PDA

View Full Version : Goro heeft ongeval gehad!



goro
18-12-2009, 19:01
Damn van de morgend heb ik frontale accident gehad. Sneeuw en laag hangende zon. Auto per total. Recht op elkaar...

Ik verwittig jullie mixfight broeders. De weg is glad en de zon hangt laag! Maak je ruiten goed schoon voor je vertrekt. De twee andere passagiers zijn met de ziekenwagen afgevoerd. Ik heb hen truien gegeven en een handdoek tegen de koude.

Ik dacht even dat ik nooit meer op mixfight zou kunnen posten!
Foto s volgen...

Wees voorzichtig!!!!

kickboxer1987
18-12-2009, 19:06
Wow dat is ernstig nieuws! Vooral het nieuws van het ziekenhuis, al enig bericht hoe deze mensen het maken?

Hoe ben je er zelf vanavond gekomen? (los van de schrik)

Justinian
18-12-2009, 19:33
Damn, dat is beroerd. Beterschap en succes met de verzekeraar!

PigDog
18-12-2009, 19:50
Sterkte, MFB

Richelieu
18-12-2009, 19:52
Beterschap kerel!

Justinian
19-12-2009, 15:42
Hoe gaat het er nu mee Goro?

GerritTonijn
19-12-2009, 18:06
Bij mij in de de hele stad was de stroom vannacht uit gevallen, zelfs vanmiddag deden sommige stoplichten op grote kruispunten het nog niet.

micha
20-12-2009, 10:15
beterschap gozer hoe gaat het nu?

PD_EC
20-12-2009, 15:04
beterschap Goro

TOON
20-12-2009, 15:40
heftig zeg, beterschap!
....vandaag ook een paar schuivers gezien op de snelweg....normaal doe je er een dik half uur over, nu twee uur in colonne achter de strooiwagen aan...dat was prima...tot je de snelweg af moet, was glibberen en glijden....

zou dus vooral naar de knmi en anwb luisteren en met je luie ballen op de bank blijven posten op mixfight.nl!!

ashi76
20-12-2009, 18:04
No shit... :eek:

goro
21-12-2009, 10:31
Merci merci. Alles in orde. Alleen wat geschrokken. Kvond het vooral erg voor de andere mensen. Mijn wagen was toch al op zijn eind. 260 000km op 4 jaar gereden. (Ik moet veel de baan op) vertegenwoordiger Textiel ...



Raar dat ik eigenlijk niks heb en de twee anderen helaas moesten worden afgevoerd...

Zou een Kyokushin/ BJJ lichaam beter schokbestand zijn dan een doorsnee mens?

Vlak voor dat ik die wagen zag aankomen schrok ik, hield ik mijn stuur hard vast, kin op de borst, schouders opgetrokken, spieren spannen en uitblazen bij de impact.
Dat werkt blijkbaar...

Natuurlijk zijn er grensen he, als je wordt verpletterd ben je dood. Maar om een wiplash rugpijn te voorkomen is dit misschien een tip.

Ambulance, mensen rondom, iedereen verwonderde zich dat ik niks had, want de impact was toch wel groot.


Of misschien stond mijn engel aan mijn zijde...

micha
21-12-2009, 10:52
ben maar blij gozer. ik hoopdat het met de rest ook goed komt

Marchant
22-12-2009, 10:50
Beterschap man,

Ik zou alleen als ik jou was toch even je nek en rug laten nakijken.
Je kan namelijk later last krijgen en dan kan de verzekering moeilijk doen als je niet naar een arts geweest bent.
Als je nu gaat wordt er in iedergeval alvast geregistreerd dat je een aanrijding hebt gehad waarbij je last zou kunnen krijgen van rug en /of nek.

goro
22-12-2009, 13:07
Beterschap man,

Ik zou alleen als ik jou was toch even je nek en rug laten nakijken.
Je kan namelijk later last krijgen en dan kan de verzekering moeilijk doen als je niet naar een arts geweest bent.
Als je nu gaat wordt er in iedergeval alvast geregistreerd dat je een aanrijding hebt gehad waarbij je last zou kunnen krijgen van rug en /of nek.
thanks forthe advice.