PDA

View Full Version : what if: Alistair Overeem vs Semmy Schilt?



T15Boxing
28-12-2009, 01:02
Dit is een mooie partij die nog niet gebeurd is. Het is onwaarschijnlijk dat er ooit zo'n partij komt of niet?
En wie zou er winnen? Ik denk dat Alistair's kracht moeilijk zou zijn zelfs voor Semmy's grootte.

Tony
28-12-2009, 01:11
Ik denk dat Overeem het vermogen heeft om dichtbij te komen en Schilt vanuit daar te pakken.

Overeem op KO

snip83
28-12-2009, 02:54
overeem loopt op de selfde linker (stop)stoot als hari
schilt op KO 2e ronde

Naj85
28-12-2009, 03:06
MMA of K1 regels? in beide gevallen zou Overeem het winnen denk ik

T15Boxing
28-12-2009, 03:40
Op K1 regels. Ik denk niet dat Schilt tegen iemand met zo'n kracht heeft gevochten. Wat een gezicht is dat als hij Semmy zo neergooit in een clinch.

NESCIO
28-12-2009, 04:17
denk dat jullie je vergissen in de kracht van iemand die 130kg weegt en 2.12 is...

angelo_1
28-12-2009, 06:56
denk dat jullie je vergissen in de kracht van iemand die 130kg weegt en 2.12 is...
ik denk niet dat ze zich vergissen maar alistair weet ze kracht beter te gebruiken

Guillermo
28-12-2009, 09:23
Nou het kan beide kanten op gaan hoor. Alsof Sem zijn kracht niet weet te gebruiken?
Schilt heeft al een paar keer mensen uitgeschakeld met die frontkick van hem waarbij hij zijn grote teen tussen de ribben van die gasten plaatst. Hij gaf Badr ook een down met die trap, dus wat kracht betreft :whistling:

Marquis
28-12-2009, 09:30
De lengte + gewicht van Sem brengt zoveel voordelen met zich mee dat het bijna onmogelijk is op dit moment van hem te winnen. Een paar gelukstreffers als die van Aerts & Badr kunnen Sem van z'n stuk brengen maar als Sem geconcentreerd bezig is dan is het bijna onmogelijk om van hem te winnen.

el bastardo
28-12-2009, 12:01
Zou het zowel op K1 als MMA regels een leuke partij vinden. Waarbij ik het voordeel van de twijfel aan Ali geef.

Collina
28-12-2009, 12:22
Dit zal niet 1.2.3. gebeuren, Alistair en Sem zijn goede teamgenoten van elkaar.

Het enige wat zou kunnen gebeuren is als zij elkaar treffen in een K-1 final 8, maar dit zal het management GG niet zelf oproepen.

Lijkt me nogal vreemd, Bas Boon: "Alistair en Sem, wat zouden julie er van vinden om tegen elkaar te vechten"? Een vriendschappelijke wedstrijd zeg maar...

Dit zal nooit gebeuren, mits Alistiar of Sem een andere management heeft, maar ook dat zie ik niet 1.2.3. gebeuren omdat ze al meer dan 10jr bij de zelfde organisatie zitten. One happy family!

Dit is net zoiets als Mike zou zeggen: "Badr en Melvin, zouden jullie in de Arena tegen elkaar willen vechten, just for fun"..

Ik hoop echt dat Melvin ooit in een final 8 K-1 komt, het is hem zo gegund. Ze hadden Melvin tegen Zabit Samedov moeten zetten en Jerome le banner tegen Badr, dan was de kans groter dat de vrienden elkaar zullen treffen. Alistair, Sem, Badr en Melvin.

Wellicht leuk voor het publiek, (ook al ben je en echter vechter) maar dit lijkt me zo zuur voor de ander.

Collina

Wiseguy
28-12-2009, 12:27
De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.

micha
28-12-2009, 12:43
De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.

niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)

snip83
28-12-2009, 12:55
niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)

dan kunnen ze er in japan een mooie `gehaktdag` versie van maken

goro
28-12-2009, 12:56
niet helemaal waar. Golden Glory is een team en er wordt regelmatig met elkaar getraind. (woensdag gehaktdag is daar een mooi voorbeeld van)
Word er door butcher Sem dan Ali-gehakt gemaakt?

Marquis
28-12-2009, 12:59
Word er door butcher Sem dan Ali-gehakt gemaakt?


Komt er dan ook jus bij kijken,... want als ik bepaalde mensen mag geloven :lol:

sorry kon het niet laten dadelijk krijg ik Hans weer op mijn dak. :whistling:

Collina
28-12-2009, 13:21
De vergelijking met Badr en Mike gaat niet op. Die trainen samen. Sem en Alistair trainen op andere lokaties. Het enige wat ze gemeen hebben is het management.

