PDA

View Full Version : Exclusief interview met Fedor Emelianenko; stel hier je vragen!



Justinian
23-12-2009, 16:15
Na overleg met de mensen van M-1 kunnen we begin volgend jaar een interview doen met Fedor! Erg leuk natuurlijk, maar het leukste komt nog. De bezoekers van Mixfight.nl mogen in deze topic vragen stellen aan 'The last emperor'. De 15 beste vragen zullen we aan Fedor stellen. Wat vindt Fedor bijvoorbeeld van het feit dat hij eerst tegen Bret Rogers moest vechten en waarschijnlijk ook nog tegen Werdum alvorens hij in aanmerking komt voor een titelgevecht tegen de kampioen Alistair Overeem? Wil Fedor op den duur de overstap maken naar de UFC? Hoe ziet zijn voedingschema eruit? Stel je vragen hier en wij pikken er de beste 15 uit!!

Justinian
23-12-2009, 16:46
btw vragen kunnen worden gesteld tot en met 15 januari a.s.!

Tony
23-12-2009, 16:48
Hoe pist Fedor zijn eigen naam in godsnaam in cement? Het wil mij maar niet lukken.

Marquis
23-12-2009, 16:50
Beste Fedor,..

Mag Alistair Overeem die onlangs van de beruchte Tony Sylvester heeft gewonnen uw veters al vast maken ?

Ik hoor graag.

MArquis

Tony
23-12-2009, 16:52
Zullen we vanaf nu maar serieuze vragen gaan stellen? Ik moet toch het goede voorbeeld geven als modje zijnde.

Tony
23-12-2009, 16:54
Beste Fedor,
afgaande van interviews en docu's valt het me op dat je zeer down to earth bent en eigenlijk helemaal niks hebt met die glitter en glamour rondom de (amerikaanse) MMA wereld.

Wordt je dan niet moe van al commotie in Amerika en leiden die nevenactiviteiten (photoshoots, interviews etc) je niet af van het eigenlijke doel, knokken...

PD_EC
23-12-2009, 16:56
Tegen wie fedor zelf een keer zou willen vechten

omdat je alleen maar andere mma vechters hoort die tegen fedor willen vechten

snip83
23-12-2009, 16:57
Lieve Fedor,

Ga je alistair overeem 3 rondes afstraffen of sla je hem gelijk naar dromenland?

Messi
23-12-2009, 17:08
Beste Fedor,

Zou je in de toekomst een K1 partij willen vechten, bijvoorbeeld tegen Badr Hari?

dirk5
23-12-2009, 17:09
denk dat iedereen het antwoord al in kan vullen maar toch?:

Wat heb je als fijner ervaren? vechten in Japan of in Amerika, en welke regels (pride,strikeforce) liggen je het beste?

blackadder
23-12-2009, 17:09
Schattig Fedortje.
Wat vind jij van de K1 en de MAX? Kijk je er wel eens naar? Zo ja, wie zijn jouw favoriete vechters?

iconian
23-12-2009, 17:16
In Januari opent hij zijn nieuwe gym in Stary Oskol, komen er bekende namen trainen en wat is zijn visie voor de toekomst? (zelf lesgeven, jonge sporters opleiden of zelf evenemnten organiseren?)

Hij zei dat hij de overstap naar het MMA maakte omdat daar meer geld in zat dan Sambo en Judo, en dat hij wist dat hij in het MMA de top kon bereiken. Waar ligt zijn echte sporthart, bij het Judo/Sambo of het MMA?

Wie waren belangrijke coaches voor hem in het begin, bijv. Volk Han bij RTT, waar hij veel van geleerd heeft?

dirk5
23-12-2009, 17:17
Hoe staat het conact met je beide broers?

Gooit Aleksander nu alles op Boksen? en gaat Ivan nog ooit mma vechten?

Fyodor
23-12-2009, 17:29
Beste Fedor,

-Momenteel ben je 33. Heb je jezelf nog doelen gesteld die je in de MMA wereld wilt bereiken en weet je al wanneer je wil stoppen met vechten?

