PDA

View Full Version : Hammerkick archief : Sem Schilt : Born to fight !!



Hammerkick
20-12-2009, 15:06
Sem Schilt is pas gekroond tot 4 x King of Kings, een prestatie, die hem voorgoed in het rijtje schaart van al die grote legendes die ons land op vechtsport rijk is. In 2002 maakte hij zijn debuut in de K-1, maar voor die tijd, had hij al heel wat bereikt en een ieder die Sem kent weet, dat hij echt een geboren vechter. Hier is een mooi stuk uit het eerste nummer van 1998 van de Fighting Spirit / Zendokan. Sem Schilt : Born To Fight !!

Hammerkick
20-12-2009, 15:07
http://img121.imageshack.us/img121/6602/img001ta.jpg (http://img121.imageshack.us/i/img001ta.jpg/)

http://img692.imageshack.us/img692/267/img002xu.jpg (http://img692.imageshack.us/i/img002xu.jpg/)

bananenplukster
20-12-2009, 15:31
Al wint hij hem 10 keer hij heeft totaal geen uitstraling/charisma.

Effective
20-12-2009, 15:56
Sem=Topper!

micha
20-12-2009, 15:56
Thanks Dirk

micha
20-12-2009, 15:56
Al wint hij hem 10 keer hij heeft totaal geen uitstraling/charisma.

jij ook niet

abdel1991
20-12-2009, 16:01
Al wint hij hem 10 keer hij heeft totaal geen uitstraling/charisma.

x2...

ik heb totaal niet het ernesto hoost gevoel bij hem... terwijl zij allebei de k1 4x hebben gewonnen, waarschijnlijk ligt het aan zijn stijl

oliebol
20-12-2009, 16:51
jij ook niet

haha reps man,
Ik heb steeds meer respect voor Sem, hij is gewoon een geweldig sportman. Jammer dat mensen altijd maar zeuren dat hij groot is, kan hij verder ook niet veel aan doen.

marcelt
20-12-2009, 17:25
Ik heb erg veel respect voor al zijn prestaties . Hij heeft echt van iedereen gewonnen in het K1. Ook zijn stijl waardeer ik nu beter en hij is ook beter geworden en vecht afwisselender. Bokstechnisch ziet het niet altijd mooi uit. W.b. uitstraling, tja de meeste mensen vinden dat inderdaad niet geweldig bij hem. Maar hij is gewoon echt de beste.

bananenplukster
20-12-2009, 17:30
x2...

ik heb totaal niet het ernesto hoost gevoel bij hem... terwijl zij allebei de k1 4x hebben gewonnen, waarschijnlijk ligt het aan zijn stijl

dat ook en hij is altijd droog bij intervieuws:fp:(kortaf)

bananenplukster
20-12-2009, 17:32
jij ook niet

Jij hebt me nooit gezien dus je kan daar niet over oordelen michatje:), ik ga alleen af op wat ik van sem schilt gezien heb qua intervieuws en dergelijke.

Laten we een poll houden voor k1 liefhebbers waar ze kunnen stemmen op de vechters die ze het liefst zien en ik garandeer je nu al dat sem schilt ondanks zijn 4 titels op de laatste plaats eindigt!!!!

GGegroet:thup:

Briant
20-12-2009, 17:41
Gelukkig is K1 geen Idols en het enige wat telt is hoe iemand vecht.

micha
20-12-2009, 17:49
The winner takes it all

micha
20-12-2009, 17:50
[quote=bananenplukster;853262]Jij hebt me nooit gezien dus je kan daar niet over oordelen michatje:), ik ga alleen af op wat ik van sem schilt gezien heb qua intervieuws en dergelijke.


michatje? bananenplukster?

abdel1991
20-12-2009, 17:55
Gelukkig is K1 geen Idols en het enige wat telt is hoe iemand vecht.

daar heb je helemaal gelijk in!!

reps

micha
20-12-2009, 17:56
zo is het

bananenplukster
20-12-2009, 18:44
[quote=bananenplukster;853262]Jij hebt me nooit gezien dus je kan daar niet over oordelen michatje:), ik ga alleen af op wat ik van sem schilt gezien heb qua intervieuws en dergelijke.


michatje? bananenplukster?

Micha:blush:

Ik ben overigens fan van sommige GG vechters: Nieky holzken, overeem en zimmerman

GGegroet:thup:

ashi76
20-12-2009, 19:09
Lekker boeiend weer dat gelul over Sem's uitstraling.
Volgens mij is hij geen acteur of fotomodel, maar K1 / MMA vechter.

Laat eerst maar eens iemand proberen zijn belt af te pakken.

Sem is een 100% knokker !

citygym
20-12-2009, 19:30
Wat een gelul weer Sem is op en top een sportman, die leeft voor zijn sport en al 4x, waarschijnlijk volgend jaar voor de 5e x de K1 wint! Sem is altijd correct en sportief en heeft niet zoveel praatjes als Alister of Badr en daarom waarschijnlijk niet zo populair, Sem vecht met zijn verstand, is misschien niet zo leuk om naar te kijken maar dat zal hem een rotzorg zijn! het gaat erom dat je de K1 wint en hoe is niet belangrijk! En al die mensen die zeggen dat hij wint omdat hij zo groot is, is natuurlijk gelul. Als je alleen maar groot hoeft te zijn had Ho man Choi of hoe die man ook heet al 10x de K1 moeten winnen die is nog groter! Al is Sem geen echte Noordeling hij had er wel 1 kunnen zijn hij is gewoon lekker nuchter en praatjes vullen geen gaatjes! heb toch respect voor deze kerel! Hij wint van alle favorieten met gemak! Sem ga lekker door zo je verdient het!

Osu dennis

citygym
20-12-2009, 19:33
Laten we een poll houden voor k1 liefhebbers waar ze kunnen stemmen op de vechters die ze het liefst zien en ik garandeer je nu al dat sem schilt ondanks zijn 4 titels op de laatste plaats eindigt!!!!

GGegroet:thup:

Ja en dat zal Sem een rot zorg zijn het gaat erom wie de K1 wint en niet wie wij het populairst vinden!

Hammerkick
20-12-2009, 19:34
Al wint hij hem 10 keer hij heeft totaal geen uitstraling/charisma.

Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Briant
20-12-2009, 19:39
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Het is lullig dat je er zo over denkt. Maar kijk eens naar alle positieve berichten in dit draadje. Gevalletje, half vol/half leeg. Ik waardeer je oude doos stukjes altijd heel erg. Reageer er niet altijd op maar lees ze altijd.

Tony Galento
20-12-2009, 19:57
Jij hebt me nooit gezien dus je kan daar niet over oordelen michatje:), ik ga alleen af op wat ik van sem schilt gezien heb qua intervieuws en dergelijke.

Laten we een poll houden voor k1 liefhebbers waar ze kunnen stemmen op de vechters die ze het liefst zien en ik garandeer je nu al dat sem schilt ondanks zijn 4 titels op de laatste plaats eindigt!!!!

GGegroet:thup:

Ja und? Wat is de K-1 titel waard als Sem niet zou meedoen?

En met uitstraling win je geen titels. zie Badr.

abdel1991
20-12-2009, 20:33
badr gaat heus nog wel wat titels winnen hoor...

Bagheera
20-12-2009, 20:54
Lekker boeiend weer dat gelul over Sem's uitstraling.
Volgens mij is hij geen acteur of fotomodel, maar K1 / MMA vechter.

Laat eerst maar eens iemand proberen zijn belt af te pakken.

Sem is een 100% knokker !


x2!

Bagheera
20-12-2009, 20:57
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

WRONG!... Ondanks de slappe /slechte replies zijn er altijd mensen die het waarderen! IK heb niet altijd zin om ze te lezen. maar af en toe pak ik een bak koffie en lees je bijdrages... top. :thup:

Pernik
20-12-2009, 21:11
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Mij doe je er een groot plezier mee, ik zou het dus jammer vinden als je je door dat soort figuren laat demotiveren !!!

king
20-12-2009, 21:24
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Er zijn een hoop mensen, zoals ik, die het erg waarderen dat je die oude artikelen post.:thup: Laat je dan ook niet irriteren door wat computerhelden met tijd teveel.

Btw leuk om te zien hoe Sem destijds al zo intensief bezig was met de sport en grappig om te horen dat hij zwaar ontevreden was met zijn 115 kg.:eek: Hoe zwaar is hij nu eigenlijk?

bananenplukster
20-12-2009, 21:49
Als ik zo’n reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Mijn excuses hiervoor ga vooral door:thup:. Ik heb het echt met bewondering gelezen maar kon het niet laten om zoiets te posten nogmaals mijn excuses. Ik waardeer het echt dat je zulke dingen plaatst!!!

LeeMurray
20-12-2009, 22:00
Semmy blijft toch een groot sportman. Mensen kunnen blijven hameren op wat ie niet zou beheersen, maar hij wint wel gewoon alles. Ik heb hem, ondanks zijn successen, nooit horen trashtalken in de media. Hij laat zエn vuisten spreken zoals het m.i. hoort. Kunnen veel mensen nog wat van leren.

Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !
Ik lees die stukjes in ieder geval met veel plezier en ik weet dat ik niet de enige ben. Het kan aan mij liggen, maar ik heb in deze topic maar twee forumleden negatief en respectloos zien reageren. Eentje weet Badr's naam in zo goed als 駘ke topic te noemen (ook al heeft hij niets met het onderwerp te maken) en de andere maakt er een gewoonte van om op alles wat GG-gerelateerd is af te geven. Ik betwijfel of de forumleden waarop ik doel het artikel hebben gelezen. Deze forumledden vertegenwoordigen volgens mij een kleine minderheid op deze site. Laat je niet door dit soort mensen ontmoedigen om die stukjes te posten.

J_roen
20-12-2009, 22:03
Mij doe je er zeker ook een groot plezier mee!

Jammer van de reacties van sommige mensen, maar ik weet zeker dat je een heleboel mensen het wel waarderen!

Arie
21-12-2009, 03:41
Ja ik lees het ook altijd, echt tof dat je de tijd neemt.

MaartenManaus
21-12-2009, 04:19
Top dat je dit doet Hammerkick ! :thup:
Blijf ze vooral posten die ouwe interviews,. lees ze graag en werpt vaak een ander beeld over een bepaalde sporter. kijk er dan toch weer net iets anders tegen aan.

Sem is een topper !

danial
21-12-2009, 05:05
Sem is de MAN. Werelds beste Kickbokser ooit
Wat zijn stijl en uitstraling betreft, Hij vecht gewoon slim en zakelijk (Maar hij wint wel)

micha
21-12-2009, 09:24
laat je niet gek maken door een paar van die azijnzeikers Dirk. Jou posts worden hier zeer zeker gewaardeerd en heel veel mensen lezen. laat een paar van die zieligerds het nou niet verpesten.

Justinian
21-12-2009, 10:20
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !
Dirk jouw posts worden door het grootste deel van de lezers - waaronder ik - erg gewaardeerd, dus laat je aub niet door een paar figuren van de wijs brengen. Je bent niet voor niks onze Dutch Kickboxing Professor!

thrillseekah
21-12-2009, 10:29
ja idd, blijven posten =) ik lees/kijk die ouwe dingen altijd graag

MB667
21-12-2009, 10:40
ik lees ze ook altijd!!! Altijd leuke stukken!

Doorgaan aub!!

ijsblok
21-12-2009, 10:53
Hammerkick ik waardeer je stukken altijd zeer! (hoewel ik er niet altijd wat bij post)

goro
21-12-2009, 11:17
badr gaat heus nog wel wat titels winnen hoor...
Als Sem ziek is wel ja.

Hammerkick
21-12-2009, 17:33
Nou, hardstikke bedankt allemaal voor de vele complimenten !! Thx !! ik ga er zeker mee door !

Justinian
21-12-2009, 17:34
Nou, hardstikke bedankt allemaal voor de vele complimenten !! Thx !! ik ga er zeker mee door !
Top Dirk, goed om te lezen!

danial
21-12-2009, 18:49
Nou, hardstikke bedankt allemaal voor de vele complimenten !! Thx !! ik ga er zeker mee door !
TOP post;)

Anderson
21-12-2009, 19:19
Zou wel eens keer wat anders willen zien dan Golden Glory vechters of vechters van Cor Hemmers. Nou eens een keertje wat anders Erol Parris, Frank lobman, lloyd van dams, leo Snoo.

abdel1991
21-12-2009, 19:27
Als Sem ziek is wel ja.

of sem bij de final 16 of kwartfinale tegenkomt....

mokumnised
21-12-2009, 19:29
Als ik zo地 reactie als deze lees, dan vraag ik me af, waar ik al het werk voor heb gedaan. Ik post een stuk van Sem van 11 jaar geleden, maar daar wordt met geen woord over gerept. Ik ga eens goed nadenken met de kerstvakantie, of ik er nog wel allemaal zin in heb, om oude dingen uit mijn archief te posten. Ik denk, dat het misschien het beste is, om de handdoek in de ring te gooien en helemaal niks meer te posten. Het respect is echt ver te zoeken !

Jezus Hammerkick wel erg overgevoelig deze reactie...
je bent hier meer dan eens overstelpt met complimenten over je postings van je archief.

De opmerkingen over Sem slaan niet op jouw artikel(en), maar zijn een mening van mensen over Sem.
iedereen is het er wel over eens dat het een topprestatie is van sem dat hij voor de vierde keer de K-1 GP heeft gewonnen en dat de manier waarop hij dat heeft gedaan indrukwekkend is.
Maar ik begrijp de reacties ook wel van de mensen die de manier van vechten van Sem er niet uit vinden zien en die het optreden van Sem in de media wel erg droog en kortaf vinden.

Iets minder lange tenen mag wel, over het algemeen wordt er erg positief op je stukjes gereageerd.
Ik stel je stukjes in ieder geval op prijs!!