PDA

View Full Version : This is why Dana White is stupid!



wrestler_nl
27-12-2009, 23:36
"UFC will be the biggest sport in the world by 2020. People were saying I was a lunatic 10 years ago when we first got this going, but the stuff we’re working on right now on so many levels is mind-boggling.... The sport was just sanctioned in Massachusetts and Vancouver. We’re going to get it done in Ontario and New York in 2010. And we’re already working on taking the UFC global. We’ve already done Germany, England and Ireland, and we just sold 22,000 seats for an event in Australia in 15 minutes.... Right now we are on some form of television in over 175 countries. We’re all human beings and we all 'get' fighting.... Me and Lorenzo Fertitta will sit down and figure out a game plan for the next 10 years, and we’ll execute it. So, is 10 years enough time to make this the biggest sport in the world? Hell, yeah."

www.mmamania.com (http://www.mmamania.com)

Dat de president van de grootste mma organisatie dit zegt , dan neem ik al die ufc fans niet kwalijk die zeggen ' ik ga ff ufc trainen'

goro
28-12-2009, 00:02
"UFC will be the biggest sport in the world by 2020. People were saying I was a lunatic 10 years ago when we first got this going, but the stuff we’re working on right now on so many levels is mind-boggling.... The sport was just sanctioned in Massachusetts and Vancouver. We’re going to get it done in Ontario and New York in 2010. And we’re already working on taking the UFC global. We’ve already done Germany, England and Ireland, and we just sold 22,000 seats for an event in Australia in 15 minutes.... Right now we are on some form of television in over 175 countries. We’re all human beings and we all 'get' fighting.... Me and Lorenzo Fertitta will sit down and figure out a game plan for the next 10 years, and we’ll execute it. So, is 10 years enough time to make this the biggest sport in the world? Hell, yeah."

www.mmamania.com (http://www.mmamania.com)

Dat de president van de grootste mma organisatie dit zegt , dan neem ik al die ufc fans niet kwalijk die zeggen ' ik ga ff ufc trainen'

Ik wil ook UFC trainen!

T15Boxing
28-12-2009, 00:08
Don't jinx it.

Sendur
28-12-2009, 00:16
lol idd slecht geformuleerd Dana.

biggz
28-12-2009, 02:44
Mensen die UFC trainen zijn te zwak om PRIDE te trainen

Sadix
28-12-2009, 02:49
ik ga ufc lightweight trainen! die is de beste

XanaduNL
28-12-2009, 09:24
Slechte woordkeuze, maar om hem gelijk "stupid" te noemen vind ik toch wel kinderachtig. :P

Garcia
28-12-2009, 09:55
Ik begrijp Dana wel. In de jaren 90 werd er gesproken over Freefight, Ultimate Fighting en Cagefighting. Zo werd de sport genoemd. Pas later heeft het de naam MMA gekregen "correct me if i am wrong"

weks
28-12-2009, 10:08
Zal vast niet de grootste sport worden maar veel groter geloof en hoop ik zeker
zou slecht zijn als Dana niet in zijn eigen dromen zou geloven dus nee alles behalve stupid

TheSkindo
28-12-2009, 12:32
Dana is een genie kwa marketing. UFC was op sterven na dood toen hij de boel overnam en nu is het vrijwel mainstream in de USA....Dat had niemand duren hopen (hoewel ik MMA de laatste tijd misschien een beetje TE mainstream vind...UFC gyms??) en als hij zegt het binnen 10 jaar wereldwijd de grootste sport te kunnen maken heb ik wel de neiging hem te geloven....

Mickey
28-12-2009, 15:50
Ik snap niet wat Dana hier nou verkeerd stelt. Hij heeft een duidelijk doel voor ogen. Wellicht is het een ietwat ambitieus plan, maar dat neemt niet weg dat er het niet onmogelijk is. Vechten zit in de mens, zoals hij zelf ook al stelt. We vinden het allemaal op een instinctief niveau intrigerend. Daarom heeft het de potentie om uit te groeien tot iets heel groots.

ZakKa!
28-12-2009, 19:15
Het gaat erom dat hij UFC een sport noemt. Dan is Champions league ook een sport... Maar ik begrijp Garcia's punt ook wel...

Dana mag door veel mensen dan wel een klootzak gevonden worden, als hij het flikt om UFC in de Arena te krijgen vergeeft iedereen hem hier alles.

Fyodor
28-12-2009, 19:51
Het gaat erom dat hij UFC een sport noemt. Dan is Champions league ook een sport... Maar ik begrijp Garcia's punt ook wel...

Dana mag door veel mensen dan wel een klootzak gevonden worden, als hij het flikt om UFC in de Arena te krijgen vergeeft iedereen hem hier alles.

Als hij dat laatste doet dan ga ik z'n voeten kussen.

Maar ff serieus nu, goede plannen alleen is het inderdaad meer het merk UFC wat het bekendste wordt en niet MMA. In Nederland zijn een aantal bekenden van mij ook bekend geraakt met 'UFC' en als ik dan uitleg dat het MMA is dan hebben ze daar wel vaag van gehoord, maar meer ook niet.

Het is sowieso een feit dat de sport aan het groeien is, ik ben heel benieuwd wat de toekomst (in Nederland) brengt... :)

ZakKa!
28-12-2009, 20:19
Als hij dat laatste doet dan ga ik z'n voeten kussen.



footfetish? :)

Ah joh bij mij op werk vertelde ik dat er een MMA-vechter de rol van BA zal spelen in een nieuwe A-team film.

Reactie: "oh ja? wie dan? Kimbo Slice?" Tot mijn grote verbazing kende iedereen kimbo haha. Maar nee hoor rampage kennen ze niet... :rolleyes:

dietrik
28-12-2009, 20:23
Beter UFC dan freefight. MMA voor de shooto organisatie wordt ook steevast Shooto genoemd. Ik zie het probleem niet zo.

cholitzu
28-12-2009, 20:27
Je zou het ook kunnen interpreteren als: hij traint ufc, hij traint dus (mma) op ufc regels. Dus als je "ufc traint" train je op ufc regels.:D