PDA

View Full Version : Faldir Chabari blijft piepen in RingSports .......



Jamila
17-12-2009, 14:29
Ik ben dit van Faldir niet gewend het is jammer dat hij allerlei conspiracy theorieën los laat, over zijn verloren partij in de PTA tegen Nieky Holzken.

Als deze uitslag niet klopt hoe zat het dan met zijn verlies partij op z'n eigen gala Beast of the East tegen Leroy Kesner.


Gr, Jamila:thup:

ReZp
17-12-2009, 14:40
Volgens mij hoor ik iemand anders piepen.. maargoed

dietrik
17-12-2009, 14:50
Typisch jankmilla gezeur...


Trouwens als er iemand is die piept in de RS is het saki wel, die dacht dat ie gewonnen had van Aerts....fail.

Tony
17-12-2009, 14:52
Kan er niet over oordelen... heb het stukje nog niet gelezen....

Glen
17-12-2009, 15:24
Kan er niet over oordelen... heb het stukje nog niet gelezen....

Kan er wel over oordelen...heb de partij gezien....

simtekf1
17-12-2009, 15:25
Loop andere vechters eens niet zo af te zeiken, als er ergens grote piepers zitten dan komen die wel uit het GG kamp.
Dan heb ik het over een Zimmerman en Saki, allebei lopen ze iedere keer te piepen over alles wat er wel niet fout is, maar naar hun zelf kijken, ho maar, dat doen ze niet.

Ik kan me best voorstellen dat Faldir zijn vraagtekens heeft bij het gevecht, dat kun je niet zeggen van een Saki die gewoon dik verloor van Aerts en dan nog het lef heeft om te zeggen dat hij had moeten winnen.

MrLoverrr
17-12-2009, 15:27
Loop andere vechters eens niet zo af te zeiken, als er ergens grote piepers zitten dan komen die wel uit het GG kamp.
Dan heb ik het over een Zimmerman en Saki, allebei lopen ze iedere keer te piepen over alles wat er wel niet fout is, maar naar hun zelf kijken, ho maar, dat doen ze niet.

Ik kan me best voorstellen dat Faldir zijn vraagtekens heeft bij het gevecht, dat kun je niet zeggen van een Saki die gewoon dik verloor van Aerts en dan nog het lef heeft om te zeggen dat hij had moeten winnen.


MOOI GEZEGD!

FALDIR HEEFT ONTERECHT VERLOREN VAN HOLZEN VOLGENS VELE VECHTSPORT LIEVERHEBBERS EN TEGEN LEROY KAESTER WAS HET EEN DRAW EN GEEN VERLIES PARTIJ DUS WEET WAT JE ZEGT! A TECHNA

Wheelie
17-12-2009, 15:43
Ik heb het stuk nog niet gelezen maar vond het een top partij.

Hier een poll wat Mixfight van de uitslag vond: Mixfight.nl Forum (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=97275&highlight=holzken+chahbari)


Kan er wel over oordelen...heb de partij gezien....

Glen, aan wie had jij de winst gegeven ?

Nightwalker
17-12-2009, 15:45
Ik ben van mening, dat ik Faldir nooit hoor piepen en dat hij juist altijd erg sportief is... Maar wat verwacht je anders, als je met een GG gala meedoet, dan kan het zo zijn dat de resultaat zwaar kan tegenvallen..

En nog iets, als we het toch hebben over mensen die hier altijd piepen, dan is het de hele aanhang van GG.. Van Bas Boon tot Micha en Jamila hierop mixfight !! ( Echt oude wijven zijn het )


Grtjes,

N.gh..alk.r

Jamila
17-12-2009, 15:50
Het was een Draw op 't Beast of the East gala maar voor mij was het een verlies partij.


Luister gewoon heel duidelijk Nieky heeft terecht gewonnen.

Gr, Jamila:thup:

Nightwalker
17-12-2009, 15:52
Ik luister helemaal niet naar jou.. Ben je hondje niet... En in mijn ogen heeft Faldir heel duidelijk gewonnen..

Grtjes,

N.gh..alk.r

simtekf1
17-12-2009, 15:53
Het was een Draw op 't Beast of the East gala maar voor mij was het een verlies partij.


Luister gewoon heel duidelijk Nieky heeft terecht gewonnen.

