PDA

View Full Version : Arlovski vs Allistair Overeem was mogelijk ??



Jani
17-12-2009, 22:28
weet niet wat hier van waar is,maar dat had wel een hele vette partij geweest..
veel beter dan Al vs Fuijita


Fight vs. Overeem Nixed, Andrei Arlovski Looking to Return First Quarter 2010
12/17/2009 9:39 AM ET By Ray Hui

Andrei Arlovski is now looking to fight next sometime in the first quarter of 2010 after an offer to fight Alistair Overeem at Dynamite!! 2009 on New Year's Eve was pulled for a reason unknown to Arlovski's camp.

Arlovski was under the impression that he would be the opponent for the Strikeforce heavyweight champion in Japan, but DREAM announced Tuesday that Overeem will be fighting Kazuyuki Fujita.

"To our surprise, as probably many of you saw, Alistair Overeem is going to be fighting Fujita during that event," Arlovski's manager Leo Khorlinsky said Wednesday in a video chat on Arlovski's official website. "I actually just off the phone with the Japanese person who were handling so far the communication and paperwork with me, and he basically did not have a logical explanation or any comment in regards to it."

Khorlinsky said they had already informed friends and family members that they would not be able to spend Christmas and New Year's with them because Arlovski would be traveling to Japan for the Overeem fight.

"That's the fight that we accepted," Khorlinsky said. "That's the fight that we were officially offered by DREAM. And actually several days earlier we received the paper work from Japan to go and obtain a Japanese VISA."

Instead of fighting, Arlovski will return home to celebrate the holidays and plans after to continue his training until a new opportunity comes to fruition.

Khorlinsky said he is in the process of negotiations with several promotions for Arlovski to fight first quarter 2010.

bron:
Fight vs. Overeem Nixed, Andrei Arlovski Looking to Return First Quarter 2010 -- MMA FanHouse (http://mma.fanhouse.com/2009/12/17/fight-vs-overeem-nixed-andrei-arlovski-looking-to-return-first/)

FightingDutchman
17-12-2009, 23:13
Kijk! Dit is nog eens opvallend nieuws, ben benieuwd of het GG kamp iets weet van dit verhaal namelijk.

ZakKa!
18-12-2009, 00:02
Wow...

Arlovski tegen Overeem zie ik 10000x liever dan Fujita vs Overeem.

BiCkOnE
18-12-2009, 00:05
Wow...

Arlovski tegen Overeem zie ik 10000x liever dan Fujita vs Overeem.

X2...en wie niet, Fujita pakt Ali slapend...

bananenplukster
18-12-2009, 00:54
Misschien heeft GG(overeem)wel geweigerd om tegen arlovski te vechten wie weet:whistling:

The Bulldog
18-12-2009, 01:50
ja en? helemaal niet vreemd toch...is weer zijn eerste mma pot......opbouw is verstandig als je vizier op fedor is gericht

The_Rock
18-12-2009, 02:27
Is wel slim. Arlovski stond voor lul na zijn laatste 2 partijen maar hij blijft ALTIJD gevaarlijk en is waarschijnlijk gemotiveerd om terug te komen. Als Alistar van Arlovski verliest dan gaan haters hem uitlachen. Fujita is een veiliger matchup ..lekker opbouwen en dan verder kijken.

Garcia
18-12-2009, 08:47
Ik had liever Alistair tegen Arlovski gezien. Maargoed, hij knokt op Dynamite weer mma dus het gaat weer de goede kant op. Focus 2010 op mma :D

Mule-Kick
18-12-2009, 09:14
Sluit me bij de rest aan. Tegen Arlovski had ik liever gezien, maar zolang Overeem zich weer op MMA richt hoor je mij niet klagen.

El Bambino
18-12-2009, 09:24
ja en? helemaal niet vreemd toch...is weer zijn eerste mma pot......opbouw is verstandig als je vizier op fedor is gericht

Opbouwen?
Daar is ie al tien jaar mee bezig volgens mij, waneer heeft ie voor het laats tegen een fatsoenlijke tegenstander gevochten en gewonnen ?

