PDA

View Full Version : Sem Schilt bedankt bij Dynamite .....



Jamila
28-12-2009, 15:32
Nadat Semmy alle records heeft gebroken en heeft bewezen dat hij zeker spektakel kan brengen heeft hij toch bedankt bij Dynamite. Sem heeft gekozen om lekker met zijn gezinnetje richting Brazilië te vertrekken en zijn surf skills wat op te peppen.

Het ziet er wel naar uit dat we Sem snel live kunnen zien knokken en wat te gek is voor alle noordelijke fans is dat Sem gewoon vecht in zuidlaren. Hij bedankt bij Dynamite en vecht in zijn eigen dorp.

Als ik meer info heb horen jullie het snel................tot Glory .....

Gr, Jamila:thup:

rafi
28-12-2009, 15:40
he bas tegen wie vecht hij in zuidlaren.

Fyodor
28-12-2009, 16:01
Geef hem geen ongelijk, die vakantie met z'n gezin heeft hij dik verdiend dacht ik zo! :)

Maareh Semmy Schilt op een surfplank? Daar wil ik piccas van zien! :thup:

reefer
28-12-2009, 16:38
Wellicht een tegenzet voor het feit dat hij zich vorig jaar gepasseerd voelde door de K-1 organisatie..........?

micha
28-12-2009, 16:41
Hij heeft het verdiend!

blackadder
28-12-2009, 16:49
Het ziet er wel naar uit dat we Sem snel live kunnen zien knokken en wat te gek is voor alle noordelijke fans is dat Sem gewoon vecht in zuidlaren. Hij bedankt bij Dynamite en vecht in zijn eigen dorp.


Ha!! Dat wil ik wel zien. Nog nooit in Zuidlaren geweest. Maar een vage kennis van mij woont er ook. In de medische inrichting daar. Ik denk echter niet dat ik daar langs ga.

Rverm
28-12-2009, 18:16
Gelijk heeft ie! Als ik begin deze maand 4 ton had gewonnen, had ik ook met m'n gat ergens op een warm strand gezeten!

had ik ook al gedaan als ik 10.000 had gewonnen...;)

Garcia
28-12-2009, 18:28
Geniet ervan zou ik zeggen!!!

Sendur
28-12-2009, 19:11
Care...

ZakKa!
28-12-2009, 19:16
Bedankt voor de altijd vlugge updates Jamila! Wel jammer, ik hoopte op een MMA-partij van Schilt...

Justinian
28-12-2009, 20:26
Hier nog 1!
...en ik sluit me daar ook bij aan ;)

Irishrover
28-12-2009, 20:39
Semmy boy! genietze daar in Brazil, Be wide mate !Mooie women daar hoor! Niet gewoon...

jopke
28-12-2009, 23:48
he bas tegen wie vecht hij in zuidlaren.


ik weet het al, en het zou een grote verassing worden....

Lionheart
29-12-2009, 00:52
Semmy boy! genietze daar in Brazil, Be wide mate !Mooie women daar hoor! Niet gewoon...

Hij heeft al een mooie Braziliaanse vrouw;)

abdel1991
29-12-2009, 01:02
die vakantie heeft hij zeker verdiend, en ik zou trouwens hetzelfde doen, maar hij maakt zich weer niet populair bij de japanse organisatie door te bedanken voor dynamite lijkt mij.... als die er bij de elimanations volgend jaar eruit vliegt(je weet maar nooit) dan zou het zomaar weer kunnen dat we semmy helemaal niet zien bij de finals dus ook geen reserve of superfight, is niet zo slim lijkt mij... hij kan toch tenslotte een week later op vakantie gaan??

