PDA

View Full Version : de partij van 6 december k1 wgp 2009 badr hari vs alistair overeem hq video



angelo_1
21-12-2009, 23:23
http://www.youtube.com/watch?v=8vFRmo_3iaw&feature=player_embedded de partij van de avond

T15Boxing
21-12-2009, 23:51
Cool. Altijd fijn om te zien. Chicken dance.

cholitzu
22-12-2009, 00:03
Vanaf 5.22 zie je de impact van die trap door ao zijn rug gaan in slowmo.

angelo_1
22-12-2009, 00:11
mensen zeggen jaah alistair had door kunnen gaan. ze hele verdediging was weg van alistair, als badr hem nog een rechtse hoek had gegeven, na die trap dan lag alistair daar nu nog ,,, HAD BETER GEWEEST DAN WAS DE FINALE UIT GESTELD:thup::thup::thup::thup:

T15Boxing
22-12-2009, 00:20
Moet je zien hoe publiek opstaat na die eerste knock down. Prachtig.

abdel1991
22-12-2009, 00:54
geweldig!! ik krijg maar geen genoeg van deze partij heb hem denk ik misschien al 100x teruggekeken(meen ik echt) vorig jaar baalde ik er echt van dat hari de toernooi niet won maar dit jaar minder.. ik vindt het wel jammer maar als ze tegen mij zouden zeggen je mag kiezen badr wint de toernooi van kareav dan teixeira en dan schilt of hoe het nu is afgelopen had ik gewoon voor nu gekozen vanwege dit partij

Naj85
22-12-2009, 01:12
vet man, wanneer die 2 tegenover elkaar staan
hoop dat er nog een 3e partij komt, blijft spannend
1-1

Irishrover
22-12-2009, 01:14
Aye, this was the best fight of the evening..

Badr did some Major business in the ring.

Het is een echte 'Rematch Kid'..

The two beast in the ring, dat maakte het juist zo spannend, allebei krachtig,snel en onvoorspelbaar.

Badr ging er met de winst vandoor. Dit mocht van mij the finale zijn.

Irishrover
22-12-2009, 01:16
vet man, wanneer die 2 tegenover elkaar staan
hoop dat er nog een 3e partij komt, blijft spannend
1-1

Agree, het zal altijd spannend zijn als deze 2 elkaar treffen.
Zal nog wel komen denk ik, vooral omdat Ali heeft aangegeven door te gaan met K1.

arabic-sniper
22-12-2009, 01:26
geweldig!! ik krijg maar geen genoeg van deze partij heb hem denk ik misschien al 100x teruggekeken(meen ik echt) vorig jaar baalde ik er echt van dat hari de toernooi niet won maar dit jaar minder.. ik vindt het wel jammer maar als ze tegen mij zouden zeggen je mag kiezen badr wint de toernooi van kareav dan teixeira en dan schilt of hoe het nu is afgelopen had ik gewoon voor nu gekozen vanwege dit partij

hahahaha ik ook man! Echt al zovaak gezien, dit heeft me echt goed gedaan.. Jammer van de finale, maar dit was inderdaad veel belangrijker ;)!

reefer
22-12-2009, 08:50
hahahaha ik ook man! Echt al zovaak gezien, dit heeft me echt goed gedaan.. Jammer van de finale, maar dit was inderdaad veel belangrijker ;)!


Ach ja,een kinderhand is snel gevuld.

simtekf1
22-12-2009, 09:06
Op het multimedia gedeelte heb ik vorige week alle gevechten geplaatst. (HQ)

adenane
22-12-2009, 11:03
Ook leuk is om te zien hoe enthousiast Remon Daalder, Simon Rutz en Peter Aerts naar de wedstrijd kijken en meeleven. Daar is Michael Schiavello niets bij ;)

marcelt
22-12-2009, 12:36
Mooi om weer te zien. Maar valt me weer op hoe weinig Overeem deed en hoe weinig hij raakte. IK had verwacht dat hij weer zou winnen. Badr had hem de eerste keer onderschat denk ik (ik ook trouwens)

Ben toch voor 3 knock downs per ronde, want een paar gevechten zoals deze, konden nog best doorgaan.

