PDA

View Full Version : Strikeforce on CBS Locked for April



Harrie Nak
16-12-2009, 13:12
CBS has formally agreed to air its second Strikeforce event in April, Sherdog.com has learned from an executive within the major network.

A specific date and venue has not been decided, though numerous locations are currently being scouted from coast to coast, according to the executive.

Fedor Emelianenko and Dan Henderson are expected to appear on the card, said the CBS source. Henderson, a top-five ranked middleweight, left the UFC to sign a four-fight 16-month deal with Strikeforce on Dec. 5. Sherdog.com has learned that Henderson is being strongly considered to challenge middleweight champion Jake Shields in his promotional debut in April.

Both fighters’ camps told Sherdog.com on Tuesday that they’re open to the possibility of the matchup, though no official talks have begun with the promotion.

Strikeforce “Fedor vs. Rogers” earned favorable ratings for CBS when it aired in its “Saturday Night Fights” slot on Nov. 7 from the Sears Centre Arena in Hoffman Estates, Ill.

The event reached 4.04 million homes to take the coveted Men 18-34 timeslot and peaked during the main event between the world’s No. 1 heavyweight and Rogers with 5.46 million viewers, making it the ninth most watched live fight in U.S. history.

Harrie Nak
16-12-2009, 13:34
Ik kan helaas niet meer editten, maar ik begrijp niet waarom ze Shields mogelijk tegen Henderson zetten. Shields gaat op zeker ge-bisping-ed worden!
Shields is WW, Henderson is LHW. Groter, sterker, betere worstelaar, betere bokser... wellicht de (gemakkelijkste) keuze van Henderson zelf? Of Strikeforce dat toewerkt naar een beter PPV-verkopend MW vs. LHW champ event?

En Mousasi? Daar zit iedereen op te wachten! Zou me verbazen als die niet op de card komt.

dirk5
16-12-2009, 13:40
Ik kan helaas niet meer editten, maar ik begrijp niet waarom ze Shields mogelijk tegen Henderson zetten. Shields gaat op zeker ge-bisping-ed worden!
Shields is WW, Henderson is LHW. Groter, sterker, betere worstelaar, betere bokser... wellicht de (gemakkelijkste) keuze van Henderson zelf? Of Strikeforce dat toewerkt naar een beter PPV-verkopend MW vs. LHW champ event?

En Mousasi? Daar zit iedereen op te wachten! Zou me verbazen als die niet op de card komt.

Beide heren zijn gewoon MW hoor.

RayOmac
16-12-2009, 13:40
En Mousasi? Daar zit iedereen op te wachten! Zou me verbazen als die niet op de card komt.
Als je je huiswerk had gedaan bij het starten van een discussie had je het volgende geweten:

When asked when he expects to fight in MMA again, Mousasi noted that his contract states he can only compete on the same Strikeforce shows that feature his fellow M-1 Global fighter, Fedor Emelianenko.Sinds Fedor voorlopig niet meer vecht vanwege een gebroken hand verbaast het mij niet als hij niet op deze kaart staat.
Het feit dat het gevecht pas in April plaats vind zou het ook wel zo kunnen dat de boel dan al genezen en gerevalideerd is.
Maar door bovengenoemde wurg contract van Mousasi zou hij nog wel eens hard genaaid kunnen worden en voorlopig niet meer op strikeforce staan.

FightingDutchman
16-12-2009, 13:40
En Mousasi? Daar zit iedereen op te wachten! Zou me verbazen als die niet op de card komt.

Ik las laatst ergens dat Mousasi alleen mag vechten op de evenementen waar Fedor ook op vecht. Ik hoop echt dat hij hier vecht want als dat niet het geval is zou er wel een erg lange pauze zitten tussen zijn partij met Sokoudjou en de volgende partij in de VS gezien het feit dat Fedor maar 2 keer per jaar vecht ongeveer.

FightingDutchman
16-12-2009, 13:41
Sinds Fedor voorlopig niet meer vecht vanwege een gebroken hand verbaast het mij niet als hij niet op deze kaart staat.

En als jij gewoon had gelezen bij het openen van het topic had je gezien dat er het volgende staat:

Fedor Emelianenko and Dan Henderson are expected to appear on the card, said the CBS source.

:D

Harrie Nak
16-12-2009, 13:43
Als je je huiswerk had gedaan bij het starten van een discussie had je het volgende geweten:

Sinds Fedor voorlopig niet meer vecht vanwege een gebroken hand verbaast het mij niet als hij niet op deze kaart staat.Als jij je huiswerk had gedaan voordat je een aanname doet, zou je ook moeten weet dat dat natuurlijk geen garantie voor Mousasi is.

dirk5
16-12-2009, 13:44
en dat Mousasi niet zou mogen vechten wanneer Fedor niet vecht is echt gewoon dikke B*llsh*t.

Mousasi-Babalu anyone?

FightingDutchman
16-12-2009, 13:53
en dat Mousasi niet zou mogen vechten wanneer Fedor niet vecht is echt gewoon dikke B*llsh*t.

Mousasi-Babalu anyone?

Zou een regeling kunnen zijn die pas in effect is gegaan na het signen van Fedor.

dirk5
16-12-2009, 13:59
het is een tussen haakjes clausule.

Finkel zal Gegard gewoon laten vechten wanneer hij en strikeforce willen, ga daar maar van uit.

TOON
16-12-2009, 14:16
zou ook te bizar voor woorden zijn dat mousasi afhankelijk gaat worden of fedor wel of niet geblesseerd is bijvoorbeeld.....het zal wel zo zijn dat hij op dezelfde events gaat vechten maar niet alleen maar op de events van fedor....kan ik me gewoon niet voorstellen...

dirk5
16-12-2009, 14:19
zou ook te bizar voor woorden zijn dat mousasi afhankelijk gaat worden of fedor wel of niet geblesseerd is bijvoorbeeld.....het zal wel zo zijn dat hij op dezelfde events gaat vechten maar niet alleen maar op de events van fedor....kan ik me gewoon niet voorstellen...

me neither.

Stel je voor dat Fedor zijn moederbord beschadigd bij de training en dat ze alleen nog een moederbord op voorraad hebben zonder de Rogers en Arlovski upgrade. Dit upgraden kan goed een half jaar duren.
Dan zullen ze echt niet zo lang wachten om hun LHW kampioen te laten vechten.
Dit gezeik hebben ze nu al met Ali, dat willen ze echt niet nog een keer hebben.

iconian
16-12-2009, 15:15
coker had diezelfde avond nog een berichtje laten uitgaan dat daar niks van waar is, dat mousasi alleen kan vechten op m-1 promoties.

Het kwam door Ariel halwani die Gegard vroeg of hij vocht op dynamite, en een quote gebruikte uit de mail die mousasi terugstuurde om weer te kunnen scoren met een artikel.

Mousasi heeft er wel van geleerd alleen nog zakelijk te antwoorden op dit soort vragen, die 'journalisten' springen op elke quote om er een artikel aan te kunnen wijden.

Sendur
16-12-2009, 15:23
Ah man, Fuck Jake Shields.

Vind hem zo fucking lame!