Justinian
29-12-2009, 09:44
die vakantie heeft hij zeker verdiend, en ik zou trouwens hetzelfde doen, maar hij maakt zich weer niet populair bij de japanse organisatie door te bedanken voor dynamite lijkt mij.... als die er bij de elimanations volgend jaar eruit vliegt(je weet maar nooit) dan zou het zomaar weer kunnen dat we semmy helemaal niet zien bij de finals dus ook geen reserve of superfight, is niet zo slim lijkt mij... hij kan toch tenslotte een week later op vakantie gaan??
Golden Glory heeft denk ik een goede onderhandelingspositie met zoveel K-1 vechters ;) Als de K-1 Semmy weigert zou GG kunnen dreigen geen enkele vechter te plaatsen. Denk dat de K-1 daar ook niet vrolijk van wordt.

mclahey
29-12-2009, 09:46
Gelijk heeft ie! Als ik begin deze maand 4 ton had gewonnen, had ik ook met m'n gat ergens op een warm strand gezeten!

En dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat jij die 4 ton niet hebt gewonnen (en ik ook niet). Hij kan toch ook volgende week op vakantie gaan?
Sowieso een beetje onzin om dat vier dagen voor het evenement te besluiten en dan te spreken over dat hij 'besloten' heeft om lekker vakantie te gaan vieren. Dan had hij dat toch ook op 9 december kunnen zeggen zodat de organisatie en zijn tegenstander nog bijna een maand hadden om iets anders te gaan zoeken?
Je kan mij veel wijsmaken maar niet dat hij zomaar ineens toevallig besloten heeft om op vakantie te gaan. Hier zit meer achter en zoals het nu overkomt getuigt het niet echt van respect. Beter verteld hij gewoon hoe de vork echt in de steel zit.

Denk je nou echt dat die twee door de stad liepen en dachten toen ze langs het reisbureau liepen 'hey schat kijk, brazilie. Zullen we daar heengaan op vakantie'. En dat dan geen van beiden zegt: 'Ehmm. had jij niet al iets op de 31e'?

Pardon my french maar het is gewoon een achterbaks lulverhaal. Er zit veel meer achter wat wij niet mogen weten. Prima hoor, maar zeg dat dan gewoon en doe niet alsof hij 'lekker gezellig op een welverdiende vakantie' gaat.

bladetrinity
29-12-2009, 09:58
En dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat jij die 4 ton niet hebt gewonnen (en ik ook niet). Hij kan toch ook volgende week op vakantie gaan?
Sowieso een beetje onzin om dat vier dagen voor het evenement te besluiten en dan te spreken over dat hij 'besloten' heeft om lekker vakantie te gaan vieren. Dan had hij dat toch ook op 9 december kunnen zeggen zodat de organisatie en zijn tegenstander nog bijna een maand hadden om iets anders te gaan zoeken?
Je kan mij veel wijsmaken maar niet dat hij zomaar ineens toevallig besloten heeft om op vakantie te gaan. Hier zit meer achter en zoals het nu overkomt getuigt het niet echt van respect. Beter verteld hij gewoon hoe de vork echt in de steel zit.

Denk je nou echt dat die twee door de stad liepen en dachten toen ze langs het reisbureau liepen 'hey schat kijk, brazilie. Zullen we daar heengaan op vakantie'. En dat dan geen van beiden zegt: 'Ehmm. had jij niet al iets op de 31e'?

Pardon my french maar het is gewoon een achterbaks lulverhaal. Er zit veel meer achter wat wij niet mogen weten. Prima hoor, maar zeg dat dan gewoon en doe niet alsof hij 'lekker gezellig op een welverdiende vakantie' gaat.

Tjah hij is vorig jaar gepaseerd bij dynamite(ook al eerder vermeld in dit topic). Ook heeft hij vorig jaar geen reserve spot gekregen in de GP. Dat neem je de K-1 organisatie niet in dank af lijkt mij.

Sem heeft de vakantie ook voledig verdient dus waarom zo moeilijk?

Shooto Holland
29-12-2009, 09:58
Bij ons in Team Golden Glory is het zo dat elke partij in samenspraak gaat met het management, maar uiteindelijk heeft de vechter het laatste woord. Natuurlijk hadden wij graag met meer mensen afgereisd naar Japan. Maar zoals we weten is Sem een man met een echt budo karakter en is hij vorig jaar niet zomaar vergeten (uitsluiting toernooi).

