PDA

View Full Version : 'King' Mo Lawal wants Gegard Mousasi after stopping Mike Whitehead



Harrie Nak
21-12-2009, 17:50
http://www.youtube.com/watch?v=023-YNMTijQ

oliebol
21-12-2009, 18:04
Zou zeker een top partij zijn, make it happen!

GerritTonijn
21-12-2009, 18:21
Stigmableedingblack (http://www.youtube.com/user/Stigmableedingblack) (20 uur geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam

NIGGA PLEASE

U fucking suck, u beat a shitty can in Whitehead and u think u can beat a real fighter like Mousasi?

Mousasi would take this niggers head off.

El Bambino
21-12-2009, 18:52
Hoop dat Mousasi accepteert en deze mafkees voor eens en altijd de mond snoert :twak:

Fyodor
21-12-2009, 18:57
Stigmableedingblack (http://www.youtube.com/user/Stigmableedingblack) (20 uur geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam

NIGGA PLEASE

U fucking suck, u beat a shitty can in Whitehead and u think u can beat a real fighter like Mousasi?

Mousasi would take this niggers head off.

Lol, zo racistisch hoeft natuurlijk ook weet niet van die youtube held, maar hij spreekt wel de waarheid... :lol:

TOON
21-12-2009, 19:03
it's all in the name....ahum....

maar goed, hoop dat het gevecht komt in ieder geval, hij is geen can in mijn ogen maar zie mousasi toch echt wel als favoriet! mag king mo weer een tijdje een toontje lager zingen....

Ivo C.
21-12-2009, 19:11
You monkey ass. This is a fat spoiler...

marrilia
21-12-2009, 19:46
thanks voor de spoiler....heb nog geen tijd gehad om te kijken maar kan nu vast deze partij doorspoelen

delightone
21-12-2009, 20:06
Wordt een beetje moe van dat spoil geouwehoer elke keer!!!

Je weet als je inlogt op deze site, dat de kans HEEEEL erg groot is dat de uitslag ergens te lezen valt.

Tip: wacht ff af tot je de partijen gezien hebt en log dan in, dan zijn wij van het spoil gebitch af!

GerritTonijn
21-12-2009, 20:07
ik kijk sowieso niet op MF of andere MMA sites totdat ik alles gezien heb wat ik wilde zien.

Sendur
21-12-2009, 20:15
thanks voor de spoiler....heb nog geen tijd gehad om te kijken maar kan nu vast deze partij doorspoelen

Ach wat zielig voor je.....

kooivechter
21-12-2009, 20:19
zou een mooie partij kunnen worden. heb die king mo hoger zitten dan z'n vorige tegenstanders in strike force. zeker een aanstormend talent die king mo.

Djani
21-12-2009, 20:38
ik kijk sowieso niet op MF of andere MMA sites totdat ik alles gezien heb wat ik wilde zien.

x2, same here

marrilia
21-12-2009, 22:11
als ik het nog niet gezien heb kijk ik nooit op sites zoals mmajunkie ,fiveounces etc omdat ik weet dat ik dan zeker erachter kom wat de uitslagen zijn maar op mixfight is het volgens mij verplicht te vermelden dat het om een spoiler gaat.

kleine moeite ,groot plezier

arabic-sniper
22-12-2009, 00:34
stomme drol :s fedor bla bla... na 5 gevechten fedor in je mond nemen! Wat een wijsneus, ik hoop dat mousasi hem sloopt!!!!!!

El Bambino
22-12-2009, 07:52
Wordt een beetje moe van dat spoil geouwehoer elke keer!!!

Je weet als je inlogt op deze site, dat de kans HEEEEL erg groot is dat de uitslag ergens te lezen valt.

Tip: wacht ff af tot je de partijen gezien hebt en log dan in, dan zijn wij van het spoil gebitch af!

Is tog typisch Nederlands!!! Volgens mij zijn wij ZEIKERDS N1 over de wereld ;)

Tony Galento
22-12-2009, 10:05
Ach wat zielig voor je.....

Hij had wel tijd om alle vermoedelijke spoilers door te spitten. :D

Als je het zo belangerijk vindt lijkt het me dat je de partij zo snel mogelijk probeert te bekijken. In mijn geval meteen als ik uit m'n bed kom. Sommige mensen kunnen daar blijkbaar dagen mee wachten, of weken.. :D

Marquis
22-12-2009, 10:12
Spoiler dit spoiler dat ,.. nonsens grow up !

dirk5
22-12-2009, 10:29
Laat maar komen, ik zie dit Gegard wel winnen.

verder:Royce Gracie vs Gerard Gordeau
Gracie wins by rear naked choke at 1:45.

Of spoil ik het nu voor iemand.

Tony
22-12-2009, 10:34
verder:Royce Gracie vs Gerard Gordeau
Gracie wins by rear naked choke at 1:45.

Of spoil ik het nu voor iemand.
Dirk, eikel dat je bent... ik was nog niet aanbeland bij UFC 1....

jij ook met je spoilers... Die partij is pas een jaar of 16 oud... waarom moet je dat dan spoilen.

Ik dacht echt dat Gordeau dik ging winnen van dat kleine braziliaanse mannetje... die kan immers niks anders dan wat knuffelen op de grond. Gordeau kan echt vechten ja...














:lol:

el bastardo
22-12-2009, 10:45
Laat maar komen, ik zie dit Gegard wel winnen.

verder:Royce Gracie vs Gerard Gordeau
Gracie wins by rear naked choke at 1:45.

Of spoil ik het nu voor iemand.
Haha, ik kan je helaas geen reps geven...

On topic:
Gegard wint dit. Wel weer typisch dat zo iemand iets dergelijks roept nadat hij een paar partijtjes gewonnen heeft. Mike Whitehead vind ik nu niet bepaald van het niveau Mousasi. Maar goed, het hoort er een beetje bij. Gegard, doe je ding!

el bastardo
22-12-2009, 10:48
Btw, waarop zou hij het dan van Mousasi moeten kunnen winnen? King Mo winner by "You know I'm saying" overdose.

Tony
22-12-2009, 10:57
Enige manier waarop ik Mo zie winnen is door een goeie stoot met een KO als afloop...

martijnG
22-12-2009, 17:23
Hij zal niet van Mousasi winnen, maar ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij tegen de beste vechters wilt vechten..