PDA

View Full Version : Belgische dames kampers



brittje-x
28-12-2009, 20:17
Hoi,

Ik ben bezig met een nieuwe lijst te maken van de dames vechters in belgie van het moment.
Helaas heb ik geen toegang tot alle email adressen van de trainers en wil ik via deze weg proberen om gegevens in te winnen.
Ik hoop namelijk dat er ook veel belgische trainer op mixfight zitten!!

Ik heb al een mooi voorbeeld klaar... indien u deze wil bekijken graag een mailtje en hij komt zo snel mogelijk u kant op

Voor promotors en trainers is het vaak moeilijk om dames te vinden. De ranking op de site van de bond is dan ook al erg verouderd en een groot deel vecht niet meer.
Ook komt er een nieuwe generatie om de hoek kijken.

Wil u meehelpen aan deze lijst graag u reactie op [email protected]
Stuur de volledige gegevens van u kampsters door en ik plaats ze er graag bij
Ook indien er een fout inzit of de gegevens niet volledig zijn hoor ik het graag.
Staat er een kampster van u tussen die niet meer vecht laat het weten en ik haal haar er tussen uit.
Is iemand invoorbereiding of voorlopig niet actief ook deze info kan ik er bij vermelden .


Indien vele hier aan meewerken kan dit een goed naslagwerk worden in de toekomst

Groetjes

ijsblok
28-12-2009, 20:30
mooi initiatief

micha
28-12-2009, 20:33
Weelde daar zat toch vroeger discotheek de Mexx?

Nickuraba
28-12-2009, 20:42
pas maar op!

dalijk gaan er allemaal weirdos met je msn aan de haal gehehe

brittje-x
28-12-2009, 20:43
pas maar op!

dalijk gaan er allemaal weirdos met je msn aan de haal gehehe

Iedereen mag me msn hebben want ik heb een vriend die noemt de blokkeer knop :)

Might Is Right
28-12-2009, 21:09
Ik sluit me aan bij de mening van Fedor... Vrouwen en vechten is geen sierlijke combinatie.

Nickuraba
28-12-2009, 21:58
en toch ziet iedereen gina meer dan graag in actie

Perfectteamcindy
28-12-2009, 23:21
Ik sluit me aan bij de mening van Fedor... Vrouwen en vechten is geen sierlijke combinatie.

Sorry maar dit is BULLSHIT!!! :fp::fp::fp: