PDA

View Full Version : [Gerucht?] Mousasi vs Goodridge op NYE



Fyodor
25-12-2009, 14:34
Komt van Jason High zijn Twitter:

Gary Goodridge vs Gegard Mousasi at Dynamite. U heard it here first. [Jason High (http://twitter.com/KCbandit)]

Inmiddels hebben een aantal MMA sites het nieuws overgenomen.

Hoe dan ook, een makkelijke win voor Gegard... Jammer dat er niet een betere tegenstander gevonden is.

Weet er iemand misschien meer over deze match?

PD_EC
25-12-2009, 15:09
http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamite!!_2009


hij staat er wel al tussen dus het zal wel kloppen

Sadix
25-12-2009, 16:00
stel je voor dat gegard dit verliest door een lucky punch from mars ofzo, dat zou echt knap klote zijn man.

Dom dat gegard dit gevecht heeft aangenomen.

Maarja denk dat het wel zo een 60-100 duizend euro schuift voor hem, dus why not? :d

wrestler_nl
25-12-2009, 16:23
Waarom vecht hij weer op k1 regels? Ik zie hem veel liever mma vechten en het liefst tegen een betere tegenstander dan Goodridge:sleep1:
anyway gegard via ko round 1

micha
25-12-2009, 16:28
ik vind het wel geinig. Dynamite heeft altijd iets aparts

bananenplukster
25-12-2009, 16:34
stel je voor dat gegard dit verliest door een lucky punch from mars ofzo, dat zou echt knap klote zijn man.

Dom dat gegard dit gevecht heeft aangenomen.

Maarja denk dat het wel zo een 60-100 duizend euro schuift voor hem, dus why not? :d

Stel je voor dat overeem op dynamite verliest:ehhh:, als dat gebeurt is dat denk ik de upset van het jaar, maar ik weet vrijwel zeker dat dat niet gebeurd overeem is een monster:thup:

bananenplukster
25-12-2009, 16:35
ik vind het wel geinig. Dynamite heeft altijd iets aparts

Zoals vorig jaar, overeem die badr ko sloeg op zijn "eigen regels":blush:

Stallion
25-12-2009, 16:56
Dynamite was wel eens leuk, maar vind deze card nou niet echt denderend ofzo. Ik had Mousasi liever tegen Saki of Samedov gezien of anders in het MMA

Sendur
25-12-2009, 17:36
Is dit een mma partij of een k-1 partij?

PD_EC
25-12-2009, 17:40
Is dit een mma partij of een k-1 partij?

K1

Sendur
25-12-2009, 17:49
Lame

micha
25-12-2009, 19:11
Zoals vorig jaar, overeem die badr ko sloeg op zijn "eigen regels":blush:

dat was niet geinig dat was geweldig

knift
25-12-2009, 19:58
pfffffffff nou daar krijg ik echt een slappe piemel van een jonge gretige nederlander tegen een bejaarde (met alle respect) canadees nou dat word weer een snelle ko voor mousasi

Anderson
25-12-2009, 21:00
Zowel op de k1 site als op de dream site staat dit gevecht niet gepland op Dynamite. Volgens mij gewoon een roddel.

Fyodor
25-12-2009, 22:55
Zowel op de k1 site als op de dream site staat dit gevecht niet gepland op Dynamite. Volgens mij gewoon een roddel.

Het is ook nog maar net bekend gemaakt (via de onofficiële kanalen)....

ZakKa!
25-12-2009, 23:41
Ik vind het altijd leuk om Goodridge gedomineerd te zien worden in het aspect waarin hij zelf claimt zo goed in te zijn: boksen

Fyodor
26-12-2009, 00:03
Update: (http://www.mmafighting.com/2009/12/25/manhoef-vs-misaki-official-for-dynamite-2009-mousasi-vs-g/)

