PDA

View Full Version : M-1 Selection Europe op 6 februari in Hilversum!!



M-1 Global
21-12-2009, 10:52
Beste vechtsportfans!

Op zaterdag 6 februari zal M-1 Global een M-1 selection evenement organiseren in studio 31 op het mediapark in Hilversum. Dit M-1 selection evenement is een van de 4 die dit jaar in Nederland worden gehouden. Tijdens deze wedstrijden word er gevochten om een plaats in de M-1 Challenge later dit jaar. Zoals jullie van ons gewend bent zal het een professioneel opgezet evenement worden waarin de ontwikkeling van het MMA centraal staat. Er zullen een aantal Nederlandse vechters en een aantal Europese vechters in ieder geval acte de presence geven. Er is overigens nog steeds de mogelijkheid om je in te schrijven, voor meer informatie daarover en over het programma van volgend jaar kan je kijken op:

http://www.m-1global.com/lang/en/2009/12/11/m-1global-offers-opportunities-for-fighters-around-the-globe-in-2010/

De line up voor 6 februari is nog niet bekend maar zal binnenkort op www.M-1global.com (http://www.M-1global.com) en de vechtsportfora gepost worden. Kaarten zullen overigens maar 20 euro in de voorverkoop en 30 euro aan de deur gaan kosten!

Richelieu
21-12-2009, 15:49
Thanks, ben erg benieuwd naar de line-up. Wat ik uit mijn eigen ervaringen kan zeggen van de M1 Challenge 15th & 16th editions in Hilversum (Studio 22) was dat het zeer strak geregelde evenementen waren!

knift
21-12-2009, 17:41
toppie ben zeker weer van de partij heb me de vorige keer prima vermaakt!!!!!

Perfectteamcindy
21-12-2009, 20:44
Hoi, en als alles goed ga mag ik EINDELIJK nog es vechten...

MMAFAN-1122
21-12-2009, 21:12
Hoi, en als alles goed ga mag ik EINDELIJK nog es vechten...

Eindelijk;)...

Jeru
21-12-2009, 21:19
Vorige keren inderdaad mooi en goed opgezet. Nu nog wat meer publiek en dan is het helemaal top!

Surrender
22-12-2009, 02:14
Hoi, en als alles goed ga mag ik EINDELIJK nog es vechten...

x 2
same here

superfreak
22-12-2009, 11:34
snap ik goed dat dit een soort van try out day is en dat de vechters zich door middel van het vechten kunnen plaatsen voor M1 Global opzet?

M-1 Global
22-12-2009, 12:17
Er worden over 4 continenten (Russia, Americas, Azie en Europa) M-1 Selections gehouden. Er worden per gewicht 8 vechters geselecteerd en die zullen in een 8-mans toernooi gaan vechten. Als een vechter 3x wint is hij de winnaar van zijn gewicht en continent. Hiermee zal hij zich plaatsen voor de M-1 Challenge.

In de M-1 Challenge doen 2 poules per continent mee dus voor Europa krijg je Europa 1 en Europa 2.
Europa 1 bestaat dus uit alle winnaars van M-1 Selection en Europa 2 word samengesteld door M-1 officials. Zij zullen zich dan gaan meten met Russia, Azie, Americas in een knockout fase.

In onderstaande link, kan je een pdf downloaden waar de plannen van 2010 beschreven staat.

http://www.m-1global.com/lang/en/2009/12/11/m-1global-offers-opportunities-for-fighters-around-the-globe-in-2010/

michaell
22-12-2009, 22:56
Ik heb een preliminary vechterslijst van M-1 Selection Russia gezien, heel indrukwekkend. De beste up-and-coming vechters van alle Russische teams + Ukraine...

Perfectteamcindy
23-12-2009, 00:58
x 2
same here
Ik duim enorm hard dat het deze keer allemaal doorgaat! Hoop dat ik snel een naam van de tegenstandster krijg.:thup:

M-1 Global
28-12-2009, 13:15
Op 6 februari zal M-1 het jaar 2010 beginnen in Hilversum met de M-1 selections. Bij deze een reminder dat er maar 350 kaarten beschikbaar zijn! Dit houd in dat je er dus snel bij moet zijn maar ook dat als je een kaartje weet te bemachtigen je meteen 'ringside' zit bij dit spectaculaire MMA evenement! Om kaarten te bestellen kan je bellen met 0625048994 maar ze zullen ook op www.m-1global.com (http://www.m-1global.com/) en ww.mixfight.nl te bestellen zijn. Er word wel eens geklaagd dat er te weinig echte MMA evenementen zijn in Nederland dus support het echte MMA en kom naar het mediapark op 6 februari!

De definitieve matchmaking zal deze week bekend worden gemaakt!

Richelieu
28-12-2009, 13:17
Op 6 februari zal M-1 het jaar 2010 beginnen in Hilversum met de M-1 selections. Bij deze een reminder dat er maar 350 kaarten beschikbaar zijn! Dit houd in dat je er dus snel bij moet zijn maar ook dat als je een kaartje weet te bemachtigen je meteen 'ringside' zit bij dit spectaculaire MMA evenement! Om kaarten te bestellen kan je bellen met 0625048994 maar ze zullen ook op www.m-1global.com (http://www.m-1global.com/) en ww.mixfight.nl te bestellen zijn. Er word wel eens geklaagd dat er te weinig echte MMA evenementen zijn in Nederland dus support het echte MMA en kom naar het mediapark op 6 februari!

De definitieve matchmaking zal deze week bekend worden gemaakt!

TOP!

M-1 Global
05-01-2010, 15:26
Voor de M-1 selection zullen vanaf a.s. zaterdag kaarten te koop zijn bij onder andere kops gym (weesperzijde) in Amsterdam en HS Juweliers (Amsterdamse straatweg) in Utrecht. Om (VIP) kaarten te bestellen kun je ook bellen met 06 2504 8994. De matchmaking zal deze week online worden geplaatst.

De volgende M-1 fights zijn al bevestigd:

Oktay Karatas vs Gregorsz Tredowski
Cindy Dandois vs Maria Hougaarde

Tot de 5e!!