Maar het allerbelangrijkste voor hem i zijn gezin en familie. In Brazilië woont zijn schoonfamilie die hij en zijn vrouw plus kind al een tijd niet gezien heeft.

Sem voor jou en je familie, fijne dagen en tot volgend jaar. Je hebt het verdient!

Osu,

Martijn

mclahey
29-12-2009, 10:09
Tjah hij is vorig jaar gepaseerd bij dynamite(ook al eerder vermeld in dit topic). Ook heeft hij vorig jaar geen reserve spot gekregen in de GP. Dat neem je de K-1 organisatie niet in dank af lijkt mij.

Sem heeft de vakantie ook voledig verdient dus waarom zo moeilijk?

Mij hoor je niet zeggen dat hij de vakantie niet heeft verdiend. Het gaat mij er om dat hij (of zijn management) moet zeggen hoe het zit en niet met een lulverhaal moet komen over dat hij voor zijn gezin heeft gekozen en een welverdiende vakantie gaat vieren. Zijn gezin is er volgende week toch ook nog? En brazilie toch ook nog of verwacht hij een Armagedon ofzo?
Hij wil gewoon de K1 organisatie laten voelen dat hij zich 'gekwetst' voelt over vorig jaar en heeft daarvoor deze methode gekozen. Dat moet ie helemaal zelf weten maar zeg dat dan gewoon. Of zeg helemaal niets. Mag ook. Dat Sem zijn redenen heeft om niet te vechten en dat hij daar niets over kwijt wil.

Maar kom niet aan met zo'n slap verhaal over een welverdiende reis naar Brazilie die hij drie dagen voor toch een redelijk belangrijke afspraak inplant en dan als charmeoffensief een beetje zijn gezin in de strijd gooien om sympathie op te wekken. Want bij mij wekt het een tegenovergestelde reactie op. Ik hou er nou eenmaal van als mensen zeggen waar het op staat ipv dat ze me als een klein kind zoet willen houden met sugarcoated leugens.

Chane
29-12-2009, 15:31
Ik geef Sem groot gelijk ;)

Marquis
29-12-2009, 15:58
Misschien doet Sem ons allen een plezier en stopt hij met de K1 en gaat hij in 2010 de MMA wereld onveilig maken om zo zijn carriere af te sluiten.

Aan de andere kant heeft K1 hem ook genaait...

BNP
29-12-2009, 16:18
Misschien doet Sem ons allen een plezier en stopt hij met de K1 en gaat hij in 2010 de MMA wereld onveilig maken om zo zijn carriere af te sluiten.

Aan de andere kant heeft K1 hem ook genaait...

Dat zie ik niet gebeuren!
En ik weet niet voor wie je praat als je zegt 'ons allen' maar ik hoop dat de kampioen van dit jaar er volgend jaar gewoon weer bij is hoor!

Marco
29-12-2009, 17:05
ben nu toch wel benieuwd tegen wie hij in zuidlaren gaat knokken

Omar.
29-12-2009, 19:24
@ Mclachey,
Waarom zou Sem verantwoording moeten afleggen bij jou?! Ook al speelt er iets anders, wie ben jij om dat te móeten/mogen weten??

mclahey
29-12-2009, 19:31
@ Mclachey,
Waarom zou Sem verantwoording moeten afleggen bij jou?! Ook al speelt er iets anders, wie ben jij om dat te móeten/mogen weten??

Moet je wel goed lezen gab. Je mist het hele punt. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik het ook prima vind als hij of zijn management NIETS zegt. Ik hoef de echte reden niet te weten. Hij mag van mij gerust zeggen dat hij niet gaat vechten en dat hij daar verder niets over kwijt wil. Dan zal je mij niet horen. Het gaat mij er om dat het wordt gebracht als een welverdiende vakantie die toevallig zo uitkomt.
Ik vraag alleen om OF de waarheid te zeggen OF helemaal niets. Meer niet.