Gr, Jamila:thup:

Tyf nou eens op met je GeGeil, bah.
Ga lekker in een hoekje van je kamer bezig en hou dit soort shit voor jezelf.

Sendur
17-12-2009, 15:58
Waarom mag Jamila hier nog steeds posten?

Dit is voor mij de grootste irritatie factor op heel mixfight.


Ik vind het leuk als je met nieuwtjes komt maar ik vind jullie het meest onsportieve zooitje wat erbij zit qua posts en andere vechters te kakken zetten.


En wat betreft Saki die denkt dat hij van Aerts heeft gewonnen......... wake up Saki, you never gonna make it with the big boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dirk5
17-12-2009, 16:01
hij is weer rijp voor het slotje lijkt me...

hier komt niks constructiefs meer uit.

superfreak
17-12-2009, 16:09
Rustig aan Mixfighters...

Het is nu toch wel duidelijk dat Jamila een grote fan is van GG. Typisch dat ze dan zo iets zegt. Faldir komt redelijk oprecht over altijd, ken hem verder niet persoonlijk. Het is wat Dana White zegt(quote ik nou DAna...hah) Don't let it go to the judges. Echter is dat bij Faldir vaak wel het geval en mogelijk ook de reden dat hij niet in Japan vecht.. ik zeg maar wat, wie ben ik nou.

Ben altijd een grote van Saki geweest maar hoe hij zelf denkt dat hij tegen Aerts kan hebben gewonnen snap ik niet. Vreemde beleving van het geheel denk ik zo.

Justinian
17-12-2009, 16:29
Krijgen we deze discussie weer...

Even de feiten op een rij:
1. Nieky heeft gewonnen;
2. Faldir was het hier niet mee eens en reageerde na afloop niet zoals we van hem gewend zijn;
3. Voor deze reactie heeft hij zijn excuses aangeboden, onder andere hier op Mixfight;

Zijn reactie in de RingSports kan ik niet als onsportief kwalificeren. Er wordt hem gevraagd naar zijn mening en die geeft hij niet alleen, die onderbouwt hij ook. Dat is zijn goed recht. Aan de andere kant is het ook een goed recht van Jamila om hier iets van te vinden.

el bastardo
17-12-2009, 16:40
Beetje met 2 maten meten dit. Ik hoorde Zimmerman nog niet zo lang geleden vertellen dat hij zo'n beetje eigenlijk wel het tournooi gewonnen had ALS hij niet van Remy had verloren...
Moet het stuk nog lezen, RS ligt hier nog op tafel, maar Jamila, je ziet toch zelf ook wel dat dit erg dubbel is.

Hendy
17-12-2009, 16:52
De mensen die Faldir een beetje kennen... Als er iemand geen piepert is is het Faldir wel!!

Maar goed ieder z'n mening.

Sendur
17-12-2009, 16:55
NVM!

Justinian
17-12-2009, 16:56
Beetje met 2 maten meten dit. Ik hoorde Zimmerman nog niet zo lang geleden vertellen dat hij zo'n beetje eigenlijk wel het tournooi gewonnen had ALS hij niet van Remy had verloren...
Hij heeft gewoon verloren, simpel. Maar ja, hij zit wel dichtbij de waarheid. Als hij niet van Remy had verloren en hij had vervolgens gewonnen van Schilt én Badr, dan had hij het toernooi gewoon gewonnen... ;)

Justinian
17-12-2009, 16:56
Waarom reageren we eigenlijk nog op dit soort posts.

gewoon lezen en wegklikken. KLAAR!

en nu oprotten Jamila!
http://static.pyzam.com/img/graphics/7/MJZ1634.gif

COHIBA
17-12-2009, 17:00
Heerlijk hoe die Jamila sommige hier weet te triggeren.

blackadder
17-12-2009, 17:06
Hij heeft gewoon verloren, simpel. Maar ja, hij zit wel dichtbij de waarheid. Als hij niet van Remy had verloren en hij had vervolgens gewonnen van Schilt én Badr, dan had hij het toernooi gewoon gewonnen... ;)
Dan had hij ook nog langs Teixeira gemoeten.

