PDA

View Full Version : Diego Sanchez after UFC 107 *spoiler*



Harrie Nak
16-12-2009, 12:28
http://assets.sbnation.com/assets/227945/diego-swollen.jpg

Pride_187
16-12-2009, 12:33
Mijn oog en neus zagen er ook zo uit na de Sneekweek, met dank aan beveiligingsbureau Schaaf. :D

Tony
16-12-2009, 12:46
ziet er lekker uit zo....

groetjes kusjes,
BJ Penn

Vision
16-12-2009, 13:18
Bedankt voor de spoiler...

Tony
16-12-2009, 13:19
Normaal houden we 3 dagen spoilers in acht... dus dat zou dan tot afgelopen nacht moeten zijn....

Zal de titel voor de zekerheid wel ff aanpassen voor het geval er meerdere mensen zijn die het event nog niet gekeken hebben.

dirk5
16-12-2009, 13:37
fuck hem Tony, er lijken hier mensen te zijn die alleen posten om te janken dat het een spoiler is.

Wanneer je het nu nog niet gezien hebt intereseert het je gewoon niet genoeg, en kun je jezelf dus ook niet kut voelen dat het gespoiled is.

dietrik
16-12-2009, 13:41
Als ik uitslagen niet wil weten blijf ik 10 kilometer van MF vandaan.

Mario Witteman
16-12-2009, 14:08
valt me eigenlijk nog mee ze hoofd.. niet eens zo blauw

Tony
16-12-2009, 14:13
fuck hem Tony, er lijken hier mensen te zijn die alleen posten om te janken dat het een spoiler is.

Wanneer je het nu nog niet gezien hebt intereseert het je gewoon niet genoeg, en kun je jezelf dus ook niet kut voelen dat het gespoiled is.

Ik ken forumlid Vision persoonlijk en het is echt geen zeikerd hoor ;)

Zoals gezegd hebben we normaal gesproken een spoilertijd van ongeveer 3 dagen... en dat kan je interpreteren alszijnde tot dinsdagnacht of woensdag algemeen...

mja.. blijft een lastig punt die spoilers...

De echte diehard fan kijkt direct... maar er zijn zat diehard fans die simpelweg niet de tijd hebben om direct te kijken..

dirk5
16-12-2009, 14:22
sorry als ik weer te wild van wal ben gestoken, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat wanneer je echt benieuwd bent, je langer wacht dan 1 dag met kijken.

Tony
16-12-2009, 14:30
No harm done :)

Ik kon het me ook altijd maar moeilijk voorstellen.. (we kijken immers snachts of direct op zondag)... Echter sinds ik een huis gekocht heb en samenwoon met mijn vriendin wordt dit toch echt steeds moeilijker hoor...

standaard scenario:
zaterdagavond lekker aan de alcohol... dus snachts niet fit en niet opstaan...
zondag's uitslapen en smiddag enkele verplichtingen... savonds uiteten en dan ff quality time op de bank.
maandag werken... daarna boodschappen doen, koken, opruimen en dan komt visite.
op dinsdag soortgelijk rideltje etc etc

Pepe the Ice-Murderer
16-12-2009, 14:49
Nightmare zal wel wat minder praat hebben volgende keer :)
Liever hij dan ik in ieder geval, hij was flink toegetakeld.

Reps voor BJ once again :D

Sendur
16-12-2009, 15:43
Bedankt voor de spoiler...


HOEZO SPOILER???

Flikker op man, je ziet een in elkaar geslagen kop.

Je ziet GEEN UITSLAG!!

Er zijn genoeg vechters die er zo uitzien na een wedstrijd maar wel winnnen.
Vieze jankbal ben je gewoon.

En jonge als je UFC pas een week naderhand gaat kijken dan kom je toch ook niet op forums.

Ik word gewoon ziek van dat spoiler gezever terwijl het al 4 dagen geleden is gevochten.

Als je het nog niet hebt gezien waarom open je uberhaupt deze post????????

:fp::fp::fp::fp::fp::fp:

Tony
16-12-2009, 17:05
zie je PM Sendur...

Let op je taalgebruik aub.

En nogmaals.. niet het plaatje, maar de oorspronkelijke titel tekst was de grote spoiler.

