PDA

View Full Version : Remy zegt gevecht tegen Badr af!



Pages : [1] 2

8701.
23-12-2009, 13:05
TEGENSTANDER BADR HARI VOOR IT’S SHOWTIME ARENA



In de door ons gehouden enquête met betrekking tot wie u het liefst tegen Badr Hari in de Amsterdam ArenA zou zien vechten, kwam Remy Bonjasky als favorietnaar voren. Wij hebben daarom ook Remy benaderd om tegen Badr Hari te vechten.Overigens hadden wij Remy al eerder benaderd om tegen Badr te vechten, maartoen was Remy resoluut en wilde dit niet omdat hij en zijn familie na zijnoverwinning verleden jaar in de K-1-finale veelvuldig werden lastiggevallen enuitgescholden, zowel op straat als via Hyves. Deze beledigingen (bedreigingen)gingen zo ver dat Remy en zijn familie dit niet als prettig hebben ervaren.

Nu een jaar na deze veel besproken finale stond Remy wel open voor een gevecht metBadr in de ArenA, omdat hij vond dat despanning wel voor het grootste gedeelte weg was. De financiën waren nagenoegrond en kleine details zouden alleen nog worden besproken. Toen wij echter devolgende morgen bij elkaar kwamen, kwam Remy met het slechte nieuws dat hijtoch van de partij afzag met als reden dat hij na verschillende gesprekken metzijn familie erachter kwam dat hij niet weer zo’n periode in wil. Remy vreestervoor dat, op het moment dat deze partij wereldkundig zou worden gemaakt, deze beledigingen weer van voor af aan zullen beginnen.

Deze bovenstaande tekst is natuurlijk niet goed voor het imago voor onze sport maartoch heeft zowel Remy Bonjasky als wij van IT’S SHOWTIME gekozen om dit verhaalduidelijk naar de mensen over te brengen. Wij hopen daarom ook dat dit eenincident is en in de toekomst nooit meer zal voorkomen. Onze sport groeit delaatste jaren geweldig, laten we er dan ook voor zorgen dat de sport zegeviert.

Wel willen wij er duidelijk bij vermelden dat Badr zelf of zijn begeleidingsteam niets,maar dan ook niets met deze beledigingen te maken had. De relatie tussen Badren Remy is al lang verbeterd en gebaseerd op wederzijds respect.

Wij van IT’S SHOWTIME gaan nu op zoek naar een goede en volwaardige tegenstandervoor Badr Hari in de Amsterdam ArenA. In ieder geval heeft Badr Hari er weerzin in om de Amsterdam ArenA in vuur en vlam te zetten!

Bron: IT'S SHOWTIME (http://www.fight.nl)

Wiseguy
23-12-2009, 13:10
Ik had al verwacht dat Remy het niet aan zou durven. De reden is echt onzin want als ze in toernooivorm zouden vechten zou hij dan zich terugtrekken omdat zijn familie het wil?

Jammer had deze partij graag willen zien.

Guillermo
23-12-2009, 13:10
Tja dat heb je met die maffe badr fans heh? Fanatiek als de tyfus. Geef Remy maar eens ongelijk, zou ik ook doen. :mad:

dirk5
23-12-2009, 13:12
ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zo'n mongolen acties echt alleen van Badr fans.

Remy heeft groot gelijk. Het is toch te gek dat je familie moet boeten omdat jij toevallig goed bent in je sport.

grim reaper
23-12-2009, 13:14
Ik had al verwacht dat Remy het niet aan zou durven. De reden is echt onzin want als ze in toernooivorm zouden vechten zou hij dan zich terugtrekken omdat zijn familie het wil?

Jammer had deze partij graag willen zien.

Het is niet een kwestie van niet aandurven als je familiie word bedreigd neem je maatregelen en het staat nog steeds 2-0 voor Bonjasky.

Wiseguy
23-12-2009, 13:15
ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zo'n mongolen acties echt alleen van Badr fans.

Remy heeft groot gelijk. Het is toch te gek dat je familie moet boeten omdat jij toevallig goed bent in je sport.

Ow ik dacht dat zijn familie moest boeten omdat hij bleef liggen. Dankjewel dat je mijn ogen hebt geopend.


Dit valt overigens niet goed te praten maar dat ongenuanceerde gezeik van jou altijd...

MMAFAN-1122
23-12-2009, 13:15
Tja, wat moet je hiervan zeggen!!

Tomcraft86
23-12-2009, 13:16
ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zo'n mongolen acties echt alleen van Badr fans.

Remy heeft groot gelijk. Het is toch te gek dat je familie moet boeten omdat jij toevallig goed bent in je sport.

+1

Anderson
23-12-2009, 13:18
Wel jammer ik had er naar uitgekeken maar ik begrijp het wel een beetje.

8701.
23-12-2009, 13:24
ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zo'n mongolen acties echt alleen van Badr fans.

Remy heeft groot gelijk. Het is toch te gek dat je familie moet boeten omdat jij toevallig goed bent in je sport.

vriend, heb je die beledigingen/bedreigingen weleens gelezen op de hyves van Badr Hari?????

die zijn ook te triest voor woorden, en dat zijn dan fans van Overeem en Bonjasky.

dus Dirk5 ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zon mongolen post echt alleen van jou!! ;)

ReZp
23-12-2009, 13:25
jammer , maar begrijpelijk. ik hoop dat ze volgend jaar in december weer tegen over elkaar staan.

The Bulldog
23-12-2009, 13:26
Feit dat een vechter en zijn Familie zch zo voelen over hoe ze bejegend zijn door fans van wie ook is in mijn ogen ....diep diep triest!!!!!!

blackadder
23-12-2009, 13:27
Wat is het toch met Badr Hari dat ie zulk tuig als fans aantrekt?

Justinian
23-12-2009, 13:28
Erg jammer, ik had deze partij graag gezien. Ben benieuwd wie nu de tegenstander van Badr wordt.

dirk5
23-12-2009, 13:28
vriend, heb je die beledigingen/bedreigingen weleens gelezen op de hyves van Badr Hari?????

die zijn ook te triest voor woorden, en dat zijn dan fans van Overeem en Bonjasky.

dus Dirk5 ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zon mongolen post echt alleen van jou!! ;)

dude, je geeft het zelf al aan.

bedreigingen op hyves van Badr
bedreigingen aan familie

hier vind ik een degelijk verschil in zitten.

grim reaper
23-12-2009, 13:36
Wat is het toch met Badr Hari dat ie zulk tuig als fans aantrekt?

Denk niet dat je Badr hierop kan aanspreken het is hetzelfde als met voetbal, leuke voetbalclub maar je hebt altijd een handvol supporters die het verpesten voor de club.

makavelli
23-12-2009, 13:38
erg jammer maar begrijpelijk...

blackadder
23-12-2009, 13:41
Denk niet dat je Badr hierop kan aanspreken het is hetzelfde als met voetbal, leuke voetbalclub maar je hebt altijd een handvol supporters die het verpesten voor de club.
Nou ja. Maar er moet toch iets aan hem zijn wat dat soort strontvliegen aantrekt. Ik geloof namelijk niet dat Peter Aerts of Andy Souwer fans vrolijk de familie van andere vechters gaan lopen bedreigen. Daarvoor moet je toch blijkbaar Badr Hari heten.

8701.
23-12-2009, 13:43
Nou ja. Maar er moet toch iets aan hem zijn wat dat soort strontvliegen aantrekt. Ik geloof namelijk niet dat Peter Aerts of Andy Souwer fans vrolijk de familie van andere vechters gaan lopen bedreigen.

je zoekt iets wat er niet is..

Badr heeft simpelweg de meeste fans, en ja daar zitten rotten appels tussen.

Maar die heb je ook tussen de fans van Overeem en Bonjasky.

dirk5
23-12-2009, 13:51
Badr heeft simpelweg de meeste fans, en ja daar zitten rotten appels tussen.



dat gok je of dat weet je? kom maar op met die cijfers.

mario the count
23-12-2009, 13:52
Jammer dat er een aantal mensen zogenaamd fan zijn, de 3 hersencellen die ze gekregen hebben verkeerd gebruiken en daardoor de echte fans een mooie match door de neus boren.Niet te vergeten dat ze Badr en Remy hier ook mee hebben, en zeker badr want die wilt laten zien dat hij Remy kan verslaan na 2 keer verlies.Badr en Remy zullen nooit de grootste vrienden zijn maar behandelen elkaar nu met respect, daar kunnen sommige fans nog van leren.

Hendy
23-12-2009, 13:58
je zoekt iets wat er niet is..

Badr heeft simpelweg de meeste fans, en ja daar zitten rotten appels tussen.

Maar die heb je ook tussen de fans van Overeem en Bonjasky.

Rotte apels heb je zeker overal.. maar zet eens 100 Sem fans naast 100 Badr fans.. dan weet ik wel waar meer rotte appels tussen zitten ;)

On-topic: Geef remy groot gelijk!! Familie is toch het belangrijkste in je leven.. en als de familie er moeite mee heeft ivm evt narigheid na de partij.. dan maar niet knokken tegen Badr, er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen in het leven dan vechten!

blazin.arr0w::::
23-12-2009, 13:58
bedreigingen op hyves van Badr
bedreigingen aan familie

hier vind ik een degelijk verschil in zitten.

Bedreigingen zijn bedreigingen daar zit natuurlijk geen enkel verschil in.

Al met al vind ik het jammer dat de partij niet door gaat, om welke reden dan ook, want het zijn allebei toppers. Wie weet nog een keer in de Final 16/8 :)

Mark105
23-12-2009, 13:59
Heel jammer maar ook heel begrijpelijk. Vind het heel triest dat Bonjasky dit besluit omwille zijn familie moest nemen. Hele slechte reclame voor de vechtsport in zijn algemeen!

bryan
23-12-2009, 14:00
Ik geef remy groot gelijk.. hij staat 2-0 voor en heeft vrij weining te winnen. En als hij in goed overleg met zijn familie dit besluit heeft genomen.. Prima toch. Het zal echt geen kwestie zijn van niet durven. Daar geloof ik echt niet in bij een 3 voudig K-1 kampioen.

8701.
23-12-2009, 14:02
dat gok je of dat weet je? kom maar op met die cijfers.

dat gok ik, en ik denk dat ik goed gegokt heb ;)

bananenplukster
23-12-2009, 14:02
Zoals hij tegen manhoef al zei is hij bang om knock out te gaan, en zoals de cijfers laten zien vallen er in de partijen van badr hari bijna altijd een ko(beide kanten kunnen ko gaan). Ik had bonjasky een grote kans gegeven om weer van badr hari te winnen.

Zoals het er dus nu naar uitziet zullen we het gevecht bonjasky vs badr hari niet meer zien(ook niet in japan) tenzij ze elkaar tegenkomen bij de final 8 maar die kans acht ik ook klein(bonjasky zal wel binnenkort gaan stoppen op zijn "hoogtepunt)

Ik hoop dat simon rutz dit leest maar aub geen badr hari vs saki, doe dan maar badr hari vs zimmerman, badr hari vs overeem of badr hari vs schilt.

Discrimineerende uitspraken zoals piepppp marokkaan hoor je alleen van overeem fans vooral met de nickname dirk.

Wiseguy
23-12-2009, 14:12
dat gok je of dat weet je? kom maar op met die cijfers.

Ik neem aan dat je welleens wat rondleest op het internet. Hij wint alle polls op de k-1 site en heeft samen met Alistair K-1 weer interessant gemaakt. Hij heeft in Nederland misschien niet de meeste fans maar wereldwijd wel.

bananenplukster
23-12-2009, 14:15
Ik neem aan dat je welleens wat rondleest op het internet. Hij wint alle polls op de k-1 site en heeft samen met Alistair K-1 weer interessant gemaakt. Hij heeft in Nederland misschien niet de meeste fans maar wereldwijd wel.

Zowel de tegenstanders als de voorstanders zien hem graag vechten of heb ik het mis?

dirk5
23-12-2009, 14:16
Discrimineerende uitspraken zoals piepppp marokkaan hoor je alleen van overeem fans vooral met de nickname dirk.

Ben ik een Overeem fan? nee hoor, alleen als ie tegen Badr moet :)

dirk5
23-12-2009, 14:17
Ik neem aan dat je welleens wat rondleest op het internet. Hij wint alle polls op de k-1 site en heeft samen met Alistair K-1 weer interessant gemaakt. Hij heeft in Nederland misschien niet de meeste fans maar wereldwijd wel.

nee wist ik niet, k-1 kan me over het algemeen weinig intereseren.

Maar dat is mooi voor Badr, wint ie toch nog iets :)

Wiseguy
23-12-2009, 14:17
Badr brengt spektakel daar kan niemand het mee oneens zijn. Hij heeft een ongelooflijk KO ratio. Wereldwijd is hij vele malen populairder dan vechters als Bonjasky.

bananenplukster
23-12-2009, 14:19
Ben ik een Overeem fan? nee hoor, alleen als ie tegen Badr moet :)

Ik ben overeem/zimmerman fan alleen als ze NIET tegen badr moeten:)

Bumaye
23-12-2009, 14:25
Wat een kolder van Remy... Kotss!!!!!!!!!!

micha
23-12-2009, 14:44
te triest voor woorden dit

8701.
23-12-2009, 14:47
te triest voor woorden dit

vind het ook jammer dat Remy niet durft..

makavelli
23-12-2009, 14:47
Wat een kolder van Remy... Kotss!!!!!!!!!!

wat een zielige reactie.. jij bent zeker ook zo'n foute 'badr fan'

MB667
23-12-2009, 14:49
mooi, dan kunnen we ignashov vs hari 2 gaan zien en alistair vs bonjansky 2!

snip83
23-12-2009, 14:49
Als Remy bij de laatste 16 of bij de final 8 dan opstapt als hij tegen Badr moet is hij een man van zijn woord

mario the count
23-12-2009, 14:51
Wat een kolder van Remy... Kotss!!!!!!!!!!

