PDA

View Full Version : Highlight Rob Kaman!



Justinian
24-12-2009, 14:04
Ik zag net een link naar onderstaande highlight in een signature staan van Bickone (volgens mij). Erg strakke highlight van een legende:

http://www.youtube.com/watch?v=eZ7xORKGAB0

marcelt
24-12-2009, 14:12
Geloof dat ik hem al kende, maar top om weer te zien!

BiCkOnE
24-12-2009, 14:14
Ik zag net een link naar onderstaande highlight in een signature staan van Bickone (volgens mij). Erg strakke highlight van een legende:

http://www.youtube.com/watch?v=eZ7xORKGAB0


Ik hoopte weer iets nieuws (aan oud beeldmateriaal) te zien, maar helaas.. ;)

Rob blijft een van mijn "all time favorites"....

Guillermo
24-12-2009, 15:03
Rob Kaaman was echt een beest hoor! Als zijn kicks, HARD! Toppie :thup:

king
24-12-2009, 18:02
Mooie highlight! Thanks!

Jofeljoh!
24-12-2009, 22:50
Lang nadat ik dit filmpje in elkaar geknutseld had en het inmiddels al wijd verspreid was op internet kreeg ik een semi-boos emailtje van het bedrijf wat schijnbaar de rechten had ingekocht van Rob Kamans gevechten... dat ik inbreuk maakte op hun rechten, bladieblaat.

Overigens niets meer van gehoord toen ik uitlegde dat ik slechts een fan was, dat de beelden maar kleine fragmentjes waren in een lage kwaliteit, en dat het hun business eerder zou helpen dan zou schaden, aangezien er toen die tijd maar weinig beeldmateriaal beschikbaar was van deze legende.

unclebase
25-12-2009, 12:33
Heerlijk om weer terug te zien! Respect!

TBjesser
25-12-2009, 13:00
MEESTER VAN DE LOWKICKS
Deze man heeft Nederland echt op de kaart gezet HEERLIJK gewoon.

Hammerkick
25-12-2009, 13:18
Super clip !! Rob is voor mij, de allergrootste aller tijden.

Justinian
25-12-2009, 13:56
Lang nadat ik dit filmpje in elkaar geknutseld had en het inmiddels al wijd verspreid was op internet kreeg ik een semi-boos emailtje van het bedrijf wat schijnbaar de rechten had ingekocht van Rob Kamans gevechten... dat ik inbreuk maakte op hun rechten, bladieblaat.

Overigens niets meer van gehoord toen ik uitlegde dat ik slechts een fan was, dat de beelden maar kleine fragmentjes waren in een lage kwaliteit, en dat het hun business eerder zou helpen dan zou schaden, aangezien er toen die tijd maar weinig beeldmateriaal beschikbaar was van deze legende.
Filmpje is top, thanks!

Marco
27-12-2009, 02:01
super, ik kon hem al maar altijd leuk om weer eens te zien. Hoe meer Kaman hoe beter. Een prachtige vechter met een k.o. in beide vuisten en schenen. Taktisch en technisch beresterk, timing perfekt en een killer pur sang. Mijn nr 1 nog altijd!

kooivechter
27-12-2009, 17:28
versloeg hoost in z'n beste dagen op ko. dat zegt toch wel wat v/d klasse van deze man