PDA

View Full Version : Het geheim van Fedors stoten (NOT)



kmr
21-12-2009, 23:30
Deze malloot (overigens lid van het Amerikaanse samboteam) denkt dat hij het geheim achter Fedors stoten ontdekt heeft.

Oordeel zelf:

http://www.youtube.com/watch?v=JISgLclfX3c

Fyodor
21-12-2009, 23:35
Hehe klopt, was ook wel eens eerder gepost volgens mij (of ik heb het ergens anders gezien). Het lijkt er een beetje op, maar Fedor stoot toch echt anders ja. In ieder geval niet met de rug van z'n hand, meer met de zijkant van z'n vuist. Hierdoor is ook z'n duim nogal vaak naar de kl***.

kooivechter
21-12-2009, 23:43
haha is gaan oefene die techniek

BBC
21-12-2009, 23:56
http://www.youtube.com/watch?v=P-HwVeU5tZo

Reilly is the shizzle. Malloot die je zelf bent.

kmr
22-12-2009, 00:00
http://www.youtube.com/watch?v=P-HwVeU5tZo

Reilly is the shizzle. Malloot die je zelf bent.


Idioot, ik heb al erbij vermeld dat ik weet wie hij is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik deze onzin die hij verkondigt moet slikken. Met de achterkant van je vuist slaan, hoe komt hij erop:twak: Fyodor heeft gelijk.

YoMarK
22-12-2009, 00:04
Deze malloot (overigens lid van het Amerikaanse samboteam) denkt dat hij het geheim achter Fedors stoten ontdekt heeft.

Oordeel zelf
Waarom is het een maloot? Fedor stoot nogal onorthodox, en dit lijkt er vrij aardig op volgens mij.
Fedor bewijst dat zijn/deze "looping punches" gewoon wel werken.

Mario Witteman
22-12-2009, 00:05
Ey, nog nooit gezien man.. Wist helemaal niet dat Fedor zo bokste! Thanks

kmr
22-12-2009, 00:07
Waarom is het een maloot? Fedor stoot nogal onorthodox, en dit lijkt er vrij aardig op volgens mij.
Fedor bewijst dat zijn/deze "looping punches" gewoon wel werken.

Ik zie ook wel dat Fedor onorthodox stoot, maar ik zie ook wel dat hij NIET zo stoot. Fedors stijl benoemen is niet gelijk aan Fedors stijl kunnen imiteren.

kmr
22-12-2009, 00:08
http://www.youtube.com/watch?v=odPMmkXmIOA

Irishrover
22-12-2009, 00:12
What a Ball-bag,

I dont get it, deze man analyseert zogenaamd de technieken van Fedor, but he's totally wrong! De stoten van Fedor zijn niet zo 'los' zoals hij beschrijft. En vooral niet met rug van de hand inderdaad.

Voor de rest beschermt hij zijn kin niet zoals hij het voordoet.
Fedor zwaait wanneer hij stoot, op het begin zet hij kracht en wat later zwaait hij wat losjes.

Ik heb niet verder gekeken, want this was enough.

YoMarK
22-12-2009, 00:13
Ik zie ook wel dat Fedor onorthodox stoot, maar ik zie ook wel dat hij NIET zo stoot. Fedors stijl benoemen is niet gelijk aan Fedors stijl kunnen imiteren.
Kijk eens naar 0.23 van het filmpje dat je zelf gepost hebt. Hij heeft WEL degelijk z'n elleboog hoger dan z'n vuist als hij stoot. Misschien draait hij z'n hand niet helemaal door zodat hij met de achterkant van z'n hand slaat, maar het scheelt niet veel.
Kijk vervolgens eens naar 1.00, vrijwel hetzelfde lijkt me zo.

Mario Witteman
22-12-2009, 00:14
http://www.youtube.com/watch?v=P-HwVeU5tZo



Das even een vette heelhook highlight!!

Irishrover
22-12-2009, 00:15
Waarom is het een maloot? Fedor stoot nogal onorthodox, en dit lijkt er vrij aardig op volgens mij.
Fedor bewijst dat zijn/deze "looping punches" gewoon wel werken.

Hij doet het helemaal verkeerd voor juist. Deze jongen maakt zich ten eerste wat kleiner als hij stoot + hij beweegt zijn hoofd ver weg naar links of rechts. ( Fedor niet ) Dan de rug van zijn hand op het laatst ( Fedor niet ) En Fedor beschermt zijn kin niet zoals hij het zegt. Totally Ballaxed.

Irishrover
22-12-2009, 00:18
Kijk eens naar 0.23 van het filmpje dat je zelf gepost hebt. Hij heeft WEL degelijk z'n elleboog hoger dan z'n vuist als hij stoot. Misschien draait hij z'n hand niet helemaal door zodat hij met de achterkant van z'n hand slaat, maar het scheelt niet veel.
Kijk vervolgens eens naar 1.00, vrijwel hetzelfde lijkt me zo.

Is niet met de rug van zijn hand, maar meer met de zijkant. Wat voor baat heb je als je stoot met rug van je hand mate?

YoMarK
22-12-2009, 00:30
Of het nu met de zijkant is of meer met de rug(die rechter op de kin van goodridge is echt met de rug), feit blijft dat ze bij Fedor aankomen, en dat het looping punches zijn. Iets waar iedere boxer of kickboxer om zal lachen. Maar ja, die liggen meestal na een paar minuten KO op hun rug als ze tegen Fedor moeten.