Raar he, als je familie bedreigd wordt.Als zijn vrouwtje over straat loopt, net bedreigd is en paranoide wordt en denkt dat ze om haar heen moet kijken.Ik had precies hetzelfde gedaan.En ik had publiekelijk gevraagd of de stoere jongens die het nodig vinden om mijn familie te bedreigen even een paar rondjes mee de ring in zouden willen.Maar dat durven ze dan niet, want dat is niet zo veilig als dreigen via internet.

mario the count
23-12-2009, 14:52
Als Remy bij de laatste 16 of bij de final 8 dan opstapt als hij tegen Badr moet is hij een man van zijn woord
Dat zou mooi zijn, en dan hoop ik dat al die misselijke mannetjes zien dat die twee meer respect voor elkaar hebben dan de fans.

snip83
23-12-2009, 14:53
denk trouwens dat als al die bedreigingen waar zijn dat die zelfde elitegroep bedreigers dan nu nog woester word denk je niet?

marcelt
23-12-2009, 14:55
Wist dit helemaal niet. Wat heftig zeg. Remy heeft groot gelijk. Wat een kneuzen. Er heeft ook nogal wat stemmingmakerij plaatsgevonden tegen Remy na de finale 2008.

mario the count
23-12-2009, 14:55
denk trouwens dat als al die bedreigingen waar zijn dat die zelfde elitegroep bedreigers dan nu nog woester word denk je niet?
Ik zeg niet dat remy zou winnen maar mocht hij het winnen dan krijg je misschien weer hetzelfde gezeik.Ook zou hij waarschijnlijk flink uitgejoeld worden in de Arena en het zou me niks verbazen als er artikelen de ring in gegooid worden.Slimme actie van Remy om het niet te doen en laat ze maar lekker in Japan tegen elkaar knokken, waar respect wel hoog in het vaandel staat.Dat deze wedstrijd hier niet komt hebben de nederlandse fans zelf verpest.

wrestler_nl
23-12-2009, 15:04
Ik had al verwacht dat Remy het niet aan zou durven. De reden is echt onzin want als ze in toernooivorm zouden vechten zou hij dan zich terugtrekken omdat zijn familie het wil?

Jammer had deze partij graag willen zien.

Lol @ niet durft? Ik denk als er 1 vechter is die van Hari kan winnen dan is het wel Bonjasky (&schilt;)) BTW hij heeft Hari al 2 keer verslagen:)...
het gaat denk ik niet om bang zijn maar je moet gewoon Bonjasky respecteren om z'n reden die ik wel waardig vind want want is er nou belangrijker dan rust in je familie...

mario the count
23-12-2009, 15:07
Gewoon switchen met de MM.Ghita vs Badr en Gerges vs Saki.Dan heb je twee super partijen.

blackadder
23-12-2009, 15:10
Of Semmy er neer zetten.:)

Bumaye
23-12-2009, 15:11
Op forum's worden bijna alle vechters aangevallen. De hyves van Badr heeft een week plat gelegen (omdat er te veel discriminerende reacties werden geplaatst). Ook na de wedstrijd tegen Overeem.
Daar hoor je de Badr haters niet over.

Shytown
23-12-2009, 15:13
vind het ook jammer dat Remy niet durft..

haha,ga je hem dat ook even vertellen als je hem de volgende keer op een gala ziet? Of sta je dan weer vooraan om zijn handtekening te vragen?

Denk zelf dat het Oscar-incident vanuit het GG-kamp ook geen positieve bijdrage heeft geleverd aan de situatie. (los van het feit dat Remy het beste antwoord heeft gegeven om, ondanks een blessure, Alistair ff te laten zitten en de onsportiviteit van GG heeft laten zien nadat ze publiekelijk de Oscar weigerden)

Heb er respect voor dat Remy dit zo publiekelijk bekend maakt, ga d'r maar aan staan.
Nu krijg je allemaal van die kinderachtige reacties zoals die van 8701 dat hij niet durft, maar wat heeft hij te winnen? Heeft Badr al 2 keer verslagen, met het Nederlandse belastingsysteem is het financieel niet aantrekkelijk om in de ArenA te vechten en als je de KEUZE hebt om alle negatieve gevolgen voor je privéleven te minimaliseren dan zijn dat overwegingen.
Verder lees ik ook niet dat Remy niet durft, sterker nog dat HIJ wel een partijtje wilde draaien tegen Badr maar na overleg met ZIJN FAMILLIE heeft besloten dit niet te doen.
In de final 8 heeft hij geen keuze dus zal hij ongetwijffeld aantreden tegen Badr, maar waarom zou hij nu al die sores op de hals halen voor die paar duizend euro?

Respect dat hij zijn famillie verkiest boven geld of kinderachtige reacties á la 8701.
En dieptepunt "voor de sport" dat een sporter zich om deze redenen terugtrekt voor een gevecht.

levuhh
23-12-2009, 15:14
Vorig jaar na de k1 finale vertelde een maat van mij dat hij Bonjaski heeft gezien tijdens het stappen in Rotterdam. Remy werd toen lastiggevallen en bedreigd door een groep. Nadat het uit de hand dreigde te gaan lopen is hij vertrokken en heeft de eer aan zichzelf gehouden.

Na dit persbericht geloof ik zeker dat het verhaal klopt, en vind ik het te triest voor woorden. Wel respect voor Remy zijn beslissing, alhoewel het natuurlijk zeer jammer is dat Remy niet tegen Badr in de Arena vecht. Dat is toch de partij waar vele naar smullen.

Chane
23-12-2009, 15:16
Jammer :(

Maar dit houdt dus eigenlijk in dat ze nooit meer tegen elkaar kunnen vechten.
Vanuit Bonjasky's perspectief gezien.

Naj85
23-12-2009, 15:20
Wat is het toch met Badr Hari dat ie zulk tuig als fans aantrekt?
hij is de badboy he :D

jammer dat bonjasky niet wil, zou echt een vette partij worden.
misschien weer schilt dan, of Overeem
Aerts kan ook nog

snip83
23-12-2009, 15:20
Ik ben zelf zwaar Badr hari fan, en ik kots zelf ook op de `zogenaamde fans` die het nodig vinden bedreigingen te uitten naar Remy en familie.

Deze kleine groep randdebielen heeft voor ons de partij van 2010 verpest!!

EN BEDANKT LOOSERS!!!!


Ik weet zeker dat Badr hier ongetwijfeld ook mee zit, dat kan niet anders, beide vechters respecteren elkaar, maar willen o zo graag tegen elkaar vechten.

Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.

Shytown
23-12-2009, 15:24
Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.

Bedreigingen zijn helaas "in", zelfs medewerkers van Mixfight ontkomen er niet aan......

Naj85
23-12-2009, 15:25
Ik ben zelf zwaar Badr hari fan, en ik kots zelf ook op de `zogenaamde fans` die het nodig vinden bedreigingen te uitten naar Remy en familie.

Deze kleine groep randdebielen heeft voor ons de partij van 2010 verpest!!

EN BEDANKT LOOSERS!!!!


Ik weet zeker dat Badr hier ongetwijfeld ook mee zit, dat kan niet anders, beide vechters respecteren elkaar, maar willen o zo graag tegen elkaar vechten.

Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.
Ben ik met je eens, ben ook Badr fan, maar sommige fans van hem.. walgelijk gewoon. dit was ook de reden dat ik wou dat Overeem hem voor de 2e keer een pak slaag zou geven. je moest eens zien hoe gestoord sommige fans van hem reageerden.. (zelf gezien)
jammer genoeg zijn het een paar rotte appels die de pret voor de rest bederven

8701.
23-12-2009, 15:26
haha,ga je hem dat ook even vertellen als je hem de volgende keer op een gala ziet? Of sta je dan weer vooraan om zijn handtekening te vragen?

Denk zelf dat het Oscar-incident vanuit het GG-kamp ook geen positieve bijdrage heeft geleverd aan de situatie. (los van het feit dat Remy het beste antwoord heeft gegeven om, ondanks een blessure, Alistair ff te laten zitten en de onsportiviteit van GG heeft laten zien nadat ze publiekelijk de Oscar weigerden)

Heb er respect voor dat Remy dit zo publiekelijk bekend maakt, ga d'r maar aan staan.
Nu krijg je allemaal van die kinderachtige reacties zoals die van 8701 dat hij niet durft, maar wat heeft hij te winnen? Heeft Badr al 2 keer verslagen, met het Nederlandse belastingsysteem is het financieel niet aantrekkelijk om in de ArenA te vechten en als je de KEUZE hebt om alle negatieve gevolgen voor je privéleven te minimaliseren dan zijn dat overwegingen.
Verder lees ik ook niet dat Remy niet durft, sterker nog dat HIJ wel een partijtje wilde draaien tegen Badr maar na overleg met ZIJN FAMILLIE heeft besloten dit niet te doen.
In de final 8 heeft hij geen keuze dus zal hij ongetwijffeld aantreden tegen Badr, maar waarom zou hij nu al die sores op de hals halen voor die paar duizend euro?

Respect dat hij zijn famillie verkiest boven geld of kinderachtige reacties á la 8701.
En dieptepunt "voor de sport" dat een sporter zich om deze redenen terugtrekt voor een gevecht.

waarom zou ik het niet durven te zeggen, iedereen heeft toch recht op zn mening en mijn mening is dat Remy niet tegen Badr durft te vechten die in bloedvorm is.

dus als ik jou goed begrijp is het gewoon een geld kwestie..waarom zou hij al die sores de hals halen voor die paar duizend euro..maar in de final 8 zou die wel tegen Badr willen aantreden want dan doet familie er niet meer toe?

snip83
23-12-2009, 15:26
Bedreigingen zijn helaas "in", zelfs medewerkers van Mixfight ontkomen er niet aan......


precies ja

het is gewoon een schande en ik vind echt dat de politie dit hoog op moet nemen...

waar gaat het over

lets enjoy the sport boys

Pride_187
23-12-2009, 15:26
Wat is het toch met Badr Hari dat ie zulk tuig als fans aantrekt?

tsja dat zit in de genen.

grim reaper
23-12-2009, 15:30
tsja dat zit in de genen.


Dit verdiend de prijs domste opmerking van 2009.

snip83
23-12-2009, 15:32
Dit verdiend de prijs domste opmerking van 2009.

X2

abdel1991
23-12-2009, 15:39
Ik ben zelf zwaar Badr hari fan, en ik kots zelf ook op de `zogenaamde fans` die het nodig vinden bedreigingen te uitten naar Remy en familie.

Deze kleine groep randdebielen heeft voor ons de partij van 2010 verpest!!

EN BEDANKT LOOSERS!!!!


Ik weet zeker dat Badr hier ongetwijfeld ook mee zit, dat kan niet anders, beide vechters respecteren elkaar, maar willen o zo graag tegen elkaar vechten.

Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.

X2

ik hoop ook dat badr snel naar buiten komt en zegt dat hij niks met deze randdebielen te maken wil hebben, ik kan begrijpen dat bij een vechtpartij emoties hoog oplopen en dat mensen fouten maken(zelfs badr) maar dit gaat echt te ver!!!

ReZp
23-12-2009, 15:39
Tjsa Erg jammer dat zon finale van vorig jaar zo lang moet naborrelen , want ik heb het idee dat badr ook veel meer een sportieve kampioen is geworden en meer respect toont.
Zonde dat het bij sommige fans zolang duurt om iets van hun af te zetten.

Irishrover
23-12-2009, 15:41
Aye, I expected that something like this would come.
Had al verwacht dat deze partij niet doorging om welke reden dan ook.

Remy & en zijn famillie zijn bedreigd via het net door een aantal chunkies.

Badr & zijn famillie zijn ook bedreigd op zijn hyves door de Ali & Remy fans.

Dus Dirk5, dry up & bekijk de zaak objectief. Possessed by 'Hatered' & als een windvlaag heb jij je woordje al klaar jegens Badr. I pick you, omdat jij constant Badr veroordeeld, terwijl jij zelf hier de Bad boy wilt uithangen met je eenzijdige posts.

Anyway..


Vele topsporters worden bedreigd, my point is: Hoe serieus moet je dit nemen?

Het zijn gefrustreerde, balende op dat moment big losers 'fans' die als een gek scheldwoorden aan het verzamelen zijn en droppen dit op het net.

That's the way how these scumbags go to work. ( Internet Mafia )

Kan me niet voorstellen dat Remy & zijn family scary phonecalls krijgen of poederbrieven binnenkrijgen.

Anyway, het is begrijpelijk dat zijn family zich bedreigd voelen ( Met name the women ) But..

Tot nu toe is er niets gebeurd met hen, & het zal ook niet gebeuren waneer deze 2 technische vechters elkaar ontmoeten in de ring.

Helaas, speculaas! Ben benieuwd wie het dan gaat worden.

Bumaye
23-12-2009, 15:42
Ik ben zelf zwaar Badr hari fan, en ik kots zelf ook op de `zogenaamde fans` die het nodig vinden bedreigingen te uitten naar Remy en familie.

Deze kleine groep randdebielen heeft voor ons de partij van 2010 verpest!!

EN BEDANKT LOOSERS!!!!


Ik weet zeker dat Badr hier ongetwijfeld ook mee zit, dat kan niet anders, beide vechters respecteren elkaar, maar willen o zo graag tegen elkaar vechten.

Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.

Snip83,

Denk je nou echt dat dat de werkelijke reden is waarom Remy niet tegen Badr vecht??

Lees goed..
Nu een jaar na deze veel besproken finale stond Remy wel open voor een gevecht metBadr in de ArenA, omdat hij vond dat despanning wel voor het grootste gedeelte weg was. De financiën waren nagenoegrond en kleine details zouden alleen nog worden besproken. Toen wij echter devolgende morgen bij elkaar kwamen, kwam Remy met het slechte nieuws dat hij toch van de partij afzag


Als Remy echt zo RESOLUUT is dan had hij bij de eerste benadering gelijk nee moeten zeggen lijkt mij?? En niet eerst akkoord gaan en een dag later met een kul verhaal aankomen.

pieterman
23-12-2009, 15:44
het is gewoon een triest geval waar niemand iets aan heeft
jammer voor de sport, bijde vechters kunnen daar niets aan doen lijkt me

remy en badr hadden liever allebij gehad dat die partij wel was doorgegaan.

heel jammer allemaal.

blackadder
23-12-2009, 15:46
Anyway..


Vele topsporters worden bedreigd, my point is: Hoe serieus moet je dit nemen?


Tot nu toe is er niets gebeurd met hen, & het zal ook niet gebeuren
Dat dacht Van Gogh ook.

snip83
23-12-2009, 15:47
Snip83,

Denk je nou echt dat dat de werkelijke reden is waarom Remy niet tegen Badr vecht??

Lees goed..
Nu een jaar na deze veel besproken finale stond Remy wel open voor een gevecht metBadr in de ArenA, omdat hij vond dat despanning wel voor het grootste gedeelte weg was. De financiën waren nagenoegrond en kleine details zouden alleen nog worden besproken. Toen wij echter devolgende morgen bij elkaar kwamen, kwam Remy met het slechte nieuws dat hij toch van de partij afzag



Als Remy echt zo RESOLUUT is dan had hij bij de eerste benadering gelijk nee moeten zeggen lijkt mij?? En niet eerst akkoord gaan en een dag later met een kul verhaal aankomen.


als jij nou eens even goed leest wat er staat kom je een stuk verder kerel.

Remy was zo goed als rond!!!!!

denk niet dat zijn vrouw bij de contract besprekingen zit neem ik aan

dus neem aan dat toen hij thuis kwam dat zijn vrouw aan heeft gegeven geen zin meer heeft in zulke bedreigingen

Garcia
23-12-2009, 15:48
Respect voor Remy. Erg jammer voor de fans en voor It's Showtime, maar het is Remy's z'n goedrecht om deze beslissing te nemen.

Een paar mongolen hebben het dus weten te verzieken!!

