PDA

View Full Version : Matt Hughes recalls streetfight between Tito Ortiz and Lee Murray in 2002



Sadix
26-12-2009, 01:33
"So it's four o'clock in the morning and they had everybody leave the club, right? Well, the UFC had bussed us all over there but they didn't have a bus to take us back. It's down to Mark, me [Pat Miletich], Tony Fryklund, Chuck Liddell, Tito [Ortiz] and Lee Murray. Lee Murray's crew was still there, Tito's crew was also still there. I walked out the back door to go in the alley. Tito's buddy jumped on my back. He jumped on my back and acted like he had me in a choke hold, just messing around, you know? Then I felt him get ripped off of me. I turned around and Tony Fryklund had HIM in a chokehold, and was really choking him. The guy looked like a mouse that just got trapped in a mousetrap; his eyes were popping out and obviously he wasn't breathing. Tony thought he was actually attacking me – that's the only reason he did it. So I turned round and told Tony to let him go, and Tony let him go. Then Tito's buddy turned around and basically said ‘what the f*** are you doing?' to Tony. Well, when he said that, one of Lee Murray's buddies, that one guy who kind of took care of us all week long, thought this guy was actually trying to fight us, so he ran out of the crowd and cracked this kid with a right hand and knocked him out cold.... The entire alley erupted into a huge brawl. I was just standing there, and there were bodies flying all over the place. I was confused how it all happened, because it happened so fast. I was standing there with my mouth open like ‘what the hell is going on?' I looked over and Chuck Liddell was with his back against the wall, knocking people out that were trying to go after him. Then I looked over and there's Tito directly past me, taking his coat off, going after Lee Murray, and Lee Murray's backing up the alley taking his jacket off. Both their jackets come off, and Tito throws a left hook at Lee Murray and misses, and right as he missed, Lee Murray counters with, like, a five-punch combo, landed right on the chin, and knocked Tito out. OUT. Tito fell face-first down to the ground, and then Lee Murray stomped him on the face a couple of times with his boots."


haha best grappig om te lezen :D

Justinian
26-12-2009, 10:05
Volgens mij wordt het verhaal verteld door Pat Miletich, maar dat maakt het niet minder grappig ;) Thanks.

el bastardo
26-12-2009, 10:11
Heb ik dit hier niet al vaker gelezen?

MilfhunterMMA
26-12-2009, 10:24
hoog episch gehalte, nul waarheidsgehalte

the boxer
26-12-2009, 10:26
Movie??? ;)

Sendur
26-12-2009, 11:45
Heb ik dit hier niet al vaker gelezen?

klopt, was een post die ging over die bank heist die hij heeft gepleegt toen der tijd.

Wiseguy
26-12-2009, 14:17
Lee Murray is een spraakmakend persoon. Hij postte vroeger op sherdog. Zijn vechtverhalen kunnen stuk voor stuk verfilmd worden. Als het goed is kent Remco Pardoel er ook wel een paar.

kmr
26-12-2009, 14:57
Ik kan me nog die ene keer herinneren dat Lee Murray en Anderson Silva tegen elkaar vochten...:whistling:

Wiseguy
26-12-2009, 15:44
Lee Murray is / was een zeer getalenteerde vechter. Ja hij heeft op punten verloren van Anderson maar dat is geen schande. Zijn enige partij in de UFC heeft hij gewonnen van Jorge Rivera. Hij heeft ook van pele gewonnen . Jammer dat hij het foute pad op is gegaan. Zijn leven word momenteel verfilmd.

Wiseguy
26-12-2009, 15:47
Korte docu over de heist van Lee Murray

http://www.dailymotion.com/video/x724b7_british-fightermoroccan-lamrani-ibr

http://www.dailymotion.com/gooal/video/x7247a_british-fightermoroccan-lamrani-ibr_people

Wiseguy
26-12-2009, 15:56
Artikel uit daily star van afgelopen maand

SECURITAS RAID SUSPECT: I WOULD RATHER STAY IN JAIL IN MOROCCO THAN FACE COURT

6th December 2009
By Dominik Lemanski


SECURITAS raid suspect Lee Murray has vowed to brave the horrors of his foreign jail rather than face a court in Britain.

#bodycopy a { font-size: 12px; }
Cagefighter Murray (http://www.dailystar.co.uk/posts/view/109391/-53m-suspect-faces-KO/), 32, is in a squalid prison cell in Rabat, Morocco, while he awaits trial for the £53million robbery.

But he says he is ready to “hang f**king tough” behind bars because he doubts he would get a fair trial in the UK over his alleged role as the mastermind of the raid (http://www.dailystar.co.uk/posts/view/107301/If-my-son-had-33m-he-d-bribe-his-way-out-of-prison-/) in Tonbridge, Kent.

Speaking from his cell in Sale prison, Murray explained why he has resisted extradition to the UK over the infamous 2006 heist. (http://www.dailystar.co.uk/posts/view/11502/Cops-seize-millions-as-they-grab-cage-fighter/)

He said: “Why the f**k would I want to come home to face an indeterminate sentence? OK, I am in 24-hour solitary confinement in a dungeon in Morocco, with rats and cockroaches the size of mice.

“An English prison is like a Hilton Hotel compared to this place but it’s still four walls and a door.

“What was you thinking I was coming home to – beers and buffets with fi reworks in the yard, surrounded by beautiful girls with fat arses?

“A prison is a f**king prison. Who gives a shit where it is.”

London-born Murray is accused of fleeing to Morocco with £33million of the spoils from what is the world’s biggest cash raid.

