkijk is masato vs souwer, en mousasi als die er uberhaupt nog komt

Djani
16-12-2009, 12:10
Satoshi Ishii vs. Hidehiko Yoshida

ben wel benieuwd naar judoka ishii, hij heeft tenslotte dit jaar een tour door de US gemaakt en Dana White te kakken gezet :)


Hoe heeft ie hem te kakken gezet?

fcpaco
16-12-2009, 12:24
DREAM Vs. SRC:
Norifumi “KID” Yamamoto vs. Masanori Kanehara
Hiroyuki Takaya vs. Michihiro Omigawa
Hideo Tokoro vs. Marlon Sandro
Hayato “Mach” Sakurai vs. Akihihiro Gono
Katsuyori Shibata vs. Hiroshi Izumi
Kazuyuki Fujita vs. Alistair Overeem

K-1 Fight:Ray Sefo vs. Yosuke Nishijima

Previously Announced:
MMA Fight: Satoshi Ishii vs. Hidehiko Yoshida
K-1 (5×3 minutes, 1×3 ext.):Masato vs. Andy Souwer
Super Hulk Tournament Final: Minowaman vs. Sokoudjou

Jammer dat er geen Badr Hari vs alister Overeem(MMA rules) is. Geweldig dat masato tegen Andy Souwer gaat vechten, het zou een mooi afscheid zijn voor Masato. Omdat hij nog nooit tegen Souwer heeft gewonnen. Voor de rest zitten er niet echt bekende vechters bij. Globaal gezien is het een redelijk rooster.

Pepe the Ice-Murderer
16-12-2009, 13:44
Er zitten enkele leuke matchups tussen, maar fujita - overeem... Wie zit daar in godsnaam op te wachten.

Alistair haal die pikuren uit je kont en ga je fucking titel nu eindelijk eens verdedigen!!!!

RocknRolla
16-12-2009, 19:00
Ik kijk uit naar The Kid!!!!!!!!

MMA Fan
16-12-2009, 19:08
Makkie.......Overeem op RNC round 1

El Bambino
16-12-2009, 19:35
De zoveelste topper waar ie tegen vecht :thup:

BiCkOnE
16-12-2009, 19:59
Leuk dat Andy ook vecht!

Die partij was al een tijdje bekent, afscheidspartij van Masato en de enige partij waar ik echt naar uitkijk deze dag..

Ali pakt deze overwinning met twee vingers in zijn neus..

Irishrover
16-12-2009, 20:36
Er zitten enkele leuke matchups tussen, maar fujita - overeem... Wie zit daar in godsnaam op te wachten.

Alistair haal die pikuren uit je kont en ga je fucking titel nu eindelijk eens verdedigen!!!!

Haha aye, Ik zie hem ook liever zijn Titel verdedigen, but ik gaf het ook aan in een andere topic.

He did get 2 knockdowns against Badr, ook al zegt hij dat ie 'ff' uit balans raakte en zo nog een gevecht kon aangaan.

Geloof ik toch dat hij het 'ff' rustig aan wil doen.

Nickshooto
16-12-2009, 21:19
http://www.youtube.com/watch?v=2yK0i9IlxSw

Hij heeft maybe een harde kop... Maar als Silva hem al klapt...

Hij is zeker niet bestand tegen de harde mokers van overeem.

Ik zeg 200% Overeem !

d3mon1977
17-12-2009, 08:45
Hideo Tokoro en kid in actie! Altijd vet! Overeem gaat weer weer iemand slopen. oei oei oei.

Ivo C.
17-12-2009, 09:20
BOOOOORRRRIIIIINGGGG

What's up wit all this strange fights for Overeem...

MB667
17-12-2009, 09:26
goede worstelaar......