BiCkOnE
23-12-2009, 15:51
Ik ben zelf zwaar Badr hari fan, en ik kots zelf ook op de `zogenaamde fans` die het nodig vinden bedreigingen te uitten naar Remy en familie.

Deze kleine groep randdebielen heeft voor ons de partij van 2010 verpest!!

EN BEDANKT LOOSERS!!!!


Ik weet zeker dat Badr hier ongetwijfeld ook mee zit, dat kan niet anders, beide vechters respecteren elkaar, maar willen o zo graag tegen elkaar vechten.

Als het echt zo is dat de familie van Remy bedreigt is vind ik dat dit een politie onderzoek waardig is.
Hoorde laatst dat er een rapper veroordeeld was omdat hij dreigende tekst over Wilders had gebruikt, dus dat moet hier dan ook mogelijk zijn.

Helemaal mee eens, als Badr-fan zijnde had ik deze pot maar wat graag gezien en ik denk dat ook Badr en Remy deze pot graag hadden willen doen, maar begrijpelijk dat Remy hier van afziet.
Volgend jaar december in Japan.....

Irishrover
23-12-2009, 15:53
Dat dacht Van Gogh ook.

Is totaal niet vergelijkbaar mate, dat weet jij zelf ook.
Uitleg is dan ook niet necessary.

Bumaye
23-12-2009, 15:54
Dat dacht Van Gogh ook.


Hahaha.. grappigje dat je Van Gogh aanhaalt en niet Pim Fortyn.

:twak:

Guile
23-12-2009, 15:54
Snip83,

Denk je nou echt dat dat de werkelijke reden is waarom Remy niet tegen Badr vecht??


Als Remy echt zo RESOLUUT is dan had hij bij de eerste benadering gelijk nee moeten zeggen lijkt mij?? En niet eerst akkoord gaan en een dag later met een kul verhaal aankomen.



Wat wil je insinueren? Dat ie bang is? Remy 3 WGP titels (Badr hoeveel?), onderlinge stand 2-0. Geloof het zelf maar, mocht Badr 'm wel verslaan kon ie na partij weer zeggen dat ie de beste is. Goed dat de reality check in december volgt.

Het gaat toch om zijn familie, neem jij je familie ook mee naar onderhandelingen op je werk?

dirk5
23-12-2009, 15:58
Dus Dirk5, dry up & bekijk de zaak objectief. Possessed by 'Hatered' & als een windvlaag heb jij je woordje al klaar jegens Badr. I pick you, omdat jij constant Badr veroordeeld, terwijl jij zelf hier de Bad boy wilt uithangen met je eenzijdige posts.




Daar hebben we die jankerd ook weer.

Lees ook eens andere topics Paddy! Ik zeik net zo veel op andere vechters als op je grote liefde Badr.

Steek ook genoeg vechters veren in de reet, maar heb het gevoel dat jij nogal selectief leest, kansloos!

Nightwalker
23-12-2009, 15:58
Ik merk dat er bepaalde figuren hier posten ( elite racisten)
Die altijd hun oordeel al klaar hebben staan, maar altijd op de juiste timing wachten om zo hun extreme opvattingen naar voren te brengen..

Badr Hari heeft de allermeeste fan s en dan kan het ook zo zijn dat er bepaalde dwazen rondlopen.. Ik begrijp niet, dat sommige hier uberhaupt durven te posten, terwijl ze in mijn ogen totaal niet verschilllen met de boosdoeners ( rotte appels )

Ik zal zeggen hou een spiegel voor je en oordeel dan pas over iets waar we totaal geen kijk in hebben.. Ik persoonlijk denk dat Remy het gewoon niet aankan.

Remy, je bent een goede kerel maar dit valt me echt tegen van je.. ( Ooo en ook de finale van 2008 al helemaal) :):)

Marquis
23-12-2009, 15:58
Ik ken Remy inmiddels een aantal jaren (16) ,.. hoe ik hem nu zo commercieel bezig zie op TV programma's e.d. denk ik dat bovengenoemde reden niet helemaal klopt.

Tuurlijk zal hij wel op hyves een paar vervelende berichtjes hebben ontvangen ,.. maar als hij echt aanstoot heeft voor dit soort reacties dan moet hij maar aangifte doen bij de politie (dit soort mensen zijn te traceren).

Hij gaat natuurlijk zijn beroep (brood) niet onthouden voor die kleine kut jochies uit slotervaart e.o. Want wat als hij in Japan tegen Badr moet, meld hij zich dan ook af ??

Hij weet als geen ander dat je als sportman fans hebt en mensen die tegen je zijn,.. en dat er een paar laag geschoolden zijn die niet goed bij hun paasei zijn.

Persoonlijk denk ik dat Remy Badr geen rematch gunt en ook niet zo zeker van zijn zaak is betreft de vorm waar Badr zich in verkeert.

Als Remy namelijk zou verliezen in Amsterdam dmv KO dan zou deze de wedstrijden hiervoor zwaar overschaduwen en dat wilt Remy niet.

Remy's eindstation is niet in de ring en dat weten we allemaal ,… Remy is eerder een zakenman dan een vechter.

blackadder
23-12-2009, 15:58
Is totaal niet vergelijkbaar mate, dat weet jij zelf ook.
Uitleg is dan ook niet necessary.
Oh? Ik vind van wel.

blackadder
23-12-2009, 16:01
Hahaha.. grappigje dat je Van Gogh aanhaalt en niet Pim Fortyn.

:twak:
Nou. Blij dat je erom kan lachen. Kan je helaas geen neg-reps meer geven.

ReZp
23-12-2009, 16:02
Ik merk dat er bepaalde figuren hier posten ( elite racisten)
Die altijd hun oordeel al klaar hebben staan, maar altijd op de juiste timing wachten om zo hun extreme opvattingen naar voren te brengen..

Badr Hari heeft de allermeeste fan s en dan kan het ook zo zijn dat er bepaalde dwazen rondlopen.. Ik begrijp niet, dat sommige hier uberhaupt durven te posten, terwijl ze in mijn ogen totaal niet verschilllen met de boosdoeners ( rotte appels )

Ik zal zeggen hou een spiegel voor je en oordeel dan pas over iets waar we totaal geen kijk in hebben.. Ik persoonlijk denk dat Remy het gewoon niet aankan.

Remy, je bent een goede kerel maar dit valt me echt tegen van je.. ( Ooo en ook de finale van 2008 al helemaal) :):)


lol @ deze post.

Rabo top jezelf tegenspreken.

abdel1991
23-12-2009, 16:03
overigens heeft remy welliswaar 2x op papier gewonnen, maar gevoelsmatig 0x. ik zou die laatste partij tegen badr geen overwinning vinden en in 2007 had hij onterecht verloren, de 3commentatoren en ERNESTO HOOST dachten dat badr had gewonnen maar de jury vond toch anders. dus om te zeggen dat remy niet bang hoeft te zijn omdat die 2x heeft gewonnen is onzin... en remy weet zelf ook wel dat als hij tegen badr vecht in amsterdam, met die heksenketel en allemaal badr fans erbij dat die gewoon wordt opgevouwen

dirk5
23-12-2009, 16:04
Remy & en zijn famillie zijn bedreigd via het net door een aantal chunkies.

Badr & zijn famillie zijn ook bedreigd op zijn hyves door de Ali & Remy fans.



Maar om even aan te tonen hoe selectief jij bent, zie je het verschil tussen je eerste en tweede regel?

aantal chunkies en de Ali en Remy fans?????

8701.
23-12-2009, 16:07
Ik ken Remy inmiddels een aantal jaren (16) ,.. hoe ik hem nu zo commercieel bezig zie op TV programma's e.d. denk ik dat bovengenoemde reden niet helemaal klopt.

Tuurlijk zal hij wel op hyves een paar vervelende berichtjes hebben ontvangen ,.. maar als hij echt aanstoot heeft voor dit soort reacties dan moet hij maar aangifte doen bij de politie (dit soort mensen zijn te traceren).

Hij gaat natuurlijk zijn beroep (brood) niet onthouden voor die kleine kut jochies uit slotervaart e.o. Want wat als hij in Japan tegen Badr moet, meld hij zich dan ook af ??

Hij weet als geen ander dat je als sportman fans hebt en mensen die tegen je zijn,.. en dat er een paar laag geschoolden zijn die niet goed bij hun paasei zijn.

Persoonlijk denk ik dat Remy Badr geen rematch gunt en ook niet zo zeker van zijn zaak is betreft de vorm waar Badr zich in verkeert.

Als Remy namelijk zou verliezen in Amsterdam dmv KO dan zou deze de wedstrijden hiervoor zwaar overschaduwen en dat wilt Remy niet.

Remy's eindstation is niet in de ring en dat weten we allemaal ,… Remy is eerder een zakenman dan een vechter.

perfect verwoord!!

blackadder
23-12-2009, 16:07
Bitte noch einmahl gegen der BLITZ :cool2:

Viele Ruhrpotter kommen um die Revanche zu sehen es steht jetzt 1-1;)

Schade vonwege kampf mit Bonjasky hmm Ignashov ist
auch guter Gegner aber under STEFAN is the best:thup:

GRÜ$$$$$$$$$$$$$$


Hey. Hairmasturbator. Bist du das?

Bumaye
23-12-2009, 16:09
als jij nou eens even goed leest wat er staat kom je een stuk verder kerel.

Remy was zo goed als rond!!!!!

denk niet dat zijn vrouw bij de contract besprekingen zit neem ik aan

dus neem aan dat toen hij thuis kwam dat zijn vrouw aan heeft gegeven geen zin meer heeft in zulke bedreigingen


Whoehahahahahahahaha..

Ik ga geen woorden meer aan vuil maken. Het is het ook niet waard.

Maar dat Remy niet wil omdat.. (wat hij aanhaalt)

Get real man!!

Ik ben echt altijd een groot Remy fan geweest. Maar dat klein beetje krediet heeft ie bij mij met dit kolder verhaal helemaal verspeeld.

snip83
23-12-2009, 16:10
Whoehahahahahahahaha..

Ik ga geen woorden meer aan vuil maken. Het is het ook niet waard.

Maar dat Remy niet wil omdat.. (wat hij aanhaalt)

Get real man!!

Ik ben echt altijd een groot Remy fan geweest. Maar dat klein beetje krediet heeft ie bij mij met dit kolder verhaal helemaal verspeeld.

je kan er geen woorden meer aan vuil maken omdat je klem gelult bent pik

abdel1991
23-12-2009, 16:11
Ik ken Remy inmiddels een aantal jaren (16) ,.. hoe ik hem nu zo commercieel bezig zie op TV programma's e.d. denk ik dat bovengenoemde reden niet helemaal klopt.

Tuurlijk zal hij wel op hyves een paar vervelende berichtjes hebben ontvangen ,.. maar als hij echt aanstoot heeft voor dit soort reacties dan moet hij maar aangifte doen bij de politie (dit soort mensen zijn te traceren).

Hij gaat natuurlijk zijn beroep (brood) niet onthouden voor die kleine kut jochies uit slotervaart e.o. Want wat als hij in Japan tegen Badr moet, meld hij zich dan ook af ??

Hij weet als geen ander dat je als sportman fans hebt en mensen die tegen je zijn,.. en dat er een paar laag geschoolden zijn die niet goed bij hun paasei zijn.

Persoonlijk denk ik dat Remy Badr geen rematch gunt en ook niet zo zeker van zijn zaak is betreft de vorm waar Badr zich in verkeert.

Als Remy namelijk zou verliezen in Amsterdam dmv KO dan zou deze de wedstrijden hiervoor zwaar overschaduwen en dat wilt Remy niet.

Remy's eindstation is niet in de ring en dat weten we allemaal ,… Remy is eerder een zakenman dan een vechter.

precies

reps

Bumaye
23-12-2009, 16:11
Ik ken Remy inmiddels een aantal jaren (16) ,.. hoe ik hem nu zo commercieel bezig zie op TV programma's e.d. denk ik dat bovengenoemde reden niet helemaal klopt.

Tuurlijk zal hij wel op hyves een paar vervelende berichtjes hebben ontvangen ,.. maar als hij echt aanstoot heeft voor dit soort reacties dan moet hij maar aangifte doen bij de politie (dit soort mensen zijn te traceren).

Hij gaat natuurlijk zijn beroep (brood) niet onthouden voor die kleine kut jochies uit slotervaart e.o. Want wat als hij in Japan tegen Badr moet, meld hij zich dan ook af ??

Hij weet als geen ander dat je als sportman fans hebt en mensen die tegen je zijn,.. en dat er een paar laag geschoolden zijn die niet goed bij hun paasei zijn.

Persoonlijk denk ik dat Remy Badr geen rematch gunt en ook niet zo zeker van zijn zaak is betreft de vorm waar Badr zich in verkeert.

Als Remy namelijk zou verliezen in Amsterdam dmv KO dan zou deze de wedstrijden hiervoor zwaar overschaduwen en dat wilt Remy niet.

Remy's eindstation is niet in de ring en dat weten we allemaal ,… Remy is eerder een zakenman dan een vechter.

HEHEH!!!!

Bravo....

superfreak
23-12-2009, 16:13
Rotte apels heb je zeker overal.. maar zet eens 100 Sem fans naast 100 Badr fans.. dan weet ik wel waar meer rotte appels tussen zitten ;)

On-topic: Geef remy groot gelijk!! Familie is toch het belangrijkste in je leven.. en als de familie er moeite mee heeft ivm evt narigheid na de partij.. dan maar niet knokken tegen Badr, er zijn nou eenmaal belangrijkere dingen in het leven dan vechten!

Moet je eerst nog 100 Sem fans zien te vinden..:whistling:

Ik voel een nieuwe topic aankomen haha. Met Micha en Jamila heb je al twee. Bas erbij is drie.... We zijn er bijna..:thup:

Guile
23-12-2009, 16:14
Hari en veel van zijn fans lijden echt aan chronische zelfoverschatting. Iedereen is bang voor Hari en hij is de beste. Alleen blijven de WGP titels nog achterwege.


Denk dat Remy maar voor één vechter 'bang' is en dat is Hari niet.

Nightwalker
23-12-2009, 16:14
Zo ik heb even mijn post geplaatst en ga nu even trainen.. Adios !!

Groetjes,

N.ght.alk.r

ReZp
23-12-2009, 16:17
Ik ken Remy inmiddels een aantal jaren (16) ,.. hoe ik hem nu zo commercieel bezig zie op TV programma's e.d. denk ik dat bovengenoemde reden niet helemaal klopt.

Tuurlijk zal hij wel op hyves een paar vervelende berichtjes hebben ontvangen ,.. maar als hij echt aanstoot heeft voor dit soort reacties dan moet hij maar aangifte doen bij de politie (dit soort mensen zijn te traceren).

Hij gaat natuurlijk zijn beroep (brood) niet onthouden voor die kleine kut jochies uit slotervaart e.o. Want wat als hij in Japan tegen Badr moet, meld hij zich dan ook af ??

