PDA

View Full Version : Gilbert Yvel is signed for 7 fights in the UFC!



Lionheart
16-12-2009, 15:22
- YVEL GLAD TO FINALLY GET HIS SHOT IN THE UFC- MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=10264&zoneid=13)

Ik dacht eerlijk gezegd voor 1 of 2 gevechten max, maar 7 gevechten, dat is wel heel cool voor Yvel!!

Sendur
16-12-2009, 15:24
WAT?

7 gevechten?

Nou nou ze delen ze wel uit daar.

Sendur
16-12-2009, 15:25
Oh ja........... eat that Jamila en GG die altijd maar zeggen dat Yvel een pussy is omdat hij naar de USA is gevlucht.

Doe dit hem maar eens na!

iconian
16-12-2009, 15:27
fat baby jesus dat is vet! dat betekent dat als hij verliest dat hij zeker nog een kans krijgt.

Maar weet dat de UFC je altijd kan "releasen" als je ondermaats presteert, maar voorlopig is yvel here to stay! beste nieuws van de dag ook al ken ik yvel niet

Hopen dat hij zich gedraagt zodat hij ook een license kan krijgen voor zn volgende gevecht. Hij heeft alleen in Nevada nu een licentie.

Lionheart
16-12-2009, 15:30
Ja, ik stond er ook van te kijken!
Mede door zijn verleden dacht ik dat Dana hem misschien voor 1x of max 2x kon "gebruiken".

Maar 7 gevechten, dat is echt top! Kan ie zn naam even goed zuiveren, door een paar mooie KO's neer te zetten!

goro
16-12-2009, 15:36
Goede tegenstander voor Kimbo! :)

GerritTonijn
16-12-2009, 15:37
ook een beetje zekerheid dat strikeforce hem niet pakt lijkt me.

FightingDutchman
16-12-2009, 15:37
WOW! 7 partijen is wel echt de bom. Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk zijn contract uitvecht en niet voor het eind gereleased wordt. Veel hangt af van welke tegenstanders hij krijgt ben ik bang.

Justinian
16-12-2009, 15:39
Goede tegenstander voor Kimbo! :)
Dat zou erg cool zijn!

EdwinC
16-12-2009, 16:01
WAR Yvel!!

MrLoverrr
16-12-2009, 16:09
WAUW! EINDELIJK BEETJE SPEKTAKEL OP STAAND GEBIED IN DE UFC! HOPELIJK GAAT IE HET GOED DOEN!

SUCCES YVEL. KICK SOME ASS

Harrie Nak
16-12-2009, 16:10
"I wanted six fights – Dana wanted eight," Lewis said. "I (texted him), ‘how about you come over right now? I'll let you start in the mount. If you tap me, you get eight. If I tap you, I get six.’ He texts back, 'how bout we spar for six rounds, and then bench press contest? If I win, I get ten, if you win, you get six.’"LOL. :)

superfreak
16-12-2009, 16:11
goed om te horen lekker veel gevechten. Hij wordt wel gelijk in het diepe gegooid met als eerste tegenstander gelijk JDS. Hierna maar tegen Kongo dan krijg je ook een mooie standup partij te zien.

MMA Fan
16-12-2009, 16:25
Goede tegenstander voor Kimbo! :)

X2 ... beide zijn staande vechters.......de grond is hun zwakke kant

dirk5
16-12-2009, 16:34
tegen kimbo is idd leuk als je de eerste dode in mma wilt zien.

Kerel ging ko na een jab van Seth Petruzelli die 25 kg lichter was en de wedstrijd 2 dagen van te voren aan nam. Kerel heeft 3 rondes en de judges nodig gehad om te winnen van Houston Alexander.

wat denk je dan dat Yvel met hem doet? hij schopt de kop van zijn romp af.

we willen Yvel-Kongo, Yvel-Barry, Yvel-Beuntello....

Kimbo die moeten ze gewoon cutten.

Biiyen
16-12-2009, 16:40
Echt vreemd is het natuurlijk niet. Dana wil spektakel, vechters die ervoor gaan en dat zegt hij altijd "Ik heb liever vechters die volledig ervoor gaan en verliezen dan vechters die met minimale inspanning winnen".

Hoe je het ook went of keert, wedstrijden van Gilbert eindigen vrijwel nooit in een jury beslissing.

steftheboxer
16-12-2009, 17:04
zeven wedstrijden helemaal top!