Bizar hoe partijdig Schiavello is; zeer onprofessioneel.

Kingster
22-12-2009, 13:28
Ook leuk is om te zien hoe enthousiast Remon Daalder, Simon Rutz en Peter Aerts naar de wedstrijd kijken en meeleven. Daar is Michael Schiavello niets bij ;)


Moet je maar eens de pot alistair vs texeria bekijken... Alistair maakte daar vreemde gebaren naar remon daalder en simon rutz.

adenane
22-12-2009, 13:39
Mooi om weer te zien. Maar valt me weer op hoe weinig Overeem deed en hoe weinig hij raakte. IK had verwacht dat hij weer zou winnen. Badr had hem de eerste keer onderschat denk ik (ik ook trouwens)

Ben toch voor 3 knock downs per ronde, want een paar gevechten zoals deze, konden nog best doorgaan.

Bizar hoe partijdig Schiavello is; zeer onprofessioneel.

Hoezo onproffessioneel? Hij is toch geen scheids!
Luister eens naar het Japanse commentaar, hoe die uit hun dak gaan. Hij is gewoon een liefhebber pur sang en aan het genieten. Dat is bij andere sporten toch niet anders? Of steekt het dat hij zo doet omdat het Overeem is?

marcelt
22-12-2009, 13:50
Bas boon had wel gelijk met zijn aannames Adenane.

Aanname 1 Marcel is Overeem fan
Aanname 2 Marcel steekt het dat hij zo doet
Beiden onjuist.
Het valt me op dat hij alleen maar voor Badr is en echt tegen Overeem. Dat is prima als je een fan bent, maar niet als commentator. Genieten en uit je dak gaan is op zich juist goed.
Het is wel anders bij andere sporten. Je kan je toch niet voorstellen dat een commentator bij Studio Sport bij Ajax-PSV zich alleen maar juichend uitlaat als Ajax iets doet.

iconian
22-12-2009, 14:04
ik kan me niet voorstellen dat alistair met die spiermassa 3 ronden MMA kan vechten. Hij stond al the hijgen en te puffen na een paar stoten

adenane
22-12-2009, 14:32
Bas boon had wel gelijk met zijn aannames Adenane.

Aanname 1 Marcel is Overeem fan
Aanname 2 Marcel steekt het dat hij zo doet
Beiden onjuist.
Het valt me op dat hij alleen maar voor Badr is en echt tegen Overeem. Dat is prima als je een fan bent, maar niet als commentator. Genieten en uit je dak gaan is op zich juist goed.
Het is wel anders bij andere sporten. Je kan je toch niet voorstellen dat een commentator bij Studio Sport bij Ajax-PSV zich alleen maar juichend uitlaat als Ajax iets doet.

Aanname 1 is niet dat Marcel een Overeem fan is, maar dat Marcel liever ziet dat Badr verliest ;) en
aanname 2 is dat het Marcel steekt dat Badr wint en Michael daarom uit zijn dak gaat (Ben benieuwd of je me nu nog een keer ongelijk geeft!)

En voetbal commentatoren zijn ook niet allemaal even partijdig, misschien herinner je je Jack van Gelder wel tijdens Nederland - Argentinie op het WK 1998.

snip83
22-12-2009, 14:47
Aanname 1 is niet dat Marcel een Overeem fan is, maar dat Marcel liever ziet dat Badr verliest ;) en
aanname 2 is dat het Marcel steekt dat Badr wint en Michael daarom uit zijn dak gaat (Ben benieuwd of je me nu nog een keer ongelijk geeft!)


X2!!!!