Hij weet als geen ander dat je als sportman fans hebt en mensen die tegen je zijn,.. en dat er een paar laag geschoolden zijn die niet goed bij hun paasei zijn.

Persoonlijk denk ik dat Remy Badr geen rematch gunt en ook niet zo zeker van zijn zaak is betreft de vorm waar Badr zich in verkeert.

Als Remy namelijk zou verliezen in Amsterdam dmv KO dan zou deze de wedstrijden hiervoor zwaar overschaduwen en dat wilt Remy niet.

Remy's eindstation is niet in de ring en dat weten we allemaal ,… Remy is eerder een zakenman dan een vechter.


precies zoals jezelf zegt zal hij zelf niet opkijken van een paar hyves berichtjes , vandaar dat de bedreigingen mischien voor familie mischien erger aankomen.

Mattie73
23-12-2009, 16:17
vriend, heb je die beledigingen/bedreigingen weleens gelezen op de hyves van Badr Hari?????

die zijn ook te triest voor woorden, en dat zijn dan fans van Overeem en Bonjasky.

dus Dirk5 ik zal wel weer discrimineren, maar verwacht zon mongolen post echt alleen van jou!! ;)

X2

grim reaper
23-12-2009, 16:19
Hari en veel van zijn fans lijden echt aan chronische zelfoverschatting. Iedereen is bang voor Hari en hij is de beste. Alleen blijven de WGP titels nog achterwege.


Denk dat Remy maar voor één vechter 'bang' is en dat is Hari niet.


En het zijn vaak de fans die nog een grotere mond dan Badr zelf hebben en vaak vergeten ze de actie tegen Karaev waar hij ook bleef zitten.

Bumaye
23-12-2009, 16:19
je kan er geen woorden meer aan vuil maken omdat je klem gelult bent pik

Klem gelult??

Ik vond het maar een stomme redenering van jou snip83.

Want als dat zo zou zijn geweest dan had Remy ook kunnen zeggen, Ik gaat het eerst met enkele famillie leden over hebben en daarna spreken we verder af.

En dan kom jij weer met het verhaal wat versta jij onder "kleine details na"...

Maar ook dat gaat niet op. want financieel waren ze wel uitgekomen. PIK!!!

Naj85
23-12-2009, 16:26
HEHEH!!!!

Bravo....
x2

Marquis
23-12-2009, 16:29
precies zoals jezelf zegt zal hij zelf niet opkijken van een paar hyves berichtjes , vandaar dat de bedreigingen mischien voor familie mischien erger aankomen.

Zijn vrouw en kinderen zijn geen publieke figuren dus ik snap het probleem niet. Daarnaast woont hij in een buurt waar dit soort figuren niet eens wonen.

Ik zie vaak voetballers uit Rotterdam in Amsterdam stappen en anders om ook, nergens ergens gelezen dat deze sporters belaagd zijn door internethelden. En als er ergens debielen zijn rond de sport dan is het wel bij voetbal !!

Irishrover
23-12-2009, 16:30
Daar hebben we die jankerd ook weer.

Lees ook eens andere topics Paddy! Ik zeik net zo veel op andere vechters als op je grote liefde Badr.

Steek ook genoeg vechters veren in de reet, maar heb het gevoel dat jij nogal selectief leest, kansloos!

Aye, you is showing guts here on this forum, begrijp klein mager ventje dat jij een indruk heb achter gelaten hier op dit forum. Denk maar niet dat je zomaar van alles kan schreeuwen hier zonder dat iemand je erop aanspreekt.

Sinds je eenzijdige post tijdens de Grand prix ben je het lief knuffelbeertje niet meer chunk.

Ik zie je ook verschijnen bij andere topics inderdaad, en je zeikt ook andere vechters af. ( Somber persoon ) But betreft Badr ben jij racistisch.
Dat is wat ik verafschuw, vandaar dat ik jou Dirk5, aanspreek.

Justinian
23-12-2009, 16:31
Mensen, laten we het even netjes houden svp!

snip83
23-12-2009, 16:33
Klem gelult??

Ik vond het maar een stomme redenering van jou snip83.

Want als dat zo zou zijn geweest dan had Remy ook kunnen zeggen, Ik gaat het eerst met enkele famillie leden over hebben en daarna spreken we verder af.

En dan kom jij weer met het verhaal wat versta jij onder "kleine details na"...

Maar ook dat gaat niet op. want financieel waren ze wel uitgekomen. PIK!!!

kerel ga eerst eens wat nuttige posts droppen hier daarna babbelen we verder pik

jouw geloofwaardigheid en populariteit staat aangegeven vlak onder je woonplaats

zie je dat rooie vakje hahahaha

blackadder
23-12-2009, 16:33
Wem meinst du ?? Haare und watte !!

Nein Zimmerman ist nicht gut genug und gegen ALI & SEM hmm schon
wieder tja LeBanner hat keine Chance dan weiter AERTS, IGNASJOV oder LEKO !!

LEKO is wat het aantal toeschouwers + promotie van de sport(BRD!!!)betreft en ook nog eens met een besproken verleden gewoon the best optie:leut:

BONJASKY X AERTS ?? Volgens mij ook nog nooit in NL gevochten of ??
:lol:
Dus wel.

Irishrover
23-12-2009, 16:39
Maar om even aan te tonen hoe selectief jij bent, zie je het verschil tussen je eerste en tweede regel?

aantal chunkies en de Ali en Remy fans?????

Dirk5, weer begrijp je het niet. Doodzonde.

In het Iers noemen we dit: Word termical possibility

Me is using the same statement in the same senses, dus.
Ik bedoel dus hetzelfde, alleen gebruik ik 2 verschillende benamingen.

Degene die dreigt vind ik sowieso een Chunk. Badr, Ali, Remy fans..

Bumaye
23-12-2009, 16:41
kerel ga eerst eens wat nuttige posts droppen hier daarna babbelen we verder pik

jouw geloofwaardigheid en populariteit staat aangegeven vlak onder je woonplaats

zie je dat rooie vakje hahahaha

Over klem gelult gesproken.

Is dat het enige waar jij naar kijkt???

Nou veel succes in jou virtuele wereldje snip.

Whahahahahaha....

wrestler_nl
23-12-2009, 16:43
REALITY CHECK:
Remy heeft al 2x van Badr Hari gewonnen als je het nou mee eens bent of niet daar gaat het niet om.
Heeft hij de recht om een partij af te zeggen omdat hij en z'n familie bedreigd en lastig gevallen worden door een aantal klote hari fans?...JA!
Naast het feit dat hij weer wordt lastig gevallen als hij de partij zou aannemen en de $$$ zijn niet zo hoog , heeft hij ook weinig te winnen.
Get Real and live life....
Ik zeg : Hari vs Overeem 3 of Hari vs Schilt 3!

snip83
23-12-2009, 16:43
Over klem gelult gesproken.

Is dat het enige waar jij naar kijkt???

Veel succes in jou virtuele wereldje snip.

Whahahahahaha....


is dat het enige wat je te zeggen hebt?

Ben jij bij die onderhandelingen geweest?
Heb je er naast gezeten dat Simon met remy sprak?
Heb jij enige reèle kijk op deze zaak?


ga terug naar 1995 je flippo`s roepen je

dirk5
23-12-2009, 16:44
Aye, you is showing guts here on this forum, begrijp klein mager ventje dat jij een indruk heb achter gelaten hier op dit forum. Denk maar niet dat je zomaar van alles kan schreeuwen hier zonder dat iemand je erop aanspreekt.

Sinds je eenzijdige post tijdens de Grand prix ben je het lief knuffelbeertje niet meer chunk.

Ik zie je ook verschijnen bij andere topics inderdaad, en je zeikt ook andere vechters af. ( Somber persoon ) But betreft Badr ben jij racistisch.
Dat is wat ik verafschuw, vandaar dat ik jou Dirk5, aanspreek.

jankerd, maar wat is nu het verschil tussen een aantal chunkies en de fans van remy en Ali????

graag antwoord en niet van dat melodramatische gejank, dit is een vecht forum, dat intereseerd helemaal niemand.

dirk5
23-12-2009, 16:48
Dirk5, weer begrijp je het niet. Doodzonde.

In het Iers noemen we dit: Word termical possibility

Me is using the same statement in the same senses, dus.
Ik bedoel dus hetzelfde, alleen gebruik ik 2 verschillende benamingen.

Degene die dreigt vind ik sowieso een Chunk. Badr, Ali, Remy fans..

ja dat kan je nu zeggen, volgensmij ben je gewoon een vuile racist!

als je de bovenstaande manier van posten irritant vind.... gefeliciteerd, zo ben jij!

blackadder
23-12-2009, 16:57
Als je Nederlands kunt, kun je dan dat vervelende Duits achterwege laten? ;)
T'is de hairmastubator. Dus nee. Wees blij dat hij in elk geval al die smilies weglaat.

dirk5
23-12-2009, 16:58
T'is de hairmastubator. Dus nee. Wees blij dat hij in elk geval al die smilies weglaat.

Is hij het echt ja?

die heeft een vrijbrief gekregen nu chief weg is?

Bumaye
23-12-2009, 16:59
is dat het enige wat je te zeggen hebt?

Ben jij bij die onderhandelingen geweest?
Heb je er naast gezeten dat Simon met remy sprak?
Heb jij enige reèle kijk op deze zaak?


ga terug naar 1995 je flippo`s roepen je

Ik vind je de zwakste schakel van vandaag... PIK!!!!

snip83
23-12-2009, 17:00
Ik vind je de zwakste schakel van vandaag... PIK!!!!

origineel zeg

nog meer te brabbelen baby born?


en wat jij vind hechten ze hier niet veel waarde aan pik.

aan je rooie vakje te zien haha

Marquis
23-12-2009, 17:00
Volwasse discussies heren ,.. omstanders kunnen er nog wat van leren.:thup:

blackadder
23-12-2009, 17:02
Is hij het echt ja?

die heeft een vrijbrief gekregen nu chief weg is?
Ik denk het wel. Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat er een andere Duitser uit het Ruhrgebied toevallig de weg naar mixfight vindt. En eerst in enigzins raar Duits post om daarna over te gaan op raar Nederlands.:D

blackadder
23-12-2009, 17:06
En daar op het eind heb je zijn bekende GRTZZZZZZ.
En de smilies en de vetgedrukte woorden beginnen ook weer te komen.
:lol:

mario the count
23-12-2009, 17:06
OK je hebt gelijk maar van beide Knockouts kun je wel een heel erg
mooie INTRO maken;)

Ik denk dat HARI X LEKO garant staat voor een knockout !!
GRTZZZZZZ. :cool2:
Die partij staat idd garant voor een KO en ik kan je wel vertellen wie er KO gaat:Leko.
Leko maakt geen schijn van kans meer tegen badr, heb je zijn laatste partij gezien tegen Silva?

Bumaye
23-12-2009, 17:06
origineel zeg

nog meer te brabbelen baby born?


en wat jij vind hechten ze hier niet veel waarde aan pik.

aan je rooie vakje te zien haha

Het zit bij je wel diep van binnen hé. :lol:

Biiyen
23-12-2009, 17:07
Denk dat 75% van de postst in dit topic aangeeft dat het gemiddelde IQ van vechtsportliefhebbers de afgelopen 3 jaar is afgenomen met zeker 10 punten. Maar dat is de prijs die je betaald voor commercie.

dirk5
23-12-2009, 17:12
idd reps voor de scherpe Blackadder!

delightone
23-12-2009, 17:17
Wat een onzin, dus we gaan bekend maken dat remy niet vecht.
Omdat hij uitgescholden wordt, wat denk je dat mensen nou gaan doen dan.
Had dan helemaal niets gezegd.

spijtig ik had graag deze partij nog een keer gezien, maar komt vast goed als die japanners met een koffer geld komen.

mario the count
23-12-2009, 17:21
Ja die heb ik gezien maar daarover zei ik sorry was maar een showgala meer niet:confused:

In LEKO ziet kroatisch maar ook DUITS bloed en dat mag je nooit onderschatten !! ik geef LEKO meer kans dan
bijvoorbeeld AERTS of LeBanner !!

LEKO is the snel maar vooral te sluw voor hari;)

Die knockout in japan was puur lucky:)

GRTZZZ. :cool2:
Dat kan je ook zeggen over de KO van Leko tegen badr;)

snip83
23-12-2009, 17:23
Het zit bij je wel diep van binnen hé. :lol:


het zit bij je wel diep van binnen hè?

jaja snap je t zelf nog?

univers1l
23-12-2009, 17:31
ik snap niet waarom sommige post zo negatief moeten zijn, badr wordt hier weer aangevallen voor iets wat hij niets aan kan doen, wat sommige forumstrijders schrijven wil niet zeggen dat badr dit zegt. jullie maken hem zwart, dit geldt ook voor bonjasky

over de topic: echt jammer, maar had dit wel verwacht, alleen de reden valt me tegen. zo zet bonjasky badr weer ner als de boeman, (kijk maar al hoe snel en veel wordt gereageerd) bonjasky maakt geen kans tegen deze fitte badr hari.

sommige zeikerds beweren dat badr al 2x verloren heeft, maar echt overtuigend was het beide keren niet he. 1e keer was zelfs schandalig, badr was beter en pas een opkomende vechter en 2e keer badr in de fout. dus die rematch was nodig.

nog 1 ding @dirk5: het kan wat minder vel man, je valt echt op met je reacties voornamelijk als het om badr en aanhang gaat, je hoeft geen fan te zijn (heeft al genoeg) maar een beetje respect mag toch wel( die jongen heeft veel gepresteerd in korte tijd en veel gaat nog komen)

adenane
23-12-2009, 17:33
Het is jammer maar begrijpelijk van Remy. Misschien een makkelijke manier ook om iedereen die toendertijd hem hekelde omdat hij bleef liggen zo terug te pakken. Zonde maar het is wel zijn goed recht om te weigeren om weer dat hele gedoe met bedreigingen etc uit de weg te gaan.

Verder ben ik wel benieuwd of hij een wedstrijd tegen Badr in Japan wel uit de weg zal gaan. Aangezien er niet veel keus is en Sem Schilt onlangs nog van Remy en Badr heeft gewonnen, zie ik Sem vs Badr of Sem vs Remy niet gauw nog een keer op een matchmaking staan.

Bumaye
23-12-2009, 17:35
het zit bij je wel diep van binnen hè?

jaja snap je t zelf nog?

Ikke wel!! Jij blijkbaar niet... Daarom had ik bij vorige posting geschreven om beter geen woorden meer aan vuil te maken. Maar als jij denkt met schelden en beledigen toch je gelijk te kunnen halen. Dan mag je gerust je gang gaan.. Het laat alleen maar zien wat voor zielig persoon je eigenlijk bent.

Ciao Loserr...