Sendur
17-12-2009, 17:09
http://funwithinsomnia.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/slap-bitch-demotivational-poster-funny-odd.jpg

Erkempo
17-12-2009, 17:10
Ik ben dit van Faldir niet gewend het is jammer dat hij allerlei conspiracy theorieën los laat, over zijn verloren partij in de PTA tegen Nieky Holzken.

Als deze uitslag niet klopt hoe zat het dan met zijn verlies partij op z'n eigen gala Beast of the East tegen Leroy Kesner.


Gr, Jamila:thup:

doe jij eerst je golden glory bril uit
ik denk dat ze jouw moeten hersenspoelen en dan moet je opnieuw naar de partij gaan kijken dan zul je zeker een eerlijke besluit nemen

Irishrover
17-12-2009, 17:37
[quote=Justinian;852295]


Zijn reactie in de RingSports kan ik niet als onsportief kwalificeren. Er wordt hem gevraagd naar zijn mening en die geeft hij niet alleen, die onderbouwt hij ook. Dat is zijn goed recht. quote]


I Agree with this one!

De vragensteller is er om te vragen, en die verwacht een antwoord.

In this case, Faldir is answering a question about the match!

Hij onderbouwt zijn verhaal zoals hij het ziet. Thats it.

Wordt hier nou een topic voor geopend ?

trainer Bv S'burg
17-12-2009, 17:38
Heerlijk hoe die Jamila sommige hier weet te triggeren.

triggeren is een groot woord! Als je bij dit evenement bent geweest, had je dit zelf kunnen aanschouwen..................... als neutralen kijker had het idool van Jamila NIET gewonnen, maar ja jury beslist, en dat zijn ook net mensen! Mischien kunnen Jamila en Micha samen daten en ro(s)mantisch over GG weg zwijmelen :thup:

Harrie Nak
17-12-2009, 18:03
http://img135.imageshack.us/img135/5641/hereistheroomofthosewhocarery5.jpg

Groupie.

mario the count
17-12-2009, 18:20
Wat een onzin,Faldir is een sportieve gast.Je moet zelf eens niet zo piepen.Faldir heeft van te voren aan een jurylid gevraagd of trappen op de armen meetellen in de puntentelling, waarop hij te horen kreeg dat dat zo was.In de wedstrijd heb je kunnen zien dat Faldir heel veel trappen naar het lichaam gaf omdat hij er dus van overtuigd was dat hij daarmee punten aan het scoren was.Laat GG maar komen met die rematch, als Faldir dan helemaal op de hoogte is van de daadwerkelijke regels pakt hij Holzken.Wil trouwens wel even vermelden dat Holzken ook gewoon super heeft gevochten en dat het dicht bij elkaar lag.

Het valt me trouwens wel op dat veel GG aanhangers hun idolen of hoe je het wilt noemen supporteren door andere vechters af te kraken.

abdel1991
17-12-2009, 18:31
ik ben een nieky fan, ik heb hem al diverse malen zien trainen en is echt een toffe kerel(op fitness). maar eerlijk is eerlijk die partij tegen faldir was zeker minimaal een draw, dus kan goed begrijpen als hij zou piepen dat zou ik in zijn plaats ook doen....

Fightfan
17-12-2009, 19:24
Ik heb de partij ook gezien en eerlijk is eerlijk maakte Faldir meer punten. Nieky vocht super, maar het verlies van Faldir was onterecht, het was tenminste een draw en dan is het nog gul.

The Bulldog
17-12-2009, 20:11
jank jank jankerjejank....pffffffffffffffffffffffffffffffff

mario the count
17-12-2009, 20:13
jank jank jankerjejank....pffffffffffffffffffffffffffffffff
Naar wie is deze post gericht?

trainer Bv S'burg
17-12-2009, 20:44
Naar wie is deze post gericht?

x2

trainer Bv S'burg
17-12-2009, 20:48
jank jank jankerjejank....pffffffffffffffffffffffffffffffff

pffffffffffffffffffffffffffffffff , heb je het ook zo koud, en volgende week nog veel kouder, dan wordt het brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Mattie73
17-12-2009, 21:50
Ik heb de partij ook gezien en eerlijk is eerlijk maakte Faldir meer punten. Nieky vocht super, maar het verlies van Faldir was onterecht, het was tenminste een draw en dan is het nog gul.