Marquis
18-12-2009, 09:33
ja en? helemaal niet vreemd toch...is weer zijn eerste mma pot......opbouw is verstandig als je vizier op fedor is gericht


Is natuurlijk kolder he maar dat hoef ik jou niet uit te leggen ?

Wat ik gisteren al zei ,... Je claimt dat je FC Barcalona bent en wilt enkelt tegen VVV, Heracles spelen en als je hebt gewonnen van dit soort tegenstanders in de sportkantine claimen dat je tegen Real Madrid wilt spelen. :lol:

dirk5
18-12-2009, 09:45
tsja, only in Japan...

hoe de vork echt in de steel steekt zullen we waarschijnlijk nooit te horen krijgen.

micha
18-12-2009, 09:58
Misschien heeft GG(overeem)wel geweigerd om tegen arlovski te vechten wie weet:whistling:




:D:D:thup:

kom op nog meer grappen

Fasada
18-12-2009, 10:47
Jammer zeg, had Overeem vs Arlovksi graag willen zien maar kan mij zo voorstellen dat Scott Coker een telefoontje naar Japan heeft gepleegd met de mededeling dat hij niet zo blij is met zo'n partij, dit omdat een verlies van Alistair pijn zal doen, wetend dat Arlovski ook een Strikeforce vechter is. Aangezien Dream en Strikeforce nu een samenwerking hebben is het mogelijk dat zij zijn verzoek hebben gehonoreerd maar goed dat is slechts speculaties.
Verder zou ook een reden zijn dat zij Alistair liever tegen een Japanner had gematched. Dynimate is toch een Japans feestje en een andere reden kan zijn dat Overeem de partij liever niet zag zitten. Hoewel ik dat laatste betwijfel, denk namelijk dat Arlovski een geweldige tegenstander zou zijn geweest voor Alistair, staande vechter met een decent groundgame...

Sendur
18-12-2009, 10:49
jammer jammer jammer

Marquis
18-12-2009, 11:01
Het is een gemiste kans en een deuk aan de geloofwaardigheid van de sport.

Wat achter de schermen is besproken zullen we toch nooit weten,.. en aan aannames kan je toch niks mee. Tot dat 1 van de partijen uit de school klapt.

Strange Cutbean
18-12-2009, 11:21
Het is zo kort na 5 december natuurlijk ook niet zo verstandig om weer een zware tegenstander te hebben. Kijk naar Badr verleden jaar die deed het ook niet al te best zo kort na het toernooi. Ik ben geen uitgesproken Alistar fan maar je moet wel realistisch blijven.
En wel of geen aansprekende tegenstander, de kachel in huize Overeem moet wél blijven branden.

Harrie Nak
18-12-2009, 12:51
:D:D:thup:

kom op nog meer grappenEn je kunt geen tipje van de sluier geven over wat dan wel de daadwerkelijke reden is?

Pitbull.
18-12-2009, 15:17
En je kunt geen tipje van de sluier geven over wat dan wel de daadwerkelijke reden is?

ik zal het maar alvast zeggen.. het ligt aan alles en iedereen behalve GG/Overeem

/thread :rolleyes:

anoniem gg
18-12-2009, 16:53
Zit je even niet op internet, zijn alle forum warriors weer in de trance van REGEL 3???????

Ok dit is het echte verhaal.

Er is een thema dat heet Sangoku vs Dream by de dynamite show. Sangoku beschikt over vele Japanese toppers zoals Yoshida en Fujita.
Aangezien Alistair bij Dream zit en Fujita bij Sangoku was die aprtij al lang bekend voor de K-1 WGP.
Met oog op evt blessure van Alistair tijdens de K-1 WGP, heeft FEG waarschijnlijk besloten om Orlowski achter de hand te houden als Alistair niet zou kunnen vechten.
En als ze Orlowski hadden aangeboden als Fujita had geweigerd dan had Alistair die Orlowski ook gewoon in elkaar gebeukt! Alistair vocht twee keer tegen Badr Hari, tegen Remy, tegen Aerts en Teixera, dan zal Alistair weglopen voor Orlowski?

Nu allemaal weer snaveltjes toe en goed nadenken over regel drie!!!!!!

Love and Peace

dirk5
18-12-2009, 17:00
E Mr. Boon , ben je weer aan de Black Tar Heroin?????

want god mag weten over wie jij het allemaal hebt, respect voor de tegenstander begint bij de naam.

iconian
18-12-2009, 17:03
In Tokyo sports stond half november al dat Fujita graag tegen Overeem uit zou willen komen, die partij was al in the making. Maar arlovski hadden we natuurlijk liever tegen Alistair gezien.

anoniem gg
18-12-2009, 17:12
E Mr. Boon , ben je weer aan de Black Tar Heroin?????

want god mag weten over wie jij het allemaal hebt, respect voor de tegenstander begint bij de naam.

Wie is dat god?

Sorry van die A en v!

Arlovski

Thaise black tar, zware janus

Love and Peace

dirk5
18-12-2009, 17:16
Wie is dat god?

Arlovski



Fedor E.

dat is al beter.

anoniem gg
18-12-2009, 17:31
Fedor E.

dat is al beter.

Vreemd?

Je schrijf god mag het weten en dan schrijf je Fedor E?

Waarom vraag je het dan niet aan hem?

Het is ook best moeilijk als je weet waar deze thread over gaat om dan die twee letters niet te kunnen invullen en daarvoor "god" moet raadplegen, waar is jouw "god" overigens op NYE?

Love and Peace

dirk5
18-12-2009, 18:20
ik spreek geen russisch...

Ik hoef geen letters in te vullen, met normaal fatsoen lijkt het me dat je iemand zijn naam gewoon goed wilt schrijven.

Waar hij is dat weet ik niet, in Stari Oskol denk ik.

anoniem gg
18-12-2009, 18:28
ik spreek geen russisch...

Ik hoef geen letters in te vullen, met normaal fatsoen lijkt het me dat je iemand zijn naam gewoon goed wilt schrijven.

Waar hij is dat weet ik niet, in Stari Oskol denk ik.

Was kleine vergissing ik type soms sneller as mijn vingers (bond james bond) heb toch sorry gezegd?

Blijf vooral veel denken en dromen is goed voor je!

Love and Peace

Joe Frazier
18-12-2009, 18:52
Op US-fora maken ze gehakt van Overeem:

http://www.fightbeat.com/forums/showthread.php?t=33498

Jani
18-12-2009, 19:12
Zit je even niet op internet, zijn alle forum warriors weer in de trance van REGEL 3???????

Ok dit is het echte verhaal.

Er is een thema dat heet Sangoku vs Dream by de dynamite show. Sangoku beschikt over vele Japanese toppers zoals Yoshida en Fujita.
Aangezien Alistair bij Dream zit en Fujita bij Sangoku was die aprtij al lang bekend voor de K-1 WGP.
Met oog op evt blessure van Alistair tijdens de K-1 WGP, heeft FEG waarschijnlijk besloten om Orlowski achter de hand te houden als Alistair niet zou kunnen vechten.
En als ze Orlowski hadden aangeboden als Fujita had geweigerd dan had Alistair die Orlowski ook gewoon in elkaar gebeukt! Alistair vocht twee keer tegen Badr Hari, tegen Remy, tegen Aerts en Teixera, dan zal Alistair weglopen voor Orlowski?

Nu allemaal weer snaveltjes toe en goed nadenken over regel drie!!!!!!

Love and Peace

Tnx voor de uitleg..