Justinian
23-12-2009, 17:35
ik snap niet waarom sommige post zo negatief moeten zijn, badr wordt hier weer aangevallen voor iets wat hij niets aan kan doen, wat sommige forumstrijders schrijven wil niet zeggen dat badr dit zegt. jullie maken hem zwart, dit geldt ook voor bonjasky
He-le-maal mee eens!

Irishrover
23-12-2009, 17:35
ja dat kan je nu zeggen, volgensmij ben je gewoon een vuile racist!

als je de bovenstaande manier van posten irritant vind.... gefeliciteerd, zo ben jij!

Haha, gaan we het nu omdraaien mate? Ik ga niet eens om een onderbouwing vragen, because dit slaat alles.

Ik blijf het zeggen, waneer ik racistisch gespuis opmerk spreek ik diegene erop aan, grievous it is you who i approach.

Marquis
23-12-2009, 17:37
Het is jammer maar begrijpelijk van Remy. Misschien een makkelijke manier ook om iedereen die toendertijd hem hekelde omdat hij bleef liggen zo terug te pakken. Zonde maar het is wel zijn goed recht om te weigeren om weer dat hele gedoe met bedreigingen etc uit de weg te gaan.

Verder ben ik wel benieuwd of hij een wedstrijd tegen Badr in Japan wel uit de weg zal gaan. Aangezien er niet veel keus is en Sem Schilt onlangs nog van Remy en Badr heeft gewonnen, zie ik Sem vs Badr of Sem vs Remy niet gauw nog een keer op een matchmaking staan.

Het zou best kunnen als die Japanners hier lucht van krijgen,. dat ze Remy tegen Badr matchen puur marktstrategisch !!

Justinian
23-12-2009, 17:39
--- Justinian

Mensen, nu gewoon weer ontopic zonder op de man te spelen!

---/Justinian

Irishrover
23-12-2009, 17:39
Het zou best kunnen als die Japanners hier lucht van krijgen,. dat ze Remy tegen Badr matched puur marktstrategisch !!

Juist Mate! Dit is wat ik ook dacht, ze zullen na al deze heisa naar de buit grijpen.

Bumaye
23-12-2009, 17:43
Wat een onzin, dus we gaan bekend maken dat remy niet vecht.
Omdat hij uitgescholden wordt, wat denk je dat mensen nou gaan doen dan.
Had dan helemaal niets gezegd.

spijtig ik had graag deze partij nog een keer gezien, maar komt vast goed als die japanners met een koffer geld komen.


Precies!!!
Ik vind dat wat hij als reden opgeeft klinkklare onzin. En een na trap naar Badr toe en ook nog misschien onbedoeld Badr in een kwade daglicht zet zeker na afgelopen Wgp.

univers1l
23-12-2009, 17:45
ik verwacht ook een superfight in maart of april tussen deze 2 heren in japan.

in de arena is geen goede mm voor badr op dit moment, misschien gaat hij ook niet vechten, wie weet.

blackadder
23-12-2009, 17:46
En een na trap naar Badr toe.
Over natrappen weet Hari vast meer dan Remy.

knift
23-12-2009, 17:47
ander ga ik wel ff tegen over badr staan in de arena GRATIS EN VOOR NIETS moeten jullie me wel aanmoedigen!

Marquis
23-12-2009, 17:47
Juist Mate! Dit is wat ik ook dacht, ze zullen na al deze heisa naar de buit grijpen.

Kan ook strategie zijn van Remy's adviseurs,..zich zelf verkopen aan de duurste koper. :lol:

Alles dramatischeren en dan zeggen maar voor dat pak GELD jongens .... :pimp:

Bumaye
23-12-2009, 17:53
Over natrappen weet Hari vast meer dan Remy.

Zou best kunnen.. Heb je toevallig voorbeelden??

Maar ondanks dat.. vind ik als topatleet je je daar boven moet staan.

Hans Vos
23-12-2009, 17:55
laat ik voorop stellen dat als het waar is van de bedreigingen dat het niet badr ,s schuld is maar de schuld van een aantal imbecielen met het iq van een kip .
maar ik denk dat het van remy geen goeie set is om zich hier door te laten intimideren en de partij hierom af te zeggen .
het komt namelijk neer op een soort afpersing en bedreiging en ik heb al jong geleerd dat je hier nooit op in moet gaan of rekening mee moet houden .
ik denk zelfs dat hij met deze houding de boel alleen maar erger maakt omdat hij dat schorum nu een stok geeft om mee te slaan . een souarez van ajax bijvoorbeeld zou dan per direkt moeten stoppen want die word elke wedstrijd bedreigt .
erg jammer dat hij zich laat intimideren !! en erg jammer van de mogelijkheid tot een toppartij . groet hans

blackadder
23-12-2009, 18:00
Zou best kunnen.. Heb je toevallig voorbeelden???
Dat meen je niet serieus of wel?
:fp:

univers1l
23-12-2009, 18:00
laat ik voorop stellen dat als het waar is van de bedreigingen dat het niet badr ,s schuld is maar de schuld van een aantal imbecielen met het iq van een kip .
maar ik denk dat het van remy geen goeie set is om zich hier door te laten intimideren en de partij hierom af te zeggen .
het komt namelijk neer op een soort afpersing en bedreiging en ik heb al jong geleerd dat je hier nooit op in moet gaan of rekening mee moet houden .
ik denk zelfs dat hij met deze houding de boel alleen maar erger maakt omdat hij dat schorum nu een stok geeft om mee te slaan . een souarez van ajax bijvoorbeeld zou dan per direkt moeten stoppen want die word elke wedstrijd bedreigt .
erg jammer dat hij zich laat intimideren !! en erg jammer van de mogelijkheid tot een toppartij . groet hans

:thup::thup::thup::thup::thup:helemaal mee eens

marcelt
23-12-2009, 18:03
Bitte noch einmahl gegen der BLITZ :cool2:

Viele Ruhrpotter kommen um die Revanche zu sehen es steht jetzt 1-1;)

Schade vonwegen SUPERKampf mit Bonjasky hmm Ignashov ist
auch guter Gegner aber unser STEFAN is the best:thup:

GRÜ$$$$$$$$$$$$$$

He the return of Hairob ?!

blackadder
23-12-2009, 18:04
He the return of Hairob ?!
Yupyup.
Maar psss... hij is incognito.;)

Irishrover
23-12-2009, 18:04
ander ga ik wel ff tegen over badr staan in de arena GRATIS EN VOOR NIETS moeten jullie me wel aanmoedigen!

Mag ik dan je Coach zijn?ik heb wel een tactiek dat wel zal gaan werken mate. Haha

Irishrover
23-12-2009, 18:06
Kan ook strategie zijn van Remy's adviseurs,..zich zelf verkopen aan de duurste koper. :lol:

Alles dramatischeren en dan zeggen maar voor dat pak GELD jongens .... :pimp:

Haha, je kunt vele scenarios bedenken inderdaad. Ik denk dat deze match toch uiteindelijk komt.
Not now, but for sure in Japan. Time will learn.

marcelt
23-12-2009, 18:06
Misschien wel de mooiste knockout van die Badr;)
Maar die van Leko in the ArenA toen weet je nog wel hahahahaha was ook niet slecht tja
jammergenoeg géén beelden van raar of niet van It's Showtime whoehaha:lol:
GRTZZZZZ. :cool2:

Jawel hoor Klaus :

http://www.dailymotion.com/video/x1apo2_badr-hari-vs-stefan-leko_sport

Het was de eerste keer dat Badr zich onrespectvol uitliet waar ik van hooorde en hij had heel veel bluf van tevoren en ook zijn opkomst was zo. Dus wij stonden op de banken te juichen toen hij neerging.

abdel1991
23-12-2009, 18:07
overigens kan ik me nog een sbs uitzending herrineren niet zo lang geleden waar bonjasky antwoord gaf op een vraag(of hij misschien niet tegen schilt zou vechten vanwege blessure?) waarop hij zei: "ik ben een vechter, ik ga die ring altijd in en al moet ik met een rolstoel"

dirk5
23-12-2009, 18:15
overigens kan ik me nog een sbs uitzending herrineren niet zo lang geleden waar bonjasky antwoord gaf op een vraag(of hij misschien niet tegen schilt zou vechten vanwege blessure?) waarop hij zei: "ik ben een vechter, ik ga die ring altijd in en al moet ik met een rolstoel"

Wat wil je hiermee nu zeggen? Dat het geen vechter is?

Het betreft zijn familie, dat veranderd natuurlijk heel de zaak.

abdel1991
23-12-2009, 18:18
Schilt X Peter Aerts part 4

dat zou dan part5 zijn.... het staat nu nog 2-2

Sendur
23-12-2009, 18:18
Whaha lol toen ik straks keek had dit topic pas 2 pages.
Nu 7 vol met scheldpartijen en ruzie's tussen mensen haha reps voor de topicstarter!

blackadder
23-12-2009, 18:18
..eigenlijk vind ik maar wie ben ik
Jij bent de winaar van meer dan 100 straatgevechten dmv kopstoot. En vrougah sloegen jij en 'Ed Raket' hele discotheken leeg voor de gein.

abdel1991
23-12-2009, 18:21
Wat wil je hiermee nu zeggen? Dat het geen vechter is?

Het betreft zijn familie, dat veranderd natuurlijk heel de zaak.

dat wil ik inderdaad zeggen.... en wat als bij de loting volgend jaar bonjasky bal 1pakt en badr 2 en badr gaat langs hem staan... vecht die dan ook niet of is 4ton dan belangrijker dan zijn "familie" ik denk de 2e. hij zal best een paar keer uitgescholden zijn of zijn familie maar dit is gewoon een lulverhaal omdat hij weet dat hij wordt opgevouwen door badr... en dat is niet erg hij zou niet de eerste zijn maar dan moet hij niet zo laf zijn en dit keer zijn familie er bij halen

8701.
23-12-2009, 18:22
Wat wil je hiermee nu zeggen? Dat het geen vechter is?

Het betreft zijn familie, dat veranderd natuurlijk heel de zaak.

volgens mij heeft Remy ook een keer geweigerd tegen Schilt te vechten..

blackadder
23-12-2009, 18:23
volgens mij heeft Remy ook een keer geweigerd tegen Schilt te vechten..
Volgens mij heeft Bob Sapp ook eens geweigerd tegen Ernesto Hoost te knokken en is Peter Aerts toen met Schilts broekje aan ingevallen.

Guile
23-12-2009, 18:28
Alsof een partij op It's Showtime hetzelfde is als een partij tijdens de WGP. Vorige keer dacht iemand ook al dat ie de kampioen was en stak dat niet onder stoelen of banken. Zijn toenmalige tegenstander: 'hij heb gewoon geluk gehad'...we kennen de afloop.

Het is maar een oefenmatch, niks meer niks minder.

Bumaye
23-12-2009, 18:28
Dat meen je niet serieus of wel?
:fp:

Ik heb nog steeds geen voorbeelden gezien.

Tony Galento
23-12-2009, 18:29
dat wil ik inderdaad zeggen.... en wat als bij de loting volgend jaar bonjasky bal 1pakt en badr 2 en badr gaat langs hem staan... vecht die dan ook niet of is 4ton dan belangrijker dan zijn "familie" ik denk de 2e. hij zal best een paar keer uitgescholden zijn of zijn familie maar dit is gewoon een lulverhaal omdat hij weet dat hij wordt opgevouwen door badr... en dat is niet erg hij zou niet de eerste zijn maar dan moet hij niet zo laf zijn en dit keer zijn familie er bij halen


Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.

Vorige week stonden marokkaanse jochies na afloop gewoon in de ring te dansen tijdens een gala in Vlaardingen terwijl een vechter van Vos met een forse hoofwond op de grond lag.

Vroeger was dat wel anders, toen vielen er ook harde woorden maar had iedereen respect voor elkaar. Dat is bij die marokkaanse klootzakjes ver te zoeken.

Misschien moeten de buurtvaders voortaan maar de beveiliging regelen.

Bonjasky heeft groot gelijk.

blackadder
23-12-2009, 18:31
Ik heb nog steeds geen voorbeelden gezien.
Denk heel goed na dan kom je er misschien toch nog op.

mario the count
23-12-2009, 18:34
dat wil ik inderdaad zeggen.... en wat als bij de loting volgend jaar bonjasky bal 1pakt en badr 2 en badr gaat langs hem staan... vecht die dan ook niet of is 4ton dan belangrijker dan zijn "familie" ik denk de 2e. hij zal best een paar keer uitgescholden zijn of zijn familie maar dit is gewoon een lulverhaal omdat hij weet dat hij wordt opgevouwen door badr... en dat is niet erg hij zou niet de eerste zijn maar dan moet hij niet zo laf zijn en dit keer zijn familie er bij halen
Ik snap zulke reacties niet hoor.Remy heeft 2x tegen badr gestaan en 2x gewonnen.De eerste keer nipt en de tweede keer door een overtreding van badr, tot die overtreding stond remy dik voor op punten.Badr groeit de laatste tijd zowel fysiek als technisch dus er is een goede kans dat hij remy verslaat, maar opvouwen geloof ik niet.Verder is het onzin dat remy niet tegen badr zou durven omdat hij KO zou gaan, ten eerste heeft remy een super dekking en gaat hij niet snel KO en ten tweede is het geen schande om tegen badr te verliezen.Hij kan beter van Badr verliezen dan van een ZImmerman als je het zo bekijkt.Die partij komt er nog wel in Japan,daar ben ik niet bang voor maar laat de vechters nu eens met rust, het slaat nergens op om ze continue zwart te maken op een forum.

Sendur
23-12-2009, 18:43
Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.

Vorige week stonden marokkaanse jochies na afloop gewoon in de ring te dansen tijdens een gala in Vlaardingen terwijl een vechter van Vos met een forse hoofwond op de grond lag.

Vroeger was dat wel anders, toen vielen er ook harde woorden maar had iedereen respect voor elkaar. Dat is bij die marokkaanse klootzakjes ver te zoeken.

Misschien moeten de buurtvaders voortaan maar de beveiliging regelen.

Bonjasky heeft groot gelijk.


reps

Bumaye
23-12-2009, 18:43
Denk heel goed na dan kom je er misschien toch nog op.


Precies.. geen antwoord!

Wiseguy
23-12-2009, 18:47
Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.

Vorige week stonden marokkaanse jochies na afloop gewoon in de ring te dansen tijdens een gala in Vlaardingen terwijl een vechter van Vos met een forse hoofwond op de grond lag.

Vroeger was dat wel anders, toen vielen er ook harde woorden maar had iedereen respect voor elkaar. Dat is bij die marokkaanse klootzakjes ver te zoeken.

Misschien moeten de buurtvaders voortaan maar de beveiliging regelen.

Bonjasky heeft groot gelijk.

Je hebt het over respect en dan post je zoiets...

Tony Galento
23-12-2009, 18:52
Je hebt het over respect en dan post je zoiets...


Ik heb geen respect voor de respectlozen.

Voor jou trouwens ook niet met je hypocriete gelul.