-Hoe denk je over een gevecht met Josh Barnett? Wil je nog tegen hem vechten na wat er gebeurd is?

-Zijn er nog vechters met wie je graag wil trainen om zelf beter te worden?

-Momenteel acht bijna iedereen je onverslagen. Wat voor type vechter is er volgens jou nodig om jou te verslaan?

-Heb je nog veel contact met je broer Alexander Emelianenko en zal hij binnenkort weer vechten?

-Hoe is het met je broertje Ivan Emelianenko? Maakt hij (binnenkort) de stap naar het MMA?

-Wat doe je nog meer naast het trainen, je gezin en religie? Heb je nog meer hobby's?

Misschien dat ik later nog wat vragen drop :)
Supergaaf trouwens dat jullie een interview gaan doen!

Tony
23-12-2009, 17:41
Besef het me net eigenlijk pas echt...

Mixfight interview met fokking fedor... Hoe gaaf is dat?

Wie is de baas?

Ivo C.
23-12-2009, 17:50
Dear Fedor,
Where do you buy your sweaters. I want to have the whole collection.
Thank you
Ivo

dirk5
23-12-2009, 18:01
e, is er trouwens geen mogelijkheid om er een uitstapje van te maken?

Ik wil de GOAT ook wel ontmoeten. :)

Irishrover
23-12-2009, 18:02
Leuke vragen, veel is al gevraagd. Maybe deze:


Waarom kies je niet voor een gespierd lichaam?
Zou je dan niet NOG krachtiger worden?

Naj85
23-12-2009, 18:24
Leuke vragen, veel is al gevraagd. Maybe deze:


Waarom kies je niet voor een gespierd lichaam?
Zou je dan niet NOG krachtiger worden?
vraag mij ook ongeveer dit af, waarom heeft fedor een buikje? hij traint zo hard, of doet hij dat express. misschien voelt hij zich sterker zo

Irishrover
23-12-2009, 18:29
vraag mij ook ongeveer dit af, waarom heeft fedor een buikje? hij traint zo hard, of doet hij dat express. misschien voelt hij zich sterker zo

Haha, aye mate, vandaar dat ik het wil weten! Maybe voelt hij zich inderdaad sterker op deze manier.

oliebol
23-12-2009, 18:33
Besef het me net eigenlijk pas echt...

Mixfight interview met fokking fedor... Hoe gaaf is dat?

Wie is de baas?

mixfight:pimp:
Ik zou wel willen weten wie hij als zijn opvolger als beste vechter ziet als hij zelf zou stoppen, dus eigenlijk degene waar hij het meeste potentieel in ziet.

mikeymcd
23-12-2009, 19:24
Beste Fedor,

WAT EET JIJ?

Tony Galento
23-12-2009, 19:26
Beste Fedor,

Zou je willen invallen voor Bonasky in de Arena.

Op de oude UFC regels.

joost
23-12-2009, 20:20
Fedor,

- Nooit meer vechten of nooit meer naar Rusland?
- Welke tegenstander was voor jou het zwaarst om tegen te vechten?
- Wat zijn je hobbies naast het vechten?

Omar.
23-12-2009, 20:25
Allereerst, echt super dat jullie een interview mogen doen!!

Ik heb meer een verzoek; Zou u alstublieft een x in Nederland willen komen vechten?

bigboz
23-12-2009, 22:03
Beste Fedor,

Wat voor muziek luister je graag ? En welke muziek heb je op als je hardloopt ?

Ps: wanneer geef je een seminar in Nederland :D ?

sjaakie'tje
23-12-2009, 22:41
In het verleden heb je nog getrained met een K-1 vechter, meer bepaald met Jerome Le Banner. Wat ware je impressies van hem en meer bepaald van het niveau van "striking" van een K-1 vechter vergeleken met dat in MMA. Wat zijn de grootste verschillen.

El Bambino
23-12-2009, 23:10
Fedor,

Jij bent de grootste en beste voorbeeld voor de jeugd, geen sterallures, altijd beleefd tegen tegenstanders, niet arrogant, respect voor de mens.
Wat is jouw advies voor de jeugd die dromen van een carriere als de jouwe ?