Meen je dit nou echt?

ulysse
28-12-2009, 15:13
Op K1 regels. Ik denk niet dat Schilt tegen iemand met zo'n kracht heeft gevochten. Wat een gezicht is dat als hij Semmy zo neergooit in een clinch.

Denk niet dat dat zo makkelijk zal gaan als bij de overige K1 vechters...
Ook Sem heeft namelijk een dikke MMA achtergrond, o.a. tot 3 keer toe de titel :
King of Pancrase

Marquis
28-12-2009, 15:23
ik denk niet dat ze zich vergissen maar alistair weet ze kracht beter te gebruiken


Waar is dat op gebasseerd (MMA gebied) dat Alistair zijn krachten beter weet te gebruiken ? Die niets zeggende tegenstanders van afgelopen maanden zeggen totaal niets over die groundskills van Alistair op dit moment.

micha
28-12-2009, 15:32
ik zou niet wakker liggen over de groundskills van Alistair als ik jou was

Marquis
28-12-2009, 15:44
ik zou niet wakker liggen over de groundskills van Alistair als ik jou was


Hoezo neem jij aan dat ik daar wakker van lig ?

Heeft jouw mentor BB jou nooit geleerd om geen aannames te doen ?

ijsblok
28-12-2009, 15:48
op MMA regels denk ik dat Overeem wint, K-1 weet ik nog zo net niet..

T15Boxing
28-12-2009, 18:10
Dit zal niet 1.2.3. gebeuren, Alistair en Sem zijn goede teamgenoten van elkaar.

Het enige wat zou kunnen gebeuren is als zij elkaar treffen in een K-1 final 8, maar dit zal het management GG niet zelf oproepen.

Lijkt me nogal vreemd, Bas Boon: "Alistair en Sem, wat zouden julie er van vinden om tegen elkaar te vechten"? Een vriendschappelijke wedstrijd zeg maar...

Dit zal nooit gebeuren, mits Alistiar of Sem een andere management heeft, maar ook dat zie ik niet 1.2.3. gebeuren omdat ze al meer dan 10jr bij de zelfde organisatie zitten. One happy family!

Dit is net zoiets als Mike zou zeggen: "Badr en Melvin, zouden jullie in de Arena tegen elkaar willen vechten, just for fun"..

Ik hoop echt dat Melvin ooit in een final 8 K-1 komt, het is hem zo gegund. Ze hadden Melvin tegen Zabit Samedov moeten zetten en Jerome le banner tegen Badr, dan was de kans groter dat de vrienden elkaar zullen treffen. Alistair, Sem, Badr en Melvin.

Wellicht leuk voor het publiek, (ook al ben je en echter vechter) maar dit lijkt me zo zuur voor de ander.

Collina

Ahh management. Veel van die GG vechters zou men tegen elkaar willen zien. Als het om vriendschap gaat begrijp ik het wel maar een aantal matchups zoals deze moet toch kunnen.

MZN
28-12-2009, 18:47
Los van alles zijn ze wel gestart in hetzelfde toernooi afgelopen keer waar Karaev en Zimmerman dan nog eens bij komen.

Logisch zou zijn dat wanneer je 4 GG deelnemers hebt in één 8 mans toernooi dat men zich al verzoend heeft met het feit dat het voor kan komen. De prestaties van de vechters en tegenstanders hebben er dan wel voor gezorgd dat er geen GG vechters tegenover elkaar kwamen te staan, maar ik ga er vanuit dat ze allemaal voor de winst gingen en dus dat ze ook tegen elkaar zouden vechten voor de volle 100 % als ze tegen elkaar moesten.

oliebol
28-12-2009, 18:59
idd, denk dat deze partij er toch wel een keer komt. Ik ga voor Sem als ze tegen elkaar staan.

micha
28-12-2009, 20:36
Hoezo neem jij aan dat ik daar wakker van lig ?

Heeft jouw mentor BB jou nooit geleerd om geen aannames te doen ?


lol Bas Boon mijn mentor????:rolleyes::rolleyes::fp:

lolbroek

Collina
28-12-2009, 23:33
Waar is dat op gebasseerd (MMA gebied) dat Alistair zijn krachten beter weet te gebruiken ? Die niets zeggende tegenstanders van afgelopen maanden zeggen totaal niets over die groundskills van Alistair op dit moment.

reken jij maar voor de grap uit hoevaal Alistair heeft afgeklopt on the ground.. (dat zegt al genoeg denk ik)

Collina
28-12-2009, 23:37
idd, denk dat deze partij er toch wel een keer komt. Ik ga voor Sem als ze tegen elkaar staan.