X2

arabic-sniper
17-12-2009, 23:12
Ik vind ook dat Faldir heeft gewonnen.. Maarja, shit happends. Het is niet shogun vs machida beslising!

Rverm
17-12-2009, 23:50
Je hebt piepen en beschuldigen :

http://www.youtube.com/watch?v=JwNhBG2ph70

en je mensen die hun mening en kijk op hun gevochten partij geven als ernaar gevraagd word, zoals Faldir dat gedaan heeft...

snip83
18-12-2009, 00:40
ik snap niet dat mensen zich nog storen aan die jamilla met haar GGezeik.

dat wijf bestaat voor mij niet haha
wel heerlijk hoe ze toch elke keer mensen weet te raken haha

snip83
18-12-2009, 00:52
En wat betreft Saki die denkt dat hij van Aerts heeft gewonnen......... wake up Saki, you never gonna make it with the big boys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


x5000000000

citrusfruit
18-12-2009, 02:40
Van beide vechters begrijp ik het wel,

Nieky vecht altijd vooruit, en deed in deze partij ook zijn best om zijn eigen spelletje te blijven spelen,

Faldir, is heel sterk met verdedigen en van daar uit puntjes blijven maken,

ze hebben elkaar niet goed in hun spelletje laten komen en dat hebben ze allebei goed gedaan. Ze waren aan elkaar gewaagd, daarom was er geen voortijdige beslissing.

Je kan het die kerel niet kwalijk nemen dat hij in een interview zijn eigen kant een beetje goed probeert te praten.

Ik heb het interview (nog) niet gelezen, maar het is altijd beter om naar de partijen te kijken dan de interviews te lezen

Justinian
18-12-2009, 08:16
Een tip voor de mensen die zich storen aan Jamila; je kunt haar ook gewoon negeren. Hiermee bedoel ik dat je dit zo kunt instellen in het User CP (edit igonore list).

Sendur
18-12-2009, 10:14
Een tip voor de mensen die zich storen aan Jamila; je kunt haar ook gewoon negeren. Hiermee bedoel ik dat je dit zo kunt instellen in het User CP (edit igonore list).

tnx justinian, dit zal voor mij erg fijn zijn!

Justinian
18-12-2009, 11:27
tnx justinian, dit zal voor mij erg fijn zijn!
Graag gedaan :D

lipke
18-12-2009, 11:49
Waarom gaan er zoveel mensen altijd zo tekeer tegen de gg aanhangers?
Heel vaak hebben ze leuke weetjes en vaak is het om een reactie te genereren

Marquis
18-12-2009, 12:06
GG-circus is weer begonnen.

Gewoon doodzwijgen die jamilla met d'r zaadvragende GG-ogen. :thup:

Karel
18-12-2009, 12:10
mja het is wel altijd hetzelfde patroon, er wordt wat gepost waar de topicstarter toch niet meer op reageert
maar negeren zou erop neerkomen dat het lijkt alsof iedereen het er maar constant mee eens is, lijkt me ook niet zo goed

rematch lijkt me trouwens wel wat, vond het best een mooie partij

micha
18-12-2009, 12:16
een toppartij was het maar i mijn ogen ook winst voor Holzken. Faldir is te afwachtend en weinig spectaculair. waarom denk dat hij niet in Japan vecht.?
Saai en voorspelbaar

adenane
18-12-2009, 12:51
een toppartij was het maar i mijn ogen ook winst voor Holzken. Faldir is te afwachtend en weinig spectaculair. waarom denk dat hij niet in Japan vecht.?
Saai en voorspelbaar

Daar ben ik het dus niet mee eens! Saai en voorspelbaar? Waarom is hij dan nog nooit KO gegaan? Sterker nog, hij heeft nog nooit 8 tellen gekregen! Hij vecht bekeken en slim. Niet als eem dolle stier naar voren maar strategisch en met een plan.