Justinian
29-12-2009, 21:37
Moet je wel goed lezen gab. Je mist het hele punt. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik het ook prima vind als hij of zijn management NIETS zegt. Ik hoef de echte reden niet te weten. Hij mag van mij gerust zeggen dat hij niet gaat vechten en dat hij daar verder niets over kwijt wil. Dan zal je mij niet horen. Het gaat mij er om dat het wordt gebracht als een welverdiende vakantie die toevallig zo uitkomt.
Ik vraag alleen om OF de waarheid te zeggen OF helemaal niets. Meer niet.
Tja, hij heeft gewoon een afweging gemaakt; hij bedankt voor Dynamite en gaat lekker op (een welverdiende) vakantie. Wellicht zou hij voor Dynamite hebben gekozen als men met een beter bod was gekomen of men hem (voor zijn gevoel althans) in het verleden beter had behandeld.

gieloe
30-12-2009, 03:28
Misschien doet Sem ons allen een plezier en stopt hij met de K1 en gaat hij in 2010 de MMA wereld onveilig maken om zo zijn carriere af te sluiten.

Aan de andere kant heeft K1 hem ook genaait...

De MMA wereld mag hem hebben van mij. Ik wil er best nog een grote strik omheen doen ook!

;-)

bladetrinity
30-12-2009, 11:02
Mij hoor je niet zeggen dat hij de vakantie niet heeft verdiend. Het gaat mij er om dat hij (of zijn management) moet zeggen hoe het zit en niet met een lulverhaal moet komen over dat hij voor zijn gezin heeft gekozen en een welverdiende vakantie gaat vieren. Zijn gezin is er volgende week toch ook nog? En brazilie toch ook nog of verwacht hij een Armagedon ofzo?
Hij wil gewoon de K1 organisatie laten voelen dat hij zich 'gekwetst' voelt over vorig jaar en heeft daarvoor deze methode gekozen. Dat moet ie helemaal zelf weten maar zeg dat dan gewoon. Of zeg helemaal niets. Mag ook. Dat Sem zijn redenen heeft om niet te vechten en dat hij daar niets over kwijt wil.

Maar kom niet aan met zo'n slap verhaal over een welverdiende reis naar Brazilie die hij drie dagen voor toch een redelijk belangrijke afspraak inplant en dan als charmeoffensief een beetje zijn gezin in de strijd gooien om sympathie op te wekken. Want bij mij wekt het een tegenovergestelde reactie op. Ik hou er nou eenmaal van als mensen zeggen waar het op staat ipv dat ze me als een klein kind zoet willen houden met sugarcoated leugens.

Dit doet de k-1 ook tegen over Sem. Ze hebben hem vaak slecht behandeld met valse redenen. Iedereen weet dat dit komt omdat, Sem vaak geen spectaluaire vechtstijl heeft en niet populair is bij de fans.

Het zou ook dom van Sem zijn als hij hard op zou zeggen dat hij de K-1 aan het dwarbomen is.

Hij zou er wel voor hebben kunnen kiezen om niks ze zeggen maar, hij zit straks lekker op het strand dus het zal hem wel niet zo heel veel uitmaken ;).

mclahey
30-12-2009, 12:45
Dit doet de k-1 ook tegen over Sem. Ze hebben hem vaak slecht behandeld met valse redenen. Iedereen weet dat dit komt omdat, Sem vaak geen spectaluaire vechtstijl heeft en niet populair is bij de fans.

Het zou ook dom van Sem zijn als hij hard op zou zeggen dat hij de K-1 aan het dwarbomen is.

Hij zou er wel voor hebben kunnen kiezen om niks ze zeggen maar, hij zit straks lekker op het strand dus het zal hem wel niet zo heel veel uitmaken ;).

Slecht behandeld. Tja. De K1 is er niet voor individuen maar voor de sport in zijn algemeen. Zo gek was het nou ook weer niet bedacht om even een finale zonder Sem te willen want dat is gewoon wat de massa ook dacht. De K1 is er om de massa te plezieren en niet Sem Schilt of elk ander individu. Daarnaast had hij ook gewoon kunnen winnen van Peter Aerts dan was er niets aan de hand geweest. Maar dat heeft hij niet gedaan dus dan is het toch niet zo raar dat je niet in de finale staat? En dat het PUBLIEK heeft gekozen voor een andere reserve gevecht omdat ze Sem zat zijn?

In ruil voor alles krijgt hij gewoon inmiddels 4 x 400.000 dollar op zijn rekening bijgeschreven + alle andere extra gages voor de losse gevechten. Sem Schilt is dus multimiljonair geworden dankzij de K1. Dat betekent in mijn ogen niet dat je vervolgens lukraak naar de pijpen van die Japanners moet gaan dansen maar een beetje respect in de vorm van normaal op tijd afzeggen is volgens mij niet echt teveel gevraagd.

Maar goed. Je weet niet wat er allemaal speelt. De K1 organisatie heeft ongetwijfeld ook vieze streken. Daar twijfel ik niet over. Ik heb genoeg bijdrage geleverd over deze discussie dus ik ga me weer met andere dingen bemoeien.

Jamila
30-12-2009, 15:30
De vaartekens bij Sem zijn spektakel gehalte zijn in ieder geval weg. Hij heeft iedereen de mond gesnoerd en alle records verbroken. Het lijkt mij ook een menselijke afweging of je oud en nieuw wilt vieren bij je familie of in Japan. Het positieve aan alles is dat Sem de kroon en de belt weer in bezit heeft en de vechters weer een nieuw strijd plan moeten bedenken hoe ze Sem volgend jaar moeten kunnen verslaan.

Succes ermee zou ik zeggen.

I told you so ………… Sem is the Best …………..

Gr, Jamila:thup:

gieloe
30-12-2009, 18:27
[FONT=Comic Sans MS]De vaartekens bij Sem zijn spektakel gehalte zijn in ieder geval weg.

?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????


HIER HEB JE ER EEN PAAR DAN!!!!

Wheelie
31-12-2009, 13:31
Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met een GLORY gala in het noorden van het land en Sem Schilt gaat de hoofdpartij vechten, het word waarschijnlijk februari ;)

dietrik
31-12-2009, 13:34
Dat is rap, over twee maanden dus al.

Marchant
31-12-2009, 13:43
????????????????????????
??????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????


HIER HEB JE ER EEN PAAR DAN!!!!

Dat zijn vraag tekens jamila heeft het over vaartekens
misschien iets uit de scheepsvaart?

http://www.zeilschooldewijdemeren.nl/img/vaarbewijs-proef-examen/foto-vraag-1.gif
http://www.zeilschooldewijdemeren.nl/img/vaarbewijs-proef-examen/artikel-6.04-kleur.gif
http://www.zeilschooldewijdemeren.nl/img/vaarbewijs-proef-examen/bord-6.gif

Knowledge
02-01-2010, 13:32
Hoorde dat het Glory-event in Zuidlaren nog niet 100% zeker is.

simtekf1
02-01-2010, 18:29
De vaartekens bij Sem zijn spektakel gehalte zijn in ieder geval weg. Hij heeft iedereen de mond gesnoerd en alle records verbroken. Het lijkt mij ook een menselijke afweging of je oud en nieuw wilt vieren bij je familie of in Japan. Het positieve aan alles is dat Sem de kroon en de belt weer in bezit heeft en de vechters weer een nieuw strijd plan moeten bedenken hoe ze Sem volgend jaar moeten kunnen verslaan.

Succes ermee zou ik zeggen.

I told you so ………… Sem is the Best …………..

Gr, Jamila:thup:

Dat van die records was ook niet zo moeilijk met de nieuwe "2 keer een KD in 1 ronde is einde partij regel"

Een nieuw strijdplan is denk ik ook niet nodig, aangezien Remy Schilt al neer kreeg en Badr nu net een aantal slagen miste, die slagen die Schilt de vorige keer naar de grond brachten.

blackadder
02-01-2010, 18:44
á € 250,- een kaartje?
T'is niet te hopen.