Wil inderdaad Yvel- Kongo, Yvel- Buentello, Yvel - Hardonck, Yvel - Duffee, Yvel - Carwin, Yvel - Mir en uiteindelijk Yvel - Lesnar

echt cool dit, stond laatst al te springen bij de partij van Struve en als straks Yvel aan de bak moet wordt dat nog erger...

marcelt
16-12-2009, 17:18
Wat vet dit. Had ik nooit verwacht. Leuk stukje ook. En inderdaad Gilbert is misschien niet de allerbeste , maar wel altijd leuk om te zien, never a lay and pray!

micha
16-12-2009, 17:22
goed nieuws voor de UFC. met Gilbert is altijd spektakel.

Ivo C.
16-12-2009, 17:40
Goood stuff!!!
Go Gilbert!

BNP
16-12-2009, 17:55
tegen kimbo is idd leuk als je de eerste dode in mma wilt zien.

Kerel ging ko na een jab van Seth Petruzelli die 25 kg lichter was en de wedstrijd 2 dagen van te voren aan nam. Kerel heeft 3 rondes en de judges nodig gehad om te winnen van Houston Alexander.

wat denk je dan dat Yvel met hem doet? hij schopt de kop van zijn romp af.

we willen Yvel-Kongo, Yvel-Barry, Yvel-Beuntello....

Kimbo die moeten ze gewoon cutten.

Ik Verdedig Kimbo hier niet hoor want denk ook dat Yvel hem zal overklassen..
Maar de manier waarop Kimbo tegen Seth Petruzelli KO ging was ook wel lullig natuurlijk he hij gleed weg...

dirk5
16-12-2009, 18:02
Ik Verdedig Kimbo hier niet hoor want denk ook dat Yvel hem zal overklassen..
Maar de manier waarop Kimbo tegen Seth Petruzelli KO ging was ook wel lullig natuurlijk he hij gleed weg...

gleed hij weg??? hahahahahahaha.

kerel, 1 ding moet ik je meegeven, je hebt een gevoel voor humor.

hij liep achteruit, kreeg een halve jab tegen de kin en was zo nokie dat hij de scheids naar de grond probeerde te halen.

Dat had echt niks met uit glijden te maken, de enige uitglijder die avond was dat EliteXC zo veel geld voor een koekenbakker betaald heeft.

SnerkeL
16-12-2009, 18:13
Waarom wil iedereen Gilbert alweer tegen Kongo zien??

Geef mij maar Carwin, Buentello, Gonzaga, Mir..

TOON
16-12-2009, 18:17
super!!! en meteen 7 fights, das gruwelijk! zie al wat mooie match-ups voor Yvel....
als ze hem maar niet te vaak matchen met een echte worstelaar...

trainer Bv S'burg
16-12-2009, 18:19
Waarom wil iedereen Gilbert alweer tegen Kongo zien??

Geef mij maar Carwin, Buentello, Gonzaga, Mir..

juist!!! Niet tegen Kongo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :fp:

PD_EC
16-12-2009, 18:24
war yvel

Untouchable BL
16-12-2009, 18:44
Hij brengt inderdaad spektakel, hoe je het draait of keert. Ik denk dat dit soort vechters geen saaie gevechten leveren.

spacebox
16-12-2009, 19:07
Nou dat wil ik niet missen

Gilbert Yvel in de UFC dat is veter dan vet!!!!

Good luck Yvel en Kimbo slopen zou mooi zijn:D

MMA Fan
16-12-2009, 19:43
1e gevecht staat al vast natuurlijk......UFC 108 vs Junior Dos Santos


Gilbert Yvel talks UFC debut
By Jim Murphy December 15th, 2009


Gilbert Yvel talks about his UFC debut over at MMA Weekly:

Gilbert Yvel has finalized a seven-fight deal with the UFC that kicks off with a main card showdown with Junior Dos Santos at UFC 108.

Santos was originally scheduled to face former contender Gabriel Gonzaga on the Jan. 2 card, but was forced to withdraw due to a staph infection.

It was an unusual road to the Octagon for the Dutch striker, but he’s happy to have made it.

“It feels good,” Yvel told MMAWeekly.com on Monday. “Little nervous about it because it’s the biggest show in the world, so I have to do good. Ask me that question after my first knockout.”

Yvel has had a rep as a ‘head case’ at various points in his career, but he’s always been a very exciting fighter and a fearsome striker. We talked with him briefly after the Affliction: Day of Reckoning show and he couldn’t have been more of a gentleman. We wish him well..