Faldir heeft gewoon de pech dat de jury een voorbeeld wilt stellen dat aanvallend vechten (met of zonder resultaat) wordt beloond met winst

Zonde!

univers1l
18-12-2009, 12:54
een toppartij was het maar i mijn ogen ook winst voor Holzken. Faldir is te afwachtend en weinig spectaculair. waarom denk dat hij niet in Japan vecht.?
Saai en voorspelbaar

haha, had ook geen ander reactie van je verwacht.
zoo voorspelbaar!

mario the count
18-12-2009, 13:02
een toppartij was het maar i mijn ogen ook winst voor Holzken. Faldir is te afwachtend en weinig spectaculair. waarom denk dat hij niet in Japan vecht.?
Saai en voorspelbaar
Had ik niet verwacht dat het een winst voor holzken was in jouw ogen.Ik post hier nog niet lang maar heb nu al in de gaten dat jij nieky nog de winst had gegeven als hij 2x 8 tellen zou hebben gehad:twak:

dirk5
18-12-2009, 13:10
waarom denk dat hij niet in Japan vecht.?


Omdat ie niet onder het managment van Golden Glory valt?

mario the count
18-12-2009, 13:46
Omdat ie niet onder het managment van Golden Glory valt?
:D

De grote menigte in Japan en trouwens ook op de rest van onze mooie planeet willen Ko,s zien.Volgens hun is dat spectakel en dat komt omdat het grote publiek of een leek is wat betreft de sport of zelf nooit deze sport beoefent heeft.Er wordt niet bij nagedacht hoe slim,scherp en snel je moet zijn om te kunnen presteren wat faldir en petrosyan presteren.(petrosyan is dan meer geliefd omdat hij ook nog eens een KO in huis heeft).Ook wordt er door jan modaal niet over de gevolgen van KO,s nagedacht.Faldir zijn vechtstijl heeft ervoor gezorgd dat hij nog nooit KO is gegaan en mede daardoor jaren aan de top kan meedraaien.Ik ben van mening dat als Faldir bokser geweest zou zijn dat hij veel meer waardering zou krijgen voor zijn vechtstijl en dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat boksen een ander soort publiek aantrekt.Ach ja, hoe we het ook wenden of keren, de kans dat faldir ooit in japan te zien is is zeer klein en dat vindt ik heel jammer.Faldir zijn inzicht en slimme manier van vechten is altijd een inspiratie geweest voor mij ( ongekende inzicht en dat met 1 functionerend oog).Zeg nou eerlijk dit is toch kunst?

http://www.youtube.com/watch?v=mp6swD7D45o


http://www.youtube.com/watch?v=cQ-8d5W3neg

micha
18-12-2009, 13:47
K1 max zou hem toch moeten willen als hij zo goed is. als je overtuigend wilt winnen moet je voor de ko gaan en dat ontbreekt er nogal aan bij Faldir. puntjes pakken vanuit de dekking is niet alleen saai maar ook niet leuk voor de kijker.

mario the count
18-12-2009, 14:15
Ik hou van goeie brawlpartijen met daarbij bijbehorende KO's, maar ik ben ook een liefhebber van technische vechters. Chahbari en Petrosyan bijvoorbeeld zijn vechters waar ik echt met ontzettend veel bewondering naar kan kijken, vooral om hun inzicht en hun vaardigheid om het verdedigen tot een kunst te verheffen. Petrosyan heeft dan het voordeel dat hij soms net even scherper en harder toeslaat vanuit de counter en daardoor wat spectaculairder is om te zien.

Faldir is een topper, maar de 'Max' bij K-1 Max staat niet voor Max(imaal) 70kg, maar voor 'Middleweight Artistic eXtreme'. Onder die noemer kan de K-1 het dus rechtvaardigen dat zij vechters willen die iets extra's en iets spectaculairs brengen. Vechters zijn niet alleen maar vechters, maar ook merken. Een merk moet je kunnen verkopen, en dan is een aantrekkelijk merk natuurlijk beter te verkopen dan een minder aantrekkelijk merk. Onder aantrekkelijk valt dan bijvoorbeeld het hebben van "een goeie kop", zoals - in de ogen van de Japanners - Kraus, Souwer, Masato, enz. maar ook het hebben van een attractieve (en dus aanvallende) vechtstijl.
Ik vind het ook mooi om als gevolg van een goed geplaatste techniek een KO te zien, maar vindt het ook super om te zien dat iemand tegen de absolute top heeft gestaan en nog nooit KO is gegaan.Ook snap ik dat de K1, vechters die niet verkopen geen kans geven want ze moeten toch geld binnen halen om te blijven bestaan(zeker in deze tijden).Ik snap alleen niet dat de K1 fans het niet mooi vinden om vechters als Faldir bezig te zien.Je hebt al genoeg KO,ers in het toernooi, je hebt goede boksers in het toernooi, goede trappers, waarom niet nog een ander type vechter erin denk ik dan.Ook vraag ik me af of er ooit wel eens een poll onder de fans is gehouden door de K1 organisatie om te kijken of ze Faldir intressant vinden.