Deze partij zal er alleen komen als zij elkaar treffen in een final 8/ 16 maar niet als losse partij.

In een final 8 zullen beide alles geven wat ze hebben, maar als losse partij zal het management of een van de vechters dit waarschijnlijk niet doen. Elkaar treffen in een finale is andere koek, daar heb je voor getekend and may the best man win.. maar nogmaals "als losse partij, vergeet dat maar" en terecht.

Collina

oliebol
29-12-2009, 00:09
Deze partij zal er alleen komen als zij elkaar treffen in een final 8/ 16 maar niet als losse partij.

In een final 8 zullen beide alles geven wat ze hebben, maar als losse partij zal het management of een van de vechters dit waarschijnlijk niet doen. Elkaar treffen in een finale is andere koek, daar heb je voor getekend and may the best man win.. maar nogmaals "als losse partij, vergeet dat maar" en terecht.

Collina

dat bedoel ik ook, vind het beide topvechters en denk dus dat ze elkaar vast wel een keer tegen komen als ze zo door blijven vechten bij de K1

Marquis
29-12-2009, 12:04
reken jij maar voor de grap uit hoevaal Alistair heeft afgeklopt on the ground.. (dat zegt al genoeg denk ik)


Topic gaat over Sem vs Alistair,.. ik zie Alistair Sem niet laten kloppen
(mijn mening).

T15Boxing
05-10-2010, 18:50
Dus na bijna een jaar lang wachten is er een zeer grote kans dat deze 2 mannen toch tegen elkaar zullen vechten. Ik denk nu meer dan ooit Overeem KO1. Hij is nog steeds beter aan het worden en Schilt wordt alsmaar ouder en trager. Wat een finale zou dat zijn man.

andyhugfan
05-10-2010, 18:55
ali of schilt is zeer lastig te zeggen. Sowieso GG vechters komen elkaar bijna nooit tegen. rara hoe komt dat??

jay-elijah
05-10-2010, 21:20
Overeem zei in episode 6 van zijn documentaire dat hij graag tegen Schilt wil vechten. hij kijkt er zelfs naar uit zegt ie
THE REEM (http://www.thereem.com/index.php)

simtekf1
05-10-2010, 21:32
Eerst maar eens kijken of Overeem zo simpel langs Spong en Saki/Ghita komt.
Stel hij red het wel, dan zal het niet zonder slag of stoot gaan en dan is Sem in het voordeel aangezien hij altijd vrij sterk is in de toernooien.

tnk2k
05-10-2010, 21:56
Tegen Hesdy had ik een zware 'ko' verwacht. Ik vindt hem niet in shape en verwacht niet dat Sem de volgende ronde haalt.

Ali all the way

rollermanskunk
05-10-2010, 22:31
De stoten van Overeem zijn van een dusdanige kracht dat zijn gevechten erg kort zullen zullen. Ik denk zelf dat Overeem minder beschadigd de finale gaat halen dan Schilt. Schilt vecht defensiever en zal denk ik meer kracht verspelen omdat hij minder voor de KO gaat en meer rondes zal moeten vechten. Cruciaal zal zijn hoe beiden de halve finales overleven Schilt vs Aerts, Overeem vs Saki. In de finale verwacht ik een krachtexplosie van Overeem ala Hari vs Schilt Amsterdam Arena 2009.

Stallion
05-10-2010, 22:35
Kan beide kanten opgaan, maar denk toch dat Schilt de meeste kans maakt. Overeem zal denk ik een zelfde tacktiek als hari moeten gebruiken. Dus meteen veel druk zetten en voor de KO gaan. Vooral in de eerste Hari - Schilt kon je zien dat Sem dat niet leuk vindt:lol: Denk alleen dat Overeem tegen een Jab of iets aanloopt en Schilt de partij naar zich toe kan trekken op KO of punten.

Sjaak
05-10-2010, 22:41
Als ze beiden in de finale staan willen ze ook winnen en daar kan een manegement niets aan doen en dan zal het inderdaad gehaktdag worden. En ik denk dat Semmy hem sloopt met een knie of een flinke peer op zijn kin en wint op KO

BiCkOnE
05-10-2010, 22:58
Als ze beiden in de finale staan willen ze ook winnen en daar kan een manegement niets aan doen en dan zal het inderdaad gehaktdag worden. En ik denk dat Semmy hem sloopt met een knie of een flinke peer op zijn kin en wint op KO
Precies mijn gedachte...

Djani
05-10-2010, 23:22
Ik denk dat Alistair over Schilt heen walst. Wat Hesdy klaarspeelde, kan AO veel beter