PD_EC
16-12-2009, 18:25
ziet er goed uit

Fyodor
16-12-2009, 18:42
No harm done :)

Ik kon het me ook altijd maar moeilijk voorstellen.. (we kijken immers snachts of direct op zondag)... Echter sinds ik een huis gekocht heb en samenwoon met mijn vriendin wordt dit toch echt steeds moeilijker hoor...

standaard scenario:
zaterdagavond lekker aan de alcohol... dus snachts niet fit en niet opstaan...
zondag's uitslapen en smiddag enkele verplichtingen... savonds uiteten en dan ff quality time op de bank.
maandag werken... daarna boodschappen doen, koken, opruimen en dan komt visite.
op dinsdag soortgelijk rideltje etc etc

Hehe Tony zit onder de plak. Hoewel 't bij mij ook langzaam die kant opgaat... :blush:

Afgelopen zondag kon ik pas 's avonds kijken, toen heb ik overdag alle MMA gerelateerde sites (MF, sherdog.com,twitter.com enz) gemeden als de pest. Dat ging prima, alleen heb ik per ongeluk net als de vorige keer (ortiz vs griffin) tijdens het kijken op sherdog.com geklikt. Dit ging gedachtenloos op het moment dat er ff wat tijd tussen de gevechten zat. Dus mezelf aardig gepwnd voor de 2e keer aangezien ik alweer het resultaat van de main event zag:boos:

Tijd om m'n favorieten op te schonen! ;)

steftheboxer
16-12-2009, 18:43
Dit is toch geen spoiler? Je ziet alleen zijn dikke kop maar er staat nergens dat hij verloren heeft. Ik weet nog wel Fedor zijn kop na de partij met Crocop was ook niet echt fraai maar als dit al onder een spoiler valt....

ICON
16-12-2009, 19:02
lezennnnnnnnnn de titel is in de tussentijd aangepast.

steftheboxer
16-12-2009, 19:35
in dat geval zit ik fout....

Sendur
16-12-2009, 21:05
No harm done :)

Ik kon het me ook altijd maar moeilijk voorstellen.. (we kijken immers snachts of direct op zondag)... Echter sinds ik een huis gekocht heb en samenwoon met mijn vriendin wordt dit toch echt steeds moeilijker hoor...

standaard scenario:
zaterdagavond lekker aan de alcohol... dus snachts niet fit en niet opstaan...
zondag's uitslapen en smiddag enkele verplichtingen... savonds uiteten en dan ff quality time op de bank.
maandag werken... daarna boodschappen doen, koken, opruimen en dan komt visite.
op dinsdag soortgelijk rideltje etc etc

Forever young, i want to be forever young!

Dragao
17-12-2009, 00:04
Zag er inderdaad nog redelijk normaal uit vergeleken met die avond zelf

Christophe
17-12-2009, 01:00
Ik vind hem er nu meer "nightmare" uitzien dan afgelopen zaterdag ... ik zou er in het donker in ieder geval van weglopen! :lol:

En van dat Harry Potter-lidteken op zijn voorhoofd komt hij ook nooit meer af (tenzij met plastische chirurgie). Lekker zo, voor de rest van zijn leven elke dag bij het tandenpoetsen aan BJ Penn moeten denken. Alsof BJ het daarom heeft gedaan ... zou me niet verwonderen! :p

a.s.c.
17-12-2009, 01:12
HOEZO SPOILER???

Flikker op man, je ziet een in elkaar geslagen kop.

Je ziet GEEN UITSLAG!!

Er zijn genoeg vechters die er zo uitzien na een wedstrijd maar wel winnnen.
Vieze jankbal ben je gewoon.

En jonge als je UFC pas een week naderhand gaat kijken dan kom je toch ook niet op forums.

Ik word gewoon ziek van dat spoiler gezever terwijl het al 4 dagen geleden is gevochten.

Als je het nog niet hebt gezien waarom open je uberhaupt deze post????????

:fp::fp::fp::fp::fp::fp:

Denk om je bloeddruk.. je kent vision waarschijnlijk niet eens (ik ook niet) maar om dan via internet iemand op deze manier aan te spreken? beetje zonde..

el bastardo
17-12-2009, 09:39
sorry als ik weer te wild van wal ben gestoken, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen dat wanneer je echt benieuwd bent, je langer wacht dan 1 dag met kijken.
Watn wildebras ben je toch ook! Schobbejak!

d3mon1977
17-12-2009, 09:42
van dat Harry Potter-lidteken op zijn voorhoofd komt hij ook nooit meer af (tenzij met plastische chirurgie! :p

ja man die was echt diep! Skullview. Ze hebben het aardig dichtgemaakt aan die foto te zien.

Harrie Nak
18-12-2009, 10:20
To be honest I’m really f’nnnn pist off I hate losing and am more hungry for victory than ever ... All I can think about is working my way back to earn another shot at Bj Penn. My dream has changed it is no longer just become ufc champion it is to fight Bj Penn again. I will put my heart and soul into this!!! Im on a mission now. All you doubters shut up and watch me!

BoerHarms
18-12-2009, 12:38
Yes man komt heus wel weer terug, maar winnen van BJ.... nee.