citygym
18-12-2009, 14:40
Ik vond ook dat Faldir minimaal een Draw had moeten krijgen. Dat zelfde geld ook voor Wendell Roche in zijn partij tegen Zimmerman dat was in mjn ogen ook een draw of winst Roche! Maar ja een GG gala! Ik zou Roche wel tegen Saki willen zien!!!

mario the count
18-12-2009, 15:18
Die is er nu: Petrosyan ;) En die is net even een (paar) tandje(s) beter dan Faldir.
Ondanks dat ze beide beschikken over een ongekend inzicht beschikken ze toch beide over verschillend kwaliteiten.Petrosyan is zoiezo completer dan Faldir mede doordat hij ook een KO,er is, hij legt meer kracht in zijn stoten.Faldir vind ik echter nog scherper op de counter dan petrosyan.Maar misschien kan ik ook niet echt objectief kijken;)

mario the count
18-12-2009, 15:18
Ik vond ook dat Faldir minimaal een Draw had moeten krijgen. Dat zelfde geld ook voor Wendell Roche in zijn partij tegen Zimmerman dat was in mjn ogen ook een draw of winst Roche! Maar ja een GG gala! Ik zou Roche wel tegen Saki willen zien!!!
Klopt, die uitslag was ook enigzins discutabel.

Mattie73
18-12-2009, 15:31
Iedereen die beweert dat Faldir saai en voorspelbaar vecht heeft totaal geen verstand van kickboksen!!

Gelukkig waarderen de echte kenners zijn verdediging en snelle counters wel.

new_world_order
18-12-2009, 15:38
http://www.youtube.com/watch?v=1g4531LEwgA

onne1983
18-12-2009, 16:29
Kan er wel over oordelen...heb de partij gezien....
:thup:

reefer
18-12-2009, 16:45
Persoonlijk denk ik dat een heleboel partijen beslist kunnen worden door vechters zelf en niet door discutabele jurybeslissingen en dat is door gewoon weer terug te gaan naar de echte oldschool gevechten van 5 ronden,weg met die k-1 gevechten,lekker 5 ronden er tegen aan gaan en dan zal je zien dat er minder discutabele beslissingen worden genomen.

el bastardo
18-12-2009, 16:54
...En Jamila heeft het toch voor elkaar dat er al 3 pagina's over geluld wordt.

mario the count
18-12-2009, 17:32
Persoonlijk denk ik dat een heleboel partijen beslist kunnen worden door vechters zelf en niet door discutabele jurybeslissingen en dat is door gewoon weer terug te gaan naar de echte oldschool gevechten van 5 ronden,weg met die k-1 gevechten,lekker 5 ronden er tegen aan gaan en dan zal je zien dat er minder discutabele beslissingen worden genomen.
Ik ben ook een voorstander van 5x3 met clinchen.Bij de zwaargewichten krijg je meer spectaculaire partijen omdat ze bij 3x3 minder hun krachten hoeven te verdelen en de meeste zwaargewichten hebben niet de conditie om 5x3 min flink door te knallen.Lichtere vechter hebben dit meestal wel,daardoor is een 5x3 bij lichtere vechters mooier dan een 3x3 vind ik.Kijk naar een robin v Roosmalen en khalid bourdiff, die gasten knallen in ronde 4 en 5 nog harder dan in de eerste 3 rondes.Voor een toernooi vind ik 3x3 wel logisch, daar was het oorspronkelijk ook voor in het leven geroepen zover ik me kan herinneren.

trainer Bv S'burg
18-12-2009, 21:41
K1-rules voor nichtenpijpers, en 5x3 voor de ECHTE muay-thai vechter!

blackadder
19-12-2009, 03:42
Leuk dat je je eigen pupil dan even een nichtenpijper noemt, want als ik me niet vergis vocht Bami laatst nog een 3x3 partij.
:lol:lol:lol:

Jamila
19-12-2009, 14:30
Ik zou graag toch nog even duidelijk willen maken, dat ik Chabari altijd een topper heb gevonden en nu nog steeds. Ik denk alleen dat hij de laatste tijd te veel hooi op z'n vork heeft genomen, door zowel promotor, trainer, begeleider en vechter wil zijn. Dit fenomeen heb ik vaker bij vechters gezien zoals bijv. bij Alistair Overeem toen hij nog de Royal Rumble bezat. Ik denk als Chabari weer terug zou gaan, naar waar zijn talent ligt (vechten) dat hij weer gaat winnen zonder discussies en commentaar op de desbetreffende jury's.