Fasada
17-12-2009, 12:33
Uiteraard begrijp ik de reacties maar toch blijf ik me verbazen dat mensen er zo zwaar aan tillen. In de Pride dagen vocht Fedor tegen bijvoorbeeld Zulzinho, Wagner de Martins, Ogawa en dan is iedereen helemaal blij want Fedor vecht maar wanneer Alistair tegen een niet eens zo slechte tegenstander loopt iedereen te zeiken, maar goed ik hou er over op. Aangezien mensen een verlies partij posten van Fujita tegen Wanderlei gaat ik het tegenovergestelde doen ;)

Fujita vs Yvel

http://www.youtube.com/watch?v=lWA-ynPtXvw

reefer
17-12-2009, 12:57
[quote=Fasada;852172]Uiteraard begrijp ik de reacties maar toch blijf ik me verbazen dat mensen er zo zwaar aan tillen. In de Pride dagen vocht Fedor tegen bijvoorbeeld Zulzinho, Wagner de Martins, Ogawa en dan is iedereen helemaal blij want Fedor vecht maar wanneer Alistair tegen een niet eens zo slechte tegenstander loopt iedereen te zeiken, maar goed ik hou er over op. Aangezien mensen een verlies partij posten van Fujita tegen Wanderlei gaat ik het tegenovergestelde doen ;)


Wellicht omdat men hier in Nederland een ander(e) (vechter/team/organisatie) het licht niet in de ogen gunt!!!
Op menig overwinning hier is wel commentaar geleverd,dusssssss.....

Marquis
17-12-2009, 13:00
Uiteraard begrijp ik de reacties maar toch blijf ik me verbazen dat mensen er zo zwaar aan tillen. In de Pride dagen vocht Fedor tegen bijvoorbeeld Zulzinho, Wagner de Martins, Ogawa en dan is iedereen helemaal blij want Fedor vecht maar wanneer Alistair tegen een niet eens zo slechte tegenstander loopt iedereen te zeiken, maar goed ik hou er over op. Aangezien mensen een verlies partij posten van Fujita tegen Wanderlei gaat ik het tegenovergestelde doen ;)

Fujita vs Yvel




En hoelang geleden was dit niet ?

Je ziet zelfs Alistair nog met zijn fotomodellen lichaam buiten de ring staan met sensei Carbin.

Fasada
17-12-2009, 13:22
Ongeveer 9 jaar hoezo? Dan krijg ik zeker een reactie van "ja dat was toen dit is nu"
Ik beweer ook helemaal niet te zeggen dat Fujita beter is gaan vechten in tegenstelling tot Alistair maar het blijft geen pannenkoek als je het mij vraagt...

De partijen waar ik na refereer met Fedor waren ook zoiets als 7/8 jaar geleden maar hij was wel al toen "king" en vocht ook vaak tegen pannenkoeken omdat de Jappen dat eenmaal willen zien. In de Pride tijd gebeurde dit heel vaak maar toen klaagde niemand over een mismatch en bleef je enthousiast door de show en de aantal toppers op 1 card. Nu de UFC kiest om de vechters zo goed te laten matchen blijkt dat nu de standaard te zijn terwijl wij weten dat Japanners altijd aparte matchmaking hebben en die veel gericht is op entertainment dan ranking..

micha
17-12-2009, 13:32
Ongeveer 9 jaar hoezo? Dan krijg ik zeker een reactie van "ja dat was toen dit is nu"
Ik beweer ook helemaal niet te zeggen dat Fujita beter is gaan vechten in tegenstelling tot Alistair maar het blijft geen pannenkoek als je het mij vraagt...

De partijen waar ik na refereer met Fedor waren ook zoiets als 7/8 jaar geleden maar hij was wel al toen "king" en vocht ook vaak tegen pannenkoeken omdat de Jappen dat eenmaal willen zien. In de Pride tijd gebeurde dit heel vaak maar toen klaagde niemand over een mismatch en bleef je enthousiast door de show en de aantal toppers op 1 card. Nu de UFC kiest om de vechters zo goed te laten matchen blijkt dat nu de standaard te zijn terwijl wij weten dat Japanners altijd aparte matchmaking hebben en die veel gericht is op entertainment dan ranking..

Marquis
17-12-2009, 13:36
Komop man deze gast is inmiddels 40 jr oud ,..een potientele tegenstander (Alistair) voor FEDOR verleent zich toch niet voor dit soort poppenkast.
maar goed Alistair pakt alles de laaste maanden behalve de tegenstanders die Alistair waardig zijn.

Je bent een Barcalona speler maar eigenlijk speel je liever elke dag tegen VVV... en maar roepen buiten het veld dat je tegen Real Madrid wilt spelen... :lol:

Ivo C.
17-12-2009, 14:03
Loss Blagoi Ivanov (http://www.sherdog.com/fighter/Blagoi-Ivanov-50154) Decision (Split) Sengoku - Ninth Battle (http://www.sherdog.com/events/Sengoku-Ninth-Battle-10299) 8/2/2009 3 5:00
Loss Travis Wiuff (http://www.sherdog.com/fighter/Travis-Wiuff-3660) KO (Punches) Sengoku - Third Battle (http://www.sherdog.com/events/Sengoku-Third-Battle-6994) 6/8/2008 1 1:24

No comment...

Ivo C.
17-12-2009, 14:04
Komop man deze gast is inmiddels 40 jr oud ,..een potientele tegenstander (Alistair) voor FEDOR verleent zich toch niet voor dit soort poppenkast.
maar goed Alistair pakt alles de laaste maanden behalve de tegenstanders die Alistair waardig zijn.

Je bent een Barcalona speler maar eigenlijk speel je liever elke dag tegen VVV... en maar roepen buiten het veld dat je tegen Real Madrid wilt spelen... :lol:
x2

dirk5
17-12-2009, 14:19
Ongeveer 9 jaar hoezo? Dan krijg ik zeker een reactie van "ja dat was toen dit is nu"
Ik beweer ook helemaal niet te zeggen dat Fujita beter is gaan vechten in tegenstelling tot Alistair maar het blijft geen pannenkoek als je het mij vraagt...

De partijen waar ik na refereer met Fedor waren ook zoiets als 7/8 jaar geleden maar hij was wel al toen "king" en vocht ook vaak tegen pannenkoeken omdat de Jappen dat eenmaal willen zien. In de Pride tijd gebeurde dit heel vaak maar toen klaagde niemand over een mismatch en bleef je enthousiast door de show en de aantal toppers op 1 card. Nu de UFC kiest om de vechters zo goed te laten matchen blijkt dat nu de standaard te zijn terwijl wij weten dat Japanners altijd aparte matchmaking hebben en die veel gericht is op entertainment dan ranking..

het verschil is dat Fedor toen al had bewezen de beste te zijn.

Ali nog niet...

arabic-sniper
17-12-2009, 14:51
http://www.youtube.com/watch?v=2yK0i9IlxSw

Hij heeft maybe een harde kop... Maar als Silva hem al klapt...

Hij is zeker niet bestand tegen de harde mokers van overeem.

Ik zeg 200% Overeem !

Als Silva hem al klapt... wat wil je daar mee zeggen dat het dan een koekenbakker is..:fp: Dat was de periode dat Wanderlei op z'n best was, dus echt niet schandalig om van hem pak te krijgen:twak: imo. Alistair krijgt in de mma nu alleen maar dat soort figuren die hun beste tijd hebben gehad, zouden ze hem niet een keer moeten gaan matchen tegen wat andere.. Loopt zat dat rond. Wat een mooie afsluiter zou zijn Alistair vs Sergei 3:thup:

steftheboxer
17-12-2009, 14:52
Uiteraard begrijp ik de reacties maar toch blijf ik me verbazen dat mensen er zo zwaar aan tillen. In de Pride dagen vocht Fedor tegen bijvoorbeeld Zulzinho, Wagner de Martins, Ogawa en dan is iedereen helemaal blij want Fedor vecht maar wanneer Alistair tegen een niet eens zo slechte tegenstander loopt iedereen te zeiken, maar goed ik hou er over op. Aangezien mensen een verlies partij posten van Fujita tegen Wanderlei gaat ik het tegenovergestelde doen ;)

Fujita vs Yvel

http://www.youtube.com/watch?v=lWA-ynPtXvw

Wanger de Martins en Zulzinho zijn toch dezelfde persoon?

Fasada
17-12-2009, 15:04
Dus als je de beste ben, dan is het wel ok om tegen pannenkoeken te vechten...

Laat ik het anders stellen.
Als je FC Barcelona bent en je wordt uitgenodigd om tegen VVV te vechten voor hun 10 jarig jubileum en er wordt goed voor betaald dan vliegt de hele selectie naar Venlo om een potje te voetballen, volgens mij deed Real Madrid dit in een toer naar China.

Als je een vechter ben en je krijgt goed betaald om te knokken in Japan, moet hij dan zo'n partij weigeren? Met het argument, hij is niet goed genoeg??
Alistair en Strikeforce (Scott) hebben al meerdere malen aangegeven dat hij in April zou gaan vechten dus die datum loopt niet weg. Dat Alistair toevallig een partij aangeboden krijgt tegen een 40 jarige oude Japanner, is gewoon een goede mogelijkheid om wat extra centen te verdienen.

Sterker nog er zijn veel vechters die tegenstanders weigeren omdat ze te goed zijn en Alistair is niet de persoon die partijen weigert, hij accepteert wel partijen als men die krijgt aangeboden. Kan mij voorstellen dat mensen pissed off zijn wanneer hij dit soort partijen verkiest boven een partij in Strikeforce maar dat is in deze situatie niet het geval. Als Yvel zijn eerste partij zou vechten tegen Coleman, ben ik ook blij al is het alleen omdat ik Yvel in actie kan zien. Dit was ook het geval toen Manhoef tegen Dae Won Kim vocht. Ik ga niet zeiken, ik ben gewoon blij als een Nederlander de ring betreed op een groot gala meer niet...

@Steftheboxer, je heb gelijk

dirk5
17-12-2009, 15:16
anders doe je effe helemaal of je geen verstand heeft...

wat ik duidelijk wil maken is dat Fedor in zijn pride tijd tegen alle toppers heeft gestaan en heeft gewonnen. Je kunt hem idd 9 keer tegen big nog laten vechten maar de mensen willen ook wel eens wat anders.

Ali, heeft tegen alle toppers gevochten op LHW en verloren, op HW heeft hij alleen nog maar tegens cans gevochten. Hij heeft altijd een behoorlijke air om zich heen hangen maar heeft dit simpelweg nog niet bewezen op hw, vandaar dat tegen cans vechten niet wordt gewardeerd zoals bij Fedor.

geld verdienen mag zeker, maar ga dan niet net lopen doen of deze partij ook maar iets voorsteld.

begrijp je me nu? anders ga ik er ook geen moeite meer voor doen.

micha
17-12-2009, 15:27
[quote=Fasada;852228]Dus als je de beste ben, dan is het wel ok om tegen pannenkoeken te vechten...

Laat ik het anders stellen.
Als je FC Barcelona bent en je wordt uitgenodigd om tegen VVV te vechten voor hun 10 jarig jubileum en er wordt goed voor betaald dan vliegt de hele selectie naar Venlo om een potje te voetballen, volgens mij deed Real Madrid dit in een toer naar China.

Als je een vechter ben en je krijgt goed betaald om te knokken in Japan, moet hij dan zo'n partij weigeren? Met het argument, hij is niet goed genoeg??
Alistair en Strikeforce (Scott) hebben al meerdere malen aangegeven dat hij in April zou gaan vechten dus die datum loopt niet weg. Dat Alistair toevallig een partij aangeboden krijgt tegen een 40 jarige oude Japanner, is gewoon een goede mogelijkheid om wat extra centen te verdienen.