Glen
22-12-2009, 14:48
By the way, de partij is niet van 6 december maar van 5 december....
Ben zo moe dat iedereen altijd elkaar op woorden probeert vast te pinnen...
Doe eens leuk tegen elkaar en geniet van de sport.
(Wie de schoenen passen etc.)

abdel1991
22-12-2009, 14:49
Aanname 1 is niet dat Marcel een Overeem fan is, maar dat Marcel liever ziet dat Badr verliest ;) en
aanname 2 is dat het Marcel steekt dat Badr wint en Michael daarom uit zijn dak gaat (Ben benieuwd of je me nu nog een keer ongelijk geeft!)

En voetbal commentatoren zijn ook niet allemaal even partijdig, misschien herinner je je Jack van Gelder wel tijdens Nederland - Argentinie op het WK 1998.

helemaal gelijk :thup:

reps

marcelt
22-12-2009, 16:33
Aanname 1 is niet dat Marcel een Overeem fan is, maar dat Marcel liever ziet dat Badr verliest ;) en
aanname 2 is dat het Marcel steekt dat Badr wint en Michael daarom uit zijn dak gaat (Ben benieuwd of je me nu nog een keer ongelijk geeft!)En voetbal commentatoren zijn ook niet allemaal even partijdig, misschien herinner je je Jack van Gelder wel tijdens Nederland - Argentinie op het WK 1998.



Aanname 1 is juist
aanname 2 is onjuist. Zoals ik al uitlegde steekt het me niet !
Niet dat Badr won en het commentaar ook niet. Ben zelfs Schiavello fan. Maar vindt zijn partijdigheid in deze niet correct.
W.b. Voetbalcommentatoren als Michael een Marokkaan was die de wedstrijd voor Marokkkaanse televisie becommentarieerde dan was het normaal, maar hij zijn commentaar was bedoeld voor alle niet-Japanse fans die Engels verstaan en ik vind dus dat hij zich neutraler moet opstellen.

marcelt
22-12-2009, 16:35
By the way, de partij is niet van 6 december maar van 5 december....
Ben zo moe dat iedereen altijd elkaar op woorden probeert vast te pinnen...
(Wie de schoenen passen etc.)

Als ik iets post wat ook maar zijdelings met Badr te maken heeft, springen er gelijk allerlei lui uit hun stoel.

Irishrover
22-12-2009, 16:47
Mooi om weer te zien. Maar valt me weer op hoe weinig Overeem deed en hoe weinig hij raakte. IK had verwacht dat hij weer zou winnen. Badr had hem de eerste keer onderschat denk ik (ik ook trouwens)

Ben toch voor 3 knock downs per ronde, want een paar gevechten zoals deze, konden nog best doorgaan.

Bizar hoe partijdig Schiavello is; zeer onprofessioneel.

Aye, Alistair was bezig met gooien en totaal niet met kickboxen.
Niet dat hij daar de kans voor kreeg, because Badr liet hem dat niet toe.
Badr was much better.

Ik vond Mike ook iets te negatief naar Alistair toe.
Sure, He is a big fan of Badr, maar woorden zoals Ubereem en het enthousiaste gejuich vond ik iets 'TE'

Irishrover
22-12-2009, 16:49
Als ik iets post wat ook maar zijdelings met Badr te maken heeft, springen er gelijk allerlei lui uit hun stoel.

Badr is sensation, altijd nice & gezellig om over te discussieren. The same with Alistair. Zoalng het maar eerlijk & objectief is.

angelo_1
23-12-2009, 22:11
By the way, de partij is niet van 6 december maar van 5 december....
Ben zo moe dat iedereen altijd elkaar op woorden probeert vast te pinnen...
Doe eens leuk tegen elkaar en geniet van de sport.
(Wie de schoenen passen etc.)
jah sorry ik zat te twijfelen tussen de data's maar daarom hebben ze mensen zoals jij op de site hea ,die het in de gaten houdt

angelo_1
27-12-2009, 04:58
ff offtopic ik hoop op een hari-overeem 3 in de arena zou zeer zeker een goede beladen partij worden