Faldir ik ben nog steeds een fan van je.

Gr, Jamila:thup:

marcelt
19-12-2009, 16:53
Laat GG Faldir gewoon een rematch aanbieden.

Faldir blij omdat ie een kans krijgt iets recht te zetten;
Nieky blij omdat ie de kans krijgt om de critici de mond te snoeren;
GG blij dat ze een mooie partij hebben met een beetje extra lading;
Publiek blij als het maar half zo'n mooie partij wordt als die van 17 oktober.

Gaat niet gebeuren. Zie interview Nieky @ http://www.kickboxtv.nl/#videosafspelen

Wheelie
20-12-2009, 18:26
Leuk dat je je eigen pupil dan even een nichtenpijper noemt, want als ik me niet vergis vocht Bami laatst nog een 3x3 partij.
Haha :D

Ik zou in ieder geval wel graag een rematch zien want ik vond het een van de mooiste partijen die ik in 2009 gezien heb.

trainer Bv S'burg
20-12-2009, 22:50
Leuk dat je je eigen pupil dan even een nichtenpijper noemt, want als ik me niet vergis vocht Bami laatst nog een 3x3 partij.

Ook moet je soms voor de knikkers kiezen, anders kun je geen wedstrijden van 5x3 min in bv azié doen ;)

En een rematch willen we zelf ook wel, bami moest een week later op het wk draaien, hij kreeg de opdracht om zijn sportieve plicht te doen en zijn benen te sparen! Maar over 5 rondes met clinchen, geen probleem.

STERKE JERKE
21-12-2009, 11:57
Jamilla, je bent een lekker wijf!....maar a.u.b. ga met je poppen spelen. Van vechtsporten heb jij geen verstand!.....net als ik trouwens!!!! Daarom speel ik nog met treintjes en mijn autotje.

Justinian
21-12-2009, 16:54
Richelieu, wat heb je aan m'n post ge-edit? Ik zie ineens "Last edited by Richelieu" onder die post staan. Waar was dat voor nodig?
Je had je quotetags niet goed staan, waardoor deze het niet deden. Dat heeft Harmen volgens mij voor je aangepast.

Richelieu
21-12-2009, 16:58
Richelieu, wat heb je aan m'n post ge-edit? Ik zie ineens "Last edited by Richelieu" onder die post staan. Waar was dat voor nodig?

Haha, ontspan. Quotetags waren verkeerd, das even aangepast.

trainer Bv S'burg
21-12-2009, 17:30
Jammer, deze 'reddingspoging' is niet gelukt.






Eeehm...je denkt toch hopelijk niet dat Wheelie het over de partij van Bami in Barneveld had? Niet lullig bedoeld, maar Bami en jij weten zelf ook wel dat die partij nou niet bepaald een van de mooiste partijen in 2009 was, zoals degene waar Wheelie het over heeft.

Weet ik rematch gaat over de topic, maar ik/wij willen wel een remach hoor, graag zelfs (kunnen ons wel voorbereiden) en reddingspoging? De munten waren er, dus zijn we gewoon naar het WK gegaan, en zijn ook naar Paí geweest om bij (treu) Bee te trainen! Missie volbracht. ;)

ReZp
21-12-2009, 22:26
Weet ik rematch gaat over de topic, maar ik/wij willen wel een remach hoor, graag zelfs (kunnen ons wel voorbereiden) en reddingspoging? De munten waren er, dus zijn we gewoon naar het WK gegaan, en zijn ook naar Paí geweest om bij (treu) Bee te trainen! Missie volbracht. ;)


Ben je ook bij die geisers geweest met een kratje bier chillen daar?

Is zeker aan te bevelen als je dr bent , zeer rlxed daar:thup: