PDA

View Full Version : Website: Fighting Factory Carbin Continental



malossi
18-12-2009, 15:43
http://www.continental-ffc.nl/vechters.html (http://www.continental-ffc.nl/vechters.html)


Deze nieuwe website van ffc er komt nog veel meer op
en nog der rest van de VECHTERS ze zijn er nog hard mee bezig !
vriendelijk groet FFC

http://www.fighttalk.nl/vforum/images/misc/progress.gif

MMAFAN-1122
18-12-2009, 16:10
Wat een nieuws zeg!

En wat ik niet begrijp is dat team slamm en het m1 centre dan moesten verhuizen!
FFC succes...

Mattie73
18-12-2009, 16:27
Waarom staat Tarik el Idrissi niet tussen de vechters???
Hij traint toch nog steeds bij FFC?

malossi
18-12-2009, 16:32
Waarom staat Tarik el Idrissi niet tussen de vechters???
Hij traint toch nog steeds bij FFC?


Ja Tarik traind er nog steeds nog niet alle vechters staan er er missen nog een heleboel maar het komt wel goed even geduld !! maar dan heb je ook wat

STERKE JERKE
19-12-2009, 00:23
Edsel en Lucien, veel succes met en tijdens jullie samenwerking!

marcelt
19-12-2009, 12:53
Kaman opgeleid door Carbin? Dacht dat ze meer trainingsmaten waren o.i.d.

Hammerkick
19-12-2009, 12:58
Kaman opgeleid door Carbin? Dacht dat ze meer trainingsmaten waren o.i.d.

Ik heb net nog eens, dat verhaal gelezen over Rob zijn carrière, op http://www.fightingmaster.com/legends/kaman/kaman.htm
Daar komt toch echt niet in voor, dat Rob is opgeleid door Lucien Carbin. Ik zal de schrijver er van eens mailen en vragen, hoe dat precies zit. :)

Tony Galento
19-12-2009, 13:02
Kaman opgeleid door Carbin? Dacht dat ze meer trainingsmaten waren o.i.d.


Stukje hoogmoedswaanzin.

bryan
19-12-2009, 13:47
waarom dit samenwerkings verband ? dacht dat carbin liever alles alleen deed ? en waarom zijn jullie weg uit de oude locatie ? was toch niets mis mee?

Effective
19-12-2009, 15:24
De credits voor het opleiden van Kaman horen toch echt bij Jan Plas denk ik.

marcelt
19-12-2009, 15:25
Dacht ook Jan Plas idd. ,maar misschien trad Lucien op als assistent trainer?

ageingshinbone
25-12-2009, 13:28
Osu,

malossi en anderen: even een aanvulling op de inhoud van de site en enkele reacties. Door een flink aantal mensen ben ik hierover benaderd, Mixfight wordt dus blijkbaar goed gelezen - als we dat al niet wisten. In de lijst van mensen die opgeleid zijn door Lucien staan Michel Wedel en ik ook genoemd. Voor Michel geldt, dat hij inderdaad een tijd bij Kwakoe thaiboksen heeft getraind onder Lucien, net als mijn broer Wim. Luciens training hebben zij allebei altijd erg goed gevonden en gewaardeerd (wie niet trouwens?) maar om te zeggen dat ze echt opgeleid zijn door Lucien is niet correct, dat wil zeggen dat zij natuurlijk jarenlang meerder keren per week kyokushin trainden en daarin zijn opgeleid door hun respectievelijke leraren. shihan Couzijn en sensie Lumllessil. Dat laatste geldt ook voor mij, ik heb nooit bij Lucien getraind, wel met hem. Onder andere op Papendal tijdens trainingskampen en centrale kyokushintrainingen. Ook hebben we samen wedstrijden gevochten in het buitenland, in het Nederlands team (waar Michel en Wim ook in zaten). De trainingen met Lucien waren oo altijd geweldig, het is (en was toen al) een fenomeen, zowel in thaiboksen als in kyokushin.
De combinatie met Edsel, een ouwe maat van zowel Wim als mij van het CIOS, lijkt een gouden greep. Heel veel kennis en ervaring gebundeld, dat kan alleen maar nieuwe kampioenen opleveren. Kortom: succes, dat zal zeker komen. Osu!

peper
25-12-2009, 15:01
Osu,

In de lijst van mensen die opgeleid zijn door Lucien staan Michel Wedel en ik ook genoemd. Voor Michel geldt, dat hij inderdaad een tijd bij Kwakoe thaiboksen heeft getraind onder Lucien, net als mijn broer Wim.


In welke periode was dat , dat Michel bij Lucien thaiboksen heeft getraind?
En dat was bij kwakoe??

ageingshinbone
26-12-2009, 14:33
Tja, dat is wel lang geleden, denk begin jaren tachtig. Frank Lobman trainde toen ook nog bij Lucien, tal van grote namen.

Koen

peper
26-12-2009, 21:19
Tja, dat is wel lang geleden, denk begin jaren tachtig. Frank Lobman trainde toen ook nog bij Lucien, tal van grote namen.

Koen

Ja ok dat moet dan zeker in de jaren 80 zijn geweest.De legendarische Michel was al vrij jong nederlands kampioen Kyokushin Karate in de zwaargewichtklasse.

Ik weet nog dat Michel in de jaren 90 zelf lesgaf in . In een gymzaaltje in Utrecht .
Hij werkte toen nog bij het TNO als onderzoeker.

Grappig dat Lobman ,Wedel en Lucien samen hebben getraind.Vroeger dan .