Meanwhile, MMA fighter Jason High tweeted (http://twitter.com/KCbandit/status/7022860487) on Thursday night that Gegard Mousasi (http://www.mmafighting.com/tag/GegardMousasi/) vs. Gary Goodridge (http://www.mmafighting.com/tag/GaryGoodridge/) will also take place on the card. Michael Kogan, Fighting and Entertainment Group's American director, told MMAFighting.com (http://mmafighting.com/) on Friday that the bout is "close" to being finalized. The fight would take place under K-1 rules.@ Zakka: Goodridge heeft dan ook de bijzondere tactiek om zich heel lang te laten slaan, net zolang totdat z'n tegenstander gassed is en hij toe kan slaan. Helaas voor Big Daddy is het dan al vaak te laat en heeft de ref het al gestopt :lol:

Groundwork
26-12-2009, 00:12
Mousasi pakt deze wel, wil hem snel terug bezig zien in MMA!

el bastardo
26-12-2009, 10:10
Dynamite zuigt ballen. Altijd belabberde match ups. Een tijd om de freaksshows van stal te halen. Ik zie liever fatsoenlijke match ups en Gegard tegen een tegenstander van formaat, gewoon in MMA.
Maar goed, het verkoopt in Japan en daar gaat het uiteindelijk om.

Irishrover
26-12-2009, 18:32
Stel je voor dat overeem op dynamite verliest:ehhh:, als dat gebeurt is dat denk ik de upset van het jaar, maar ik weet vrijwel zeker dat dat niet gebeurd overeem is een monster:thup:

Haha, I dont think so, Alistair is going to win in one minut or less.
Hij gaat hem zo snel opeten.

Irishrover
26-12-2009, 18:33
Overigens wel funny dat Mousasi onder K-1 rules gaat vechten, Goodrigde is niet echt een danger voor hem, mousasi is te gecontroleerd voor een 'lucky' punch

marcelt
29-12-2009, 09:46
Gegard vs Goodridge staat nu bij de officiele line up. Moet er gelijk weer aan denken dat Jamila en Micha toen bij Glory volhielden dat Gary echt wel een gevaarlijke tegenstander was voor Alistair. Gary verloor zijn laatste 5 mma partijen , record 23-20-1 en van zijn laatste 10 kickbokspartijen verloor hij er 9 en 1 draw. Record 12-21-2 .Hahaha! Hij is maar liefst 22 keer ko gegaan. Gegard mag zijn laatste hersencel eruit slaan. Triest ; het was ooit een goeie mma vechter.

Harrie Nak
29-12-2009, 10:31
http://www.youtube.com/watch?v=6S22WXKUozc


Only a few days remain until the Dynamite!! 2009 on New Year`s Eve and one last bout to round out the MMA / K-1 hybrid fight card was made official today:
Up-and-comer Gegard Mousasi (27-2-1) will indeed battle veteran Gary Goodridge (23-19-1) as previously rumored.

While Mousasi was initially scheduled to fight in a K-1 contest, he will now face Goodridge under full MMA rules. Currently on a 14-fight win streak, the 24 year-old Armenian-Dutch fighter has emerged as one of the most enthralling young fighters during the last two years.
After defeating Denis Kang, Dong Sik Yoon, Melvin Manhoef, and Ronaldo "Jacare" Souza en route to capturing the DREAM Middleweight Grand Prix gold, he made his American debut this past August to demolish Renato "Babalu" Sobral in 60 seconds and added the Strikeforce Light Heavyweight title to his resume.
In his last fight in November at "Strikeforce: Fedor vs. Rogers" event, he defeated Rameau Thierry Sokoudjou in a non-title affair.

In his appearance in Dynamite!! 2008, Mousasi was among the MMA trio comprising him, Alistair Overeem, and Tatsuya Kawajiri who accomplished a clean sweep of K-1 squad in a MMA vs. K-1 bout series under the K-1 rule: He defeated the Japanese K-1 legend, Musashi via second round TKO.

UFC and PRIDE veteran, Gary "Big Daddy" Goodridge, on the other hand, has lost his last four bouts. A runner-up in UFC`s heavyweight tournament at UFC 8, "Big Daddy" has fought the Who`s Who among the heavyweights -- including Fedor Emelianenko, Marco Ruas, Ricco Rodriguez, Igor Vovchanchyn, Gilbert Yvel, Oleg Taktarov, Bob Schrijber, and Heath Herring -- in his 14-year career.

Fyodor
29-12-2009, 11:05
Only a few days remain until the Dynamite!! 2009 on New Year`s Eve and one last bout to round out the MMA / K-1 hybrid fight card was made official today:
Up-and-comer Gegard Mousasi (27-2-1) will indeed battle veteran Gary Goodridge (23-19-1) as previously rumored.

While Mousasi was initially scheduled to fight in a K-1 contest, he will now face Goodridge under full MMA rules. Currently on a 14-fight win streak, the 24 year-old Armenian-Dutch fighter has emerged as one of the most enthralling young fighters during the last two years.
After defeating Denis Kang, Dong Sik Yoon, Melvin Manhoef, and Ronaldo "Jacare" Souza en route to capturing the DREAM Middleweight Grand Prix gold, he made his American debut this past August to demolish Renato "Babalu" Sobral in 60 seconds and added the Strikeforce Light Heavyweight title to his resume.
In his last fight in November at "Strikeforce: Fedor vs. Rogers" event, he defeated Rameau Thierry Sokoudjou in a non-title affair.

In his appearance in Dynamite!! 2008, Mousasi was among the MMA trio comprising him, Alistair Overeem, and Tatsuya Kawajiri who accomplished a clean sweep of K-1 squad in a MMA vs. K-1 bout series under the K-1 rule: He defeated the Japanese K-1 legend, Musashi via second round TKO.

UFC and PRIDE veteran, Gary "Big Daddy" Goodridge, on the other hand, has lost his last four bouts. A runner-up in UFC`s heavyweight tournament at UFC 8, "Big Daddy" has fought the Who`s Who among the heavyweights -- including Fedor Emelianenko, Marco Ruas, Ricco Rodriguez, Igor Vovchanchyn, Gilbert Yvel, Oleg Taktarov, Bob Schrijber, and Heath Herring -- in his 14-year career.

Hehe slecht stukje, het was geen second round TKO maar een first round TKO (Mousasi vs Musashi) en bij Big Daddy z'n lijstje met bekende gevechten moeten ze natuurlijk wel Nogueira erbij zetten... :twak:

Maar gewoon jammer om te zien, hij was ooit goed (vraag Valentijn Overeem maar hoe die partij afliep of Oleg Taktarov) maar nu verliest hij werkelijk alles. Zonde! Stoppen aub!

Chane
29-12-2009, 12:06
konden ze nou echt geen betere tegenstander vinden :S

snip83
29-12-2009, 12:18
dat was niet geinig dat was geweldig

vond de rematch het geweldigst

BiCkOnE
29-12-2009, 13:11
Overigens wel funny dat Mousasi onder K-1 rules gaat vechten, Goodrigde is niet echt een danger voor hem, mousasi is te gecontroleerd voor een 'lucky' punch

Zeker op K1 rules is Goodrigde nergens, zonde tijd....easy money!

Messi
29-12-2009, 13:48
Vecht Mousasi op K1 of MMA rules tegen Goodridge? Mousasi kan op K1 rules ook goed mee. Zoals hij Musashi een pak slaag had gegeven was indrukwekkend te noemen.

iconian
29-12-2009, 13:49
Vecht Mousasi op K1 of MMA rules tegen Goodridge? Mousasi kan op K1 rules ook goed mee. Zoals hij Musashi een pak slaag had gegeven was indrukwekkend te noemen.

mma regels. Er was eerst aangekondigd K1 te doen, maar na overleg met Goodridge is besloten tot MMA aangezien Goodridge al aan het trainen was voor een MMA gevecht in januari.

BNP
29-12-2009, 14:47
vond de rematch het geweldigst


Doe mij toch maar de eerste partij :thup:

snip83
29-12-2009, 14:53
Doe mij toch maar de eerste partij :thup:

laten we hopen op een derde en alles beslissende:D

BNP
29-12-2009, 16:14
laten we hopen op een derde en alles beslissende:D

Zou mooi zijn maar mogen ze wat mij betreft nog wel even mee wachten want anders is 't wel snel 3 keer achter elkaar!