MMA Fan
16-12-2009, 19:46
Kent u de online shop www.shoes-trader.com (http://www.shoes-trader.com/) or www.bag-trader.com (http://www.bag-trader.com/) ?





Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ...........





Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed !





Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com (http://www.shoes-trader.com/)





Een vriend raadde hem aan mij.


Lage prijs, hoge kwaliteit.





UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm


Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm


GUCCI schoenen :http://www.shoes-trader.com/GUCCI%20AAA%20MAN_1.htm


Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm


D & G schoenen: http://www.shoes-trader.com/D&G%20SHOES_1.htm


DUNK schoenen http://www.shoes-trader.com/DUNK_1.htm


Brand zak (Coach, LV, Gucci, Chanel, Chole, ED): www.bag-trader.com (http://www.bag-trader.com/)





De verkoper email: [email protected]
De verkoper msn: [email protected]


WTF ?!?!?!?!?!??!??!?!

MMA Fan
16-12-2009, 19:47
LOL....erg leuk stukje !!

After months of negotiations and Yvel’s successful bid for a provisional fight license in Nevada, manager John Lewis broke the ice with UFC president Dana White.

Lewis, who introduced White and UFC executives Lorenzo and Frank Fertitta to jiu-jitsu in 2000, made a personal plea to his former pupil in late November.

"I wanted six fights – Dana wanted eight," Lewis said. "I (texted him), ‘how about you come over right now? I'll let you start in the mount. If you tap me, you get eight. If I tap you, I get six.’ He texts back, 'how bout we spar for six rounds, and then bench press contest? If I win, I get ten, if you win, you get six.’"

They both had a laugh and settled on seven, no bet. It couldn’t have hurt that UFC 108 was cursed with injuries, either.

Irishrover
16-12-2009, 20:03
Aye, this is what we call a dessert! Maar liefst 7 gevechten, deze man pakt het big time aan!

Want to see him against the MMA most valuable Fighter, Brock Lesnar.

COHIBA
16-12-2009, 20:10
En van die 7 partijen mag van mij wel tegen kimbo zijn ,, en dan op een event in europa.

delightone
16-12-2009, 20:17
hij kon zelfs meer partijen krijgen las ik op een amerikaanse mma site.
Dana wou hem vast leggen voor 8 partijen en de manager van yvel wou er eigenlijk maar 6.
Uiteindelijk zijn ze in het midden gaan zitten zou wel iets met zijn gage te maken hebben dat het voor de eerste paar allemaal hetzelfde zou zijn dus hoe sneller het contract afloop hoe sneller je kan onderhandelen voor meer geld.

Al met al is het wel super!!!

El Bambino
16-12-2009, 20:39
WOW! 7 partijen is wel echt de bom. Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk zijn contract uitvecht en niet voor het eind gereleased wordt. Veel hangt af van welke tegenstanders hij krijgt ben ik bang.


Als je de beste wilt worden dan zul je tegen toppers moeten vechten en niet zoals Overeem, tegen 2e en 3e rang vechters!!
Hoop dat Ivel gaan knallen !!

Irishrover
16-12-2009, 21:31
Als je de beste wilt worden dan zul je tegen toppers moeten vechten en niet zoals Overeem, tegen 2e en 3e rang vechters!!
Hoop dat Ivel gaan knallen !!

Agree, ik snap ook niet echt waarom Alistair tegen pancakes vecht?
Misshien dat Collina zijn gedachtegang hierachter kent.

Enige tegenstand mag heus wel.

Maybe because his loss against Badr wil die het even rustig aan doen. Hij kreeg toch 2 knockdowns

weks
16-12-2009, 22:39
te gek
is hem gegund
verwacht een spektakel!

FightingDutchman
16-12-2009, 22:47
Als je de beste wilt worden dan zul je tegen toppers moeten vechten en niet zoals Overeem, tegen 2e en 3e rang vechters!!
Hoop dat Ivel gaan knallen !!

Helemaal mee eens maar het is geen geheim dat Yvel zijn sterke punt z'n stand up is. Hij krijgt het denk ik moeilijk met de echte worstelaars waar de UFC er wel een paar van heeft (Lesnar om maar meteen een van de betere te noemen).

Zou gewoon mooi zijn als hij tegen iemand kan knokken als Buentello die het ook het liefst staand uitvecht.