Bumaye
23-12-2009, 18:52
Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.

Vorige week stonden marokkaanse jochies na afloop gewoon in de ring te dansen tijdens een gala in Vlaardingen terwijl een vechter van Vos met een forse hoofwond op de grond lag.

Vroeger was dat wel anders, toen vielen er ook harde woorden maar had iedereen respect voor elkaar. Dat is bij die marokkaanse klootzakjes ver te zoeken.

Misschien moeten de buurtvaders voortaan maar de beveiliging regelen.

Bonjasky heeft groot gelijk.

De pot verwijt de ketel!!

Gadverdamme!!!

dirk5
23-12-2009, 18:53
dat wil ik inderdaad zeggen.... en wat als bij de loting volgend jaar bonjasky bal 1pakt en badr 2 en badr gaat langs hem staan... vecht die dan ook niet of is 4ton dan belangrijker dan zijn "familie" ik denk de 2e. hij zal best een paar keer uitgescholden zijn of zijn familie maar dit is gewoon een lulverhaal omdat hij weet dat hij wordt opgevouwen door badr... en dat is niet erg hij zou niet de eerste zijn maar dan moet hij niet zo laf zijn en dit keer zijn familie er bij halen

Mag ik je glazen bol een keer lenen?

Als ik het zo lees weet jij precies wat iemand denkt, precies wat er in het verleden is gebeurd en wat er in de toekomst zal gebeuren.

Nostradamus?

Tony Galento
23-12-2009, 18:55
De pot verwijt de ketel!!

Gadverdamme!!!


Lees de posts van Badr-fans op mixfight en je weet dat Bonjasky groot gelijk heeft.

Punt.

Wiseguy
23-12-2009, 18:55
Ik heb geen respect voor de respectlozen.

Voor jou trouwens ook niet met je hypocriete gelul.


Zie je niet in hoe krom dit is? Je hebt nog een hoop te leren.

Chane
23-12-2009, 18:56
Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.
Maar dan heb je toch nog steeds de bedreigingen naar zijn familie? Dat gebeurt toch in de dagen erna? Zoals hij zelf aangegeven heeft: op hyves en op straat.
Als ie niet in de Arena tegen Badr kan vechten, dan ook in Japan niet.

Tony Galento
23-12-2009, 18:57
Zie je niet in hoe krom dit is? Je hebt nog een hoop te leren.

Vertel eens, wat is er krom? Einstein.

Bumaye
23-12-2009, 19:00
Lees de posts van Badr-fans op mixfight en je weet dat Bonjasky groot gelijk heeft.

Punt.

Lees anders de posts van remy-fans op telegraaf site en je weet dat het meer met onderbuik gevoelens te maken heeft dan met de sport zelf. ;)

Guile
23-12-2009, 19:01
Als ie niet in de Arena tegen Badr kan vechten, dan ook in Japan niet.

Gelukkig bepaal jij dat niet. Wat een onzin zeg. Als Remy niet wil vechten omdat ie die dag liever gaat ijsdansen is dat zijn goed recht. Tijdens de WGP valt er weinig te weigeren lijkt mij. Dat Hari fans dit uitleggen als angst betekent niet dat iedereen dat als waarheid ziet. Chronische zelfoverschatting vind ik een meer gepaste term.

Tony Galento
23-12-2009, 19:01
Maar dan heb je toch nog steeds de bedreigingen naar zijn familie? Dat gebeurt toch in de dagen erna? Zoals hij zelf aangegeven heeft: op hyves en op straat.
Als ie niet in de Arena tegen Badr kan vechten, dan ook in Japan niet.

Een gevecht in de Arena is wat anders dan een gevecht in Japan.

Een gevecht in Amsterdam krijgt vanzelf een eigen dynamiek door de verlichte fanschare van Badr Hari.

Bovendien hoeft Bonjasky deze partij niet te vechten voor de K-1, het is hooguit leuk om wat extra pegels te pakken. Dan is zijn afweging zo gek nog niet. Dan kan hij beter een partij extra op een K-1 grand prix vechten.

Tony Galento
23-12-2009, 19:02
Lees anders de posts van remy-fans op telegraaf site en je weet dat het meer met onderbuik gevoelens te maken heeft dan met de sport zelf. ;)


Die onderbuik voelt de situatie dan blijkbaar goed aan.

Tony Galento
23-12-2009, 19:02
Gelukkig bepaal jij dat niet. Wat een onzin zeg. Als Remy niet wil vechten omdat ie die dag liever gaat ijsdansen is dat zijn goed recht. Tijdens de WGP valt er weinig te weigeren lijkt mij. Dat Hari fans dit uitleggen als angst betekent niet dat iedereen dat als waarheid ziet. Chronische zelfoverschatting vind ik een meer gepaste term.

Hari fans staan dan ook bekend om hun objectiviteit.

Wiseguy
23-12-2009, 19:03
Vertel eens, wat is er krom? Einstein.

Je zegt dat je geen respect hebt voor respectloze. Dat maakt jou dus een respectloze. Pot en ketel...

dirk5
23-12-2009, 19:03
het valt me op dat het merendeel van de Badr fans hier 2 maanden op mixfight zitten en ik ze vrijwel nooit ergens tref behalve Badr topics.

Dit terwijl de mensen die al langer op mixfight zitten het wat anders zien.

Toeval? ik denk het niet.

Tony Galento
23-12-2009, 19:04
Je zegt dat je geen respect hebt voor respectloze. Dat maakt jou dus een respectloze. Pot en ketel...

Jij hebt respect voor Dutroux?

Bumaye
23-12-2009, 19:05
Die onderbuik voelt de situatie dan blijkbaar goed aan.

Dat laat jij goed zien ja.

Chane
23-12-2009, 19:07
Gelukkig bepaal jij dat niet. Wat een onzin zeg. Als Remy niet wil vechten omdat ie die dag liever gaat ijsdansen is dat zijn goed recht. Tijdens de WGP valt er weinig te weigeren lijkt mij. Dat Hari fans dit uitleggen als angst betekent niet dat iedereen dat als waarheid ziet. Chronische zelfoverschatting vind ik een meer gepaste term.

Tuurlijk moet ie lekker doen wat ie wil. t is ook geen verwijt. Ik redeneer alleen volgens zijn motivatie om niet tegen Badr te vechten in de Arena. Als ie straks in Japan tegen Badr moet... heeft Remy weer dezelfde afweging te maken. Kiest ie dan niet voor zijn familie?
Snap zn keuze best, maar daar zal hij dan later weer mee te maken krijgen.

Tony Galento
23-12-2009, 19:08
Dat laat jij goed zien ja.

Actie-reactie.

De Badr fans brengen toch echt iets nieuws in vechtsportland. Net als in de Nederlandse maatschappij.

Wiseguy
23-12-2009, 19:08
Jij hebt respect voor Dutroux?

Nee maar hoor je mij klagen over respect? Je probeert de moreelridder uit te hangen maar je haalt zelf je hele statement onderuit.

Tony Galento
23-12-2009, 19:10
Nee maar hoor je mij klagen over respect? Je probeert de moreelridder uit te hangen maar je haalt zelf je hele statement onderuit.

ik heb nergens gesteld dat ik zo respectvol ben. Ik stelde dat er vroeger een bepaalde mate van respect was binnen vechtsportland.

Je moet eens wat beter leren lezen, grote filosoof.

Groetjes aan Bruce Lee.

Irishrover
23-12-2009, 19:12
het valt me op dat het merendeel van de Badr fans hier 2 maanden op mixfight zitten en ik ze vrijwel nooit ergens tref behalve Badr topics.

Dit terwijl de mensen die al langer op mixfight zitten het wat anders zien.

Toeval? ik denk het niet.

Goed gezien jonge, in 'the old days' was Badr nog een jonkie en lang niet zo goed als now( Hij was nog niet IN), de hedendaagse Badr trekt veel audience.

De gevechten, emoties, & spanning, daar kun je lang over discussieren.

De nieuwe leden (Inclusief meself) vinden voornamelijk Badr de show stelen.

Wiseguy
23-12-2009, 19:12
ik heb nergens gesteld dat ik zo respectvol ben. Ik stelde dat er vroeger een bepaalde mate van respect was binnen vechtsportland.

Je moet eens wat beter leren lezen, grote filosoof.

Groetjes aan Bruce Lee.

Je hebt het over respect binnen het vechtsportland maar je forumnaam is Tony Galento. Laat dat nou eens een hele respectloze vechter zijn geweest. Maar goed dat was dan natuurlijk ook geen marokkaan ;)

univers1l
23-12-2009, 19:13
het valt me op dat het merendeel van de Badr fans hier 2 maanden op mixfight zitten en ik ze vrijwel nooit ergens tref behalve Badr topics.

Dit terwijl de mensen die al langer op mixfight zitten het wat anders zien.

Toeval? ik denk het niet.

dat ze 2 maanden hier zitten wil niet zeggen dat ze niet jaren mixfight forum bekijken en lezen en jou achterlijke reacties zien

Tony Galento
23-12-2009, 19:14
Je hebt het over respect binnen het vechtsportland maar je forumnaam is Tony Galento. Laat dat nou eens een hele respectloze vechter zijn geweest. Maar goed dat was dan natuurlijk ook geen marokkaan ;)

Hij werd later beste maatjes met de Brown Bomber.

Kent uw geschiedenis.

mikeymcd
23-12-2009, 19:15
Een gevecht in de Arena is wat anders dan een gevecht in Japan.

Een gevecht in Amsterdam krijgt vanzelf een eigen dynamiek door de verlichte fanschare van Badr Hari.

Bovendien hoeft Bonjasky deze partij niet te vechten voor de K-1, het is hooguit leuk om wat extra pegels te pakken. Dan is zijn afweging zo gek nog niet. Dan kan hij beter een partij extra op een K-1 grand prix vechten.

Je vecht ook voor je fans toch dus alleen pegels is niet helemaal waar.
Verder bleek in eerste instantie dus alles rond, dus Remy wou zelf wel, maar toen hij met zijn familie sprak (die hem het afraadde omdat ze zelf bang waren) heeft hij besloten niet te vechten.
Denk dat iedereen dit zou doen. Snap de discussie niet helemaal.

Kut voor ons, maar hopen op een andere mooie knal partij. En klaus niet tegen leko natuurlijk, wel ff normaal blijven nadenken ajb

Tony Galento
23-12-2009, 19:15
dat ze 2 maanden hier zitten wil niet zeggen dat ze niet jaren mixfight forum bekijken en lezen en jou achterlijke reacties zien


Ze hebben dus jaren gewacht met posten.

Gek, want zo'n verlegen indruk maken ze niet.

univers1l
23-12-2009, 19:17
Ze hebben dus jaren gewacht met posten.

Gek, want zo'n verlegen indruk maken ze niet.


toen werd er niet zo negatief gedaan als nu. vandaar al die tegen reacties

Tony Galento
23-12-2009, 19:19
toen werd er niet zo negatief gedaan als nu. vandaar al die tegen reacties

Dus de Badr fans zijn uitgelokt door de Badr haters?

Humor.

dirk5
23-12-2009, 19:20
dat ze 2 maanden hier zitten wil niet zeggen dat ze niet jaren mixfight forum bekijken en lezen en jou achterlijke reacties zien

mijn achterlijke reacties?

fijn ontopic weer.

maar vooruit dan, jouw is met een w wanneer het een bezittelijk voornaamwoord betreft, knul.

Guile
23-12-2009, 19:21
Tuurlijk moet ie lekker doen wat ie wil. t is ook geen verwijt. Ik redeneer alleen volgens zijn motivatie om niet tegen Badr te vechten in de Arena. Als ie straks in Japan tegen Badr moet... heeft Remy weer dezelfde afweging te maken. Kiest ie dan niet voor zijn familie?
Snap zn keuze best, maar daar zal hij dan later weer mee te maken krijgen.

Tijdens de WGP valt er niets af te wegen en nu wel. Is dat nou zo moeilijk?

Wiseguy
23-12-2009, 19:22
mijn achterlijke reacties?

fijn ontopic weer.

maar vooruit dan, jouw is met een w wanneer het een bezittelijk voornaamwoord betreft, knul.


Wat ben je toch een dom knulletje. Je corrigeert de beste man, maar zelf heb je nooit van hoofdletters gehoord.

dirk5
23-12-2009, 19:28
dat zijn schoonheidsfoutjes, dat van hem was gewoon een gebrek in de nederlandse taal.

Verder heb ik er wel van gehoord, maar het is teveel moeite.

Ga nu maar weer terug naar FC108, goed knul?

snip83
23-12-2009, 19:31
Ga nu maar weer terug naar FC108, goed knul?

FC108 trekt mij meestal meer dan mifi...
Daar zitten tenminste niet van die nutteloze heikneuters als droldirk 3

Wiseguy
23-12-2009, 19:34
dat zijn schoonheidsfoutjes, dat van hem was gewoon een gebrek in de nederlandse taal.

Verder heb ik er wel van gehoord, maar het is teveel moeite.

Ga nu maar weer terug naar FC108, goed knul?

Wederom zet je jezelf compleet voor paal door je rare zinsopbouw.

mario the count
23-12-2009, 19:37
OK ik ben echter van mening dat SuikerBaardje verliest van der Blitz tja
dan maar géén HARI in de ArenA en liever SEM vs PETER deel 5 of PETER X STEFAN das
dan meer een eerlijk partijtje voor LEKO:whistling: AERTS X LEKO
Als ik Bonjasky was zou ik dan ff niet meer vechten bij SHOWTIME of ?? Zou ook niet weten tegen wie anders ik
Remy graag zou willen zien.. ??
GRTZ. :cool2:
Jij bent de enige die Leko wilt zien volgens mij, en niet omdat hij zo goed knokt maar omdat jullie beide duits zijn denk ik.Leko is verleden tijd, hij kan nog leuk tegen sub toppers draaien misschien, en zelfs dat is moeilijk voor hem.Dan geef ik liever gerges of ghita een kans tegen hari.

a.s.c.
23-12-2009, 19:38
Ik schaam me, als nederlander, en remy en badr fan, diep voor het feit dat Bonjasky zich genoodzaakt voelt deze partij niet aan te nemen door bedreigingen. Als je gaat beweren dat Bonjasky bang is (terwijl het 2-0 staat voor Bonjasky) muhahaha... tuurlijk.. Als je denkt dat Badr de beste is... nee, dat is Schilt.. als je beweert dat Remy zich niet moet aanstellen dan ben je pas echt een keyboardwarrior.. ik wil wel eens zien hoeveel mensen zouden blijven vechten voor ondankbaar kutpubliek wat te pas en te onpas hun eigen vechters uitfluit (waar waren alle diehard badr fans toen ie KO ging tegen Leko en werd uitgefloten?) en wat nu ook begint te dreigen richting familie... overigens vind ik dat de balans tussen 'racisten' en mensen die zich altijd blijven verschuilen achter de woorden respect en discriminatie in balans is in deze discussie.

blackadder
23-12-2009, 19:43
Precies.. geen antwoord!
:rolleyes:
Ach ja......kan het niet helpen als je er zelf niet op kan komen.