Wat ik hiermee wil zeggen: vind de demo van deze kerel best wel interessant, en het het is absoluut geen pannekoek aan de highlights te zien(als is dat grappling en geen MMA).

Irishrover
22-12-2009, 00:33
Of het nu met de zijkant is of meer met de rug(die rechter op de kin van goodridge is echt met de rug), feit blijft dat ze bij Fedor aankomen, en dat het looping punches zijn. Iets waar iedere boxer of kickboxer om zal lachen. Maar ja, die liggen meestal na een paar minuten KO op hun rug als ze tegen Fedor moeten.

In sommige combinaties zie ik Badr ook zulke stoten maken, met uitzondering met 'the backhand punch'.

I mean, de zwaaihoeken, links/rechts. Waar veel kracht in zit, en juist dat losse aan het eind van een punch heeft zoveel effect of de opponent

GerritTonijn
22-12-2009, 00:59
http://www.youtube.com/watch?v=BaONQEYYXx8

GerritTonijn
22-12-2009, 01:06
naja...jullie zeggen wel dat fedor niet zo mept...

maar kijk die linker loop eens op 1.02

http://www.youtube.com/watch?v=6EpsAhDWSBM

BBC
22-12-2009, 01:09
Idioot, ik heb al erbij vermeld dat ik weet wie hij is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik deze onzin die hij verkondigt moet slikken. Met de achterkant van je vuist slaan, hoe komt hij erop:twak: Fyodor heeft gelijk.

Man, als je weet wie hij is noem je hem geen malloot. Zelfs als hij de bal hier misslaat (wat ik trouwens niet denk) heeft Reilly zich al meer dan genoeg bewezen.

Irishrover
22-12-2009, 01:21
naja...jullie zeggen wel dat fedor niet zo mept...

maar kijk die linker loop eens op 1.02

http://www.youtube.com/watch?v=6EpsAhDWSBM

Thanks voor het filmpje,

But this wasn't with the back of his hand mate, en totaal niet de lichaamsbeweging die hij voordeed. Fedor heeft natuurlijk vele manieren van punchen, maar bij deze punch bedekte fedor zijn kin door met zijn hoofd naar beneden te gaan, want als een fighter countert komt de punch op zijn hoofd terecht. + hier gaat Fedor met heel zijn gewicht erin en doet 2 stappen naar voren, verder draait hij hier niet met zijn shoulder.

Sendur
22-12-2009, 01:37
wat een douchebag!

kmr
22-12-2009, 01:37
Man, als je weet wie hij is noem je hem geen malloot. Zelfs als hij de bal hier misslaat (wat ik trouwens niet denk) heeft Reilly zich al meer dan genoeg bewezen.

Op sambogebied heus wel, maar wil dat zeggen dat hij hier even 'het' geheim van Fedors stoten ontrafelt? Hij mag me best wel wat leglocks leren, maar die stoten slaan werkelijk nergens op.

YoMarK
22-12-2009, 12:09
:fp:
Hij heeft het helemaal niet over de secret Fedor punch die hij hier even ontrafelt. Hij geeft gewoon een "casting punch" demo, en zegt daarbij "often utilised bij Fedor". Niks gelogen lijkt me.

Dat Fedor het naar jou opinie iets heel anders doet, heeft wellicht te maken met het feit dat Fedor hem in wedstrijdverband uitvoert(tijdens trainingen/demo's maak je de bewegingen net wat overdreven)...wellicht moet je ook een andere opticien zoeken.

ZakKa!
22-12-2009, 12:13
Die eerste video had ik eerder gezien en is echt belachelijk vind ik. Zo stoot Fedor absoluut niet. Wat is dat voor vage backhand-bitchslap. Ik wilde er eerst een topic over maken maar vond het niet eens de moeite waard.

judokaasje
22-12-2009, 12:54
wat een facking onzin inderdaad topicstarter.

Irishrover
22-12-2009, 16:32
:fp:
Hij heeft het helemaal niet over de secret Fedor punch die hij hier even ontrafelt. Hij geeft gewoon een "casting punch" demo, en zegt daarbij "often utilised bij Fedor". Niks gelogen lijkt me.

Dat Fedor het naar jou opinie iets heel anders doet, heeft wellicht te maken met het feit dat Fedor hem in wedstrijdverband uitvoert(tijdens trainingen/demo's maak je de bewegingen net wat overdreven)...wellicht moet je ook een andere opticien zoeken.

Hij misleid mensen met deze casting punch haha. The fact stays dat hij het verkeerd voordoet. Ik kan me voorstellen als je het langzaam voordoet het kan afwijken van 'the real punch' omdat het coordineren van je arm wat moeilijker is.

But if ye is doing it fast like in a 'real' match moet je het goed kunnen voordoen.
In mijn ogen heeft hij deze 'casting puch' niet goed geanalyseerd.

En mijn ogen hoeven niet bekeken te worden door een opticien.

knetter
22-12-2009, 21:53
Ik ken een aantal russische boksers hier in Nederland en die hebben mij een paar stoot technieken laten zien waarbij ze hun schouders heel erg gebruiken(beetje lastig om uit te leggen)Maar waardoor je egt hardere stoten maakt.Best lastig om toe te passen trouwens..

K-man
23-12-2009, 12:17
Wat een sukkel, Fedor slaat niet zo.

Als je goed kijkt dan "gooit" fedor zijn stoot achter zijn heupen aan!!

Ik ga ook maar beroemd worden op het internet door stomme dingen te roepen.

Hier is er een..BJ Penn sucks @ BJJ!

greetings!!