Sterker nog er zijn veel vechters die tegenstanders weigeren omdat ze te goed zijn en Alistair is niet de persoon die partijen weigert, hij accepteert wel partijen als men die krijgt aangeboden. Kan mij voorstellen dat mensen pissed off zijn wanneer hij dit soort partijen verkiest boven een partij in Strikeforce maar dat is in deze situatie niet het geval. Als Yvel zijn eerste partij zou vechten tegen Coleman, ben ik ook blij al is het alleen omdat ik Yvel in actie kan zien. Dit was ook het geval toen Manhoef tegen Dae Won Kim vocht. Ik ga niet zeiken, ik ben gewoon blij als een Nederlander de ring betreed op een groot gala meer niet...




x100

Fasada
17-12-2009, 16:10
anders doe je effe helemaal of je geen verstand heeft...

wat ik duidelijk wil maken is dat Fedor in zijn pride tijd tegen alle toppers heeft gestaan en heeft gewonnen. Je kunt hem idd 9 keer tegen big nog laten vechten maar de mensen willen ook wel eens wat anders.

Ali, heeft tegen alle toppers gevochten op LHW en verloren, op HW heeft hij alleen nog maar tegens cans gevochten. Hij heeft altijd een behoorlijke air om zich heen hangen maar heeft dit simpelweg nog niet bewezen op hw, vandaar dat tegen cans vechten niet wordt gewardeerd zoals bij Fedor.

geld verdienen mag zeker, maar ga dan niet net lopen doen of deze partij ook maar iets voorsteld.

begrijp je me nu? anders ga ik er ook geen moeite meer voor doen.

Ik hoor je praten over "Fedor in zijn Pride tijd"
Wat is Pride? Een optocht ofzo...

Ik en zeker niet Alistair heeft ook maar wijs lopen doen dat deze partij veel voorstelt. Sterker nog ik denk dat Alistair inderdaad een maatje te groot is voor Fujita. Het enige wat ik nogmaals wou zeggen is dat de top van de HW waar jij het over heb erg dun is en de meeste er van niet vechten op Dream. Dus als er wordt aangekondigd dat Alistair op Dynamite vecht op M.M.A. regels, hoor ik iedereen roepen "oh beter hij vecht weer op MMA regels" maar tegelijkertijd moet je als vechtsportkenner weten dat zijn tegenstander sowieso geen top 10 vechter kan zijn. Dat zij met Fujita op de proppen komen vond ik wel verrassend en ook wel leuk voor het Pride nostalgie. Je hoort mij ook echt niet zeggen dat dit de hoofdpartij moet worden van de avond.

Verder is het ook een compliment aan Alistair dat mensen zo lopen te klagen want dat geeft wel aan dat ze Alistair wel degelijk een topper vinden...

dirk5
17-12-2009, 16:21
Ik hoor je praten over "Fedor in zijn Pride tijd"
Wat is Pride? Een optocht ofzo...



Oke, en hier gaat je geloofwaardigheid voor dit forum.

kansloos!

Wheelie
17-12-2009, 16:30
Beste Fasada, Pride was DE vetste MMA organisatie ter wereld.
Ze hadden echte toppers onder contract staan zoals Fedor, Wanderlei Silva, Dan Henderson, Sakuraba en much more.

Check even youtube op Pride FC en Pride Fighting Championships - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Pride_Fighting_Championships)

Fasada
17-12-2009, 16:31
Oh bedankt Wheelie, dat wist ik helemaal niet, kan ik dit ook zien op Eurosport?

Wheelie
17-12-2009, 16:37
Oh bedankt Wheelie, dat wist ik helemaal niet, kan ik dit ook zien op Eurosport?
Helaas niet meer op Eurosport, was te geweldadig.

Fasada
17-12-2009, 16:41
Oh ja, dat meen je niet!! Jammer had graag wat beelden willen zien van Pride...

Dirk, heb jij anders wat DVD's die ik van je kan lenen?

ZakKa!
17-12-2009, 18:33
Hideo Tokoro en kid in actie! Altijd vet! Overeem gaat weer weer iemand slopen. oei oei oei.

Ja toch! Ik ziet ook niet te wachten op Ray Sefo of Fujita maar ik kijk naar de positieve dingen!

War "The Janitor" Tokoro!!