Vandaan
17-12-2009, 00:00
Waarom niet tegen Kongo? Hij heeft Kongo er al een keer uit geslagen. En ik denk dat dat nu weer zou gebeuren. En aangezien Kongo al een redelijk gevestigde naam is binnen de UFC zou een win over Kongo het erg goed doen voor Gilbert.

oliebol
17-12-2009, 00:03
Agree, ik snap ook niet echt waarom Alistair tegen pancakes vecht?
Misshien dat Collina zijn gedachtegang hierachter kent.

Enige tegenstand mag heus wel.

Maybe because his loss against Badr wil die het even rustig aan doen. Hij kreeg toch 2 knockdowns

Denk niet dat Badr daar iets mee te maken heeft, was voor Badr ook al.
Maar wel echt gruwelijk dat hij nu in de UFC vecht! en nog wel voor 7 gevechten ook.
Maar... dat wil voor ons zeggen: geen Ali O vs Yvel :(

Marquis
17-12-2009, 13:00
Denk niet dat Badr daar iets mee te maken heeft, was voor Badr ook al.
Maar wel echt gruwelijk dat hij nu in de UFC vecht! en nog wel voor 7 gevechten ook.
Maar... dat wil voor ons zeggen: geen Ali O vs Yvel :(



Ik sta niet te wachten op Alistair vs Gilbert,..
de spanning en de glans is er al lang van af.

Toen Gilbert de uitnodiging onlangs had afgeslagen om tegen Alistair te vechten werd hij nog net niet voor mietje uitgemaakt door kamp GG.

Gilbert en zijn management hadden namelijk andere prioriteiten.. zie contract UFC. Ondertussen heeft Alistair alleen maar tegen opgewarmde lijken gevochten in de MMA.

Nu hij het niet heeft gered in de K1 wilt hij de aandacht trekken in MMA land door te schreeuwen dat hij FEDOR wilt,..
Ga eerst maar is tegen opgewasse vechters vechten voordat je de BAAS van MMA uitdaagt.

dus tja trek je conclussie :whistling:

oliebol
17-12-2009, 14:36
toch lijkt het me nog steeds een leuk gevecht, begrijp wel dat de UFC voor Yvel natuurlijk belangrijker is. Maar het is denk ik toch wel de leukste mma pot van Nederlanders die we ons kunnen wensen. Maar het zag er toch al niet naar uit dat het ooit zou gebeuren.

wrestler_nl
17-12-2009, 14:54
Ik sta niet te wachten op Alistair vs Gilbert,..
de spanning en de glans is er al lang van af.

Toen Gilbert de uitnodiging onlangs had afgeslagen om tegen Alistair te vechten werd hij nog net niet voor mietje uitgemaakt door kamp GG.

Gilbert en zijn management hadden namelijk andere prioriteiten.. zie contract UFC. Ondertussen heeft Alistair alleen maar tegen opgewarmde lijken gevochten in de MMA.

Nu hij het niet heeft gered in de K1 wilt hij de aandacht trekken in MMA land door te schreeuwen dat hij FEDOR wilt,..
Ga eerst maar is tegen opgewasse vechters vechten voordat je de BAAS van MMA uitdaagt.

dus tja trek je conclussie :whistling:

X2....
Ik ben blij dat Yvel naar de ufc is gegaan. Er zijn zoveel hw's in de ufc waar je super matchups kunt maken, zie Carwin, Mir, Kongo, JDS, CroCop, Big Nog. Maar ik hoop echt dat hij zijn grappling skills heeft verbeterd anders redt hij het echt niet tegen vechters zoals Big Nog, Mir etc...

ZakKa!
17-12-2009, 19:17
Gonzaga lijkt me een prima matchup!

7 partijen is wel erg veel voor de eerste keer, dat zie je bijna nooit.

Mr 1 Leg
17-12-2009, 19:19
Goood stuff!!!
Go Gilbert!x2 :thup:

The Green
17-12-2009, 20:29
7 fckng wedstrijden in de UFC???
ik dacht dat je je bij de UFC eerst moest bewijzen.
ik weet wel dat Yvel een meer dan behoorlijke staat van dienst heeft maar toch.
Ik vind 7 wedstrijden nogal wat.
Maar het is een sterke atletische vechter.


UFC is wel vette shit hoor ouwe.....
wanneer is het weer in Europa, was laatst in Manchester, maar heb weer zin in een nieuw event.

joost
17-12-2009, 20:31
Mark my words.... Yvel gaat huishouden daar in de UFC! :D

Effective
17-12-2009, 20:37
Ik zou hem wel tegen Gonzaga willen zien!