PDA

View Full Version : Facing Ali docu (download)



weks
27-12-2009, 13:49
http://ecx.images-amazon.com/images/I/411ZTJZTR1L._SS500_.jpg

Facing Ali
http://www.megaupload.com/?d=9INENIJ0

weet niet of het al eens gepost of dat dit de bedoeling is maar denk dat er vast nog meer liefhebbers zijn
genietse!

Marco
27-12-2009, 15:15
thanks, Ali is een favoriet van me.

Naj85
27-12-2009, 15:26
ik had deze vorige week gedownload, nog niet gezien. ben benieuwd of er nieuwe beelden in zitten, want heb alle mogelijke documentaires die van Ali bestaan al in mijn collectie (besteld via Amazon enz) en in de meeste docu's komen toch weer dezelfde beelden terug. terwijl dit de meest gefilmde persoon op de wereld is

TheHagueBoxer
27-12-2009, 17:44
ik had deze vorige week gedownload, nog niet gezien. ben benieuwd of er nieuwe beelden in zitten, want heb alle mogelijke documentaires die van Ali bestaan al in mijn collectie (besteld via Amazon enz) en in de meeste docu's komen toch weer dezelfde beelden terug. terwijl dit de meest gefilmde persoon op de wereld is

Ik heb hem nog niet gezien, maar wel het boek gelezen, en het is echt wel een andere invalshoek. Er komen alleen tegenstanders van Ali aan het woord, die vertellen hoe hun gevecht was en hoe hun ontmoeting met Ali in de ring hun leven verandert heeft. De trailer zag er tof uit en ik ben zeer benieuwd naar deze docu.

bedankt voor de link weks

Vandaan
27-12-2009, 21:41
Thanx. Ik heb hem vandaag gekeken. Het is echt een aanrader. Een hele mooi documentaire met wat meer achtergrond over zijn belangrijkste tegenstanders.

Gokhan
28-12-2009, 01:11
dankjewel...had de trailer wel gezien ben em nu aan het downloaden ben benieuwd!

Sadix
28-12-2009, 01:47
echt een prachtge docu.

Heel erg mooi gemaakt.

Vond het apart dat bijna al die grote namen, toch zo gevoelig zijn.

EN Joe Frazier wat een top vent is dat zeg, heeft me vaak doen lachen.

En die Quotes van Ali, de beste aller tijden.

"if you even dream of beating me, you better wake up and apoligize"

hahaha echt geweldig!

Wiseguy
28-12-2009, 11:57
Prachtige docu.
Het verhaal van George Chuvalo was erg aangrijpend. 2 zoons verloren aan een drugsoverdosis. Nog een zoon verloren aan zelfmoord en zijn vrouw heeft ook zelfmoord gepleegd.

weks
28-12-2009, 12:33
hard verhaal maar ook een prachtige vent die chuvalo ja

Mack
29-12-2009, 00:28
Goede docu. Heb er echt van genoten.

Barbaar
29-12-2009, 22:10
er zal nooit meer een vechter als hem komen...best fighter ever

Jani
30-12-2009, 21:38
Schitterende Docu..

geweldig om te zien en horen hoe al die verschillende tegenstanders het beleefden..

Foreman,Frazier en chuvalo,wat een karakters