Joris
24-12-2009, 01:14
How does it feel to be "the baddest man on the plantet?"

Joris
24-12-2009, 01:15
Beste Fedor,

Wat voor muziek luister je graag ? En welke muziek heb je op als je hardloopt ?

Ps: wanneer geef je een seminar in Nederland :D ?


Fedor luistert geen muziek, hij is een machine.

Vincentino
24-12-2009, 01:36
Ik wil graag weten, als Fedor nog maximaal 3 keer zou kunnen vechten in zijn leven en zijn 3 volgende(en dus laatste) gevechten ZELF zou mogen kiezen(ondanks dat ik weet dat hij dat normaal aan anderen over laat), geen rekening houdend met contracten, belangen, belts, toekomstperspectief, gewichtsklassen welke 3 personen(hoeven geen mma vechters te zijn, maar het gaat wel om een mma partij) zou hij dan kiezen?

kmr
24-12-2009, 05:27
Ik heb een vraag voor mixfight: mag ik erbij zijn:whistling:

marcelt
24-12-2009, 09:08
Je stoottechniek is heel anders dan boksers of kickboksers dekken en slaan. Waar komt je stoottechniek vandaan en hoe ( door wie) is die ontwikkeld?

ondiep
24-12-2009, 09:55
Fedor,

Wie was voor jou als kind je idool/inspiratie?

goro
24-12-2009, 09:59
Liefste Fedor, waneer ga je nou eindelijk the UFC onveilig maken?

Garcia
26-12-2009, 15:28
"bump"

weks
26-12-2009, 18:38
Ik wil graag weten, als Fedor nog maximaal 3 keer zou kunnen vechten in zijn leven en zijn 3 volgende(en dus laatste) gevechten ZELF zou mogen kiezen(ondanks dat ik weet dat hij dat normaal aan anderen over laat), geen rekening houdend met contracten, belangen, belts, toekomstperspectief, gewichtsklassen welke 3 personen(hoeven geen mma vechters te zijn, maar het gaat wel om een mma partij) zou hij dan kiezen?

leuke vraag!

wrestler_nl
26-12-2009, 18:57
Hoe zit je trainingsschemna eruit?
Welke tegenstander was de moeilijkste voor jou, en waarom?
Wie was/is jouw voorbeeld/inspiratie?

micha
26-12-2009, 18:59
Besef het me net eigenlijk pas echt...

Mixfight interview met fokking fedor... Hoe gaaf is dat?

Wie is de baas?

MIXFIGHT IS DE BAAS!

KO TKO
26-12-2009, 19:08
Welke sporten vind jij leuk om te kijken en welke sporten vind jij leuk om te doen?

Wat is jouwn favoriete film?

Lennie
26-12-2009, 19:18
Geniaal dat mixfight de mogelijkheid krijgt om Fedor te interviewen!!

Fedor, zou je later in je carrière niet als je broer de overstap naar boksen overwegen?

Fedor, je hebt twee kinderen, zou je willen dat ze later ook pro-vechters worden of aangezien de financiele mogelijkheden er nu zijn; dat ze met hun educatie de kost later verdienen?

Henry
26-12-2009, 21:12
je dieet en trainingregimen

KO TKO
26-12-2009, 21:57
edit

kmr
04-01-2010, 17:16
De onderwerpen waarover ik vragen wilde stellen zijn al voorbij gekomen (zijn lichaam en zijn striking style), maar tijdens het kijken van een highlight kwam ik op de volgende vraag:
Heb je wel eens een highlight van jezelf gezien en heb je een favoriete highlight?

Marquis
04-01-2010, 17:20
Beste Fedor,

Volgens Bas Boon komen jullie er niet uit met de onderhandelingen om tot een gevecht te komen met Alistair Overeem. Meneer Fedor koning van het MMA ,is er uberhaubt sprake van een gevecht of word er maar wat geroepen door
GG ?

Ik verneem graag dank u !

Spinelbow
04-01-2010, 19:37
Spreek of train je ignashov wel eens?