Knowledge
02-01-2010, 18:50
"ALS" het doorgaat met 6 a-partijen en 6 pro-freefight partijen + voorprogramma dan valt de prijs van 30 á 35 euro entree nog mee nietwaar.. Via een maat van me in Groningen vernomen (zeer betrouwbare bron)

Hans Vos
02-01-2010, 19:12
blijven jullie maar lekker gissen :thup:sem doet wat hij wil en is lekker op vakantie en gaat jullie echt geen verantwoording af leggen :whistling:alleen het idee al !!!!!!??? waar halen jullie het lef vandaan :twak:hee jongens 4 malig K1 kampioen en jullie gaan hem de les lezen ????????????? :sleep1::sleep1:
dan wat betreft het glory gala :thup:dat word super !!!!!!!!!!en voor de rest moeten jullie er voorlopig nog even naar gissen :pimp::pimp: groet hans

Marquis
02-01-2010, 19:16
blijven jullie maar lekker gissen :thup:sem doet wat hij wil en is lekker op vakantie en gaat jullie echt geen verantwoording af leggen :whistling:alleen het idee al !!!!!!??? waar halen jullie het lef vandaan :twak:hee jongens 4 malig K1 kampioen en jullie gaan hem de les lezen ????????????? :sleep1::sleep1:
dan wat betreft het glory gala :thup:dat word super !!!!!!!!!!en voor de rest moeten jullie er voorlopig nog even naar gissen :pimp::pimp: groet hans


Hoe oud ben jij eigenlijk ,.. er komt dan ook nooit een volwassen post hier van jou hé ?

knilles
02-01-2010, 19:20
blijven jullie maar lekker gissen :thup:sem doet wat hij wil en is lekker op vakantie en gaat jullie echt geen verantwoording af leggen :whistling:alleen het idee al !!!!!!??? waar halen jullie het lef vandaan :twak:hee jongens 4 malig K1 kampioen en jullie gaan hem de les lezen ????????????? :sleep1::sleep1:
dan wat betreft het glory gala :thup:dat word super !!!!!!!!!!en voor de rest moeten jullie er voorlopig nog even naar gissen :pimp::pimp: groet hans
Tering, t lijkt hier wel een msn chatbox of erger, SugAbabEs.nL

Hans Vos
02-01-2010, 21:24
Hoe oud ben jij eigenlijk ,.. er komt dan ook nooit een volwassen post hier van jou hé ?
dat is precies de reactie waar ik op uit was , ik heb me aangepast naar het niveau van deze topic:thup:groet hans

blackadder
02-01-2010, 21:33
Via een maat van me in Groningen vernomen (zeer betrouwbare bron)
Ome Jan?

simtekf1
04-01-2010, 15:12
Die regel bestond altijd toch al bij toernooien? Kwartfinale en halve finale: 2x een KD = verlies. Finale: 3x een KD = verlies. Dacht ik tenminste.

Volgens mij niet, maar kan het verkeerd hebben.

jan sensei kyokushin
04-01-2010, 18:45
Ome Jan? Osu ome Jan zwijgt :) over het wat komen gaat in het noorden ;) Team golden glory zuidlaren ?? is een verrassing wat staat te gebeuren .
sportgreetz
Osu

micha
04-01-2010, 19:27
Osu ome Jan zwijgt :) over het wat komen gaat in het noorden ;) Team golden glory zuidlaren ?? is een verrassing wat staat te gebeuren .
sportgreetz
Osu


ik ben er zeker bij sensei jan:thup:

jan sensei kyokushin
05-01-2010, 07:32
ik ben er zeker bij sensei jan:thup:Osu jij als vertegenwoordiger van G.G. Breda enz hoort er zeker bij anders gaat het helemaal niet door micha;)

respect !!!
Osu

micha
05-01-2010, 07:42
Osu jij als vertegenwoordiger van G.G. Breda enz hoort er zeker bij anders gaat het helemaal niet door micha;)

respect !!!
Osu


Thanks sensei jan:thup: dan pakkken we samen weer een biertje:thup:

Lee Hottie # 1 fan
05-01-2010, 11:58
dat is precies de reactie waar ik op uit was , ik heb me aangepast naar het niveau van deze topic:thup:groet hans

maar natuurlijk hans, het niveau van dit topic was gewoon normaal mixfight.nl niveau..

voor zulke breezah taal bestaan heel andere sites!