But all he wants is to get out of jail as soon as possible so he can see his three children. He added: “If that means I have to ride it and hang f**king tough in Morocco then so be it. I know if I stay here in Morocco I will at least get a release date.

“In England I would never know if I would be released from prison again. Someone like me don’t get released from indeterminate sentences.

“And what chance do I have of getting a not guilty? They have already made it sound like I committed the robbery.”

Murray made his comments to author Howard Sounes, who has written a book on the Tonbridge raid.

His mum Barbara, 60, has said: “Lee will never come back to the UK. He will either stay in Morocco after he gets out of jail or start a new life in Europe.”

Wiseguy
26-12-2009, 16:16
Nog 1 post om het af te leren

http://www.sherdog.net/forums/f40/lee-most-memorable-streetfights-144927/

Topic waarin Lee Murray en Remco Pardoel vertellen over zijn straatgevechten. Erg leuk om te lezen

kmr
27-12-2009, 02:06
Lee Murray is / was een zeer getalenteerde vechter. Ja hij heeft op punten verloren van Anderson maar dat is geen schande. Zijn enige partij in de UFC heeft hij gewonnen van Jorge Rivera. Hij heeft ook van pele gewonnen . Jammer dat hij het foute pad op is gegaan. Zijn leven word momenteel verfilmd.

Heb je het filmpje gekeken? Hij werd gedomineerd, vernietigd. Maar uiteraard is hij heel cool als hij ongetrainde mensen of iemand met de stand up van het niveau van Tito Ortiz neerslaat.

Lee Murray is tuig, meer kan ik er niet van maken, dit zeg ik op basis van zijn gedrag bij wegingen, zijn strafblad en de vele straatgevechten.

Ik kan de gedachte niet verdringen dat het meer dan een toevalligheid is dat hij half Marokkaans is en bepaald gedrag vertoont.

Marco
27-12-2009, 02:09
dat Lee geen koorknaapje is moge duidelijk zijn, verder kan ik me niet zo druk maken om zijn gedrag, ik keur het niet goed maar laten we eerlijk zijn er zijn wel meer stoute jongens in de MMA en het kickboksen... dit zal altijd zo blijven, heb geen illusies mensen.

Wiseguy
27-12-2009, 16:55
Heb je het filmpje gekeken? Hij werd gedomineerd, vernietigd. Maar uiteraard is hij heel cool als hij ongetrainde mensen of iemand met de stand up van het niveau van Tito Ortiz neerslaat.

Lee Murray is tuig, meer kan ik er niet van maken, dit zeg ik op basis van zijn gedrag bij wegingen, zijn strafblad en de vele straatgevechten.

Ik kan de gedachte niet verdringen dat het meer dan een toevalligheid is dat hij half Marokkaans is en bepaald gedrag vertoont.

Zegt de naam Pele je iets? De grondlegger van de chutebox stijl. Ken je Jorg Rivera? Een gerespecteerde UFC vechter.

Doe even je huiswerk voor je met dit soort onzin komt.

kmr
27-12-2009, 19:16
Zegt de naam Pele je iets? De grondlegger van de chutebox stijl. Ken je Jorg Rivera? Een gerespecteerde UFC vechter.

Doe even je huiswerk voor je met dit soort onzin komt.

Over het gevecht tegen Pele lees ik dat hij ook weinig in te brengen had tot de stoot in de clinch in ronde 2, die overigens wel te zien is op youtube.

Jorge Rivera die verloor tegen Chris Leben, Terry Martin .

Wiseguy
27-12-2009, 19:21
Beetje jammer dat jij zijn prestaties zo bagitalliseert. Hij was een getalenteerde vechter. Door zijn verleden kreeg hij geen vergunning meer om te vechten voor de UFC. Daardoor had hijhet gevoel dat hij niets meer te verliezen had. Jammer hij had ver kunnen komen.

kmr
27-12-2009, 22:13
Tuurlijk was hij getalenteerd. Ik vind alleen dat zijn gedrag voor gevechten en tijdens het gevecht tegen Anderson laat zien dat hij niet zo stoer is als zijn straatgevechten hem over laten komen. En ik vind dus ook dat hij niet om die straatgevechten opgehemeld moet worden.

Een echte vechter zal bij tegenstand niet opgeven en in mijn ogen deed hij dat wel bij Silva. Een beetje hetzelfde verhaal als Sokojou.

vrane
27-12-2009, 23:42
Tuurlijk was hij getalenteerd. Ik vind alleen dat zijn gedrag voor gevechten en tijdens het gevecht tegen Anderson laat zien dat hij niet zo stoer is als zijn straatgevechten hem over laten komen. En ik vind dus ook dat hij niet om die straatgevechten opgehemeld moet worden.

Een echte vechter zal bij tegenstand niet opgeven en in mijn ogen deed hij dat wel bij Silva. Een beetje hetzelfde verhaal als Sokojou.

Je hebt het natuurlijk wel over Anderson Silva...

Wiseguy
27-12-2009, 23:50
Heb het gevecht net weer bekeken. De eerste 2 rondes gingen redelijk gelijk op 3e ronde kwam hij tekort maar dat is zeker geen schanden tegen Anderson. Ben benieuwd naar de film die over hem word gemaakt.

goro
28-12-2009, 10:56
Ik herinner me nog: Lekker opgelaaid!

http://www.dailymotion.com/video/x3jrjh_silva-vs-murray-staredown_sport

Maar Ik vond dat Anderson toch meer voor een KO had moeten gaan. Hij speelt meer ipv destroyen.

Toch nieuwsgierig wat Anderson aan Murray gafop het einde. Een oscar? (6:53)

http://www.youtube.com/watch?v=crvpVT9rZVs&feature=player_embedded#