Irishrover
23-12-2009, 19:45
Het lijkt mij als Bonjasky via de loting in Japan tegen Hari moet vechten, hij gewoon vecht.

Dat is wat anders dan aantreden in een met debielen volgepakte Arena en de sfeer vooraf die ontstaat door Badr-fans die het IQ van een kameel hebben.

Vorige week stonden marokkaanse jochies na afloop gewoon in de ring te dansen tijdens een gala in Vlaardingen terwijl een vechter van Vos met een forse hoofwond op de grond lag.

Vroeger was dat wel anders, toen vielen er ook harde woorden maar had iedereen respect voor elkaar. Dat is bij die marokkaanse klootzakjes ver te zoeken.

Misschien moeten de buurtvaders voortaan maar de beveiliging regelen.

Bonjasky heeft groot gelijk.

What the? Tony..

Feck no, madness over here..

Eenzijdig verhaaltje over de Marokkaanse jochies, genoeg maar dan genoeg gala's waar de nederlanders helemaal losgaan. Hoeven we niet eens de Hells Angels te noemen die vroeger op een gala mensen aan het afschieten waren.

Dus ik heb wel 1000 en 1 verhalen voor jou in mijn hoed mate.

I don't call them de hollandse klootzakjes, maar gewoon: 'klootzakjes'
Gatver, wat een racisme hierzo van een aantal mensen. Low class.

blackadder
23-12-2009, 19:46
(waar waren alle diehard badr fans toen ie KO ging tegen Leko en werd uitgefloten?)
Op KB.nl meen ik me te herinneren. En ze schreeuwden allemaal dat hij nooit meer in de Arena of in NL moest vechten.

snip83
23-12-2009, 19:50
precies

iedereen die rasistische opmerkingen maakt met gewoon een ban van minimaal een maand krijgen

Irishrover
23-12-2009, 19:51
Ze hebben dus jaren gewacht met posten.

Gek, want zo'n verlegen indruk maken ze niet.

Inderdaad jonge, ook goed gezien.

What is it what ye think? Praten over een IQ van een kameel, maar zelf weinig brains.
Ben fel tegen racisme, jij en je big hero mates hier op deze forum verzieken de sfeer constant door de loze opmerkingen over bepaalde bevolkingsgroepen.

Je gaat niet in op de inhoud bigshot.

Irishrover
23-12-2009, 19:55
precies

iedereen die rasistische opmerkingen maakt met gewoon een ban van minimaal een maand krijgen

Er wordt hier niets aan gedaan, blijkbaar ye can say whatever the hell ye want.
Deze jochies kunnen hier hun eitje wel kwijt, in de sport bestaat geen racisme. Je moet er JUIST fel op tegen zijn.

Het etiket is JUIST NO RACISME..

Omar.
23-12-2009, 20:00
Ik heb hier een dubbel gevoel bij.
Als ik me in Remy plaats, begrijp ik het enigzins wel!
Maar door het feit dat hij bleef liggen in de finale, zie ík hem als een persoon die niet altijd eerlijk zou zijn.
Mocht het toch echt zo ernstig zijn , dan zijn die Badr-fans zelf de dupe hiervan! Ook zij hadden graag die partij gezien!
Ik begrijp eigenlijk ook wel dat hij niet in Nederland wilt vechten tegen Badr, omdat de Badr-fans altijd meer opvallen dan Remy-fans. Remy wordt denk ik bijna zeker bij zijn opkomst al afgefloten. Dan begrijp ik dat je met een naar gevoel in je buik vecht.
Erg jammer, maar dan maar hopen dat ze elkaar tegenkomen in de finales!!!

Omar.
23-12-2009, 20:04
Ik ben half Nederlands zeg boerenlul uit Achterhoek maar mijn
moeders vader was duits en kwam uit DUISBURG tjsa ik denk dat wij
Nederlanders toch een beetje repectloos omgaan met misschien wel
de beste Kickboxer die in Nederland traint !! Ze noemen Remy wel
eens de GENTLEMEN maar dat is Stefan ook en ik weet de meeste
kunnen hem wel schieten omdat hij toen onze Peter neer sloeg;)

Kijk weet je wat het is er zijn er vele die bang zijn dat hij
zowel AERTS als ook HARI weer zal pakken in een komend gevecht en
dat doet toch pijn bij veel liefhebbers die Peter graag met style afscheid zien
nemen of voor diegene die Badr danwel graag zien verliezen maar dan weer graag niet van die
duitser LEKO haha maar hij is gewoon the best GGfighter !!
Tja ik denk wel dat de harifans hem graag zien tegen hun HERO want ach die LEKO dat gaat
toch nog sneller als tegen karaev ach das nix zeg walkover voor BIG HARI pfff ik zet al mijn geld op stefan !!

GRTZZZZZ. :cool2:


Is het al 1 april??:twak:

ICON
23-12-2009, 20:11
9 paginas in 1 dag... is het de moeite om helemaal door te lezen?

mario the count
23-12-2009, 20:12
Ik ben half Nederlands zeg boerenlul uit Achterhoek maar mijn
moeders vader was duits en kwam uit DUISBURG tjsa ik denk dat wij
Nederlanders toch een beetje respectloos omgaan met misschien wel
de beste Kickboxer die in Nederland traint !! Ze noemen Remy wel
eens de GENTLEMEN maar dat is Stefan ook en ik weet de meeste
kunnen hem wel schieten omdat hij toen onze Peter neer sloeg;)

Kijk weet je wat het is er zijn er vele die bang zijn dat hij
zowel AERTS als ook HARI weer zal pakken in een komend gevecht en
dat doet toch pijn bij veel liefhebbers die Peter graag met style afscheid zien
nemen of voor diegene die Badr danwel graag zien verliezen maar dan weer graag niet van die
duitser LEKO haha maar hij is gewoon the best GGfighter !!
Tja ik denk wel dat de harifans hem graag zien tegen hun HERO want ach die LEKO dat gaat
toch nog sneller als tegen karaev ach das nix zeg walkover voor BIG HARI pfff ik zet al mijn geld op stefan !!

GRTZZZZZ. :cool2:
Ik ben er niet bang voor hoor dat leko badr zal pakken, moch het gebueren vind ik dat knap van leko en dan is het hem gegund.Ik vind hem alleen niet van het niveau badr, bij lange na niet zelfs.Ik heb niks tegen hem, ik geef alleen mijn mening en dat is dat hij niet bij de top hoort.En hij maakt denk ik geen kans tegen de top meer.

Justinian
23-12-2009, 20:21
9 paginas in 1 dag... is het de moeite om helemaal door te lezen?
Nope ;)

Tony Galento
23-12-2009, 20:23
What the? Tony..

Feck no, madness over here..

Eenzijdig verhaaltje over de Marokkaanse jochies, genoeg maar dan genoeg gala's waar de nederlanders helemaal losgaan. Hoeven we niet eens de Hells Angels te noemen die vroeger op een gala mensen aan het afschieten waren.

Dus ik heb wel 1000 en 1 verhalen voor jou in mijn hoed mate.

I don't call them de hollandse klootzakjes, maar gewoon: 'klootzakjes'
Gatver, wat een racisme hierzo van een aantal mensen. Low class.

Hoeveel mensen zijn er toen afgeschoten?

bananenplukster
23-12-2009, 20:29
Ik hoop dat ze daar in japan bonjasky (ongeveer) in maart(wgp) verplichten om tegen badr hari te vechten.

Want anders komt die partij er nooit tenzij ze elkaar loten bij de final 8 maar als ze beide in een andere blok gaan staan komt die partij er weer niet, 1 van de 2 haalt de finale niet!!!.

Omar.
23-12-2009, 20:29
Dit kun je NIET onderbouwen !! Gebaseerd op wat is hij afgeschreven ??

Ik zie op dit moment alléén SEM van hem winnen maar ook tegen SEM
geef ik hem meer kans dan wie dan ook(!) en tegen BADR gaat STEFAN winnen gewoon
omdat LEKO de sluwere fighter is van de twee;)
GRTZ. :cool2:


Ff serieus, wat komt deze drol doen? Ik durf te wedden dat al je 12 posts over Leko gaan?! Deze is nog erger dan NIGHTWALKER ( no effence mattie )

Ik zeg KLAUS vs NIGHTWALKER in de arena!!

Tony Galento
23-12-2009, 20:30
Inderdaad jonge, ook goed gezien.

What is it what ye think? Praten over een IQ van een kameel, maar zelf weinig brains.
Ben fel tegen racisme, jij en je big hero mates hier op deze forum verzieken de sfeer constant door de loze opmerkingen over bepaalde bevolkingsgroepen.

Je gaat niet in op de inhoud bigshot.


Deze forum? :D

Tony Galento
23-12-2009, 20:31
Ik hoop dat ze daar in japan bonjasky (ongeveer) in maart(wgp) verplichten om tegen badr hari te vechten.

Want anders komt die partij er nooit tenzij ze elkaar loten bij de final 8 maar als ze beide in een andere blok gaan staan komt die partij er weer niet, 1 van de 2 haalt de finale niet!!!.

Ik hoop met je mee. Bonjasky gaat wederom winnen.

blackadder
23-12-2009, 20:31
Dit kun je NIET onderbouwen !! Gebaseerd op wat is hij afgeschreven ??

Ik zie op dit moment alléén SEM van hem winnen maar ook tegen SEM
geef ik hem meer kans dan wie dan ook(!) en tegen BADR gaat STEFAN winnen gewoon
omdat LEKO de sluwere fighter is van de twee;) Allround with smart mind and very quick !!
GRTZ. :cool2:
Volgens mij had Silva laatst ook nog van hem gewonnen. En niet te vergeten Karl Glischinsky.

ICON
23-12-2009, 20:36
Nope ;)


te laat ;)

heb echt last van plaatsvervangende schaamte als ik het niveau van de posts in dit topic lees.

Irishrover
23-12-2009, 20:37
Hoeveel mensen zijn er toen afgeschoten?

Het is zelfs opgenomen, het is ergens te vinden op youtube, er is een topic erover geopend ong. two months ago op kickbox.nl.

Dont know how much exactly, je zag er in ieder geval een paar liggen.

Buiten dit, did ye get my point?

blackadder
23-12-2009, 20:46
Ik heb daar wel een mening over hoor maar die willen jullie niet horen :rolleyes:
Over Silva of Glischinsky?

Marquis
23-12-2009, 21:05
mijn achterlijke reacties?

fijn ontopic weer.

maar vooruit dan, jouw is met een w wanneer het een bezittelijk voornaamwoord betreft, knul.


Flauwe reactie !

blackadder
23-12-2009, 21:07
..dat waren showfights als je begrijpt wat ik bedoel !!

Eh...juist...wankelen tegen Silva en verliezen van een no name als Glischinsky was all part of the act.

Marquis
23-12-2009, 21:07
dat zijn schoonheidsfoutjes, dat van hem was gewoon een gebrek in de nederlandse taal.

Verder heb ik er wel van gehoord, maar het is teveel moeite.

Ga nu maar weer terug naar FC108, goed knul?

Schoonheidsfoutjes ??

Als je een ander corrigeert dan moet jij zelf wel het goede voorbeeld geven. Nu maak jij jezelf niet anders dan belachlijk.

Marquis
23-12-2009, 21:17
..dat waren showfights als je begrijpt wat ik bedoel !!




Hahaha hoe serieus kunnen we deze topic nog nemen als je dit soort onzin moet lezen van mensen. Rationeel denken zit er niet meer in ,... alleen maar vanuit het groupie gevoel raaskallen. :fp:

The_Rock
23-12-2009, 21:41
Die Dirk he .....best wel een racistisch ventje, niet dan? :D

Hopelijk doe je in 2010 minder irritant. :)

Tony Galento
23-12-2009, 21:57
Het is zelfs opgenomen, het is ergens te vinden op youtube, er is een topic erover geopend ong. two months ago op kickbox.nl.

Dont know how much exactly, je zag er in ieder geval een paar liggen.

Buiten dit, did ye get my point?


Dat was in Australie, lieverd.

P.S. Welk punt?

simtekf1
23-12-2009, 22:03
..dat waren showfights als je begrijpt wat ik bedoel !!

Zet hem maar tegen een topper als AERTS of HARI !!

Stefan brak als fighter pas echt door in Las Vegas tegen AERTS das nog
géén 10jaar geleden dus vanwege wat is hij nu al afgeschreven..

Hij won in 2005 nog van HARI in Amsterdam !!
Die kick in Japan van badr was mooi maar ook lucky !!

Ik blijf erbij dat LEKO de man is die HARI kan pakken in de ArenA maar
willen ze dat wel dat is de grote vraag ik denk men is gewoon BANG !!

Kom maar op met HARI X LEKO deel 3 !!

GRTZ. :cool2:

Poeh poeh, in 2005 nog, dat is bijna 5 jaar geleden.
Badr was toen nog lang niet de Badr die hij nu is.
En de kick van Badr was net zoveel geluk als die van Leko tegen Badr.

En verder.. tja, waarom reageer ik hier eigenlijk op, jou fantasie slaat echt alles. :')

Irishrover
23-12-2009, 22:07
Dat was in Australie, lieverd.

P.S. Welk punt?

Is ye sure?
Op kickbox gaven ze aan dat dit in nederland was.

Anyway,

My point was: Ik adviseer je om niet zo zwart-wit te kijken, opmerkingen als 'marokkaanse klootzakjes' etc. Dat kan gewoon NIET! Als jij een misdaad pleegt of let me say een 'zonde' begaat. Noem ik jou ook geen Hollandse 'klootzak', maar gewoon klootzak. Het Nederlandse volk heeft namelijk niets met jou te maken.

Krijg ik een tegenreactie waarin je aangeeft dat je het er niet mee eens bent of whatever krijg je van mij definitief een brandmerk: Racist.

Tony Galento
23-12-2009, 22:18
Is ye sure?
Op kickbox gaven ze aan dat dit in nederland was.

Anyway,

My point was: Ik adviseer je om niet zo zwart-wit te kijken, opmerkingen als 'marokkaanse klootzakjes' etc. Dat kan gewoon NIET! Als jij een misdaad pleegt of let me say een 'zonde' begaat. Noem ik jou ook geen Hollandse 'klootzak', maar gewoon klootzak. Het Nederlandse volk heeft namelijk niets met jou te maken.

Krijg ik een tegenreactie waarin je aangeeft dat je het er niet mee eens bent of whatever krijg je van mij definitief een brandmerk: Racist.

Ik zeg gewoon wie diegenen zijn die bedreigingen jegens Bonjasky's familie uiten.

Dat zijn geen Aboriginals namelijk. We weten namelijk allemaal wat voor figuren dat zijn. De bloem van Marokko.