Jammer dat Dream niet heeft gekozen voor Arlovski..
Fuijita verloor toch 4 van zijn laaste 6 partijen..
terwijl Arlovski bekend staat als een Top heavyweight,en het is een partij die de fans graag zouden willen zien.

als het goed is vecht Fedor in april in Strikeforce,hoop dat Allistair zijn tegenstander word

anoniem gg
18-12-2009, 19:15
Op US-fora maken ze gehakt van Overeem:

http://www.fightbeat.com/forums/showthread.php?t=33498

Dat doen forum warriors nu eenmaal.

Maar is goed daardoor wordt de hype in de USA alleen maar beter, dat was hetzelfde gekakel toen Alistair tegen Belfort vocht en toen hij voor de tietel tegen Paul B vocht by Strikeforce!

blablablablabla

Love and Peace

mario the count
18-12-2009, 19:35
Tnx voor de uitleg..

Jammer dat Dream niet heeft gekozen voor Arlovski..
Fuijita verloor toch 4 van zijn laaste 6 partijen..
terwijl Arlovski bekend staat als een Top heavyweight,en het is een partij die de fans graag zouden willen zien.

als het goed is vecht Fedor in april in Strikeforce,hoop dat Allistair zijn tegenstander word
Ik hoop het,Fedor eet hem wel op gek:D

bananenplukster
18-12-2009, 19:37
Ik hoop het,Fedor eet hem wel op gek:D

Het zal wat zijn als fujita van overeem wint:fp:

mario the count
18-12-2009, 19:39
Het zal wat zijn als fujita van overeem wint:fp:Dan kan hij beter in de K1 blijven vechten:D

Maar ik zie fujita niet van hem winnen eigenlijk.

Wiseguy
18-12-2009, 20:17
Het is werkelijk waar ongelooflijk hoe AO goede tegenstanders in MMA blijft ontwijken.

Het zou me niet verbazen als hij zijn strikeforce belt niet gaat verdedigen volgend jaar.

Misschien kan hij tegen Seth Petruzelli!

Justinian
18-12-2009, 20:20
Het is werkelijk waar ongelooflijk hoe AO goede tegenstanders in MMA blijft ontwijken.

Het zou me niet verbazen als hij zijn strikeforce belt niet gaat verdedigen volgend jaar.

Misschien kan hij tegen Seth Petruzelli!
Is het Alistair die tegenstanders ontwijkt, of is het de organisatie die niet met goede tegenstanders komt? Dat eerste zou je Alistair mogelijk kunnen aanrekenen, dat tweede niet - en van ontwijken is in dat geval al helemaal geen sprake ;).

Wiseguy
18-12-2009, 20:24
Is het Alistair die tegenstanders ontwijkt, of is het de organisatie die niet met goede tegenstanders komt? Dat eerste zou je Alistair mogelijk kunnen aanrekenen, dat tweede niet - en van ontwijken is in dat geval al helemaal geen sprake ;).

Is het al 2 jaar lang de schuld van de organisaties? Hij heeft op crocop na tegen geeneen topper gevochten.

Wiseguy
18-12-2009, 20:24
lijkt me wel. Het is bijna zeker dat Fedor vs Werdum gaat vechten in April, dus in Juni/Augustus kan Overeem-Fedor plaatsvinden.


Ik heb anders een artikel gelezen dat hij in maart / april een k1 partij gaat draaien.

rene37
18-12-2009, 20:45
Ach...we hebben nu Yvel en Struve op het hoogste niveau en Allistair, op mma vlak, voor wat slappe partijtjes.

So who cares...:thup:

Harrie Nak
18-12-2009, 21:02
Kan iemand van de forumpolitie mij misschien vertellen waarom mijn hele normale post hier verwijderd is?

judokaasje
19-12-2009, 03:37
kritiek op GG?

Overeem is een zeer middelmatige vechter, dat was hij in pride al en dat is hij nu nog steeds.

Heeft niks in te brengen tegen fedor en zal waarschijnlijk tegen arlovski zwaar ko gaan gelet op zn zeer beperkte box skills.

Justinian
19-12-2009, 10:03
Is het al 2 jaar lang de schuld van de organisaties? Hij heeft op crocop na tegen geeneen topper gevochten.
Met gevaar dat bepaalde mensen deze post opvatten als het verdedigen van Alistair/Golden Glory, geef ik antwoord op jouw vraag ;) Wat ik er van heb begrepen is dat hij destijds voor een paar partijen bij Strikeforce terecht is gekomen. De laatste partij was een titelgevecht tegen Buentello. Toen moest er een nieuw contract komen en zijn partijen in overleg gegaan. Hij heeft tijdens de onderhandelingen met Strikeforce dus ook zijn titel daar niet kunnen verdedigen. Dat lijkt me een logisch verhaal en heb ik ook van meerdere mensen begrepen.

Daarnaast is Alistair K-1 partijen gaan vechten, waar hij ook zijn prioriteit heeft gelegd. Bij deze organisatie/DREAM heeft hij vervolgens ook een aantal MMA partijen gedraaid. Als zo'n organisatie maar een beperkte 'voorraad' zwaargevechters heeft van bijzondere kwaliteit dan is dat niet anders denk ik. Dan hebben we tenslotte de partij in de PTA tegen Tony Sylvester. Laatstgenoemde was van belabberde kwaliteit, zoveel is duidelijk. Alistair heeft meermalen aangegeven dat hij hoe dan ook wilde vechten in de PTA omdat hier het 10-jarig bestaan van Golden Glory werd gevierd. Op dat moment had hij ook nog blessures van zijn partij tegen Peter Aerts en redelijk kort daarna volgde de K-1 World Grand Prix waar hij zich als MMA-vechter voor heeft gekwalificeerd! Kun je het hem dan aanrekenen dat hij in dit geval een (veel) mindere tegenstander had? Misschien wel, anderzijds vind ik het in dit geval ook wel begrijpelijk dat men rekening hield met blessures en de K-1 World Grand Prix.

Justinian
19-12-2009, 10:04
Kan iemand van de forumpolitie mij misschien vertellen waarom mijn hele normale post hier verwijderd is?
Ik heb even gekeken, maar zie geen verwijderde post staan (dat kan ik normaal wel zien namelijk ;)). Wat had je gepost dan?

micha
19-12-2009, 11:04
Met gevaar dat bepaalde mensen deze post opvatten als het verdedigen van Alistair/Golden Glory, geef ik antwoord op jouw vraag ;) Wat ik er van heb begrepen is dat hij destijds voor een paar partijen bij Strikeforce terecht is gekomen. De laatste partij was een titelgevecht tegen Buentello. Toen moest er een nieuw contract komen en zijn partijen in overleg gegaan. Hij heeft tijdens de onderhandelingen met Strikeforce dus ook zijn titel daar niet kunnen verdedigen. Dat lijkt me een logisch verhaal en heb ik ook van meerdere mensen begrepen.

Daarnaast is Alistair K-1 partijen gaan vechten, waar hij ook zijn prioriteit heeft gelegd. Bij deze organisatie/DREAM heeft hij vervolgens ook een aantal MMA partijen gedraaid. Als zo'n organisatie maar een beperkte 'voorraad' zwaargevechters heeft van bijzondere kwaliteit dan is dat niet anders denk ik. Dan hebben we tenslotte de partij in de PTA tegen Tony Sylvester. Laatstgenoemde was van belabberde kwaliteit, zoveel is duidelijk. Alistair heeft meermalen aangegeven dat hij hoe dan ook wilde vechten in de PTA omdat hier het 10-jarig bestaan van Golden Glory werd gevierd. Op dat moment had hij ook nog blessures van zijn partij tegen Peter Aerts en redelijk kort daarna volgde de K-1 World Grand Prix waar hij zich als MMA-vechter voor heeft gekwalificeerd! Kun je het hem dan aanrekenen dat hij in dit geval een (veel) mindere tegenstander had? Misschien wel, anderzijds vind ik het in dit geval ook wel begrijpelijk dat men rekening hield met blessures en de K-1 World Grand Prix.


thanks