En racist uit jouw mond is voor mij het grootste compliment dat ik kan krijgen.

cholitzu
23-12-2009, 22:25
http://www.youtube.com/watch?v=FljdY5jV4nA

mario the count
23-12-2009, 22:26
..dat waren showfights als je begrijpt wat ik bedoel !!

Zet hem maar tegen een topper als AERTS of HARI !!

Stefan brak als fighter pas echt door in Las Vegas tegen AERTS das nog
géén 10jaar geleden dus vanwege wat is hij nu al afgeschreven..

Hij won in 2005 nog van HARI in Amsterdam !!
Die kick in Japan van badr was mooi maar ook lucky !!

Ik blijf erbij dat LEKO de man is die HARI kan pakken in de ArenA maar
willen ze dat wel dat is de grote vraag ik denk men is gewoon BANG !!

Kom maar op met HARI X LEKO deel 3 !!

GRTZ. :cool2:Laat maar want jij bent echt verblind door je liefde voor Leko.Jij hebt toch echt een bril op met de meest roze kleur die je kunt vinden.Men hoeft niet te bewijzen dat Leko niet tot de top behoort maar Leko moet bewijzen dat hij juist wel tot de top behoort, en dat is heel lang geleden dat hij dat heeft bewezen.

El Bambino
23-12-2009, 22:59
Badr riep in het verleden nare opmerkingen richting Remy en Badr is een radicale vechter en zijn radicale fans nemen het over, zo simpel is het.
Soort trek soort aan en Remy heeft ook veel fans, ik denk wel meer dan Badr, het verschil is dat de fans van Remy niet extremisten zijn zoals ik :thup:

Irishrover
24-12-2009, 00:06
[quote=Tony Galento;854746]Ik zeg gewoon wie diegenen zijn die bedreigingen jegens Bonjasky's familie uiten.

Dat zijn geen Aboriginals namelijk. We weten namelijk allemaal wat voor figuren dat zijn. De bloem van Marokko.
quote]




Als men in de klem zit, ye get een nergens op gebaseerde verhaaltje/opmerking zoals die jij geeft.

Je voegt totaal niets toe, je wilt een vervelend jochie zijn right?

Zoals deze quote:

'En racist uit jouw mond is voor mij het grootste compliment dat ik kan krijgen.'

Uit het niets zo een vage opmerking, niet eens over nagedacht. Triest.

Its not like you don't get it, je wilt het niet snappen. En wij weten wat voor figuren sommige nederlanders zijn. Maar je ziet mij niet een heel volk uitschelden. Jij lastert een hele bevolkingsgroep vanwege some few kids.

Ik had het je al uitgelegd, en het was al clear voor je.
Je wilt eigenwijs zijn en niet toegeven.

Irishrover
24-12-2009, 00:12
Badr riep in het verleden nare opmerkingen richting Remy en Badr is een radicale vechter en zijn radicale fans nemen het over, zo simpel is het.
Soort trek soort aan en Remy heeft ook veel fans, ik denk wel meer dan Badr, het verschil is dat de fans van Remy niet extremisten zijn zoals ik :thup:

Waar baseer jij al deze meningen op? Radicaal? Extremisten? Allemaal? :)Een aantal inderdaad. Maar ook de Remy fans, die bedreigde Badr ook met de dood op hyves.. Come on.. What te heck? Dt kun je niet menen..

marcelt
24-12-2009, 01:28
Yupyup.
Maar psss... hij is incognito.;)

Ja je herkent die stijl van posten helemaal niet !

oliebol
24-12-2009, 01:41
Maar ff serieus he.. wat KLAUS nou loopt te posten slaat natuurlijk nergens op wat betreft Leko. Maar ik zou hem toch wel wat vaker willen zien, waarom niet Leko in de ArenA? hij deed het heel goed tegen Manhoef en stond zwaar voor op punten. Zo slecht was ie op dat moment niet vond ik.

Barbaar
24-12-2009, 02:40
Hij is gewoon bang!!!!! Badr sloopt hem!!!

Lionheart
24-12-2009, 09:55
Badr is een topper, MAAR ik kan Bonjasky begrijpen als hij omwille van zijn familie de partij niet aanneemt, had ik ook gedaan. Een rustig familieleven gaat voor alles.
Het is natuurlijk te gek voor woorden dat je je sport niet normaal kan uitoefenen door een paar motherfuckers, maar goed het is eenmaal zo.

Nu is het hopen dat zij elkaar in Japan treffen.

Marquis
24-12-2009, 10:25
Ik ben van mening dat LEKO de beste KickBoxer is die in
Nederland traint + the best GGfighter(SEM is de sterkste!).

LEKO heeft de meeste fans in Deutschland en is ook daarom de
beste kandidaat om nu tegen HARI te vechten na het afzeggen van
Remy Bonjasky ben wel erg benieuwd voor wie de harihaters dan nu
zullen zijn in hun vechtershart zeg men is hier toch niet echt gecharmeerd van
een Duitser al is het ook een echte gentlemen en heeft hij het gewoonweg verdient weer
eens tegen een topper als hari of aerts te staan want toppers vechten alléén top tegen andere toppers !! Ik zie STEFAN winnen van zowel Badr als Peter:leut:

Kijk en geniet..
Dit was de grote doorbraak voor badr en met de voorgeschiedenis van
hun laatste treffen in de ArenA is voor mij dit het gevecht voor mei 2010 !!

Als hij Badr verslaat in de ArenA en Peter dit jaar treft in Japan en
de legende nog eens pakt dan is LEKO voor mij the best !!

GRTZZZZZ. :cool2:



Hebben ze tegenwoordig internetverbinding in de Pieter Baan centrum ? :fp:

Rusell Bell
24-12-2009, 11:18
Dat de moderators dit allemaal zo allemaal laten verlopen. Ik ben een surinamer, maar wat hier allemaal staat richting het Marokkaanse volk gaat veel te ver.

Slotervaart/ buurtvaders/ kutmarokkanen/ waarvoor is dit nodig sheeeiit.

Collina
24-12-2009, 11:30
Denk dat 75% van de postst in dit topic aangeeft dat het gemiddelde IQ van vechtsportliefhebbers de afgelopen 3 jaar is afgenomen met zeker 10 punten. Maar dat is de prijs die je betaald voor commercie.

Inderdaad zeg,

Net sesamstraat dialoog!

Om even terug te komen op de topic:

"Ik vind het nogal een onwijs zwak excuus van Remy"!

Als zij elkaar zouden treffen in de K-1 finale, "trekt hij dan zijn handschoenen uit, geeft Badr een hand en feliciteerd hem met de overwinning"?

Badr wins first round in 0.15 seconds.

Onder het mom van: Sorry, "ik kan niet eens wat zinnings bedenken wat hij op aansluit", echt mijn bek valt hiervan open!

Ik vind Remy uiteraard het Boegbeeld voor de sport, netjes, beleefd, heeft zijn looks mee etc.

Maar dit soort excuus getuigd bij mij een vent zonder ballen!

Ik zeg "Rematch Alistair Overeem vs. Badr Hari @ 'it's showtime"!

Collina

Nightwalker
24-12-2009, 11:32
Dat de moderators dit allemaal zo allemaal laten verlopen. Ik ben een surinamer, maar wat hier allemaal staat richting het Marokkaanse volk gaat veel te ver.

Slotervaart/ buurtvaders/ kutmarokkanen/ waarvoor is dit nodig sheeeiit.

x2


@Collina

x2 Badr vs Overeem rematch in Arena :):)

Collina
24-12-2009, 11:41
Inderdaad zeg,

Net sesamstraat dialoog!

Om even terug te komen op de topic:

"Ik vind het nogal een onwijs zwak excuus van Remy"!

Als zij elkaar zouden treffen in de K-1 finale, "trekt hij dan zijn handschoenen uit, geeft Badr een hand en feliciteerd hem met de overwinning"?

Badr wins first round in 0.15 seconds.

Onder het mom van: Sorry, "ik kan niet eens wat zinnings bedenken wat hij op aansluit", echt mijn bek valt hiervan open!

Ik vind Remy uiteraard het Boegbeeld voor de sport, netjes, beleefd, heeft zijn looks mee etc.

Maar dit soort excuus getuigd bij mij een vent zonder ballen!

Ik zeg "Rematch Alistair Overeem vs. Badr Hari @ 'it's showtime"!

Collina


Om terug te komen wat betreft zijn familie.

Familie gaat boven alles, maar bedreigening via hyves, hotmail, fax, antwoordapparaat of uitgescholden worden op straat...

Dit soort onzinnige dingen hou je toch, ook als Badr en Remy elkaar zouden treffen in een K-1 finale.

Het enige wat ik me zou kunnen bedenken "daar koos Badr toen ook voor, om niet meer te vechten in de Arena omdat hij zwaar werd uitgelachen toen hij zwaar down ging tegen Leko"...

Het is natuurlijk abnormaal als een 3 voudig K-1 Champ (Remy) wordt uit uitgejouwd door het publiek, dat is ongepast. Maar ook daar moet je mee omgaan, en als je zeker van je zelf bent en wint... ach, "wie het laatst lacht, lacht het best".. maar dit soort excuus.., sorry,

Collina

Justinian
24-12-2009, 11:44
---Justinian

Laatste waarschuwing voor degene die het toch nodig blijft vinden om op de man te blijven spelen of zich racistisch uit te laten. Dit geldt voor iedereen! Ga je toch door dan krijg je een infraction en uiteindelijk volgt een ban. Erg jammer dat we weer op deze toer gaan mensen!

Heb je nog wat te zeggen over het beleid of over bovenstaande, dan kan je dat hier kwijt: MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99801)

---/Justinian

Collina
24-12-2009, 11:49
Dat de moderators dit allemaal zo allemaal laten verlopen. Ik ben een surinamer, maar wat hier allemaal staat richting het Marokkaanse volk gaat veel te ver.

Slotervaart/ buurtvaders/ kutmarokkanen/ waarvoor is dit nodig sheeeiit.

Waarschijnlijk zijn het hele jonge jongens die het niet helemaal op een rijtje hebben in hun hoofd. Of ouderen die opzoek zijn naar hun eigen identiteit... heel zielig.

Ik heb er al eens eerder over gepost, echt wagelijk! Mixfight.nl moet dit soort gasten onhold zetten...

Nogmaals, voor de gene die het niet helemaal snappen wat de essentie is van dit form, verwijs ik jullie graag door naar: http://www.nps.nl/nps/sesamstraat/

Een goede sociale basis vertaalt zich door naar later....

Collina

univers1l
24-12-2009, 11:52
Dat de moderators dit allemaal zo allemaal laten verlopen. Ik ben een surinamer, maar wat hier allemaal staat richting het Marokkaanse volk gaat veel te ver.

Slotervaart/ buurtvaders/ kutmarokkanen/ waarvoor is dit nodig sheeeiit.


helemaal mee eens:thup::thup::thup:

Justinian
24-12-2009, 11:52
Collina, zie de post boven jouw post. Ik ga er maar even vanuit dat je met jouw post bezig was toen ik mijn post plaatste, maar nu back ontopic!

Tony Galento
24-12-2009, 11:55
[quote=Tony Galento;854746]Ik zeg gewoon wie diegenen zijn die bedreigingen jegens Bonjasky's familie uiten.

Dat zijn geen Aboriginals namelijk. We weten namelijk allemaal wat voor figuren dat zijn. De bloem van Marokko.
quote]




Als men in de klem zit, ye get een nergens op gebaseerde verhaaltje/opmerking zoals die jij geeft.

Je voegt totaal niets toe, je wilt een vervelend jochie zijn right?

Zoals deze quote:

'En racist uit jouw mond is voor mij het grootste compliment dat ik kan krijgen.'

Uit het niets zo een vage opmerking, niet eens over nagedacht. Triest.

Its not like you don't get it, je wilt het niet snappen. En wij weten wat voor figuren sommige nederlanders zijn. Maar je ziet mij niet een heel volk uitschelden. Jij lastert een hele bevolkingsgroep vanwege some few kids.

Ik had het je al uitgelegd, en het was al clear voor je.
Je wilt eigenwijs zijn en niet toegeven.

Few kids? Behalve schrijven kan je dus ook niet tellen.

Collina
24-12-2009, 11:55
Waarschijnlijk zijn het hele jonge jongens die het niet helemaal op een rijtje hebben in hun hoofd. Of ouderen die opzoek zijn naar hun eigen identiteit... heel zielig.

Ik heb er al eens eerder over gepost, echt wagelijk! Mixfight.nl moet dit soort gasten onhold zetten...

Nogmaals, voor de gene die het niet helemaal snappen wat de essentie is van dit form, verwijs ik jullie graag door naar: http://www.nps.nl/nps/sesamstraat/

Een goede sociale basis vertaalt zich door naar later....

Collina


Justinian, Thanks! Dat was duidelijk taal van je...

Volgens mij waren we tegelijk aan het schrijven.

Back ontopic :)

Justinian
24-12-2009, 11:58
Eerste infraction is inmiddels uitgedeeld. Ontopic blijven mensen, anders gooi ik deze zometeen wel op slot!

Lionheart
24-12-2009, 12:00
*off-topic*

Hey dit is een leuk sportforum, gasten met nare opvattingen over bevolkingsgroepen, please bezoek andere fora zoals Stormfront.com bijv. en val ons niet lastig hier!

Mattie73
24-12-2009, 12:51
Dat de moderators dit allemaal zo allemaal laten verlopen. Ik ben een surinamer, maar wat hier allemaal staat richting het Marokkaanse volk gaat veel te ver.

Slotervaart/ buurtvaders/ kutmarokkanen/ waarvoor is dit nodig sheeeiit.

X2

Moderaters wakker worden !!!!

Mattie73
24-12-2009, 12:53
Sorry Justinian, ik zag jouw reactie over het hoofd

mario the count
24-12-2009, 12:58
Zou jij niet graag zien dat Peter die kloot mof ff geweldig op zijn donder slaat en
een zwarte vlek op zijn prachtige carriére ff voorgoed wegpoetst ff zoefklets patsboem en ik ben ook
wel beetje fan van haristyle maar hij vecht afentoe zo wild en danookmeteen gevaarlijk dom maar
ik zou het ook heel erg mooi vinden als hari nog eens zo'n hele mooie trap produceert maar
ik heb een slecht voorgevoel zeg mijn buikgevoel zegd dat leko van beide wint:confused:

GRTZZZ. :cool2:

Tja Bonjasky hmm misschien tegen Hesdy Gerges ??
Ik zie Leko niet als een kloot *** ik heb vaak genoten van zijn partijen.Ik gun Leko wel een partij in de Arena maar heb mensen die ik liever tegen toppers als aerts en Badr zie draaien.Tegen aerts zou ik hem opzich wel willen zien maar Badr loopt echt over hem heen nu denk ik.

Justinian
24-12-2009, 13:26
Eerste infraction is inmiddels uitgedeeld. Ontopic blijven mensen, anders gooi ik deze zometeen wel op slot!
Bij deze dan...